Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт - влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 248+700 до км 249+200 автомобільної дороги державного значення Н-10 Стрий – Івано-Франківськ- Чернівці – Мамалига (на Кишинів) (45233142-6 Ремонт доріг)
Current average repairs - installation of elements of the monitoring system on the condition of roads and traffic conditions at km 248 + 700 to km 249 + 200 of the highway of state importance H-10 Stryi - Ivano-Frankivsk-Chernivtsi - Mamaliga (to Chisinau) (45233142-6 Repair of roads )
Очікувана вартість
14 923 334,00 UAH
UA-2020-09-19-000050-b 6ec44e4606b5449aa0aea8db9b122ff0
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Малетич Дмитро Олегович

380372583872 kkt_cv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області
Код ЄДРПОУ: 22843868
Місцезнаходження: 58018, Україна , Чернівецька область обл., Чернівці, Головна 205
Контактна особа: Малетич Дмитро Олегович
380372583872
kkt_cv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Road Service in Chernivtsi region
National ID: 22843868
Contact point: Shvets Vyacheslav Pavlovich
380372583872
kkt_cv@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 19 вересня 2020 09:38
Звернення за роз’ясненнями: до 11 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2020 17:00
Початок аукціону: 02 листопада 2020 14:59
Очікувана вартість: 14 923 334,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 74 616,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 149233.34 UAH
Publication date: 19 вересня 2020 09:38
Enquiries until: 11 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 17 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 жовтня 2020 17:00

Information

Estimated total value: 14 923 334 UAH including VAT
Minimal lowering step: 74 617 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт - влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 248+700 до км 249+200 автомобільної дороги державного значення Н-10 Стрий – Івано-Франківськ- Чернівці – Мамалига (на Кишинів) (45233142-6 Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58018, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Головна 205
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repairs - installation of elements of the monitoring system on the condition of roads and traffic conditions at km 248 + 700 to km 249 + 200 of the highway of state importance H-10 Stryi - Ivano-Frankivsk-Chernivtsi - Mamaliga (to Chisinau) (45233142-6 Repair of roads )
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Замовник може перерахувати Підряднику попередню оплату на строк не більше трьох місяців у межах 30% від річної вартості, встановленої Договором, відповідно до постанови КМУ від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше трьох календарних місяців Аванс 30 Календарні 30
Надання послуг Замовник здійснює розрахунки за надані послуги з Підрядником протягом 30 календарних днів після отримання коштів від головного розпорядника коштів по цьому Договору та на підставі підписаних «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ -2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3) Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 жовтня 2020 13:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2020 10:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2020 10:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 10:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2020 09:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2020 13:18
ТД Поточний середній ремонт - влаштування елементів системи монітор зі змінами 3.docx
13 жовтня 2020 13:08
ТД Поточний середній ремонт - влаштування елементів системи монітор зі змінами 3.docx
28 вересня 2020 10:26
ТД Поточний середній ремонт - влаштування елементів системи монітор зі змінами 2.docx
21 вересня 2020 10:36
ТД Поточний середній ремонт - влаштування елементів системи монітор зі змінами.docx
19 вересня 2020 09:39
ТД Поточний середній ремонт - влаштування елементів системи монітор.docx
13 жовтня 2020 13:18
Перелік змін 3.pdf
13 жовтня 2020 13:08
Перелік змін 3.pdf
28 вересня 2020 10:26
Перелік змін 2.doc
21 вересня 2020 10:37
Перелік змін.doc
28 вересня 2020 10:26
Проект договору Поточний середній ремонт - влаштування елементів системи зі змінами.docx
19 вересня 2020 09:40
Проект договору Поточний середній ремонт - влаштування елементів системи.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо проекту договору
Дата подання: 23 вересня 2020 12:31
Дата відповіді: 28 вересня 2020 07:27
В Додатку № 5 до тендерної документації (проект договору) ззазначено наступне: 11.10. Забезпечення виконання зобов'язань за Договором 11.10.1 Виконання зобов’язань Підрядником за цим Договором забезпечується у вигляді банківської гарантії (безвідклична, безумовна банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) у розмірі 1 % відсотка вартості Договору із зобов’язанням банку у разі невиконання (часткового виконання) умов Договору, відшкодувати на рахунок Служби автомобільних доріг у Запорізькій області. Просимо Замовника привести зазначений пункт проекту договору у відповідність в частині найменування Замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будуть вноситись зміни до тендерної документації
щодо забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 25 вересня 2020 10:21
Дата відповіді: 28 вересня 2020 07:27
Доброго дня! Пунктом 2 Розділу 3 тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії, розмір якого складає 1,5% очікуваної вартості закупівлі, а саме – 223 850,01 грн з ПДВ з повним грошовим покриттям. З метою надання можливості взяти участь більшої кількості учасників, що збільшить конкуренцію, та проаналізувавши тендерну документацію інших Служб автомобільних доріг в областях, просимо Замовника зменшити розмір тендерного забезпечення до 1 % від очікуваної вартості закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будуть вноситись зміни до тендерної документації
щодо розрахунку договірної ціни
Дата подання: 25 вересня 2020 10:39
Дата відповіді: 28 вересня 2020 07:28
Доброго дня! Відповідно до п.3 Приміток Додатку № 3 до тендерної документації Учасник має в складі розрахунків до тендерної пропозиції Підрядника використати підбір складових для приготування щебенево- піщаної суміші С-7 та С-5, посилаючись на лабораторне заключення, поміщене у його тендерній пропозиції. Після акцептування пропозиції Підрядник погоджує дані розрахунки до Договірної ціни із Замовником. Однак, згідно п.6 Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Учасник має надавати на погодження розрахунок договірної ціни зі всіма підтверджуючими розрахунками за статтями витрат протягом 10 днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, тобто у разі перемоги. Просимо привести п.3 Приміток Додатку № 3 до тендерної документації відповідно до п.6 Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будуть вноситись зміни до тендерної документації
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 26 жовтня 2020
UA-2020-09-19-000050-b6ec44e4606b5449aa0aea8db9b122ff0
Найменування: Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області
Код ЄДРПОУ: 22843868
Місцезнаходження: 58018, Україна, Чернівецька область обл., Чернівці, Головна 205
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

24 листопада 2020 17:31
Електронний підпис
24 листопада 2020 17:31
Електронний підпис
24 листопада 2020 15:27
кошторис.zip
24 листопада 2020 15:27
розрахунки ЗП та інші.zip
24 листопада 2020 15:26
аналіз ринку.pdf
24 листопада 2020 15:26
417 imd.zip
24 листопада 2020 15:26
транспортна схема.pdf
11 листопада 2020 17:35
Електронний підпис
11 листопада 2020 17:35
Електронний підпис
11 листопада 2020 17:27
1.Довідка пропозиція.pdf
11 листопада 2020 17:27
3.Санкції.pdf
11 листопада 2020 17:27
4.Торгівля людьми.pdf
11 листопада 2020 17:27
2.Пропозиція за аукціоном.pdf
11 листопада 2020 17:27
Довідка МВС.zip
11 листопада 2020 17:27
Довідка податкова.rar
21 жовтня 2020 13:41
Електронний підпис
21 жовтня 2020 13:41
Електронний підпис
21 жовтня 2020 11:17
3.Аналогічний договір.pdf
21 жовтня 2020 11:17
10.Технічні та якісні.pdf
21 жовтня 2020 11:17
довідка покриття.pdf
21 жовтня 2020 11:17
виписка по рахунку.pdf
21 жовтня 2020 11:17
18.Проект договору.pdf
21 жовтня 2020 11:17
17.Санкції 2.pdf
21 жовтня 2020 11:17
15.Перс дані.pdf
21 жовтня 2020 11:17
19.Гар лист виконання.pdf
21 жовтня 2020 11:17
5.Повноваження.pdf
21 жовтня 2020 11:17
1.МТБ.pdf
21 жовтня 2020 11:17
2.Працівники.pdf
21 жовтня 2020 11:17
13.Гар лист.pdf
21 жовтня 2020 11:17
12.Санкції.pdf
21 жовтня 2020 11:17
9.Ст.17.pdf
21 жовтня 2020 11:17
8.Довідка субпідрядник.pdf

Документи

Публічні документи

21 жовтня 2020 13:48
Електронний підпис
21 жовтня 2020 13:48
Електронний підпис
21 жовтня 2020 13:46
Лист НБУ по ліцензії.pdf
21 жовтня 2020 13:46
20759 Довідка.pdf
21 жовтня 2020 13:46
20759 Виписка.pdf
21 жовтня 2020 13:46
15. ДОЗВІЛ, ЛІЦЕНЗІЯ.PDF
21 жовтня 2020 13:46
11. ІНШІ ДОКУМЕНТИ.pdf
21 жовтня 2020 13:46
8. СУБПІДРЯД.pdf
21 жовтня 2020 13:46
6. ПОВНОВАЖЕННЯ.pdf
21 жовтня 2020 13:46
5. СТ. 17.pdf
21 жовтня 2020 13:46
13. КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН.pdf
21 жовтня 2020 13:46
3. АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР.pdf
21 жовтня 2020 13:46
2. ПРАЦІВНИКИ.pdf
21 жовтня 2020 13:46
1. ОБЛАДНАННЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2020 15:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка" 14 915 000,00
UAH з ПДВ
14 840 382,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС" 14 920 000,00
UAH з ПДВ
14 845 383,33
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 листопада 2020 17:31
Електронний підпис
24 листопада 2020 17:31
Електронний підпис
24 листопада 2020 15:27
кошторис.zip
24 листопада 2020 15:27
розрахунки ЗП та інші.zip
24 листопада 2020 15:26
аналіз ринку.pdf
24 листопада 2020 15:26
417 imd.zip
24 листопада 2020 15:26
транспортна схема.pdf
11 листопада 2020 17:35
Електронний підпис
11 листопада 2020 17:35
Електронний підпис
11 листопада 2020 17:27
1.Довідка пропозиція.pdf
11 листопада 2020 17:27
3.Санкції.pdf
11 листопада 2020 17:27
4.Торгівля людьми.pdf
11 листопада 2020 17:27
2.Пропозиція за аукціоном.pdf
11 листопада 2020 17:27
Довідка МВС.zip
11 листопада 2020 17:27
Довідка податкова.rar
21 жовтня 2020 13:41
Електронний підпис
21 жовтня 2020 13:41
Електронний підпис
21 жовтня 2020 11:17
3.Аналогічний договір.pdf
21 жовтня 2020 11:17
10.Технічні та якісні.pdf
21 жовтня 2020 11:17
довідка покриття.pdf
21 жовтня 2020 11:17
виписка по рахунку.pdf
21 жовтня 2020 11:17
18.Проект договору.pdf
21 жовтня 2020 11:17
17.Санкції 2.pdf
21 жовтня 2020 11:17
15.Перс дані.pdf
21 жовтня 2020 11:17
19.Гар лист виконання.pdf
21 жовтня 2020 11:17
5.Повноваження.pdf
21 жовтня 2020 11:17
1.МТБ.pdf
21 жовтня 2020 11:17
2.Працівники.pdf
21 жовтня 2020 11:17
13.Гар лист.pdf
21 жовтня 2020 11:17
12.Санкції.pdf
21 жовтня 2020 11:17
9.Ст.17.pdf
21 жовтня 2020 11:17
8.Довідка субпідрядник.pdf

Публічні документи

21 жовтня 2020 13:48
Електронний підпис
21 жовтня 2020 13:48
Електронний підпис
21 жовтня 2020 13:46
Лист НБУ по ліцензії.pdf
21 жовтня 2020 13:46
20759 Довідка.pdf
21 жовтня 2020 13:46
20759 Виписка.pdf
21 жовтня 2020 13:46
15. ДОЗВІЛ, ЛІЦЕНЗІЯ.PDF
21 жовтня 2020 13:46
11. ІНШІ ДОКУМЕНТИ.pdf
21 жовтня 2020 13:46
8. СУБПІДРЯД.pdf
21 жовтня 2020 13:46
6. ПОВНОВАЖЕННЯ.pdf
21 жовтня 2020 13:46
5. СТ. 17.pdf
21 жовтня 2020 13:46
13. КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН.pdf
21 жовтня 2020 13:46
3. АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР.pdf
21 жовтня 2020 13:46
2. ПРАЦІВНИКИ.pdf
21 жовтня 2020 13:46
1. ОБЛАДНАННЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка"
#38013959
Переможець 14 840 382,00
UAH з ПДВ
10 листопада 2020 16:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 листопада 2020 16:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка"
#38013959
14 840 382,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 10:33
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 15:28
Договір №45.pdf укладений
27 листопада 2020 15:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Втрата чинності.