Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Робоча станція для оформлення та видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон з електронним носієм або паспорта громадянина України у формі картки та для реєстрації/зняття з реєстрації місць проживання/перебування осіб (внесення змін до ID - карток) з комплектом обладнання
Очікувана вартість
310 000,00 UAH
UA-2020-09-19-000375-b 971601bbfcb343509430bce791d93ad3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Олегівна Кудлай

+380617561812 press@dnrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Дніпрорудненської міської ради Василівського району Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 04526957
Місцезнаходження: 71630, Україна , Запорізька обл., місто Дніпрорудне, проспект Ентузіастів, 11
Контактна особа: Олена Олегівна Кудлай
+380617561812
press@dnrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 вересня 2020 22:43
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 05 жовтня 2020 14:14
Очікувана вартість: 310 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Специфікація щодо технічних показників товару може бути викладена англійською або російською мовою із зазначенням за потреби загальновживаних абревіатур або скорочень англійською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Робоча станція для оформлення та видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон з електронним носієм або паспорта громадянина України у формі картки та для реєстрації/зняття з реєстрації місць проживання/перебування осіб (внесення змін до ID - карток) з комплектом обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71630, Україна, Запорізька область, місто Дніпрорудне, проспект Ентузіастів, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: місцевий бюджет Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 вересня 2020 22:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2020 22:55
ТД_робача_станцiя.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-19-000375-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "УНІВЕРСАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:34891802
Дата подання: 13 жовтня 2020 14:05
Скарга на дії замовника щодо порушення обрання переможця, більш детально в тексті скарги та додатках
Скарга на дії замовника щодо порушення обрання переможця, більш детально в тексті скарги та додатках
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 жовтня 2020 20:12
рішення від 16.10.2020 № 19374 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 16 жовтня 2020 20:11
рішення від 09.11.2020 № 20750.pdf
Дата публікації: 12 листопада 2020 22:40
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Антимонопольного виконано
Дата виконання рішення замовником: 16 листопада 2020 17:54

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-02-23-000039 ● 49abce25d8e9492a97d41c59965f94a3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 лютого 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 лютого 2022 18:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ
22.02.2022 № 113

Дніпро


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 22.02.2022 № 113

Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу

8. UA-2020-09-19-000375-b, ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання, яка проведена Виконавчим комітетом Дніпрорудненської міської ради Василівського району Запорізької області;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 01 червня 2022
Кінцевий строк оскарження: 17 червня 2022

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 14:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 280 000,00
UAH з ПДВ
280 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УНІВЕРСАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 309 000,00
UAH з ПДВ
309 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОРІОН СІТІ" 309 500,00
UAH з ПДВ
309 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 листопада 2020 15:11
Електронний підпис
18 листопада 2020 15:10
Довідка МВС Кляшторний.pdf.p7s
18 листопада 2020 15:10
Довідка МВС Кляшторний.pdf
02 жовтня 2020 15:54
Електронний підпис

Публічні документи

04 жовтня 2020 20:05
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"

ТОВ "УНІВЕРСАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

ТОВ "ОРІОН СІТІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
#41554748
Рішення скасоване 280 000,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2020 17:52
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
#41554748
Відхилено 280 000,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2020 21:52
ТОВ "УНІВЕРСАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#34891802
Переможець 309 000,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2020 21:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 листопада 2020 21:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УНІВЕРСАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#34891802
309 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 22:22
ДУ №1 від 31.11.2020 до Д№127 від 30.11.2020.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 22:21
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 22:10
Договор №127 від 30.11.2020-7.jpg укладений
03 грудня 2020 22:08
Договор №127 від 30.11.2020-6.jpg укладений
03 грудня 2020 22:08
Договор №127 від 30.11.2020-5.jpg укладений
03 грудня 2020 22:08
Договор №127 від 30.11.2020-4.jpg укладений
03 грудня 2020 22:08
Договор №127 від 30.11.2020-3.jpg укладений
03 грудня 2020 22:08
Договор №127 від 30.11.2020-2.jpg укладений
03 грудня 2020 22:08
Договор №127 від 30.11.2020-1.jpg укладений
03 грудня 2020 22:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору про закупівлю: № 127
Договір:
Номер додаткової угоди: № 127/ДУ № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML