Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт мосту №52 через річку Інгулець на вул. Старовокзальній (Урицького) у м. Кривий Ріг
Очікувана вартість
16 222 636,80 UAH
UA-2020-09-18-008212-a 29479db22bb74279b43b81c3bbb4bc10
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Терещенко Ігор Валентинович

+380564930920 ugkxtender2013@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 03364234
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, площа Молодіжна, 1
Контактна особа: Терещенко Ігор Валентинович
+380564930920
ugkxtender2013@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до ст.40 Закону України "Про публічні закупівлі" (в новій редакції) переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020
Оскарження наміру укласти договір: 29 вересня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт мосту №52 через річку Інгулець на вул. Старовокзальній (Урицького) у м. Кривий Ріг (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: міст №52 через річку Інгулець на вул. Старовокзальній (Урицького), м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 50000, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

18 вересня 2020 16:34
Електронний підпис

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-05-13-000026 ● cc699196a6dd44329e052144a324046a
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 травня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 травня 2021 16:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

13.05.2021 № 244

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 12.05.2021р. № 003100-18/5769-2021,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 13.05.2021 № 244

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

2
UA-2020-09-18-008212-a
18.09.2020
Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради (код за ЄДРПОУ 03364234)
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-05-25 16:58:51

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-09-18-008212-а відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» постала потреба в отриманні пояснень.
1.Які вимоги (кваліфікаційні критерії встановлені статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі та інші вимоги) були встановлені до учасника процедури закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АРКАДА БУД ХОЛДИНГ»?
Які документи подані учасником переговорів для підтвердження його відповідності встановленим вимогам Замовника (кваліфікаційні критерії встановлені статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі та інші вимоги)?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-05-27 16:18:55

Пояснення на запит

У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне. Відповідно до п. 1 ч.2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-ІХ )(далі - Закон) переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятись від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Так, у процедурах відкритих торгів, ідентифікатор: UA-2020-08-10-001738-c; UA-2020-07-14-001213-a, які було відмінено через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, Замовником в тендерній документації було встановлено наступні кваліфікаційні критерії:
- наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Тож, керуючись ст.40 Закону, до учасника переговорної процедури закупівлі Капітальний ремонт мосту №52 через річку Інгулець на вул. Старовокзальній (Урицького) у м. Кривий Ріг (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація), ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АРКАДА БУД ХОЛДИНГ», були встановлені такі ж кваліфікаційні критерії, які були встановлені Замовником у тендерній документації:
- наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)*.
На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учаснику необхідно було надати:
- довідку в довільній формі про наявність у Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (обладнання, машини, механізми, устаткування, тощо), в тому числі, які будуть використовуватись учасником для виконання умов договору (вказати найменування, кількість, власне/залучене/орендоване);
На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учаснику необхідно було надати:
- довідку, яка містить назву організації, підприємства, тощо (замовника), з якою було укладено договір, предмет договору (закупівлі), номер та дата укладання договору, сума договору.
На підтвердження інформації, вказаної в довідці необхідно було надати копію щонайменше одного аналогічного договору, який зазначено в довідці, а також документи, які підтверджують його виконання.
*Аналогічними вважаються договори на капітальний ремонт мосту.
Учасник переговорної процедури закупівлі Капітальний ремонт мосту №52 через річку Інгулець на вул. Старовокзальній (Урицького) у м. Кривий Ріг (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація), ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АРКАДА БУД ХОЛДИНГ», надав інформацію про його відповідність кваліфікаційним критеріям.
Скан-копії додаються.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 червня 2021
Кінцевий строк оскарження: 05 червня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АРКАДА БУД ХОЛДИНГ»
#42375545
Переможець 15 450 685,17
UAH з ПДВ
18 вересня 2020 16:44

Документи

18 вересня 2020 16:44
Електронний підпис
18 вересня 2020 16:42
Протокол.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 вересня 2020 16:44

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АРКАДА БУД ХОЛДИНГ»
#42375545
15 450 685,17
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 вересня 2020 16:44
Електронний підпис
18 вересня 2020 16:42
Протокол.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 14:24
695-Т (частина 2).pdf укладений
09 жовтня 2020 14:08
695-Т (частина 1).pdf укладений
09 жовтня 2020 14:08
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2021 11:35
ДУ 3 до Д 695-Т часть 2.PDF зміни до договору
05 жовтня 2021 11:29
ДУ 3 до Д 695-Т від 07.10.2021 ч. 1.pdf зміни до договору
05 жовтня 2021 11:29

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
09 червня 2021 11:07
2 176,72 UAH UA368201720344241031100052752
Департам.розв.інфрастр.міста вик.КМР
UA503348510000000026005137789
ТОВ "БК"АРКАДА БУД ХОЛДИНГ"
Оплачений
09 червня 2021 11:09
705 719,64 UAH UA368201720344241031100052752
Департам.розв.інфрастр.міста вик.КМР
UA503348510000000026005137789
ТОВ "БК"АРКАДА БУД ХОЛДИНГ"
Оплачений
09 червня 2021 11:09
63 046,45 UAH UA368201720344241031100052752
Департам.розв.інфрастр.міста вик.КМР
UA503348510000000026005137789
ТОВ "БК"АРКАДА БУД ХОЛДИНГ"
Оплачений
09 червня 2021 11:09
7 236,23 UAH UA368201720344241031100052752
Департам.розв.інфрастр.міста вик.КМР
UA503348510000000026005137789
ТОВ "БК"АРКАДА БУД ХОЛДИНГ"
Оплачений
26 липня 2021 10:59
2 500 000,00 UAH UA368201720344241031100052752
Департам.розв.інфрастр.міста вик.КМР
UA698201720355309011700702722
ТОВ "БК"АРКАДА БУД ХОЛДИНГ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 695-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML