Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Нафта і дистиляти
Очікувана вартість
1 850 000,00 UAH
UA-2020-09-18-008431-a f17920ad840b49bda426658b9a3879be
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кузьменко Світлана Василівна

+380632926335 ZHUASHTENDER@UKR.NET

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03344119
Місцезнаходження: 10003, Україна , Житомирська обл., Житомир, провулок Кавалерійський, 4
Контактна особа: Кузьменко Світлана Василівна
+380632926335
ZHUASHTENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2020 20:00
Початок аукціону: 05 жовтня 2020 14:25
Очікувана вартість: 1 850 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


код ДК 021:2015 - 09134200-9 Дизельне паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100000 л.
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, Житомир, пров. Кавалерійський, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за кожну поставлену партію Товару здійснюється Замовником протягом 90 (дев'яносто) календарних днів, з дня отримання відповідної партії Товару по накладній, в сумі, яка зазначена в рахунку-фактурі на таку партію Товару. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документу. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

18 вересня 2020 18:57
Електронний цифровий підпис
18 вересня 2020 18:57
ТД - з 18. 09. 2020 Дизельне паливо.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-18-008431-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРИСТОН", Код ЄДРПОУ:42254701
Дата подання: 09 жовтня 2020 12:00
ФОП Гладун С.М. не виконано вимоги Замовника
Відповідно до п.6.6.2 ТД учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист про своєчасне внесення забезпечення виконання умов договору. У складі пропозиції ФОП Гладун С.М. надано лист іншого змісту - про внесення забезпечення не пізніше дати укладання договору, що не відповідає умовам тендерної документації.
Просимо переглянути рішення про визначення переможцем закупівлі ФОП Гладун С.М.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 жовтня 2020 17:07
П. 6.6.1. розділу VI. Тендерної документації: «Учасник, якого визнано переможцем, не пізніше дати укладання Договору про закупівлю вносить забезпечення виконання такого договору у розмірі 4% від суми договору у формі: банківської гарантії або договору поруки фінансової установи».
П. 6.6.2.: «Про своєчасне внесення забезпечення виконання умов договору, учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист про це». При цьому замовником не конкретизовано формулювання тексту (змісту) даного гарантійного листа. В складі тендерної пропозиції ФОП Гладун Сергій Михайлович надав лист від 02.10.2020 р. № 210, яким гарантує внесення забезпечення у формі банківської гарантії або договору поруки фінансової установи.

Номер вимоги: UA-2020-09-18-008431-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРИСТОН", Код ЄДРПОУ:42254701
Дата подання: 09 жовтня 2020 12:00
Невідповідність пропозиції ФОП Гладун ст.17 ЗУ "Про публічні закупівлі"
У складі пропозиції ФОП Гладун С.М. надано довідку, в якій зазначено, що відсутні факти не виконання своїх зобов’язань даним ФОП за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником торгів - КП "УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ. Дана інформація є недостовірною, оскільки договір від 16.07.20 №30 було розірвано достроково на підставі листа ФОП Гладун С.М. від 23.09.2020 №252, де він повідомляє, що не має змоги виконувати договір та пропонує його розірвання. Інформація про розірвання підтверрджена за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-15-007476-c.
Ураховуючи вищезазначене, просимо Замовника переглянути рішення про визначення переможцем закупівлі ФОП Гладун С.М.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 жовтня 2020 17:08
Відповідно п. 2 ст. 17 « Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору».

Замовником в тендерній документації вимагалась - «Довідка про відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: 5) відсутні факти не виконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником торгів, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. А в разі, якщо такі факти були, то Учасник сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
Ваше посилання на факт розірвання Договору від 16. 07. 2020 р. № 30 не є коректним, так як дострокове розірвання Договору при неналежному його виконанні, яке тягне за собою штрафні санкції передбачене розділом 8 цього Договору.
Додатковою угодою № 2 від 01.10.2020 р. вищевказаний договір розірвано за згодою сторін ( п. 6.5.). В даній Додатковій угоді відсутні посилання на факти його неналежного виконання та не застосовано штрафних санкцій при його розірванні.

Документи подані скаржником

09 жовтня 2020 12:00
ДУ № 2.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 14:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Гладун Сергій Михайлович" 1 590 000,00
UAH з ПДВ
1 590 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРИСТОН" 1 686 000,00
UAH з ПДВ
1 662 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БІОЕТАЛОН 1 800 000,00
UAH з ПДВ
1 670 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГЛУСКО УКРАЇНА" 1 818 000,00
UAH з ПДВ
1 788 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 жовтня 2020 15:23
sign.p7s
13 жовтня 2020 15:14
5.pdf
13 жовтня 2020 15:14
4.pdf
13 жовтня 2020 15:14
6.pdf
13 жовтня 2020 15:14
Платник податку.PDF
13 жовтня 2020 15:14
ліцензія.PDF
13 жовтня 2020 15:14
1.pdf
13 жовтня 2020 15:14
2.pdf
13 жовтня 2020 15:14
3.pdf
02 жовтня 2020 19:59
sign.p7s
02 жовтня 2020 19:53
технічні хар.PDF
02 жовтня 2020 19:53
Тендерна пропозиція.PDF
02 жовтня 2020 19:53
ст.17.PDF
02 жовтня 2020 19:53
проект доровору.PDF
02 жовтня 2020 19:53
Платник податку.PDF
02 жовтня 2020 19:53
Мат-тех база.PDF
02 жовтня 2020 19:53
ліцензія.PDF
02 жовтня 2020 19:53
інші документи.PDF
02 жовтня 2020 19:53
Договір.PDF

Публічні документи

02 жовтня 2020 16:20
sign.p7s
02 жовтня 2020 16:00
1 Підтв повн.pdf
02 жовтня 2020 16:00
4 Ст.16.pdf
02 жовтня 2020 16:00
7 Техчастина ДП.pdf
02 жовтня 2020 16:00
6 Інші.pdf
02 жовтня 2020 16:00
3 Довідки та проект.pdf
02 жовтня 2020 16:00
5 Ст.17.pdf
02 жовтня 2020 16:00
8 ТП.pdf
02 жовтня 2020 16:00
2 Субп.pdf

Публічні документи

30 вересня 2020 17:29
sign.p7s
30 вересня 2020 17:25
Фін звітність 1 півріччя.pdf
30 вересня 2020 17:25
Установчі документи.pdf
30 вересня 2020 17:25
Тендерна пропозиція.pdf
30 вересня 2020 17:25
Ст.17 дод.2.pdf
30 вересня 2020 17:25
Інші довідки.pdf
30 вересня 2020 17:25
Захист перс даних.pdf
30 вересня 2020 17:25
ДОГ. ЗБЕРІГ. КАЛИНІВКА.pdf
30 вересня 2020 17:25
Витяг з ПДВ.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Гладун Сергій Михайлович"
#2617602835
Переможець 1 590 000,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2020 10:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2020 10:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Гладун Сергій Михайлович"
#2617602835
1 590 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
23 жовтня 2020 12:54
Гладун, Договір 44 від 23.10.2020.pdf укладений
23 жовтня 2020 12:54
sign.p7s зміни до договору
18 листопада 2020 15:46
ДУ №1 від 17.11.2020р. до дог. №44 (1).pdf зміни до договору
18 листопада 2020 15:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору у зв'язку із збільшенням ціни за одиницю товару.
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку