Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

папір офісний для друку А4
Очікувана вартість
16 500,00 UAH
UA-2020-09-20-000034-a 57207b5c3799441ea4fc626dca335d9b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Прибилов Олександр Олександрович

050-64-50-163 33356925@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Роздільнянська міська рада Одеської області
Код ЄДРПОУ: 33356925
Місцезнаходження: 67400, Україна , Одеська обл., РОЗДІЛЬНА, вул. Муніципальна, буд. 17
Контактна особа: Прибилов Олександр Олександрович
050-64-50-163
33356925@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2020 13:45
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2020 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2020 15:00
Початок аукціону: 02 жовтня 2020 14:14
Очікувана вартість: 16 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 85,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


папір офісний для друку А4 (150 пачок по 500 аркушів у пачці)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 пачок
папір офісний для друку А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67400, Україна, Одеська область, Роздільна, вул. Муніципальна, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-20-000034-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 23 вересня 2020 13:36
Технічні показники предмету закупівлі.
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2020-09-20-000034-a на закупівлю ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (СPV) : 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»), де Замовником виступає Роздільнянська міська рада Одеської області, нами було встановлено, що технічні вимоги до Паперу офісного для друку А4 були встановлені для конкретної торгівельної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме показник до Паперу офісного для друку А4: Жорсткість L&W, MD, згідно ISO 2493-1, mN: 125+/-15; Жорсткість L&W, СD, згідно ISO 2493-1, mN: 60+/-10; Надати аналоги згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас зробити зміни до Паперу офісного для друку А4: видалити Жорсткість L&W, MD, згідно ISO 2493-1, mN: 125+/-15; Жорсткість L&W, СD, згідно ISO 2493-1, mN: 60+/-10 або прописати еквівалент по даним характеристикам для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Просимо Вас також внести зміни до документації, а саме, додати вимогу щодо надання копій сертифікатів на папір ISO 9001, ISO 14001 та ISO 18001 виданих виробнику паперу на його власне виробництво товару, що є предметом даної закупівлі. Дані сертифікати встановлює міжнародні стандарти до виробництва продукції, що гарантує виробництво виключно якісної продукції. В свою чергу, останнім часом з’явилося багато видів паперу, якість виробництва якого викликає великі сумніви. Вимога надання сертифікатів ISO 9001, ISO 14001 та ISO 18001 – це гарантія для Замовника поставки якісного паперу.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 вересня 2020 10:52
Задоволено частково - додано до вимог надання копії сертифікатів якості на папір офісний для друку А4, замість пропозиції в "надання копій сертифікатів на папір ISO 9001, ISO 14001 та ISO 18001 виданих виробнику паперу на його власне виробництво товару", і вилучено з техвимог вимоги по жорсткості паперу
Внесено наступні зміни до Оголошення про проведення допорогової закупівлі, затвердженого протоколом уповноваженої особи № 77 від 18 вересня 2020 р.:
- п. 9.1. Оголошення про проведення допорогової закупівлі доповнити новим абзацом такого змісту: «копії сертифікатів якості на папір офісний для друку А4»

- з п. 2 додатку № 1 «Вимоги до предмету закупівлі» до Оголошення про проведення допорогової закупівлі виключити: «жорсткість L&W, MD, згідно ISO 2493-1, mN: 125 +/- 15; жорсткість L&W, CD, згідно ISO 2493-1, mN: 60 +/- 10»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2020 14:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 10 791,00
UAH з ПДВ
10 791,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство"ЛЮТЕРРА" 16 275,00
UAH з ПДВ
16 275,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2020 11:50
Електронний підпис
01 жовтня 2020 11:50
Документи.rar

Публічні документи

01 жовтня 2020 13:31
Електронний підпис
01 жовтня 2020 13:31
Електронний підпис
01 жовтня 2020 13:31
Електронний підпис
01 жовтня 2020 13:30
Електронний підпис
01 жовтня 2020 13:30
Електронний підпис
01 жовтня 2020 13:29
Сканований документ.pdf
01 жовтня 2020 13:29
Сканований документ 7.pdf
01 жовтня 2020 13:29
Сканований документ 6.pdf
01 жовтня 2020 13:29
Сканований документ 3.pdf
01 жовтня 2020 13:29
Сканований документ 2.pdf
01 жовтня 2020 13:29
Висновок.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Приватне підприємство"ЛЮТЕРРА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 10 791,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 15:23
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

05 жовтня 2020 15:23
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 жовтня 2020 15:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
10 791,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 жовтня 2020 15:23
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2020 09:04
Договір № 303 від 12.10.2020 папір.pdf укладений
12 жовтня 2020 09:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 10 791,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 798,50 UAH)