Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Інтерактивний комплект на виконання проекту громадського бюджету для Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №120
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2020-09-18-008229-a 082247e05b2a4f17bb40da14d8193be4
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соломка Сергій Іванович

0978942189 tk_vo@i.ua

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02124781
Місцезнаходження: 50071, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Володимира Великого, 32
Контактна особа: Соломка Сергій Іванович
0978942189
tk_vo@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2020 00:00
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень (відкриті торги).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Інтерактивний комплект на виконання проекту громадського бюджету для Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №120
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Івана Авраменка, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати постачання кожної окремої партії товару та за умови наявності відповідного бюджетного фінансування. Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень (відкриті торги). Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 21 вересня 2020 13:55
Дата відповіді: 21 вересня 2020 14:51
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Добрий день. Повідомляємо, що у тендерній документації зазначено, що до ціни товару обов’язково включаються витрати на доставку, навантаження та розвантаження, монтаж, налагодження «під ключ», первинне навчання користувачів, гарантію тощо.
Зміна технічних характеристик
Дата подання: 24 вересня 2020 23:37
Дата відповіді: 29 вересня 2020 21:57
Шановний Замовнику! З якою метою Ви конкретно вказуєте марку та модель Інтерактивної дошки, проектора та ноутбука? Звертаємо Вашу увагу, що вказаному Вами проектору неможливо підібрати аналоги чи еквіваленти, хоча б за контрасністю, як дорівнює 28500. Також Ви вимагаєте надання авторизаційних листів на все обладнання від виробників або офіційних представників. З цього випливає, що більшість учасників не зможуть взяти участь у Вашій закупівлі, оскільки такі вимоги є дискримінаційними. Наполягаємо на їх видаленні та приведенні тендерної документації у відповідність з чинним законодавство та Наказами МОН України. Рекомендуємо Вам змінити технічну частину та просто вказати технічні характеристики, які необхідні саме для Вашого закладу і видалити вказані моделі (під які неможливо підібрати аналоги та еквіваленти)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, Шановний Учаснику. Саме такі технічні характеристики були заявлені підпорядкованим закладом відділу освіти. Також, повідомляємо, що в тендерній документації зазначено, що всі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент».
Також, хочемо зазначити, що відповідно до п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник вимагає лист від виробника або офіційного представника виробника товару для того щоб бути переконаним, що товар офіційно постачається на ринок України або виготовляється в Україні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУБАНОВА ВАРВАРА ВАСИЛІВНА 99 998,00
UAH з ПДВ
99 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 жовтня 2020 18:49
sign.p7s
04 жовтня 2020 18:49
Сертифікати Dell Inspiron.pdf
04 жовтня 2020 18:49
Сертифікати Dell Inspiron 3593.pdf
04 жовтня 2020 18:49
Проект Договору.pdf
04 жовтня 2020 18:49
Паспорт ФОП Губанова.pdf
04 жовтня 2020 18:49
Лист-згода.pdf
04 жовтня 2020 18:49
Лист-відгук.PDF
04 жовтня 2020 18:49
ІПН.pdf
04 жовтня 2020 18:49
Декларація Dell Inspiron.pdf
04 жовтня 2020 18:49
Витяг.pdf
04 жовтня 2020 18:49
Виписка.pdf
04 жовтня 2020 18:49
Аналогічний договір.pdf
04 жовтня 2020 18:49
Цінова пропозиція.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
05 жовтня 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку