Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the local public road O-02-23-01 Stara Guta-Kalynivka-Turbov km 14 + 716 - km 18 + 500, with a length of 3,784 km within the Vinnytsia region
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 42434474 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька область обл., м. Вінниця, вул. Соборна, 15-А |
Контактна особа: |
Вадим Володимирович +380432560707 dpsmadtender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | STATE ENTERPRISE "LOCAL HIGWAYS SERVICE IN VINNYTSIA REGION'S" |
National ID: | 42434474 |
Contact point: |
Vadim Volodymyrovych +380432560707 dpsmadtender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 вересня 2020 11:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 жовтня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 15 грудня 2020 14:20 |
Очікувана вартість: | 46 679 605,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 233 398,02 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1400388.15 UAH |
Publication date: | 19 вересня 2020 11:48 |
Enquiries until: | 10 жовтня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 16 жовтня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 жовтня 2020 00:00 |
Information
Estimated total value: | 46 679 605 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 233 398 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом оплати за фактично надані послуги. Оплата Замовником здійснюється протягом 10 банківських днів після підписання Сторонами акту приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в). | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 вересня 2020 12:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 вересня 2020 11:48 |
Проєкт договору.docx | |
19 вересня 2020 11:48 |
ТД Стара Гута-Калинівка-Турбів.docx | |
19 вересня 2020 11:48 |
Технічне завдання.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
2) Е1-164-2
Пунктом 5.2. Розділу 5 тендерної документації передбачено: якщо документи, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для учасника процедури закупівлі законодавством України, учасник процедури закупівлі повинен надати лист у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України, та/або інші об’єктивні, обґрунтовані причини.
Пунктом 5.2. Розділу 5 тендерної документації передбачено: якщо документи, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для учасника процедури закупівлі законодавством України, учасник процедури закупівлі повинен надати лист у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України, та/або інші об’єктивні, обґрунтовані причини.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Замовник встановив таку вимогу у тендерній документації: учасник у складі пропозиції має надати довідку щодо наявності виконаного аналогічного договору(ів) за період 2018-2019 р., завірену копію не менше ніж одного аналогічного договору (поточного або капітального ремонту) за яким учасником виконувались роботи (надавались послуги) щодо ремонту дорожнього покриття, а так само разом з копіями документів (скан-копії підписаних сторонами акту (-ів) виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки (-ок) за формою КБ-3 (на суму фактичного виконання)), що згідно будівельних норм підтверджують приймання виконаних будівельних робіт (послуг), згідно такого договору, копія якого надана у складі пропозиції. Учасник надає позитивний лист-відгук у довільній формі від Замовника щодо виконання аналогічного договору, інформація про який надана у складі тендерної пропозиції, щодо якості виконаних аналогічних робіт.
Вартість тендерної пропозиції учасника на виконання робіт/послуг – це договірна ціна на весь обсяг робіт (послуг) з поточного середнього ремонту об’єкту, за яку учасник згоден виконати запропоновані роботи (надати послуги). Договірна ціна розраховується по об’єкту в цілому. Вид договірної ціни – динамічна.
Учасник-переможець має надати Замовнику договірну ціну з розрахунками.
Також інформацію про субпідрядників/ співвиконавців необхідно зазначити при поданні пропозиції на електронному майданчику шляхом заповнення відповідної форми.
Вимоги щодо надання інформації про залучення субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) встановлені додатком № 7.
Якщо відсутня можливість заповнення відповідної форми про інформацію про субпідрядників/співвиконавців, то рекомендуємо звернутись до авторизованого майданчика для надання пояснень.
Скарги до процедури
Дата подання: 18 листопада 2020 14:56
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-29-000012 ● 7d6d16168e60478b815d0fbc569a139f
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 грудня 2021 14:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.12.2021 №737
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 29.12.2021 №737
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5.UA-2020-09-19-000113-b 19.09.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-31 10:15:37
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-23-01 Стара Гута-Калинівка-Турбів км 14+716 – км 18+500, протяжністю 3,784 км в межах Вінницької області (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-09-19-000113-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Що слугувало підставою продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника – КП «Хмільниккомунсервіс» додатковими угодами від 31 серпня 2021 року №3, від 23 жовтня 2021 року №4 до договору про закупівлю послуг від 05 січня 2021 року №1-Д?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-04 13:26:25
Відповідь на запит
На Ваш запит про надання пояснення ДП «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області» надає відповідні пояснення.
Що слугувало підставою продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника – КП «Хмільниккомунсервіс» додатковими угодами від 31 серпня 2021 року №3, від 23 жовтня 2021 року №4 до договору про закупівлю послуг від 05 січня 2021 року №1-Д?
1. Повідомляємо, що Договір по предмету закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-23-01 Стара Гута-Калинівка-Турбів км 14+716 – км 18+500, протяжністю 3,784 км в межах Вінницької області» заключений 05 січня 2021 року.
У ході надання послуг згідно Договору №1-Д від 05 січня 2021 року виникла технічна потреба у коригуванні проектно-кошторисної документації, про що свідчить Закупівля без використання електронної системи – «Розробка проектної документації на поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-23-01 Стара Гута-Калинівка – Турбів км 14+716 – км 18+500, протяжністю 3,784 км в межах Вінницької області (коригування)» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-07-007376-b) .
Термін надання послуги по коригуванню проектно-кошторисної документації – від 07 червня 2021 року - до 15 червня 2021 року. У ході коригування проектно-кошторисної документації надання послуг згідно Договору №1-Д від 05 січня 2021 року було призупинено.
Відповідно до листа ТОВ «ЛЕОН-Ш» від 31.08.2021 року №713 та Службової записки начальника відділу якості та технічного контролю щодо перенесення терміну надання послуг до 30.09.2021 року (у зв’язку з коригуванням проектно-кошторисної документації) було укладено Додаткову угоду №3 від 31 серпня 2021 року.
2. За результатами аукціону вартість послуг за яку Виконавець зобов’язався надати послуги склала 21 800 000,00 грн. з ПДВ, що підтверджує Пункт 3.1. Розділу 3 договору №1-Д від 05 січня 2021 року.
За результатами надання послуг по предмету закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-23-01 Стара Гута-Калинівка-Турбів км 14+716 – км 18+500, протяжністю 3,784 км в межах Вінницької області» Виконавець надав послуги в повному обсязі, на суму 20 977 626,73 з ПДВ. Згідно Службової записки начальника відділу інвестиційно-кошторисної роботи, будівництва, реконструкції та капітального ремонту щодо надання послуг Виконавцем в повному обсязі та економії по предмету закупівлі, виникла потреба в укладені додаткової угоди №4 від 23 жовтня 2021 року.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-01-13 14:42:43
Додаткові пояснення до запиту з власної ініціативи
На запит від 31.12.2021 додатково пояснюємо, що під час виконання Договору №1-Д укладеного 05 січня 2021 року, в зв'язку з коригуванням проектно-кошторисної документації, укладено договір без використання електронної системи закупівель – «Розробка проектної документації на поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-23-01 Стара Гута-Калинівка – Турбів км 14+716 – км 18+500, протяжністю 3,784 км в межах Вінницької області (коригування)» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-07-007376-b)
Додаток:
Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель № UA-2021-06-07-007376-b від 07.06.2021.
Термін надання послуги з коригування проектно-кошторисної документації до 15 червня 2021 року.
Після проведеного коригування та отримання позитивної Експертної оцінки щодо розгляду кошторисної частини проектної документації від 15.06.2021 №05-0357 проведено додаткову закупівлю послуг.
Згідно умов Договору №1-Д від 05.01.2021, зокрема п. 5.3. Строки встановлені цим Договором для виконання робіт можуть бути збільшені при виникненні обставин, що не залежать від Виконавця і перешкоджають виконанню робіт, а саме:
• виникнення обставин непереборної сили;
• невиконання або неналежного виконання замовником своїх зобов'язань за Договором;
• внесення змін до кошторисної документації;
• дій третіх осіб, що унеможливлюють виконання робіт належним чином, за винятком випадків, коли це зумовлено залежними від виконавця обставинами;
• несприятливі погодні умови.
Таким чином в зв’язку з коригуванням проектно-кошторисної документації надання послуг згідно Договору №1-Д від 05 січня 2021 року було не можливим (призупинено) в зв’язку з їх пов’язаністю з додатковими послугами.
Відповідно до листів ТОВ «ЛЕОН-Ш» №712 від 30.08.2021, №713 від 31.08.2021 року та Службової записки начальника відділу якості та технічного контролю щодо перенесення терміну надання послуг до 30.09.2021 року (у зв’язку з коригуванням проектно-кошторисної документації) було укладено Додаткову угоду №3 від 31 серпня 2021 року.
Також, враховуючи, доволі тривалий час проведення процедури закупівлі, зокрема в зв’язку наявністю скарги № UA-2020-09-19-000113-b.b1, одного з учасників закупівлі, по якій прийнято Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №22246-р/пк-пз від 01.12.2020 дата аукціону та як наслідок дата підписання договору була зміщена.
Додатково звертаємо вашу увагу, що вище вказані зміни, щодо продовження строку надання послуг не призвели до продовження строку дії договору, який згідно п. 13.1 встановлено до 31.12.2021.
Таким чином вище вказані зміни строку надання послуг відповідають вимогам чинного законодавства.
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2022-01-13 16:27:46
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-23-01 Стара Гута-Калинівка-Турбів км 14+716 – км 18+500, протяжністю 3,784 км в межах Вінницької області (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-09-19-000113-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином учасником ТОВ «ЛЕОН-Ш», якого обрано переможцем, виконав умови пункту 6.6 розділу 6 тендерної документації щодо внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору на визначений замовником рахунок, відкритий органом, що здійснює казначейське обслуговування замовника, грошової застави в розмірі 5% від вартості договору про закупівлю?
2. Яким чином замовником виконано умови пункту 6.6 розділу 6 тендерної документації щодо повернення забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «ЛЕОН-Ш» договору про закупівлю?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-01-14 10:36:52
Пояснення
На виконання запиту від 13.01.2022 надаємо відповідні документи
- Документи, які свідчать про надходження та повернення коштів забезпечення виконання договору.pdf
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 січня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 січня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 42434474 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна, Вінницька область обл., м. Вінниця, вул. Соборна, 15-А |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ Шляхбудматеріали | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 листопада 2020 15:55
|
ТОВ Миколаївбудцентр | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 листопада 2020 15:53
|
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІТТЕЛ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ЕТАЛОН-БУД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 листопада 2020 16:20
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 листопада 2020 16:03
|
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 листопада 2020 15:51
|
ТОВ "ЛЕОН-Ш" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 листопада 2020 16:02
|
ТОВ "Спільне українсько-австрійське підприємство "Інтервіас Україна" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 грудня 2020 08:55
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 грудня 2020 15:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Миколаївбудцентр |
39 677 664,00
UAH з ПДВ
|
18 671 842,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛЕОН-Ш" |
31 200 000,00
UAH з ПДВ
|
21 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” |
37 343 682,00
UAH з ПДВ
|
22 222 227,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ЕТАЛОН-БУД" |
29 998 000,00
UAH з ПДВ
|
23 499 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Шляхбудматеріали |
31 560 000,00
UAH з ПДВ
|
23 499 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" |
42 110 000,00
UAH з ПДВ
|
29 997 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 |
39 700 700,00
UAH з ПДВ
|
39 700 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
42 011 644,00
UAH з ПДВ
|
42 011 644,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Миколаївбудцентр #40984166 |
Відхилено |
18 671 842,00
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2020 09:19
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 17 грудня 2020 00:00
|
ТОВ "ЛЕОН-Ш" #33623460 |
Переможець |
21 800 000,00
UAH з ПДВ
|
24 грудня 2020 13:46
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 19 грудня 2020 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 13:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 жовтня 2021 10:49
|
Додаткова угода №4 від 23.10.2021 року.PDF | зміни до договору |
23 жовтня 2021 10:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 серпня 2021 16:07
|
Додаткова угода №3 від 31.08.2021 року.PDF | зміни до договору |
31 серпня 2021 16:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 червня 2021 13:42
|
ДУ №2 від 08.06.2021.PDF | зміни до договору |
08 червня 2021 13:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 березня 2021 10:05
|
Додаткова угода №1 від 16 березня 2021 року (Договір 1-Д).PDF | зміни до договору |
16 березня 2021 10:04
|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 17:13
|
Договір №1-Д від 05.01.2021 року.PDF | укладений |
05 січня 2021 17:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено Пункт 3.1 Розділу 3 договору в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 1-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 3.1 Розділу 3 Договору викладено в новій редакції, зміни до істотних умов договору не вносились |
Номер договору про закупівлю: | 1-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено п. 5.2. Розділу 5 Договору та Додаток №2 до Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 1-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3.1 Розділу 3 Договору викладено в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 1-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |