Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

капітальний ремонт даху Великобудищанської ЗОШ І-ІІІ ступенів Диканської районної ради в с. Великі Будища Диканського району Полтавської області (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
635 000,00 UAH
UA-2020-09-18-008291-a 17108504699d4c2bab063b2278014a03
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скрипник Олексій Олександрович

+380535197177 rada_dikanka_vum@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ управління майном
Код ЄДРПОУ: 25760137
Місцезнаходження: 38500, Україна , Полтавська обл., смт Диканька, вул. Незалежності, 66
Контактна особа: Скрипник Олексій Олександрович
+380535197177
rada_dikanka_vum@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 16:54
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 29 вересня 2020 13:49
Очікувана вартість: 635 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


згідно ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
капітальний ремонт даху Великобудищанської ЗОШ І-ІІІ ступенів Диканської районної ради в с. Великі Будища Диканського району Полтавської області (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38521, Україна, Полтавська область, с.Великі Будища, вул.Свято-Миколаївська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник оплачує вартість фактично виконаних робіт, які підтверджені (прийняті) за результатом перевірки авторського та технічного нагляду. Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дня підписання документів Замовником Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2020 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 16:55
Документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги щодо підтвердження відсутності підстав претбачених статтею 17 Закону
Дата подання: 22 вересня 2020 15:06
Дата відповіді: 23 вересня 2020 11:45
Доброго дня. У тендерній документації у розділі 7. Вимоги щодо підтвердження відсутності підстав претбачених статтею 17 Закону вказано, що Учасник, якого визначено переможцем спрощеної закупівлі, у строк, що не перевищує двох робочих днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати Замовнику документи (або інформацію), що підтверджують відсутність підстав, а саме:... Згідно нової редакції Закону України "Про публічні закупівлі" стаття 17 п. 6. Вказане наступне: Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Прошу виправити невідповідність у тендерній документації, та пояснити якими законами користується Ваша уповноважена особа при встановленні строку у два робочих дні на надання документів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) вимоги стосуються учасників та переможців процедур закупівель.
З урахуванням особливостей Закону спрощена закупівля не є процедурою.
Вимога щодо надання інформації про відсутність підстав для відмови, яка є подібною тій що визначена у статті 17 Закону. При цьому замовник не обмежений встановлювати умови надання учасником підтвердження щодо його відповідності таким вимогам.
Так як спрощена закупівля є короткотривалою, рекомендуємо вам потурбуватись заздалегідь про отримання інформації про відсутність підстав для відмови.
Щодо технічного завдання
Дата подання: 23 вересня 2020 15:30
Дата відповіді: 24 вересня 2020 16:46
Шановний замовник! У п. 10 відомості обсягів робіт зазначено: «улаштування покрiвель шатрових iз металочерепицi». А у відомості ресурсів зазначено матеріал: «кровельний профнастил К -18». Поясніть, чому виникла така невідповідність? А у разі технічної помилки- вимагаємо внести зміни.
Відповідь: Вказані позиції передбачені Зведеним кошторисним розрахунком вартості будівництва, який пройшов державну експертизу.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 вересня 2020 14:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СУЧАСНІ БУДІВЕЛЬНІ РІШЕННЯ" 578 444,00
UAH з ПДВ
578 444,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЖИЛБУД ПОЛТАВА" 633 380,20
UAH з ПДВ
633 380,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 вересня 2020 19:36
Електронний підпис
28 вересня 2020 19:33
Графік виконання робіт.PDF
28 вересня 2020 19:33
Тендерна пропозиція.PDF
28 вересня 2020 19:33
Проект договору.PDF
28 вересня 2020 19:33
Дозвільні документи.PDF
28 вересня 2020 19:33
Аналогічний догоівр.PDF
28 вересня 2020 19:33
Статус учасника.PDF

Публічні документи

28 вересня 2020 09:02
Електронний підпис
28 вересня 2020 08:59
Рух коштів.pdf
28 вересня 2020 08:59
Проект договору.pdf
28 вересня 2020 08:59
Пояснювальна записка.pdf
28 вересня 2020 08:59
Підтвердження освіти.pdf
28 вересня 2020 08:59
Підтв освіти директора.pdf
28 вересня 2020 08:59
Підтв освіти Гол бухг.pdf
28 вересня 2020 08:59
Локальний кошторис.pdf
28 вересня 2020 08:59
Ліцензія.pdf
28 вересня 2020 08:59
Календарний план.pdf
28 вересня 2020 08:59
Договірна ціна.pdf
28 вересня 2020 08:59
Договір на вивіз мусору.pdf
28 вересня 2020 08:59
Данні підприємства.pdf
28 вересня 2020 08:59
Графік фінансування.pdf
28 вересня 2020 08:59
відомість ресурсів.pdf
28 вересня 2020 08:59
Відгук.pdf
28 вересня 2020 08:59
Аналогічний договір №2.pdf
28 вересня 2020 08:59
Аналогічний договір №1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СУЧАСНІ БУДІВЕЛЬНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "ЖИЛБУД ПОЛТАВА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СУЧАСНІ БУДІВЕЛЬНІ РІШЕННЯ"
#41566470
Відхилено 578 444,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2020 18:19
ТОВ "ЖИЛБУД ПОЛТАВА"
#39488818
Відхилено 633 380,20
UAH з ПДВ
07 жовтня 2020 16:43

Документи

06 жовтня 2020 18:19
Електронний підпис

Документи

07 жовтня 2020 16:42
Електронний підпис

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій