Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
папір офісний для друку А4
Очікувана вартість
16 500,00 UAH
UA-2020-09-20-000034-a ● 57207b5c3799441ea4fc626dca335d9b
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Роздільнянська міська рада Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 33356925 |
Місцезнаходження: | 67400, Україна , Одеська обл., РОЗДІЛЬНА, вул. Муніципальна, буд. 17 |
Контактна особа: |
Прибилов Олександр Олександрович 050-64-50-163 33356925@mail.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 вересня 2020 13:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 вересня 2020 19:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 жовтня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 02 жовтня 2020 14:14 |
Очікувана вартість: | 16 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 85,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,52% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
папір офісний для друку А4 (150 пачок по 500 аркушів у пачці)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 пачок
папір офісний для друку А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67400, Україна, Одеська область, Роздільна, вул. Муніципальна, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 вересня 2020 11:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 вересня 2020 11:18 |
Перелік змін.doc | |
24 вересня 2020 11:18 |
Додаток № 3 проєкт договору.doc | |
24 вересня 2020 11:18 |
оголошення про проведення допорогової закупівлі паперу для друку.doc | |
24 вересня 2020 11:18 |
Додаток № 4 цінова пропозиція.doc | |
24 вересня 2020 11:18 |
Додаток № 2 лист згода.doc | |
24 вересня 2020 11:18 |
додаток № 1 Вимоги до предмету закупівлі.doc |
24 вересня 2020 11:18 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 вересня 2020 11:18 |
Перелік змін.doc
|
|||
24 вересня 2020 11:18 |
Додаток № 3 проєкт договору.doc
|
|||
24 вересня 2020 11:18 |
оголошення про проведення допорогової закупівлі паперу для друку.doc
|
|||
24 вересня 2020 11:18 |
Додаток № 4 цінова пропозиція.doc
|
|||
24 вересня 2020 11:18 |
Додаток № 2 лист згода.doc
|
|||
24 вересня 2020 11:18 |
додаток № 1 Вимоги до предмету закупівлі.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-20-000034-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 23 вересня 2020 13:36
Технічні показники предмету закупівлі.
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2020-09-20-000034-a на закупівлю ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (СPV) : 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»), де Замовником виступає Роздільнянська міська рада Одеської області, нами було встановлено, що технічні вимоги до Паперу офісного для друку А4 були встановлені для конкретної торгівельної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме показник до Паперу офісного для друку А4: Жорсткість L&W, MD, згідно ISO 2493-1, mN: 125+/-15; Жорсткість L&W, СD, згідно ISO 2493-1, mN: 60+/-10; Надати аналоги згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас зробити зміни до Паперу офісного для друку А4: видалити Жорсткість L&W, MD, згідно ISO 2493-1, mN: 125+/-15; Жорсткість L&W, СD, згідно ISO 2493-1, mN: 60+/-10 або прописати еквівалент по даним характеристикам для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Просимо Вас також внести зміни до документації, а саме, додати вимогу щодо надання копій сертифікатів на папір ISO 9001, ISO 14001 та ISO 18001 виданих виробнику паперу на його власне виробництво товару, що є предметом даної закупівлі. Дані сертифікати встановлює міжнародні стандарти до виробництва продукції, що гарантує виробництво виключно якісної продукції. В свою чергу, останнім часом з’явилося багато видів паперу, якість виробництва якого викликає великі сумніви. Вимога надання сертифікатів ISO 9001, ISO 14001 та ISO 18001 – це гарантія для Замовника поставки якісного паперу.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути
Згорнути
Просимо Вас зробити зміни до Паперу офісного для друку А4: видалити Жорсткість L&W, MD, згідно ISO 2493-1, mN: 125+/-15; Жорсткість L&W, СD, згідно ISO 2493-1, mN: 60+/-10 або прописати еквівалент по даним характеристикам для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Просимо Вас також внести зміни до документації, а саме, додати вимогу щодо надання копій сертифікатів на папір ISO 9001, ISO 14001 та ISO 18001 виданих виробнику паперу на його власне виробництво товару, що є предметом даної закупівлі. Дані сертифікати встановлює міжнародні стандарти до виробництва продукції, що гарантує виробництво виключно якісної продукції. В свою чергу, останнім часом з’явилося багато видів паперу, якість виробництва якого викликає великі сумніви. Вимога надання сертифікатів ISO 9001, ISO 14001 та ISO 18001 – це гарантія для Замовника поставки якісного паперу.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 вересня 2020 10:52
Задоволено частково - додано до вимог надання копії сертифікатів якості на папір офісний для друку А4, замість пропозиції в "надання копій сертифікатів на папір ISO 9001, ISO 14001 та ISO 18001 виданих виробнику паперу на його власне виробництво товару", і вилучено з техвимог вимоги по жорсткості паперу
Внесено наступні зміни до Оголошення про проведення допорогової закупівлі, затвердженого протоколом уповноваженої особи № 77 від 18 вересня 2020 р.:
- п. 9.1. Оголошення про проведення допорогової закупівлі доповнити новим абзацом такого змісту: «копії сертифікатів якості на папір офісний для друку А4»
- з п. 2 додатку № 1 «Вимоги до предмету закупівлі» до Оголошення про проведення допорогової закупівлі виключити: «жорсткість L&W, MD, згідно ISO 2493-1, mN: 125 +/- 15; жорсткість L&W, CD, згідно ISO 2493-1, mN: 60 +/- 10»
- п. 9.1. Оголошення про проведення допорогової закупівлі доповнити новим абзацом такого змісту: «копії сертифікатів якості на папір офісний для друку А4»
- з п. 2 додатку № 1 «Вимоги до предмету закупівлі» до Оголошення про проведення допорогової закупівлі виключити: «жорсткість L&W, MD, згідно ISO 2493-1, mN: 125 +/- 15; жорсткість L&W, CD, згідно ISO 2493-1, mN: 60 +/- 10»
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
10 791,00
UAH з ПДВ
|
05 жовтня 2020 15:23
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 жовтня 2020 09:04
|
Договір № 303 від 12.10.2020 папір.pdf | укладений |
12 жовтня 2020 09:04
|