Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт дорожнього покриття на території м.Кам`янське (за ДК 021:2015 – код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
3 850 000,00 UAH
UA-2020-09-20-000042-a f9c350cf7ca74010b86812bf336412cb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кірсік Анна Вадимівна

+380569554061 zakupki_34827358@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська обл., Кам'янське, вул.. Москворецька, 14
Контактна особа: Кірсік Анна Вадимівна
+380569554061
zakupki_34827358@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2020 14:50
Звернення за роз’ясненнями: до 26 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 жовтня 2020 10:00
Початок аукціону: 07 жовтня 2020 14:33
Очікувана вартість: 3 850 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Категорія Замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі», мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій – розмір – 20 000 грн., вид - банківська гарантія у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП (електронним цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії, умови надання забезпечення тендерних пропозицій такі як строк дії банківської гарантії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, умови повернення забезпечення тендерної пропозиції, тощо - прописані в тендерній документації, що додається до оголошення. Обсяг надання послуг - 1 шт. (послуги) детальний обсяг закупівлі передбачено у Додатку 3 ТД
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт дорожнього покриття на території м.Кам`янське (за ДК 021:2015 – код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське (прибудинкова територія), м. Кам'янське
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
262.5 м.кв
Ямковий ремонт асфальтобетонного покриття дорiг одношарового товщиною 50 мм, площею ремонту до 5м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське (прибудинкова територія), м. Кам'янське
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
237.5 м.кв
Ямковий ремонт асфальтобетонного покриття дорiг одношарового товщиною 50 мм, площею ремонту понад 5 м2 до 25 м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське (прибудинкова територія), м. Кам'янське
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
60 т
Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі- самоскиди
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське (прибудинкова територія), м. Кам'янське
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
60 т
Перевезення сміття (крихта) до 15 км після фрезерування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське (прибудинкова територія), м. Кам'янське
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
5000 м.кв
Знімання асфальтобетонних покриттів доріг за допомогою машин для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів глибиною фрезерування 50 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське (прибудинкова територія), м. Кам'янське
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
450 т
Перевезення сміття (крихта) до 15 км після фрезерування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське (прибудинкова територія), м. Кам'янське
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
0.4727 т
Розливання в'яжучих матерiалiв 0,3л/м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське (прибудинкова територія), м. Кам'янське
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
76.105 т
Улаштування вирiвнювального шару з асфальтобетонної сумiшi iз застосуванням укладальникiв асфальтобетону
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське (прибудинкова територія), м. Кам'янське
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
1.5 т
Розливання в'яжучих матерiалiв 0,3л/м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське (прибудинкова територія), м. Кам'янське
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
5000 м.кв
Улаштування покриттiв товщиною 5 см iз гарячих асфальтобетонних сумiшей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське (прибудинкова територія), м. Кам'янське
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки оплати проводяться Замовником по факту надходження бюджетних коштів у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання Сторонами акту приймання/передачі виконаних робіт форми КБ-2В та довідок про вартість і витрати форми КБ-3 з відтермінуванням платежу до 120 календарних днів. Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 вересня 2020 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2020 14:59
Додаток 1.doc
20 вересня 2020 14:59
Додаток 2.doc
20 вересня 2020 14:59
Додаток 3.doc
20 вересня 2020 14:59
Додаток 4.doc
20 вересня 2020 14:59
Додаток 5.doc
20 вересня 2020 14:59
ТД п.р. доріг 3.850_ гар 20 тис_ від 18.09.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-20-000042-a.c1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:41896411
Незаконне відхилення пропозиції Учасника ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ"
Незаконне відхилення пропозиції Учасника ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ"
Документи
Причина: Період оскарження закінчився

Документи подані скаржником

19 жовтня 2020 17:56
Скарга 2.pdf.p7s
19 жовтня 2020 17:56
Скарга 2.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2020 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ" 3 367 202,40
UAH з ПДВ
3 367 202,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАГІСТРАЛЬСЕРВІС" 3 670 000,04
UAH з ПДВ
3 670 000,04
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" 3 764 653,32
UAH з ПДВ
3 764 653,32
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2020 15:43
Електронний підпис
09 жовтня 2020 15:41
аналогічні договора.pdf
09 жовтня 2020 15:41
Лист-згода.pdf
09 жовтня 2020 15:41
Працівники пояснення.pdf
09 жовтня 2020 15:41
Відгуки.pdf
09 жовтня 2020 15:40
аналогічні договора.pdf.p7s
09 жовтня 2020 15:40
Лист-згода.pdf.p7s
05 жовтня 2020 18:16
Електронний підпис
05 жовтня 2020 18:14
Підписаний_G1020-4208-GL_tender.pdf
05 жовтня 2020 18:14
0000001949890889.1.0.pdf
05 жовтня 2020 18:14
тех. характеристика.pdf
05 жовтня 2020 18:14
тех. характеристика.pdf.p7s
05 жовтня 2020 18:14
Субпідряд.pdf.p7s
05 жовтня 2020 18:14
Субпідряд.pdf
05 жовтня 2020 18:14
Статут Учасника.PDF
05 жовтня 2020 18:14
проект договору.pdf.p7s
05 жовтня 2020 18:14
проект договору.pdf
05 жовтня 2020 18:14
Опис.pdf
05 жовтня 2020 18:14
Накази, договора (10н).pdf
05 жовтня 2020 18:14
Накази на працівників.pdf
05 жовтня 2020 18:14
МТБ ДРСУ.pdf
05 жовтня 2020 18:14
Лист про якість.pdf.p7s
05 жовтня 2020 18:14
Лист про якість.pdf
05 жовтня 2020 18:14
Лист про санкції.pdf.p7s
05 жовтня 2020 18:14
Лист про санкції.pdf
05 жовтня 2020 18:14
Лист про протоколи.pdf.p7s
05 жовтня 2020 18:14
Лист про протоколи.pdf
05 жовтня 2020 18:14
Лист про 120.pdf.p7s
05 жовтня 2020 18:14
Лист про 120.pdf
05 жовтня 2020 18:14
комерційна пропозиція.pdf
05 жовтня 2020 18:14
Довідка про МТБ.pdf.p7s
05 жовтня 2020 18:14
Довідка про МТБ.pdf
05 жовтня 2020 18:14
Довідка по статті 17.pdf.p7s
05 жовтня 2020 18:14
Довідка по статті 17.pdf
05 жовтня 2020 18:14
Гарантія про ціни.pdf.p7s
05 жовтня 2020 18:14
Гарантія про ціни.pdf
05 жовтня 2020 18:14
Гарантія про відходи.pdf
05 жовтня 2020 18:14
Відгуки.pdf
05 жовтня 2020 18:14
Виписка.pdf
05 жовтня 2020 18:14
аналогічні договора.pdf.p7s
05 жовтня 2020 18:14
аналогічні договора.pdf
05 жовтня 2020 18:14
r_133_розрах ДЦ_ДЦ.xls.p7s
05 жовтня 2020 18:14
r_133_розрах ДЦ_ДЦ.xls
05 жовтня 2020 18:14
r_133_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.xls.p7s
05 жовтня 2020 18:14
r_133_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.xls
05 жовтня 2020 18:14
r_133_ДЦ_ЛС1_2-1-1.xls.p7s
05 жовтня 2020 18:14
r_133_ДЦ_ЛС1_2-1-1.xls
05 жовтня 2020 18:14
r_133_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.xls.p7s
05 жовтня 2020 18:14
r_133_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.xls
05 жовтня 2020 18:14
r_133_ДЦ_ДЦ.xls.p7s
05 жовтня 2020 18:14
r_133_ДЦ_ДЦ.xls
05 жовтня 2020 18:14
r_133_ДЦ_ДФ_2-1-1.xls.p7s
05 жовтня 2020 18:14
r_133_ДЦ_ДФ_2-1-1.xls
05 жовтня 2020 18:14
63444557758473.pdf
05 жовтня 2020 18:14
63444556975107.pdf
05 жовтня 2020 18:14
63444555968589.pdf
05 жовтня 2020 18:14
63444553661899.pdf

Конфіденційні документи

05 жовтня 2020 18:14
Паспорт весь.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Персональні дані фізичної особи

Публічні документи

15 жовтня 2020 16:59
Електронний підпис
15 жовтня 2020 16:54
Документи переможця.pdf
15 жовтня 2020 16:54
Довідка.zip
15 жовтня 2020 16:54
Довідка податкова.rar
15 жовтня 2020 16:54
Довідка (1).zip
05 жовтня 2020 15:50
Електронний підпис
05 жовтня 2020 15:43
Проект договору.pdf
05 жовтня 2020 15:43
Банківська гарантія.rar

Публічні документи

23 вересня 2020 15:12
Електронний підпис
23 вересня 2020 15:11
3. Технічні вимоги 3.pdf
23 вересня 2020 15:11
1. Інші документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАГІСТРАЛЬСЕРВІС"

ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ"
#41896411
Відхилено 3 367 202,40
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 17:06
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 жовтня 2020 14:35
ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАГІСТРАЛЬСЕРВІС"
#42884229
Переможець 3 670 000,04
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 20:07

Вимога про усунення невідповідностей

ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ" Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції щодо закупівлі «Поточний ремонт дорожнього покриття на території м.Кам`янське (за ДК 021:2015 – код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) (№UA-2020-09-20-000042-a) На виконання норм статті 29 та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в документах Учасника, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, наступного змісту: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У довідці №02 від 20.09.2020 «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» відсутнє зазначення строку дії договору. 1.2. Відгуки до аналогічних договорів від 30.06.2020 року №126 та №127 датовані раніше дати оголошення даної закупівлі. 1.3. У довідці №26 від 20.09.2020 «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» відсутня достатня кількість працівників (виконавців робіт) для належного виконання замовлення. 1.4. У довідці №26 від 20.09.2020 «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» зазначено Директора, але «Сканований оригінал або сканована чітка копія листа-згоди щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до їх персональних даних не надано. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. п. п. 3.1. п. 3. «Довідка за формою встановленою у даному додатку, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору)». 2.2. п. п. 3.2. п. 3. «Сканований оригінал позитивного листа - відгуку від контрагента за договором (ами), що зазначений (і) в довідці. Оригінал позитивного листа-відгука повинен обов’язково містити дату і номеру договору (на який надано відгук), ціну (вартості) договору та інформацію про суму та належне виконання договору (ів), у тому числі стосовно якості та строків, а також повинен бути датований не раніше дати оголошення даної закупівлі.» 2.3. п. п. 2.1. п. 2. «Довідка за формою встановленою у даному додатку, в якій зазначається наступна інформація: - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для належного виконання даного замовлення». 2.4. п.п. 2.2. п.2 «Скановані оригінали або скановані чіткі копії листів-згод працівників, які зазначені у довідці щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до їх персональних даних» 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Повторно надати довідку «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» №2 від 20.09.2020, в якій зазначити інформацію про строк дії договору. 3.2. Надати відгуки до аналогічних договорів від 30.06.2020 року №126 та №127, які датовані не раніше дати оголошення даної закупівлі. 3.3. Додатково до Довідки №26 від 20.09.2020 «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» надати довідку за формою встановленою у Додатку 1 до ТД, в якій зазначити достатню кількість працівників (виконавців робіт) для належного виконання замовлення або зазначити про залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців. На зазначених нових/інших працівників надати «Скановані оригінали або скановані чіткі копії листів-згод працівників, які зазначені у довідці щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до їх персональних даних», а також надати копію листа-згоди директора, який зазначено у довідці, щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до його персональних даних. Згідно частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Уповноважена особа ___________________ А.В.КІРСІК

Документи

12 жовтня 2020 17:06
Електронний підпис
12 жовтня 2020 16:40
SCAN0182.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2020 20:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАГІСТРАЛЬСЕРВІС"
#42884229
3 670 000,04
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 13:30
Електронний підпис укладений
10 грудня 2020 09:16
SCAN0001.PDF зміни до договору
09 грудня 2020 16:55
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 16:14
SCAN0032.PDF зміни до договору
16 листопада 2020 16:09
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 12:36
д.у. 1 до 1117-20 від 23.10.20.PDF зміни до договору
27 жовтня 2020 11:57
1117-20 від 23.10.2020.PDF зміни до договору
27 жовтня 2020 11:57
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2020 09:59
_1117 від 23.10.20.PDF укладений
23 жовтня 2020 09:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ураховуючи п.11.1. Розділу XI «Інші умови» Договору № 1117-20 від «23».10.2020 року, уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Викласти п.5.2. розділу V Договору в наступній редакції: «5.2. Місце надання послуг: м. Кам`янське, Дніпропетровська область, Україна» 2. Ця додаткова угода набуває чинності з дня її підписання обома сторонами та скріплення печатками сторін. 3. Додаткова угода є невід’ємною частиною договору № 1117-20 від «23».10.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 1117-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): з метою виправлення механічної помилки, приведення у відповідність умов договору та керуючись п.11.1. Розділу ХІ Договору сторони домовились: 1. Викласти п. 6.5. РозділуVI в новій редакції: «6.5. Істотні умови договору не можуть змінюватися до повного виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника. Сторони можуть внести зміни до договору у разі зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника а також у випадку зменшення обсягу закупівлі послуг. В такому випадку ціна договору зменшується в залежності від зміни таких обсягів. 2) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі про закупівлю. Сторони можуть внести зміни до договору у випадку покращення якості предмета закупівлі за умови, що така зміна не призведе до зміни предмета закупівлі та відповідає тендерній документації в частині встановлення вимог та функціональних характеристик до предмета закупівлі і є покращенням його якості. Підтвердженням можуть бути документи технічного характеру з відповідними висновками, наданими уповноваженими органами, що свідчать про покращення якості, яке не впливає на функціональні характеристики предмета закупівлі. 3) Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Строк дії Договору та виконання зобов`язань може продовжуватись у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат Замовника (Споживача), за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Форма документального підтвердження об’єктивних обставин визначатиметься Замовником у момент виникнення об’єктивних обставин (виходячи з їх особливостей) з дотриманням чинного законодавства; 4) Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку. Сторони можуть внести зміни до Договору у разі узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості послуг). 5) Зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування. Сторони можуть внести зміни до Договору у разі зміни згідно із законодавством ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування, які мають бути включені до ціни договору, ціна змінюється пропорційно до змін таких ставок та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування. Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування може відбуватися як в бік збільшення, так і в бік зменшення, сума Договору може змінюватися в залежності від таких змін без зміни обсягу закупівлі. Підтвердженням можливості внесення таких змін будуть чинні (введені в дію) нормативно-правові акти Держави. 6) Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни. Сторони можуть внести відповідні зміни у разі зміни регульованих цін (тарифів), при цьому, підтвердженням можливості внесення таких змін будуть чинні (введені в дію) нормативно-правові акти відповідного уповноваженого органу або Держави щодо встановлення регульованих цін. 7) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. Дані зміни можуть бути внесені до закінчення терміну дії договору. 20% буде відраховуватись від початкової суми укладеного договору про закупівлю. 2. Викласти п. 11.2. Розділу ХІ в новій редакції: «11.2. Зміни до договору про закупівлю можуть вноситись у випадках, зазначених у цьому Договорі та оформляються у письмовій формі шляхом укладення додаткової угоди.» 3. Доповнити Розділ ХІ пунктами 11.3, 11.4, 11.5, 11.6, 11.7, 11.8, 11.9 наступного змісту: «11.3. Пропозицію щодо внесення змін до договору може зробити кожна із Сторін Договору. 11.4. Пропозиція щодо внесення змін до договору має містити обґрунтування необхідності внесення таких змін договору і виражати намір особи, яка її зробила, вважати себе зобов'язаною у разі її прийняття. Обмін інформацією щодо внесення змін до договору здійснюється у письмовій формі шляхом взаємного листування. 11.5. Зміна договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. В той же час, договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. 11.6. Додаткові угоди та додатки до цього Договору є його невід'ємною частиною і мають юридичну силу у разі, якщо вони викладені у письмовій формі, підписані Сторонами. 11.7. Сторона несе повну відповідальність за правильність вказаних нею у цьому Договорі реквізитів та зобов'язується своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несе ризик настання пов'язаних із ним несприятливих наслідків. 11.8. У випадках, не передбачених дійсним Договором, Сторони керуються чинним законодавством України. 11.9. При зміні реквізитів Сторони зобов’язуються повідомляти письмово одна одну протягом 3-х (три) робочих днів з моменту такої зміни.» 4. Додаткова угода є невід’ємною частиною договору. Категорія - органи місцевого самоврядування.
Номер договору про закупівлю: 1117-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, у зв’язку з чим викласти Додаток 2 «Дефектний акт», Додаток 3 «Договірна ціна, Додаток 4 «Кошторис» до договору № 1117-20 від «23».10.2020 року у новій редакції, що додаються, а також Сторони уклали цю додаткову угоду про нижченаведене (далі – Додаткова угода): 1. Викласти п. 3.3. та п.3.3.1. розділу ІІІ Договору в наступній редакції: «3.3. Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 3 299 999 грн. 93 коп. (три мільйона двісті дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 93 коп.) (з урахуванням ПДВ 20%- 549 999,99 грн.) 3.3.1. Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 3 299 999 грн. 93 коп. (три мільйона двісті дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 93 коп.) (з урахуванням ПДВ 20%- 549 999,99 грн.)» 2. Викласти п.1. та п.2 Додатку №1 «Протокол узгодження ціни» в наступній редакції: «1. Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 3 299 999 грн. 93 коп. (три мільйона двісті дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 93 коп.) (з урахуванням ПДВ 20%- 549 999,99 грн.) 2. Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 3 299 999 грн. 93 коп. (три мільйона двісті дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 93 коп.) (з урахуванням ПДВ 20%- 549 999,99 грн.)»
Номер договору про закупівлю: 1117-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Договір не розірвано та не продовжено з вини Учасника (не підписав д.у.), станом на 31.12.20 оплати за даним договором не проведено.