Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі та фрукти
Очікувана вартість
31 610,00 UAH
UA-2020-09-19-000088-c e374f3a6130d469abde518bdb6a0dd17
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Черниш Каріна Юріївна

+380969793780 zdnza15@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Житомирський дошкільний навчальний заклад № 15
Код ЄДРПОУ: 22061509
Місцезнаходження: 10005, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, вулиця Старочуднівська, будинок 4-а
Контактна особа: Черниш Каріна Юріївна
+380969793780
zdnza15@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 вересня 2020 18:41
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 02 жовтня 2020 13:49
Очікувана вартість: 31 610,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 158,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у додатку 1 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 кг
Капуста білоголова свіжа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Старочуднівська, 4а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03221410-3 — Капуста качанна
450 кг
Цибуля ріпчаста свіжа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Старочуднівська, 4а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03221113-1 — Цибуля
450 кг
Морква свіжа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Старочуднівська, 4а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03221112-4 — Морква
450 кг
Буряк столовий свіжий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Старочуднівська, 4а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03221111-7 — Буряк
5 кг
Часник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Старочуднівська, 4а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03221113-1 — Цибуля
200 кг
Яблука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Старочуднівська, 4а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03222321-9 — Яблука
150 кг
Апельсини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Старочуднівська, 4а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03222220-1 — Апельсини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у додатку 1 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 вересня 2020 18:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2020 18:41
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - Овочі.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2020 14:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
МЕЛЬНИЧУК НАТАЛІЯ СЕРГІЇВНА 22 275,00
UAH з ПДВ
18 690,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ходюк Тамара Адамівна 18 692,50
UAH з ПДВ
18 692,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2020 17:41
Електронний підпис
30 вересня 2020 17:40
овочі.rar

Публічні документи

28 вересня 2020 16:12
Електронний підпис
28 вересня 2020 16:04
Мельник медкнижка.pdf
28 вересня 2020 16:04
ГАЗ 24.09-04.10.pdf
28 вересня 2020 16:04
ГАЗ по 06 листопада.pdf
28 вересня 2020 16:04
ІПН.pdf
28 вересня 2020 16:04
ходюк ЄП.pdf
28 вересня 2020 16:04
якісне овочі фрукти.pdf
28 вересня 2020 16:04
проект овочі 15 осінь.pdf
28 вересня 2020 16:04
ЄДР Ходюк 08.05.rtf
28 вересня 2020 16:04
паспорт код Ходюк.pdf
28 вересня 2020 16:04
вимоги овочі 15 осінь.pdf
28 вересня 2020 16:04
пропозиція овочі 15.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП МЕЛЬНИЧУК НАТАЛІЯ СЕРГІЇВНА

ФОП Ходюк Тамара Адамівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МЕЛЬНИЧУК НАТАЛІЯ СЕРГІЇВНА
#2410012486
Відхилено 18 690,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2020 16:02
ФОП Ходюк Тамара Адамівна
#2001104147
Переможець 18 692,50
UAH з ПДВ
08 жовтня 2020 16:08

Документи

08 жовтня 2020 16:01
Електронний підпис
08 жовтня 2020 15:57
Протокол

Документи

08 жовтня 2020 16:07
Електронний підпис
08 жовтня 2020 16:05
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2020 16:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Ходюк Тамара Адамівна
#2001104147
18 692,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 жовтня 2020 16:07
Електронний підпис
08 жовтня 2020 16:05
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 16:02
ду1.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 14:57
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2020 03:00
Договір укладений
17 жовтня 2020 02:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 11/20 ОВ/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 11 642,50
UAH