Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання (Комплекти мультимедійного обладнання для оснащення навчальних кабінетів біології)
Очікувана вартість
187 000,00 UAH
UA-2020-09-19-000027-c ● 8c98bd88927740b5acba92afbbf978bf
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Києво-Святошинської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02143703 |
Місцезнаходження: | 08150, Україна , Київська обл., Києво-Святошинський район, Київської області Києво-Святошинського району, м. Боярка, вул. Богдана Хмельницького, 57-А |
Контактна особа: |
Галушко Ірина Анатоліївна +380930420720 ira18051991@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 вересня 2020 11:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 вересня 2020 23:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 вересня 2020 23:00 |
Очікувана вартість: | 187 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 935,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання (Комплекти мультимедійного обладнання для оснащення навчальних кабінетів біології)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання (Комплекти мультимедійного обладнання для оснащення навчальних кабінетів біології)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08160, Україна, Київська область, с. Гатне, вул. Космонавтів, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2020
—
30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 вересня 2020 11:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 вересня 2020 11:28 |
тд 187.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-19-000027-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 25 вересня 2020 20:40
Вимога
1. У складі ТД зазначено умову про надання копії чинних на дату подання пропозиції сертифікатів відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 і ДСТУ ISO 14001:2015.
З огляду на положення норм матеріального права слід взяти до уваги, що отримання сертифіката відповідності системи управління якістю передбачено положеннями Національного стандарту систем управління якістю (ISO 9001). Отримання сертифіката відповідності системі екологічного керування передбачено положеннями ДСТУ ISO 14001:2015. Національні стандарти систем управління якістю (ISO 9001) затверджено наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 22.06.2009 р. ДСТУ ISO 14001:2015 прийнято як національний стандарт України, гармонізований з міжнародним нормативним документом, з наданням чинності з 01 липня 2016 року, на підставі наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 21.12.2015 р. № 2013. Разом із тим, відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію» національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов'язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Національний орган стандартизації забезпечує розміщення на офіційному веб-сайті текстів національних стандартів та кодексів усталеної практики, обов'язковість застосування яких установлена нормативно-правовими актами, не пізніше ніж через 30 календарних днів з дня офіційного опублікування таких актів з безоплатним доступом до зазначених національних стандартів та кодексів усталеної практики. З огляду на вказане вище слід враховувати, що положеннями ДСТУ ISO 14001:2015 та ДСТУ ISO 9001, а також положеннями нормативних актів, якими їм надано чинність, не передбачена обов’язковість застосування вказаних вище стандартів, а також не вимагається обов’язкова сертифікація суб’єктів на їх відповідність. Більше того, за даними офіційного веб-порталу Міжнародної організації по стандартизації (https://www.iso.org) сертифікація на відповідність стандарту ISO 9001 також не є обов’язковою. Таким чином Замовник вимагає від учасників надання у складі тендерних пропозицій відповідності системи управління якістю та відповідності системі екологічного керування обов’язковість яких не передбачена положеннями чинного законодавства та наявність яких жодним чином не впливає на технічні і якісні характеристика предмета закупівлі, чим обмежує можливості потенційних учасників у закупівлі послуг.
Вимагаємо виключити вказану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
З огляду на положення норм матеріального права слід взяти до уваги, що отримання сертифіката відповідності системи управління якістю передбачено положеннями Національного стандарту систем управління якістю (ISO 9001). Отримання сертифіката відповідності системі екологічного керування передбачено положеннями ДСТУ ISO 14001:2015. Національні стандарти систем управління якістю (ISO 9001) затверджено наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 22.06.2009 р. ДСТУ ISO 14001:2015 прийнято як національний стандарт України, гармонізований з міжнародним нормативним документом, з наданням чинності з 01 липня 2016 року, на підставі наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 21.12.2015 р. № 2013. Разом із тим, відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію» національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов'язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Національний орган стандартизації забезпечує розміщення на офіційному веб-сайті текстів національних стандартів та кодексів усталеної практики, обов'язковість застосування яких установлена нормативно-правовими актами, не пізніше ніж через 30 календарних днів з дня офіційного опублікування таких актів з безоплатним доступом до зазначених національних стандартів та кодексів усталеної практики. З огляду на вказане вище слід враховувати, що положеннями ДСТУ ISO 14001:2015 та ДСТУ ISO 9001, а також положеннями нормативних актів, якими їм надано чинність, не передбачена обов’язковість застосування вказаних вище стандартів, а також не вимагається обов’язкова сертифікація суб’єктів на їх відповідність. Більше того, за даними офіційного веб-порталу Міжнародної організації по стандартизації (https://www.iso.org) сертифікація на відповідність стандарту ISO 9001 також не є обов’язковою. Таким чином Замовник вимагає від учасників надання у складі тендерних пропозицій відповідності системи управління якістю та відповідності системі екологічного керування обов’язковість яких не передбачена положеннями чинного законодавства та наявність яких жодним чином не впливає на технічні і якісні характеристика предмета закупівлі, чим обмежує можливості потенційних учасників у закупівлі послуг.
Вимагаємо виключити вказану вимогу з тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 вересня 2020 15:00
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне:
Оголошення для даної закупівлі розроблено та затверджено Замовником відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з урахуванням нормативно-правових актів, актів, норм і правил та розпорядчих документів і рекомендацій органів управління освітою, актів щодо дотримання санітарного законодавства та нормативно-правових актів щодо забезпечення охорони здоров’я дітей.
Відповідно до частини першої статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та ЯКІСНІ характеристики.
Відповідно до частини третьої статті 23 Закону - технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону - тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене, Замовник має право вимагати інші документи для підтвердження якості та безпечності запропонованих товарів. Більше того, витребовувані сертифікати підтверджують якість та екологічну безпеку товару, які відповідають європейським стандартам. Додатково наголошуємо, що враховуючи практику державних закупівель та вивчення даного ринку, переважна більшість виробників даного обладнання мають відповідні діючі сертифікати відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 і ДСТУ ISO 14001:2015. З огляду на зазначене, дана вимога не є дискримінаційною по відношенню до учасників та не порушує вимоги, встановлені статтею 5 Закону.
Оголошення для даної закупівлі розроблено та затверджено Замовником відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з урахуванням нормативно-правових актів, актів, норм і правил та розпорядчих документів і рекомендацій органів управління освітою, актів щодо дотримання санітарного законодавства та нормативно-правових актів щодо забезпечення охорони здоров’я дітей.
Відповідно до частини першої статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та ЯКІСНІ характеристики.
Відповідно до частини третьої статті 23 Закону - технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону - тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене, Замовник має право вимагати інші документи для підтвердження якості та безпечності запропонованих товарів. Більше того, витребовувані сертифікати підтверджують якість та екологічну безпеку товару, які відповідають європейським стандартам. Додатково наголошуємо, що враховуючи практику державних закупівель та вивчення даного ринку, переважна більшість виробників даного обладнання мають відповідні діючі сертифікати відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 і ДСТУ ISO 14001:2015. З огляду на зазначене, дана вимога не є дискримінаційною по відношенню до учасників та не порушує вимоги, встановлені статтею 5 Закону.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "САЙНС ТРЕЙД" #43395782 |
Переможець |
186 750,00
UAH з ПДВ
|
02 жовтня 2020 11:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 жовтня 2020 15:40
|
Договір | укладений |
08 жовтня 2020 15:37
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
03 грудня 2020 11:05
|
186 750,00 UAH | UA448201720344291001102022265 Відділ освіти Києво-Святошинської РДА |
UA433077700000026003211113420 ТОВ "Сайнс Трейд" |
Оплачений |