Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт - облаштування освітлення пішохідних переходів з використанням автономного електрозабезпечення (сонячних батерей з комплектацією вітрогенераторами горизонтального типу) на автомобільній дорозі загального користування державного значення Н-10 Стрий - Мамалига км 33+079 (с.Скобичівка), км 49+615 (с.Раків), км 60+400 (с.Голинь), км 63+700 (с.Пійло), км 125+925 (с.Старі Кривотули), км 127+200 (с.Старі Кривотули), км 148+615 (Лісна Слобідка)
Очікувана вартість
2 227 360,00 UAH
UA-2020-09-19-000257-b c74d9e4dc92c4e0b8f0864600f9aa437
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Субчак

+380442570231 tender.fininpro@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Фінансування інфраструктурних проектів"
Код ЄДРПОУ: 37264503
Місцезнаходження: 03118, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4-А
Контактна особа: Роман Субчак
+380442570231
tender.fininpro@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 вересня 2020 17:01
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2020 13:00
Початок аукціону: 06 жовтня 2020 15:16
Очікувана вартість: 2 227 360,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 136,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11136.8 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт - облаштування освітлення пішохідних переходів з використанням автономного електрозабезпечення (сонячних батерей з комплектацією вітрогенераторами горизонтального типу) на автомобільній дорозі загального користування державного значення Н-10 Стрий - Мамалига км 33+079 (с.Скобичівка), км 49+615 (с.Раків), км 60+400 (с.Голинь), км 63+700 (с.Пійло), км 125+925 (с.Старі Кривотули), км 127+200 (с.Старі Кривотули), км 148+615 (Лісна Слобідка)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата вартості наданих Послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця, на підставі оформлених належним чином документів, підписаних уповноваженими представниками сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України, впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту їх підписання. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані Послуги здійснюється впродовж 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій рахунок. За умови наявності відповідного бюджетного призначення у Замовника виникають зобов'язання Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 вересня 2020 17:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2020 17:02
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 жовтня 2020 15:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Полтава-Паритет" 2 097 360,00
UAH з ПДВ
2 097 360,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна група Комфорттаун» 2 117 360,00
UAH з ПДВ
2 117 360,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "РАУН" 2 142 360,00
UAH з ПДВ
2 142 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 жовтня 2020 17:29
Електронний підпис
15 жовтня 2020 16:08
Довідка МВС.zip
05 жовтня 2020 11:56
Електронний підпис
05 жовтня 2020 11:56
Електронний підпис
05 жовтня 2020 11:52
9. Технічне завдання.PDF
05 жовтня 2020 11:52
IMG_0002.pdf
05 жовтня 2020 11:52
IMG_0005.pdf
05 жовтня 2020 11:52
Банківська ліцензі1.7z
05 жовтня 2020 11:52
Гарантія 9314-20.7z
05 жовтня 2020 11:52
Витяг із Статуту.7z
05 жовтня 2020 11:52
Лист для клієнті1.7z
05 жовтня 2020 11:52
Наказ Фролова Ю.М.7Z
05 жовтня 2020 11:52
Протокол НР.7Z

Публічні документи

02 жовтня 2020 19:19
Електронний підпис
02 жовтня 2020 19:17
5. ДОСВІД Ч.1.pdf
02 жовтня 2020 19:17
5. ДОСВІД Ч.2.pdf
02 жовтня 2020 19:17
6. СТ. 17.pdf
02 жовтня 2020 19:16
3. ОБЛАДНАННЯ.pdf
02 жовтня 2020 19:16
9. ПОВНОВАЖЕННЯ.pdf
02 жовтня 2020 19:16
5. ДОСВІД Ч.3.pdf
02 жовтня 2020 19:16
4. ПРАЦІВНИКИ.pdf
02 жовтня 2020 19:16
5. ДОСВІД Ч.4.pdf
02 жовтня 2020 19:16
5. ДОСВІД Ч.5.pdf
02 жовтня 2020 19:16
10. ІНШЕ.pdf
02 жовтня 2020 19:16
Підписаний_Ліцензія.pdf
02 жовтня 2020 19:16
0000001947714984.1.0.pdf
02 жовтня 2020 19:16
7. ТЕХ ЗАВДАННЯ.pdf
02 жовтня 2020 19:16
2. ВИРОБНИЧІ БАЗИ.pdf
02 жовтня 2020 19:16
8. ДОВІДКА ПРО УЧАСНИКА.pdf
02 жовтня 2020 19:16
Підписаний_G1020-4074-GL_tender.pdf
02 жовтня 2020 19:16
1. ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Полтава-Паритет"

Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна група Комфорттаун»

Товариство з обмеженою відповідальністю "РАУН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Полтава-Паритет"
#30732375
Переможець 2 097 360,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2020 19:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2020 19:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Полтава-Паритет"
#30732375
2 097 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 12:03
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 11:55
ДУ №4 до БДР 176-10-20.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 11:48
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 10:51
ДУ №3 до БДР 176-10-20.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 10:50
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 17:34
ДУ №2 до БДР 176-10-20.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 17:34
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2020 18:21
ДУ №1 до БДР 176-10-20.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 18:20
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 18:37
БДР 176-10-20.pdf укладений
27 жовтня 2020 18:36

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
30 грудня 2020 10:42
123 120,00 UAH UA918201720343231001100078159
ДП "Фінінпро"
UA043314010000026005060471646
ПП "ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ" 00000002
Оплачений
30 грудня 2020 10:42
9 720,00 UAH UA918201720343231001100078159
ДП "Фінінпро"
UA043314010000026005060471646
ПП "ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ" 00000002
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до Додатку 2 та 3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-176/10-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору №БДР-176/10-20 від 27.10.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 2.1. та Додатку 2 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-176/10-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до Договору №БДР-176/10-20 від 27.10.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до Додатку 2 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-176/10-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 до Договору №БДР-176/10-20 від 27.10.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 3.1., Додатку 1 та 3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-176/10-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4 до Договору №БДР-176/10-20 від 27.10.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 077 259,52
UAH (в тому числі ПДВ 346 209,92 UAH)