Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рукавички оглядові латексні текстуровані без пудри – код НК 024:2019 – 47172, рукавички оглядові нітрилові текстуровані без пудри нестерильні блакитні – код НК 024:2019 – 56286, рукавички оглядові латексні стерильні – код НК 024:2019 – 47178
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2020-09-18-007544-b fe231e5f1e82402c9a00131fb8de6025
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваль Олександр

+380674849339 gorlik3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРЕТЯ ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ"
Код ЄДРПОУ: 05503705
Місцезнаходження: 18028, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ САМІЙЛА КІШКИ, будинок 210
Контактна особа: Коваль Олександр
+380674849339
gorlik3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 22:04
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 15 жовтня 2020 13:17
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
140000 пар.
Рукавички оглядові латексні текстуровані без пудри – код НК 024:2019 – 47172, рукавички оглядові нітрилові текстуровані без пудри нестерильні блакитні – код НК 024:2019 – 56286, рукавички оглядові латексні стерильні – код НК 024:2019 – 47178
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 жовтня 2020 19:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2020 19:03
зміни.docx
02 жовтня 2020 19:03
Тендерна документація із змінами.docx
02 жовтня 2020 19:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 22:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2020 19:03
зміни.docx
02 жовтня 2020 19:03
Тендерна документація із змінами.docx
18 вересня 2020 22:01
Тендерна документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-05-20-000031 ● 1e0adaddf3c947229a36c1d5df2c0ee2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 травня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 травня 2021 16:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ


НАКАЗ

20.05.2021 № 321
Черкаси

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО

Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
від 20.05.2021 № 321

Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі


Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2020-09-18-007544-b, 18.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-05-21 11:52:30

запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Рукавички оглядові латексні текстуровані без пудри – код НК 024:2019 – 47172, рукавички оглядові нітрилові текстуровані без пудри нестерильні блакитні – код НК 024:2019 – 56286, рукавички оглядові латексні стерильні – код НК 024:2019 – 47178, ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-09-18-007544-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
1) з яких підстав оголошення про проведення відкритих торгів не містить розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій, в той час як в тендерній документації є вимога щодо його надання ?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих та/або вчинених дій чи бездіяльності.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-05-25 00:30:12

Технічний функціонал

Оголошеня про проведення відкритих торгів не містить виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій по причині внесення змін ДП "Проззоро" до технічного функціоналу на сайті prozorro.gov.ua по тендерному забезпеченню в Прозорро в квітні місяці 2021 р. По причині незавершеної модернізації даної системи по не відомим причинам для Замовника в Оголошенні про проведення відкритих торгів відсутня інформація про забезпечення тендерних пропозицій. При заповнення відповідних форм Замовником на власному майданчику дана інформація заповнювалась (підтвердження додається).

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-05-27 11:43:08

запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Рукавички оглядові латексні текстуровані без пудри – код НК 024:2019 – 47172, рукавички оглядові нітрилові текстуровані без пудри нестерильні блакитні – код НК 024:2019 – 56286, рукавички оглядові латексні стерильні – код НК 024:2019 – 47178, ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-09-18-007544-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
1) з яких підстав додатковою угодою від 03.12.2020 № 2 до договору від 29.10.2020 № 428 збільшено ціну за одиницю товару на 10 відсотків (а не до 10 відсотків згідно п.2 ч.5 ст. 41 Закону) по позиції 1. Рукавички оглядові латексні текстуровані без пудри нестерильні розміри S-M-L; по позиції 2. Рукавички оглядові нітрилові текстуровані без пудри нестерильні блакитні розміри М?
Просимо надати підтверджуючі документи щодо збільшення ціни рукавичок оглядових у разі коливання ціни такого товару на ринку.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих та/або вчинених дій чи бездіяльності.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-06-02 13:14:13

пояснення

1. додатковою угодою від 03.12.2020 № 2 до договору від 29.10.2020 № 428 збільшено ціну за одиницю товару приблизно на 9,97229919 відсотків (а не на 10 відсотків) по позиції 1. Рукавички оглядові латексні текстуровані без пудри нестерильні розміри S-M-L; по позиції 2. Рукавички оглядові нітрилові текстуровані без пудри нестерильні блакитні розміри М збільшено ціну за одиницю товару на 10 відсотків помилково. Підняття підтверджується висновком з Черкаської ТПП № О - 843 від 19 листопада 2020р. Оригінал зберігається у Замовника.

Надання інформації про усунення порушення замовником

порушення усунуто. кошти повернено до бюджету. в майбутньому замовник буде уникати відповідних порушень

2021-07-01 15:43:38


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 червня 2021
Кінцевий строк оскарження: 24 червня 2021

Порушення виявлено

  1. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Додаткова угода від 03.12.2020 № 2 до договору від 29.10.2020 № 428 містить посилання на норми Закону в редакції до 19.04.2021 в порушення вимог частини першої розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 27.05.2021 замовник надав пояснення 02.06.2021, тобто, у строк більший, ніж три робочі дні з дня оприлюднення запиту Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, чим порушено частину п’яту статті 8 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2020 13:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТзОВ Торговий дім РА 992 000,00
UAH з ПДВ
992 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЦЕНТР ДІНА 999 080,00
UAH з ПДВ
999 080,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Дуамед 999 200,00
UAH з ПДВ
999 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 жовтня 2020 17:50
Електронний підпис
13 жовтня 2020 17:47
документи про якість.pdf
13 жовтня 2020 17:47
Технічна специфікація.pdf
13 жовтня 2020 17:47
Інформація щодо ст.17.pdf
13 жовтня 2020 17:47
Виписка.pdf
13 жовтня 2020 17:47
витяг з ЄДР ТДРА.pdf
13 жовтня 2020 17:47
19766 Довідка покриття.pdf

Публічні документи

13 жовтня 2020 20:24
Електронний підпис
13 жовтня 2020 20:20
МЕд-тех пропозиція.pdf
13 жовтня 2020 20:20
МВС.pdf
13 жовтня 2020 20:20
лист згода.pdf
13 жовтня 2020 20:20
щодо платника податку.pdf
13 жовтня 2020 20:20
Згода персон.дан. 7.pdf
13 жовтня 2020 20:20
Фин результати 2019 ЦД.pdf
13 жовтня 2020 20:20
ДФС.pdf
13 жовтня 2020 20:20
Статут.pdf
13 жовтня 2020 20:20
Договір оренди 2020.pdf
13 жовтня 2020 20:20
Ст.17.pdf
13 жовтня 2020 20:20
Ст.17 повна.pdf
13 жовтня 2020 20:20
Довідка мат-тех база.pdf
13 жовтня 2020 20:20
довідка ліценз.pdf
13 жовтня 2020 20:20
Ст. 17 ч.1 ч.2.pdf
13 жовтня 2020 20:20
Протокол_03-11-2 от 03.11.14.PDF
13 жовтня 2020 20:20
Протокол признач дир.PDF
13 жовтня 2020 20:20
Працівники довідка.pdf
13 жовтня 2020 20:20
Наказ .PDF
13 жовтня 2020 20:19
Довідка відсутн.pdf
13 жовтня 2020 20:19
Відсутн коруп.pdf
13 жовтня 2020 20:19
Відсутн коруп ТОВ.pdf
13 жовтня 2020 20:19
Довідка відст санкц.pdf
13 жовтня 2020 20:19
Відомості з ЄДРПОУ.PDF
13 жовтня 2020 20:19
Витяг з ЄДРЮО.PDF
13 жовтня 2020 20:19
Виписка з ЄДР.PDF
13 жовтня 2020 20:19
Видгук Токмак калопр.pdf
13 жовтня 2020 20:19
Аналог договр Токмак.pdf
13 жовтня 2020 20:19
відсутн підстав.pdf
13 жовтня 2020 20:19
Аналог дог Кропивни.pdf

Публічні документи

26 жовтня 2020 17:29
Електронний підпис
26 жовтня 2020 15:50
ДовідкаМВС
23 жовтня 2020 22:46
Електронний підпис
23 жовтня 2020 22:44
Довідки
14 жовтня 2020 14:05
Електронний підпис
14 жовтня 2020 11:01
гарантия.rar
14 жовтня 2020 11:01
пророзиція.rar
14 жовтня 2020 11:01
технічна спец.rar
14 жовтня 2020 11:01
відомості учасника.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТзОВ Торговий дім РА

ТОВ ЦЕНТР ДІНА

ТОВ Дуамед

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТзОВ Торговий дім РА
#37373478
Відхилено 992 000,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 01:05
ТОВ ЦЕНТР ДІНА
#31222520
Відхилено 999 080,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 01:06
ТОВ Дуамед
#37181129
Переможець 999 200,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 01:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2020 01:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Дуамед
#37181129
999 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2021 03:52
Дуамед_№428_ДУ_6-1 (1).PDF зміни до договору
22 січня 2021 03:52
Дуамед_№428_ДУ_6 (1).PDF зміни до договору
22 січня 2021 03:52
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 20:27
Дуамед_№428_ДУ№5 (1).PDF зміни до договору
04 січня 2021 20:27
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 18:14
Дуамед №428 ДУ№3 (1).PDF зміни до договору
24 грудня 2020 18:14
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 03:08
Дуамед №428 Ду №4 (1).PDF зміни до договору
24 грудня 2020 03:08
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 00:36
БАДМ №423 ДУ №2 (1) (1).PDF зміни до договору
23 грудня 2020 00:36
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2020 18:06
Дуамед_№428_ДУ_№2-1 (1).PDF зміни до договору
07 грудня 2020 18:06
Дуамед_№428_ДУ_№2 (1).PDF зміни до договору
07 грудня 2020 18:06
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2020 14:16
1 (1).pdf зміни до договору
13 листопада 2020 14:16
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2020 13:19
428.pdf укладений
29 жовтня 2020 13:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 428
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю
Номер договору про закупівлю: 428
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна джерела фінансування
Номер договору про закупівлю: 428
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 1 ч. 5 ст. 41
Номер договору про закупівлю: 428
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна джерела фінансування Примітка: додаткова угода № 3 підписана 22.12.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 428
Договір:
Номер додаткової угоди: 3.1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку договору
Номер договору про закупівлю: 428
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії
Номер договору про закупівлю: 428
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML