Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Парта аудиторна двохмісна без полиць, стіл однотумбовий - модель "Стіл Омега ОМ82"
Очікувана вартість
40 977,00 UAH
UA-2020-09-18-008241-a 938cc4dc500141b09633ce4ec1a39365
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Задорожна Ольга Богданівна

(032) 295-75-72 FEV@LVDUVS.EDU.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівський державний університет внутрішніх справ
Код ЄДРПОУ: 08571995
Місцезнаходження: 79007, Україна , Львівська обл., Львів, Львівська обл., місто Львів, ВУЛИЦЯ ГОРОДОЦЬКА, будинок 26
Контактна особа: Задорожна Ольга Богданівна
(032) 295-75-72
FEV@LVDUVS.EDU.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Мова - українська. Договір укладений на підставі ЗУ "Про публічні закупівлі" п.1 ч.7 ст.3.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45 шт.
Парта аудиторна двохмісна без полиць
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79007, Україна, Львівська область, Львів, Городоцька, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
3 шт.
Стіл однотумбовий - модель "Стіл Омега ОМ82"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79007, Україна, Дніпропетровська область, Львів, Городоцька,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39121200-8 — Столи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування-кошти державного бюджету Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

18 вересня 2020 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТзОВ "АРТ-ПРОМ"
#36989671
Переможець 40 977,00
UAH з ПДВ
18 вересня 2020 16:38

Документи

18 вересня 2020 16:38
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 16:31
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2020 16:26
ДУ_1_Д_353 (1).pdf зміни до договору
21 жовтня 2020 16:25
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 16:40
Д_353.pdf укладений
18 вересня 2020 16:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна строку поставки
Номер договору про закупівлю: 353
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 40 977,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 829,50 UAH)