Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код CPV за ДК 021:2015 —03410000-7 Деревина (Дошка, брус в асортименті)
Очікувана вартість
113 880,40 UAH
UA-2020-09-18-007384-b e0878a53898243588140a750c2c0198b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Бичкова

+380675681214 bychkovaekateryna@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва
Код ЄДРПОУ: 03361845
Місцезнаходження: 87548, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, ул. Зелінського, 87
Контактна особа: Катерина Бичкова
+380675681214
bychkovaekateryna@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі". Пп1 «якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації».
15 Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі).
Згідно з ч.2 ст.13 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з процедур, передбачених цією статтею.
Згідно з ч.1 ст.40 Закону переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками.
Відповідно до п.1 ч.2 ст. 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як ви-няток, у разі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 20:38
Оскарження наміру укласти договір: 29 вересня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


кошти міського бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
724 метр погонний
Брус струганий не менше 45х100х2000мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, Донецька обл. м. Маріуполь на склад Замовника Запорізьке шосе, 3, згідно INCOTERMS-2010 – DDP (за рахунок коштів постачальника).
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
150 метр погонний
Брус струганий не менше 45х100х1500мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, Донецька обл. м. Маріуполь на склад Замовника Запорізьке шосе, 3, згідно INCOTERMS-2010 – DDP (за рахунок коштів постачальника).
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
585 метр погонний
Брус струганий не менше 30х60х4500мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, Донецька обл. м. Маріуполь на склад Замовника Запорізьке шосе, 3, згідно INCOTERMS-2010 – DDP (за рахунок коштів постачальника).
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
99 метр погонний
Брус (дошка) обрізний хвойних порід не менше 100х100х4500мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, Донецька обл. м. Маріуполь на склад Замовника Запорізьке шосе, 3, згідно INCOTERMS-2010 – DDP (за рахунок коштів постачальника).
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
40 метр погонний
Брус (дошка) обрізний хвойних порід не менше 50х140х2000мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, Донецька обл. м. Маріуполь на склад Замовника Запорізьке шосе, 3, згідно INCOTERMS-2010 – DDP (за рахунок коштів постачальника).
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
33 метр погонний
Брус (дошка) обрізний хвойних порід не менше 50х50х3000мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, Донецька обл. м. Маріуполь на склад Замовника Запорізьке шосе, 3, згідно INCOTERMS-2010 – DDP (за рахунок коштів постачальника).
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
12 метр погонний
Брус (дошка) обрізний хвойних порід не менше 40х50х600мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, Донецька обл. м. Маріуполь на склад Замовника Запорізьке шосе, 3, згідно INCOTERMS-2010 – DDP (за рахунок коштів постачальника).
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
860 метр погонний
Дошка обрізна строгана не менше 20х140х4000мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, Донецька обл. м. Маріуполь на склад Замовника Запорізьке шосе, 3, згідно INCOTERMS-2010 – DDP (за рахунок коштів постачальника).
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату за Товар, який вказано у Специфікації, після поставки Товару на підставі видаткової накладної та наданих документів у відповідності до п. 5.4 не пізніше 20 днів з фактичної дати поставки Товару. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за товар здійснюються протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

18 вересня 2020 20:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЗОВ-ЛАК"
#31971853
Переможець 113 880,40
UAH з ПДВ
18 вересня 2020 20:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 вересня 2020 20:38

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЗОВ-ЛАК"
#31971853
113 880,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 лютого 2021 14:29
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 13:50
Повідомлення про внесення змін до договору, Азов-Лак, дод.угода №4.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 13:48
Дод.угода № 4 від 23.12.2020, Азов-Лак, повторне зменшення.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 13:48
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 11:25
Повідомлення про внесення змін до договору 372.доп. № 3pdf.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 11:23
Додаткова угода № 3 від 17.12.2020р до дог. 372.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 11:23
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2020 11:36
Дод.угода №2 від 28.10.2020,.pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 11:35
Повідомленняпро внесення змін до договору 372, дод.угода №2, редагування од.виміру, ПП Азов-Лак.pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 11:35
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2020 11:24
Дод. №1 до 372 від 29.09.2020, Азов-Лак, деревина, подовження строків постачання.pdf зміни до договору
29 вересня 2020 11:22
Повідомлення про внесення змін до договору 372.pdf зміни до договору
29 вересня 2020 11:22
Електронний підпис укладений
29 вересня 2020 10:23
372 від 29.09.2020, Азов-Лак, деревина, 113 888,40 грн..pdf укладений
29 вересня 2020 10:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк поставки Товару: протягом 14 робочих днів з дня надання заявки Замовником, до 18 грудня 2020 р., зміна редакції п. 1.7 Додатку №2 «Технічні вимоги»
Номер договору про закупівлю: 372
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Редагування одиниці виміру в Додатку №1 до Договору
Номер договору про закупівлю: 372
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «3.1. Ціна (сума) даного Договору становить 113 879,71 грн. (сто тринадцять тисяч вісімсот сімдесят дев’ять грн. 71 коп.), у т.ч. ПДВ 18 979,95 грн. кошти міського бюджету в сумі 49 975,20 грн. (Сорок дев’ять тисяч дев’ятсот сімдесят п’ять грн. 20 коп.), у т.ч. ПДВ 8 329,20 грн. кошти підприємства в сумі 63 904,51 грн. (шістдесят три тисячі дев’ятсот чотири грн. 51 коп.) у т.ч. ПДВ 10 650,75 грн.» Сума договору зменшена на 8,69 грн. (вісім грн. 69 коп.) Сума коштів міського бюджету зменшені на 63 904,51 грн. Сума коштів підприємства збільшені на 63 904,51 грн.
Номер договору про закупівлю: 372
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «1. Керуючись умовами п. 13.3 розділу XIII «ІНШІ УМОВИ» Договору № 372 від "29" вересня 2020 р. (далі – Договір), та п.5 ч.5 ст. 41 розділу VIII «ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ» Закону про публічні закупівлі Сторони дійшли згоди про зміну його умов: 1.1. Внести зміни до п. 3.1. «ЦІНА ТОВАРУ ТА ЗАГАЛЬНА СУМА ДОГОВОРУ» та викласти його у наступній редакції: «3.1. Ціна (сума) даного Договору становить 113 354,11 грн. (Сто тринадцять тисяч триста п’ятдесят чотири грн. 11 коп.), у т.ч. ПДВ 18 892,35 грн. кошти міського бюджету в сумі 49 449,60 грн. (Сорок дев’ять тисяч чотириста сорок дев’ять грн. 60 коп.), у т.ч. ПДВ 8 241,60 грн. кошти підприємства в сумі 63 904,51 грн. (шістдесят три тисячі дев’ятсот чотири грн. 51 коп.) у т.ч. ПДВ 10 650,75 грн.» Сума договору зменшена на 525,60 грн. (П’ятсот двадцять п’ять грн. 60 коп.), у т.ч. ПДВ 87,60 грн. Сума коштів міського бюджету зменшені на 525,60 грн. (П’ятсот двадцять п’ять грн. 60 коп.), у т.ч. ПДВ 87,60 грн Сума коштів підприємства не змінилась. 2. Внести зміни та викласти Додаток №1 «Специфікація» до Договору у редакції Додатку № 1 до цієї додаткової угоди. 3. Інші умови Договору, не порушені даною угодою, залишаються незмінними. 4. Ця додаткова угода набирає чинності з дати її підписання Сторонами. 5. Ця додаткова угода складена у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною Договору № 372 від "29" вересня 2020 р.»
Номер договору про закупівлю: 372
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 49 449,60
UAH (в тому числі ПДВ 8 241,60 UAH)