Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Нафта і дистиляти
Очікувана вартість
1 850 000,00 UAH
UA-2020-09-18-008431-a f17920ad840b49bda426658b9a3879be
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кузьменко Світлана Василівна

+380632926335 ZHUASHTENDER@UKR.NET

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03344119
Місцезнаходження: 10003, Україна , Житомирська обл., Житомир, провулок Кавалерійський, 4
Контактна особа: Кузьменко Світлана Василівна
+380632926335
ZHUASHTENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2020 20:00
Початок аукціону: 05 жовтня 2020 14:25
Очікувана вартість: 1 850 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


код ДК 021:2015 - 09134200-9 Дизельне паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100000 л.
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, Житомир, пров. Кавалерійський, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за кожну поставлену партію Товару здійснюється Замовником протягом 90 (дев'яносто) календарних днів, з дня отримання відповідної партії Товару по накладній, в сумі, яка зазначена в рахунку-фактурі на таку партію Товару. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документу. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

18 вересня 2020 18:57
Електронний цифровий підпис
18 вересня 2020 18:57
ТД - з 18. 09. 2020 Дизельне паливо.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-18-008431-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРИСТОН", Код ЄДРПОУ:42254701
Дата подання: 09 жовтня 2020 12:00
ФОП Гладун С.М. не виконано вимоги Замовника
Відповідно до п.6.6.2 ТД учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист про своєчасне внесення забезпечення виконання умов договору. У складі пропозиції ФОП Гладун С.М. надано лист іншого змісту - про внесення забезпечення не пізніше дати укладання договору, що не відповідає умовам тендерної документації.
Просимо переглянути рішення про визначення переможцем закупівлі ФОП Гладун С.М.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 жовтня 2020 17:07
П. 6.6.1. розділу VI. Тендерної документації: «Учасник, якого визнано переможцем, не пізніше дати укладання Договору про закупівлю вносить забезпечення виконання такого договору у розмірі 4% від суми договору у формі: банківської гарантії або договору поруки фінансової установи».
П. 6.6.2.: «Про своєчасне внесення забезпечення виконання умов договору, учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист про це». При цьому замовником не конкретизовано формулювання тексту (змісту) даного гарантійного листа. В складі тендерної пропозиції ФОП Гладун Сергій Михайлович надав лист від 02.10.2020 р. № 210, яким гарантує внесення забезпечення у формі банківської гарантії або договору поруки фінансової установи.

Номер вимоги: UA-2020-09-18-008431-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРИСТОН", Код ЄДРПОУ:42254701
Дата подання: 09 жовтня 2020 12:00
Невідповідність пропозиції ФОП Гладун ст.17 ЗУ "Про публічні закупівлі"
У складі пропозиції ФОП Гладун С.М. надано довідку, в якій зазначено, що відсутні факти не виконання своїх зобов’язань даним ФОП за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником торгів - КП "УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ. Дана інформація є недостовірною, оскільки договір від 16.07.20 №30 було розірвано достроково на підставі листа ФОП Гладун С.М. від 23.09.2020 №252, де він повідомляє, що не має змоги виконувати договір та пропонує його розірвання. Інформація про розірвання підтверрджена за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-15-007476-c.
Ураховуючи вищезазначене, просимо Замовника переглянути рішення про визначення переможцем закупівлі ФОП Гладун С.М.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 жовтня 2020 17:08
Відповідно п. 2 ст. 17 « Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору».

Замовником в тендерній документації вимагалась - «Довідка про відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: 5) відсутні факти не виконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником торгів, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. А в разі, якщо такі факти були, то Учасник сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
Ваше посилання на факт розірвання Договору від 16. 07. 2020 р. № 30 не є коректним, так як дострокове розірвання Договору при неналежному його виконанні, яке тягне за собою штрафні санкції передбачене розділом 8 цього Договору.
Додатковою угодою № 2 від 01.10.2020 р. вищевказаний договір розірвано за згодою сторін ( п. 6.5.). В даній Додатковій угоді відсутні посилання на факти його неналежного виконання та не застосовано штрафних санкцій при його розірванні.

Документи подані скаржником

09 жовтня 2020 12:00
ДУ № 2.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 14:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Гладун Сергій Михайлович" 1 590 000,00
UAH з ПДВ
1 590 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРИСТОН" 1 686 000,00
UAH з ПДВ
1 662 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БІОЕТАЛОН 1 800 000,00
UAH з ПДВ
1 670 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГЛУСКО УКРАЇНА" 1 818 000,00
UAH з ПДВ
1 788 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 жовтня 2020 15:23
sign.p7s
13 жовтня 2020 15:14
5.pdf
13 жовтня 2020 15:14
4.pdf
13 жовтня 2020 15:14
6.pdf
13 жовтня 2020 15:14
Платник податку.PDF
13 жовтня 2020 15:14
ліцензія.PDF
13 жовтня 2020 15:14
1.pdf
13 жовтня 2020 15:14
2.pdf
13 жовтня 2020 15:14
3.pdf
02 жовтня 2020 19:59
sign.p7s
02 жовтня 2020 19:53
технічні хар.PDF
02 жовтня 2020 19:53
Тендерна пропозиція.PDF
02 жовтня 2020 19:53
ст.17.PDF
02 жовтня 2020 19:53
проект доровору.PDF
02 жовтня 2020 19:53
Платник податку.PDF
02 жовтня 2020 19:53
Мат-тех база.PDF
02 жовтня 2020 19:53
ліцензія.PDF
02 жовтня 2020 19:53
інші документи.PDF
02 жовтня 2020 19:53
Договір.PDF

Публічні документи

02 жовтня 2020 16:20
sign.p7s
02 жовтня 2020 16:00
1 Підтв повн.pdf
02 жовтня 2020 16:00
4 Ст.16.pdf
02 жовтня 2020 16:00
7 Техчастина ДП.pdf
02 жовтня 2020 16:00
6 Інші.pdf
02 жовтня 2020 16:00
3 Довідки та проект.pdf
02 жовтня 2020 16:00
5 Ст.17.pdf
02 жовтня 2020 16:00
8 ТП.pdf
02 жовтня 2020 16:00
2 Субп.pdf

Публічні документи

30 вересня 2020 17:29
sign.p7s
30 вересня 2020 17:25
Фін звітність 1 півріччя.pdf
30 вересня 2020 17:25
Установчі документи.pdf
30 вересня 2020 17:25
Тендерна пропозиція.pdf
30 вересня 2020 17:25
Ст.17 дод.2.pdf
30 вересня 2020 17:25
Інші довідки.pdf
30 вересня 2020 17:25
Захист перс даних.pdf
30 вересня 2020 17:25
ДОГ. ЗБЕРІГ. КАЛИНІВКА.pdf
30 вересня 2020 17:25
Витяг з ПДВ.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Гладун Сергій Михайлович"
#2617602835
Переможець 1 590 000,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2020 10:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2020 10:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Гладун Сергій Михайлович"
#2617602835
1 590 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
23 жовтня 2020 12:54
Гладун, Договір 44 від 23.10.2020.pdf укладений
23 жовтня 2020 12:54

Актуальні тендери

До пошуку