Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРЕТЯ ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" |
Код ЄДРПОУ: | 05503705 |
Місцезнаходження: | 18028, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ САМІЙЛА КІШКИ, будинок 210 |
Контактна особа: |
Коваль Олександр +380674849339 gorlik3@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 вересня 2020 22:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 жовтня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 15 жовтня 2020 13:17 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 30000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 жовтня 2020 19:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 жовтня 2020 19:03 |
зміни.docx | |
02 жовтня 2020 19:03 |
Тендерна документація із змінами.docx |
02 жовтня 2020 19:03 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 жовтня 2020 19:03 |
зміни.docx
|
|||
02 жовтня 2020 19:03 |
Тендерна документація із змінами.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-20-000031 ● 1e0adaddf3c947229a36c1d5df2c0ee2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2021 16:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.05.2021 № 321
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
від 20.05.2021 № 321
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2020-09-18-007544-b, 18.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-21 11:52:30
запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Рукавички оглядові латексні текстуровані без пудри – код НК 024:2019 – 47172, рукавички оглядові нітрилові текстуровані без пудри нестерильні блакитні – код НК 024:2019 – 56286, рукавички оглядові латексні стерильні – код НК 024:2019 – 47178, ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-09-18-007544-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
1) з яких підстав оголошення про проведення відкритих торгів не містить розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій, в той час як в тендерній документації є вимога щодо його надання ?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих та/або вчинених дій чи бездіяльності.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-25 00:30:12
Технічний функціонал
Оголошеня про проведення відкритих торгів не містить виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій по причині внесення змін ДП "Проззоро" до технічного функціоналу на сайті prozorro.gov.ua по тендерному забезпеченню в Прозорро в квітні місяці 2021 р. По причині незавершеної модернізації даної системи по не відомим причинам для Замовника в Оголошенні про проведення відкритих торгів відсутня інформація про забезпечення тендерних пропозицій. При заповнення відповідних форм Замовником на власному майданчику дана інформація заповнювалась (підтвердження додається).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-27 11:43:08
запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Рукавички оглядові латексні текстуровані без пудри – код НК 024:2019 – 47172, рукавички оглядові нітрилові текстуровані без пудри нестерильні блакитні – код НК 024:2019 – 56286, рукавички оглядові латексні стерильні – код НК 024:2019 – 47178, ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-09-18-007544-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
1) з яких підстав додатковою угодою від 03.12.2020 № 2 до договору від 29.10.2020 № 428 збільшено ціну за одиницю товару на 10 відсотків (а не до 10 відсотків згідно п.2 ч.5 ст. 41 Закону) по позиції 1. Рукавички оглядові латексні текстуровані без пудри нестерильні розміри S-M-L; по позиції 2. Рукавички оглядові нітрилові текстуровані без пудри нестерильні блакитні розміри М?
Просимо надати підтверджуючі документи щодо збільшення ціни рукавичок оглядових у разі коливання ціни такого товару на ринку.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих та/або вчинених дій чи бездіяльності.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-02 13:14:13
пояснення
1. додатковою угодою від 03.12.2020 № 2 до договору від 29.10.2020 № 428 збільшено ціну за одиницю товару приблизно на 9,97229919 відсотків (а не на 10 відсотків) по позиції 1. Рукавички оглядові латексні текстуровані без пудри нестерильні розміри S-M-L; по позиції 2. Рукавички оглядові нітрилові текстуровані без пудри нестерильні блакитні розміри М збільшено ціну за одиницю товару на 10 відсотків помилково. Підняття підтверджується висновком з Черкаської ТПП № О - 843 від 19 листопада 2020р. Оригінал зберігається у Замовника.
Надання інформації про усунення порушення замовником
порушення усунуто. кошти повернено до бюджету. в майбутньому замовник буде уникати відповідних порушень
2021-07-01 15:43:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Додаткова угода від 03.12.2020 № 2 до договору від 29.10.2020 № 428 містить посилання на норми Закону в редакції до 19.04.2021 в порушення вимог частини першої розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 27.05.2021 замовник надав пояснення 02.06.2021, тобто, у строк більший, ніж три робочі дні з дня оприлюднення запиту Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, чим порушено частину п’яту статті 8 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 жовтня 2020 13:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТзОВ Торговий дім РА |
992 000,00
UAH з ПДВ
|
992 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЦЕНТР ДІНА |
999 080,00
UAH з ПДВ
|
999 080,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Дуамед |
999 200,00
UAH з ПДВ
|
999 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТзОВ Торговий дім РА #37373478 |
Відхилено |
992 000,00
UAH з ПДВ
|
16 жовтня 2020 01:05
|
ТОВ ЦЕНТР ДІНА #31222520 |
Відхилено |
999 080,00
UAH з ПДВ
|
16 жовтня 2020 01:06
|
ТОВ Дуамед #37181129 |
Переможець |
999 200,00
UAH з ПДВ
|
16 жовтня 2020 01:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 січня 2021 03:52
|
Дуамед_№428_ДУ_6-1 (1).PDF | зміни до договору |
22 січня 2021 03:52
|
Дуамед_№428_ДУ_6 (1).PDF | зміни до договору |
22 січня 2021 03:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2021 20:27
|
Дуамед_№428_ДУ№5 (1).PDF | зміни до договору |
04 січня 2021 20:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 18:14
|
Дуамед №428 ДУ№3 (1).PDF | зміни до договору |
24 грудня 2020 18:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 03:08
|
Дуамед №428 Ду №4 (1).PDF | зміни до договору |
24 грудня 2020 03:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2020 00:36
|
БАДМ №423 ДУ №2 (1) (1).PDF | зміни до договору |
23 грудня 2020 00:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 грудня 2020 18:06
|
Дуамед_№428_ДУ_№2-1 (1).PDF | зміни до договору |
07 грудня 2020 18:06
|
Дуамед_№428_ДУ_№2 (1).PDF | зміни до договору |
07 грудня 2020 18:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 листопада 2020 14:16
|
1 (1).pdf | зміни до договору |
13 листопада 2020 14:16
|
Електронний підпис | укладений |
29 жовтня 2020 13:19
|
428.pdf | укладений |
29 жовтня 2020 13:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 428 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни за одиницю |
Номер договору про закупівлю: | 428 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна джерела фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 428 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 1 ч. 5 ст. 41 |
Номер договору про закупівлю: | 428 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна джерела фінансування Примітка: додаткова угода № 3 підписана 22.12.2020 р. |
Номер договору про закупівлю: | 428 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3.1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку договору |
Номер договору про закупівлю: | 428 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії |
Номер договору про закупівлю: | 428 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |