Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мастильні засоби (мастильні оливи, мастильні матеріали та технологічні рідини)
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2020-09-19-000099-b dc6f1b381e854e19ae2179d219fd560b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стрелецька Рита Олександрівна

mtz1@pushcha.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне спеціалізоване підприємство "Північна Пуща"
Код ЄДРПОУ: 40247540
Місцезнаходження: 07270, Україна , Київська обл., Чорнобиль, вулиця Леніна буд.148
Контактна особа: Стрелецька Рита Олександрівна
mtz1@pushcha.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 вересня 2020 11:27
Звернення за роз’ясненнями: до 26 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 жовтня 2020 12:00
Початок аукціону: 07 жовтня 2020 14:22
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби


Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції складаються та подаються Учасником Замовнику українською мовою. Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, складаються українською мовою. У разі, якщо до складу тендерної пропозиції Учасника входитимуть документи, які за своїм походженням були складені іншою, ніж українська мова, вони обов’язково мають супроводжуватися автентичним перекладом на українську мову. Інформація про умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії (у формі електронного документу). Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)і; 3) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру/ в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції;
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7400 літр
моторні оливи, відповідний код 09211100-2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07270, Україна, Київська область, Чорнобиль, вул. Леніна, 148
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
1200 літр
гідравлічна олива, відповідний код 09211610-0;
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07270, Україна, Київська область, Чорнобиль, вул. Леніна, 148
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
60 літр
гальмівна рідина, відповідний код 09211650-2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07270, Україна, Київська область, Чорнобиль, вул. Леніна, 148
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
500 літр
трансмісійні оливи, відповідний код 09211400-5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07270, Україна, Київська область, Чорнобиль, вул.Леніна, 148
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
1080 літр
мастильні матеріали, відповідний код 09211000-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07270, Україна, Київська область, Чорнобиль, вул. Леніна, 148
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару Покупцем здійснюється шляхом безготівкових розрахунків у національній валюті України за реквізитами Продавця визначеними у цьому договорі, протягом 10 банківських днів з дати прийняття товару Покупцем за актом передання-прийняття (видаткових накладних) товару. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 вересня 2020 12:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2020 12:40
ТД у новій редакції мастильні засоби!!!.docx
28 вересня 2020 12:40
Перелік змін оливи!.docx
19 вересня 2020 11:29
Договір мастильні засоби!!!!!!.docx
19 вересня 2020 11:28
ТД мастильні засоби!!!.docx
28 вересня 2020 12:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2020 11:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2020 12:40
ТД у новій редакції мастильні засоби!!!.docx
28 вересня 2020 12:40
Перелік змін оливи!.docx
19 вересня 2020 11:29
Договір мастильні засоби!!!!!!.docx
19 вересня 2020 11:28
ТД мастильні засоби!!!.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ВИМОГИ ДО ЕЛЕКТРОННОЇ БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ
Дата подання: 22 вересня 2020 15:51
Дата відповіді: 22 вересня 2020 16:04
Банківська гарантія оформлюється в банку, що входить до переліку системно важливих банків, якщо банк Учасника не входить до переліку системно важливих банків, але надається Банківська гарантія чи буде це порушенням?
Відповідь: Так, це буде порушення вимог абз.4 п.1 ч. 1 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі"

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-19-000099-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЧНІ ЛУБРИКАНТИ", Код ЄДРПОУ:43249011
Дата подання: 24 вересня 2020 11:09
Вимоги до банківської гарантії
День добрий. Задля розширення кола потенційних учасників просимо вас внести зміни до вимог стосовно офрмлення Банківської гарантії.А саме,видалити вимогу "Банківська гарантія оформлюється в банку, який входить до переліку системно важливих банків, затвердженого Рішенням Правління Національного банку України від 3 березня 2020 року № 155-рш «Про визначення системно важливих банків», прийнятим відповідно до вимог Постанови Правління Національного банку України від 25 грудня 2014 р. № 863 «Про затвердження Положення про порядок визначення системно важливих банків».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 вересня 2020 11:56
Доброго дня! До тендерної документаці будуть внесені відповідні зміни стосовно оформлення банківської гарантії
Номер вимоги: UA-2020-09-19-000099-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМ ТРЕЙДІНГ", Код ЄДРПОУ:42508320
Дата подання: 16 жовтня 2020 10:17
Невідповідність тендерній документації
Шановний замовник Згідно протоколу № 174 від 15.10.2020 року Вами був обран переможець в тендері ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЛС". Однак його тендерна документація не відповідає вимогам закупівлі, а саме: компанії ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЛС" надали можливість виправити 3(три) помилки. Згідно розділу V п.2 "Оцінка тендерної пропозиції" "Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій", помилки які допустив учасник не відносяться до формальних (несуттєвих) помилок ,як зазначено в тендерній документації. Та прийняли рішення про намір укласти договір з компанією ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЛС" сума тендерної пропозиції якої найдорожча серед учасників тендеру. В свою чергу у учасника ТОВ «СМ ТРЕЙДІНГ» з технічної причини недозавантажився паспорт МТ-8п (який є в наявності) та який ми взмозі дозавантажити в любий момент (але нам не надали такої можливості, виправити одну помилку, аналог ми не пропонували) технічне завдання повністю відповідало вимогам замовника. Зважаючи на вище вказане вимагаємо відмінити своє рішення про намір укласти договір з ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЛС" на підставі того, що Ваше рішення не відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації та закону України про публічні закупівлі. Окремо зазначаємо, якщо замовник не виправить свою помилку. Ми будемо змушені звертатися до контролюючих та правоохоронних органів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 жовтня 2020 12:11
Доброго дня!
Згідно ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Виходячи з цього повідомляємо, що невідповідності які були у ПП «МЛС» стосувалися кваліфікаційних критерій згідно ст.16.
Учасник ПП «МЛС» виправив свої невідповідності згідно ч.9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі». «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».
Щодо завантаженого ТОВ «СМ ТРЕЙДІНГ» паспорта МТ-8п 16.10.2020 року повідомляємо що, згідно ч.6 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель.
Крім недозавантаженого ТОВ «СМ ТРЕЙДІНГ» паспорта якості МТ-8п у складі тендерної пропозиції ТОВ «СМ ТРЕЙДІНГ» відсутня «інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» у відповідності з вимогами п.6 розділу ІІІ тендерної документації та Додатку 4 до неї.
Тому усі дії зі сторони Замовника були здійснені в рамках Закону України «Про публічні закупівлі»!

Документи подані скаржником

16 жовтня 2020 10:17
Паспорт МТ-8п.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2020 14:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМ ТРЕЙДІНГ" 312 554,40
UAH з ПДВ
289 808,94
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТД"ІММ" 337 590,00
UAH з ПДВ
289 809,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЛС" 316 280,40
UAH з ПДВ
316 280,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 жовтня 2020 15:39
Електронний підпис
05 жовтня 2020 15:36
ISO 9001_2015 QSCert (UKR).pdf
05 жовтня 2020 15:36
Garantiya_12 000,00.zip
05 жовтня 2020 15:36
Технічні вимоги.pdf
05 жовтня 2020 15:36
ТД ІММ- Кволіті.pdf
05 жовтня 2020 15:36
СТАТУТ(нова редакція).pdf
05 жовтня 2020 15:36
Проект договору.pdf
05 жовтня 2020 15:36
про обробку даних.pdf
05 жовтня 2020 15:36
Довідки до статті 17.pdf
05 жовтня 2020 15:36
до статті 17.pdf
05 жовтня 2020 15:36
Гарантійний лист.pdf
05 жовтня 2020 15:36
Технічна частина.pdf

Публічні документи

22 жовтня 2020 11:02
Електронний підпис
22 жовтня 2020 11:01
Dovidka_20255584760520935371.pdf
22 жовтня 2020 10:59
Цінова оновл..pdf
22 жовтня 2020 10:59
ст.17.pdf
22 жовтня 2020 10:59
Корупції МЛС.pdf
22 жовтня 2020 10:59
Корупційні Фіз.особа.pdf
22 жовтня 2020 10:59
Банкрутство МЛС.pdf
22 жовтня 2020 10:59
Dovidka_20255584760520935371.pdf.p7s
14 жовтня 2020 16:28
Електронний підпис
14 жовтня 2020 16:27
Випр. документи.pdf
14 жовтня 2020 16:25
сканирование0002.pdf
14 жовтня 2020 16:10
Електронний підпис
14 жовтня 2020 16:08
сканирование0001.pdf
06 жовтня 2020 10:29
Електронний підпис
06 жовтня 2020 10:27
Банківська ліцензі1.7z
06 жовтня 2020 10:27
Витяг із Статуту.7z
06 жовтня 2020 10:27
Протокол НР.7Z
06 жовтня 2020 10:27
Лист для клієнті1 (1).7z
06 жовтня 2020 10:27
Гарантія 9233-20.7z
06 жовтня 2020 10:27
Наказ Фролова Ю.М.7Z
06 жовтня 2020 10:14
Паспорта +договір.pdf
06 жовтня 2020 10:14
11 Статут.pdf
06 жовтня 2020 10:14
Лист ТЯ.pdf
06 жовтня 2020 10:14
Довідка ст 17.pdf
06 жовтня 2020 10:14
Довідка працівники.pdf
06 жовтня 2020 10:14
2 Накладна1 (2).jpg
06 жовтня 2020 10:14
2 Накладна1 (1).jpg
06 жовтня 2020 10:14
Довідка МТБ.pdf
06 жовтня 2020 10:14
Довідка 510.9.pdf
06 жовтня 2020 10:14
Довідка 510.10.pdf
06 жовтня 2020 10:14
Довідка 510.8.pdf
06 жовтня 2020 10:14
Довідка 510.5.pdf
06 жовтня 2020 10:14
Довідка 510.7.pdf
06 жовтня 2020 10:14
Гарантійний лист 510.13.pdf
06 жовтня 2020 10:14
Довідка 510.3.pdf
06 жовтня 2020 10:14
Аналогічні.pdf
06 жовтня 2020 10:14
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМ ТРЕЙДІНГ"

ТОВ "ТД"ІММ"

ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЛС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМ ТРЕЙДІНГ"
#42508320
Відхилено 289 808,94
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 17:10
ТОВ "ТД"ІММ"
#38424093
Відхилено 289 809,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 17:16
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЛС"
#13991251
Переможець 316 280,40
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 14:35
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 жовтня 2020 18:01

Документи

13 жовтня 2020 17:07
Електронний підпис

Документи

13 жовтня 2020 17:14
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

1. Надана довідка не в повному об҆ ємі щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відсутня інформація про кваліфікацію працівників; Видаткові накладні надані як підтвердження виконання аналогічного договору не співпадають з номером та датою самого аналогічного договору. Накладні до договору № 86/19/Т від 13.05.19 на загальну суму 11 476.00 грн, а сам аналогічний договір має № 1/20/Т від 02.01.2020 р. на суму 165026.00; Лист відгук від ККП «Водоконал» вказує співпрацю протягом 2018-2019 року, але договір був підписан 02.01.2020 року. 2. Вимоги відповідно до Додатка 2 Тендерної документації 3. Потрібно надати видаткові накладні які співпадають з датою та номером аналогічного договору на суму договору, як підтвердження виконання аналогічного договору та лист відгук з зазначенням періоду співпраці згідно договору.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 жовтня 2020 14:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЛС"
#13991251
316 280,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2021 11:13
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2020 17:43
Договір МЛС оливи.pdf укладений
28 жовтня 2020 17:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 316 280,40
UAH (в тому числі ПДВ 52 713,40 UAH)