Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Навантажувально-розвантажувальні послуги, переміщення та розстановка контейнерів, палет, ящиків, мішків з поштовими відправленнями
Loading and unloading services, movement and arrangement of containers, pallets, boxes, bags with postal items
Очікувана вартість
12 362 520,00 UAH
UA-2020-09-18-007302-a 9412e79182a547a1b2ba0972297a9075
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерій Павлушков

+380501602636 pavlushkov1-vv@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АТ "Укрпошта" в особі дирекції оброблення та перевезення пошти
Код ЄДРПОУ: 01181736
Місцезнаходження: 03999, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Георгія Кірпи, 2
Контактна особа: Валерій Павлушков
+380501602636
pavlushkov1-vv@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: AT "Ukrposhta" v osobi dyrektsii obroblennia ta perevezennia poshty
National ID: 01181736
Contact point: Valeriy Pavlushkov
+380501602636
pavlushkov1-vv@ukrposhta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 14:49
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2020 17:00
Початок аукціону: 02 листопада 2020 14:27
Очікувана вартість: 12 362 520,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,21%
Publication date: 18 вересня 2020 14:49
Enquiries until: 09 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 15 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 19 жовтня 2020 17:00

Information

Estimated total value: 12 362 520 UAH including VAT
Minimal lowering step: 150 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,21 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63110000-3: Послуги з обробки вантажів


Scope of the procurement
Шановні учасники не подавайте у складі тендерних пропозицій документи, які можуть містити ціни на Товар. Найменування замовника: Акціонерне товариство "Укрпошта". Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 21560045. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Найменування закупівельника: Дирекція оброблення та перевезення пошти Акціонерного товариства «Укрпошта». Місцезнаходження Закупівельника: Україна, 03999, м. Київ, вул. Георгія Кірпи, 2. Код згідно з ЄДРПОУ закупівельника: 01181736. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні. Застосовані критерії оцінки - ціна.
Розгорнути Згорнути
Dear bidders, do not submit documents that may contain prices for the Goods as part of the bids. Name of the customer: Joint-stock company "Ukrposhta". Location of the Customer: 01001, Kyiv, street Khreshchatyk, house 22. Code according to the customer's USREOU: 21560045. Customer's category: a legal entity that carries out activities in certain areas of management. Name of the buyer: Directorate of processing and transportation of mail of the Joint-Stock Company "Ukrposhta". Location of the Buyer: Ukraine, 03999, Kyiv, street Georgy Kirpa, 2. Code according to the USREOU of the buyer: 01181736. The language (languages) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender proposal may be submitted in both Ukrainian and Russian. If a document in a language other than Ukrainian or Russian is submitted as part of the tender offer, the bidder shall provide a translation of this document. The participant is responsible for the quality and accuracy of the translation. Date and time of opening of tender offers - on the day and time of expiration of the term of submission of tender offers, specified in the announcement. Applied evaluation criteria - price.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
128600 людино-година
Навантажувально-розвантажувальні послуги, переміщення та розстановка контейнерів, палет, ящиків, мішків з поштовими відправленнями
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 63111000-0 — Послуги з обробки вантажів у контейнерах

Loading and unloading services, movement and arrangement of containers, pallets, boxes, bags with postal items
CPV: 63111000-0
Період постачання: по 31 березня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за належним чином (якісно та у повному обсязі, визначеному згідно з умовами Договору та підтверджено в чек-листах) надані Послуги здійснюється згідно з фактичним обсягом наданих Послуг протягом 7 банківських днів від дати підписання уповноваженими особами Сторін Акту про приймання-передачу наданих Послуг. Payment for due (quality and in full, determined in accordance with the terms of the Agreement and confirmed in checklists) provided Services is made in accordance with the actual volume of services provided within 7 banking days from the date of signing by the authorized parties of the Act on acceptance-transfer of services. Найменування замовника: Акціонерне товариство "Укрпошта". Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 21560045. Найменування закупівельника: Дирекція оброблення та перевезення пошти Акціонерного товариства «Укрпошта». Місцезнаходження Закупівельника: Україна, 03999, м. Київ, вул. Георгія Кірпи, 2. Код згідно з ЄДРПОУ закупівельника: 01181736. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні. Застосовані критерії оцінки - ціна. Classifier and its corresponding code: DK 021: 2015: 63110000-3: Cargo handling services. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2020 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 14:49
Proekt dohovoru.zip
18 вересня 2020 14:49
Tenderna dokumentatsiia.zip
18 вересня 2020 14:49
Rishennia UO pro pochatok zakupivli.zip

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 26 жовтня 2020
UA-2020-09-18-007302-a9412e79182a547a1b2ba0972297a9075
Найменування: АТ "Укрпошта" в особі дирекції оброблення та перевезення пошти
Код ЄДРПОУ: 01181736
Місцезнаходження: 03999, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Георгія Кірпи, 2
Учасник Документи Рішення Додатково
ФОП "БУРЯК ІГОР ЮРІЙОВИЧ " Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСТАФІНГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 жовтня 2020 16:48
ТОВ РАЗГРУЗКА Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 жовтня 2020 16:52
ФОП "ЛЬОВІН ЮРІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТЕРЕЩУК СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 жовтня 2020 16:54
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАРЧАН ВОЛОДИМИР ВАЛЕРІЙОВИЧ Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 жовтня 2020 16:56
ТОВ "ЛЕРО-ІНВЕСТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

13 жовтня 2020 13:37
Електронний підпис
13 жовтня 2020 13:37
Електронний підпис
13 жовтня 2020 13:36
Технічна спеціфікація.jpg
13 жовтня 2020 13:36
Лист Рекомендація.pdf
13 жовтня 2020 13:36
довідка згода.jpg
13 жовтня 2020 13:36
Аналогічні договори.jpg
13 жовтня 2020 13:36
Лист Рекомендація.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Розглянувши пропозицію учасника, виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме, у документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). У складі тендерної пропозиції, на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», учасник надав довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічних, в розумінні тендерної документації, договорів (файл «1_Укрстафінг_SUN ONE_Додаток1_Довідка на кваліфікацію.pdf») та лист-відгук від ДП "КЮНЕ І НАГЕЛЬ" (файл «111_Укрстафінг_SUN ONE_референт.лист_КюнеНагель_2020.pdf»). У зв’язку з тим, що у довідці (файл «1_Укрстафінг_SUN ONE_Додаток1_Довідка на кваліфікацію.pdf») учасником зазначено 6 аналогічних договорів, а підтверджено виконання листом-відгуком тільки один договір з ДП "КЮНЕ І НАГЕЛЬ" замовником прийнято до розгляду на підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію, зазначеному у тендерній документації, договір учасника з ДП "КЮНЕ І НАГЕЛЬ". Пунктом 1.2. Додатку 1 до тендерної документації вимагалося надання Позитивного листа-відгуку від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із значенням номеру та дати укладення такого договору. Лист-відгук (файл «111_Укрстафінг_SUN ONE_референт.лист_КюнеНагель_2020.pdf»), наданий учасником у складі тендерної пропозиції від ДП "КЮНЕ І НАГЕЛЬ" містить інформацію про співпрацю з компанією Sun One, що не відповідає назві учасника, а саме ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСТАФІНГ" (ТОВ "УКРСТАФІНГ"). Також у листі-відгуку підтверджена співпраця з компанією Sun One з 2010 року, а учасник згідно з інформацією з відкритого Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (надалі – Реєстр) зареєстрований з 23.06.2014 року, номер запису: 10651020000018815. Реєстр не містить інформації, що учасник є правонаступником компанії Sun One. Зазначене підтверджується і наданої учасником у складі тендерної пропозиції копією Статуту (файл «6_Укрстафінг_SUN ONE_Статут_12.03.2020.pdf»). Таким чином лист-відгук (файл «111_Укрстафінг_SUN ONE_референт.лист_КюнеНагель_2020.pdf») не підтверджує виконання договору, зазначеного у довідці (файл «1_Укрстафінг_SUN ONE_Додаток1_Довідка на кваліфікацію.pdf») саме з учасником, що не відповідає пункту 1.2. Додатку 1 до тендерної документації. Пунктом 1.1. Додатку 1 до тендерної документації вимагалося надання Довідки у довільній формі, складеної учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням в тому числі інформації про номер та дату укладення договору. Учасником у довідці (файл «1_Укрстафінг_SUN ONE_Додаток1_Довідка на кваліфікацію.pdf») зазначені інші аналогічні договори з ТОВ «Сандора», ТОВ «Техноком», ПрАТ «Волиньхолдінг», ПрАТ «Ветропак Гостомельський сколозавод» та ТОВ «Алло», але довідка не містить інформації про номери та дати укладання цих договорів, що не відповідає пункту 1.1. Додатку 1 до тендерної документації. Учасник довідкою, наданою у складі тендерної пропозиції (файл «11_Укрстафінг_SUN ONE_Пояснювальний лист щодо конфідеційності.pdf») зазначає це конфідіційною інформацією. Згідно частини 2 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» конфіденційною не може бути визначена інформація в тому числі що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Крім того учасником не підтверджено виконання договорів з ТОВ «Сандора», ТОВ «Техноком», ПрАТ «Волиньхолдінг», ПрАТ «Ветропак Гостомельський сколозавод» та ТОВ «Алло» листами-відгуками, що не відповідає пункту 1.2. Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону для усунення виявлених невідповідностей учаснику необхідно усунути невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених та/або нових документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», а саме: Довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору із зазначенням інформації, передбаченої у п. 1.1 Додатку 1 до тендерної документації та позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із значенням номеру та дати укладення такого договору. Також зазначаємо, що у відповідності до вимог п.1 Додатку 1 до тендерної документації учаснику достатньо підтвердити відповідність кваліфікаційному критерію щодо одного аналогічного договору.

Документи

Публічні документи

23 жовтня 2020 15:54
Електронний підпис
23 жовтня 2020 12:32
Електронний підпис
15 жовтня 2020 16:23
Електронний підпис
15 жовтня 2020 16:23
Електронний підпис
15 жовтня 2020 16:22
Електронний підпис
15 жовтня 2020 16:22
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Розглянувши пропозицію учасника, виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме, у документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). У складі тендерної пропозиції, на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», учасник надав довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічних, в розумінні тендерної документації, договорів (файл «Довідка про аналогічний досвід.pdf»), лист-відгук Національного фонду досліджень України (файл «Лист_вiдкук_Нац._Фонд.pdf») з копією договору (файл «Договiр_Нац._Фонд.pdf»), лист-відгук від АТ «Базис» (файл «лист-відгук Базис до договору _2210-001.pdf») з копією договору (файл «договір БАЗИС від 22.10.2019.pdf»), лист-відгук від ТОВ «Продовольча компанія «Ясень» (файл «лист-відгук Ясен до договору _0303-001.pdf») з копією договору (файл «договір ЯСЕН від 03.03.2020.pdf») та копію договору з АТ «НАК Нафтогаз України» (файл «ДОГОВIР_(1307-20Р)_НафтоГаз.pdf»). Пунктом 1.2. Додатку 1 до тендерної документації вимагалося надання Позитивного листа-відгуку від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із значенням номеру та дати укладення такого договору. Лист-відгук від АТ «Базис» (файл «лист-відгук Базис до договору _2210-001.pdf») не містить інформації про виконання саме договору з учасником, що не відповідає пункту 1.2. Додатку 1 до тендерної документації. Лист-відгук від ТОВ «Продовольча компанія «Ясень» (файл «файл «лист-відгук Ясен до договору _0303-001.pdf»») не містить інформації про виконання договору з учасником, зазначеного у довідці (файл «Довідка про аналогічний досвід.pdf»), а саме №03/03-001 від 03.03.2020 року, що не відповідає пункту 1.2. Додатку 1 до тендерної документації. Пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації надане визначення аналогічного договору, а саме: «Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір, за умовами якого надані послуги: - з обробки вантажів та/або - послуги з розвантаження та/або завантаження вантажів» Учасником у довідці (файл «Довідка про аналогічний досвід.pdf») зазначений договір з Національним фондом досліджень України №06/08 від 06.08.2020 року, виконання якого підтверджено листом-відгуком (файл «Лист_вiдкук_Нац._Фонд.pdf»), але ні довідка ні лист-відгук не містять інформації про надання послуг, що відповідають визначенню аналогічного договору у розумінні тендерної документації, що не відповідає пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації. Учасником не наданий лист-відгук щодо підтвердження виконання договору з АТ «НАК Нафтогаз України», зазначеному у довідці (файл «Довідка про аналогічний досвід.pdf»), що не відповідає пункту 1.2. Додатку 1 до тендерної документації. Предмет договору учасника з АТ «НАК Нафтогаз України» №1307/20-Р від 13.07.2020 року не відповідає визначенню аналогічного договору у розумінні тендерної документації, що не відповідає пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації. На підставі вищезазначеного учасником не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію, зазначеному у Додатку 1 до тендерної документації по жодному із зазначених у довідці (файл «Довідка про аналогічний досвід.pdf») договорів. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону для усунення виявлених невідповідностей учаснику необхідно усунути невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених та/або нових документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», а саме: Довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору із зазначенням інформації, передбаченої у п. 1.1 Додатку 1 до тендерної документації та позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із значенням номеру та дати укладення такого договору. Також зазначаємо, що у відповідності до вимог п.1 Додатку 1 до тендерної документації учаснику достатньо підтвердити відповідність кваліфікаційному критерію щодо одного аналогічного договору.

Документи

Публічні документи

23 жовтня 2020 15:32
Електронний підпис
23 жовтня 2020 15:32
Електронний підпис
23 жовтня 2020 15:30
Відгук Базис2
23 жовтня 2020 15:30
Ясен відгук 2
23 жовтня 2020 15:30
Аналогічний досвід 2
23 жовтня 2020 15:30
Відповідь
16 жовтня 2020 15:21
Електронний підпис
16 жовтня 2020 15:21
Електронний підпис
16 жовтня 2020 15:18
Статут Новый.pdf
16 жовтня 2020 15:18
Протокол засновник 3.pdf
16 жовтня 2020 15:18
Опис.pdf
16 жовтня 2020 15:18
выписка.pdf
16 жовтня 2020 15:18
Витяг про единщиков.pdf
16 жовтня 2020 15:18
Протокол засновник 2.pdf
16 жовтня 2020 15:17
Лист_вiдкук_Нац._Фонд.pdf
16 жовтня 2020 15:17
договір ЯСЕН від 03.03.2020.pdf
16 жовтня 2020 15:17
Договiр_Нац._Фонд.pdf
16 жовтня 2020 15:16
Фин. звітність.pdf
16 жовтня 2020 15:16
Технічна специфікація.pdf
16 жовтня 2020 15:16
Не участник обєднань.pdf

Документи

Публічні документи

13 листопада 2020 10:35
Електронний підпис
12 листопада 2020 18:17
Електронний підпис
11 листопада 2020 17:00
Електронний підпис
11 листопада 2020 16:59
Щодо ч.2 ст.17.pdf
11 листопада 2020 16:59
Щодо п. 12 ч. 1 ст. 17.pdf
11 листопада 2020 16:59
Цінова пропозиція.pdf
11 листопада 2020 16:59
Св-во платника податку.pdf
11 листопада 2020 16:59
МВС Льовін.pdf
11 листопада 2020 16:59
Витяг ЛЬовін.pdf
11 листопада 2020 16:59
Банкрутство.pdf
11 листопада 2020 16:59
Довідка.zip
19 жовтня 2020 12:05
Електронний підпис
19 жовтня 2020 12:05
Електронний підпис
19 жовтня 2020 12:04
Повноваження.pdf
19 жовтня 2020 12:04
Лист гарантія.pdf
19 жовтня 2020 12:04
Лист відгук.pdf
19 жовтня 2020 12:04
Довідка-згода.pdf
19 жовтня 2020 12:04
Довідка ст. 17 ч.2.pdf
19 жовтня 2020 12:04
Довідка по статті 17.pdf
19 жовтня 2020 12:04
Довідка договір.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Розглянувши пропозицію учасника, виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме, у документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). У складі тендерної пропозиції, на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», учасник надав довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного, в розумінні тендерної документації, договору (файл «Довідка про аналогічні договори.pdf») та лист-відгук (файл «Лист відгук.pdf»). Пунктом 1.1. Додатку 1 до тендерної документації вимагалося надання Довідки у довільній формі, складеної учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням в тому числі інформації про номер та дату укладення договору. Учасником у довідці (файл «Довідка про аналогічні договори.pdf») не зазначено номер та дату договору, укладеного з ТОВ «Київський БКК», що не відповідає пункту 1.1. Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону для усунення виявлених невідповідностей учаснику необхідно усунути невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених та/або нових документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», а саме: Довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору із зазначенням інформації, передбаченої у п. 1.1 Додатку 1 до тендерної документації.

Документи

Публічні документи

23 жовтня 2020 10:35
Електронний підпис
23 жовтня 2020 10:35
Електронний підпис
19 жовтня 2020 13:14
Електронний підпис
19 жовтня 2020 13:14
Електронний підпис
19 жовтня 2020 13:14
Технічна специфікація.pdf
19 жовтня 2020 13:14
Лист згода.pdf
19 жовтня 2020 13:14
Лист гарантія.pdf
19 жовтня 2020 13:14
Лист відгук.pdf
19 жовтня 2020 13:14
Довідка.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Розглянувши пропозицію учасника, виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме, у документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). У складі тендерної пропозиції, на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», учасник надав довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного, в розумінні тендерної документації, договору (файл «Довідка про аналогічні договори.pdf») та лист-відгук (файл «Лист відгук.pdf»). Пунктом 1.1. Додатку 1 до тендерної документації вимагалося надання Довідки у довільній формі, складеної учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням в тому числі інформації про предмет договору. Учасником у довідці (файл «Довідка про аналогічні договори.pdf») зазначено предмет договору, укладеного з ТОВ «Крайзель-Будівельні матеріали», надання послуг з навантаження та розвантаження вантажів, а в листі-відгуку (файл «Лист відгук.pdf») предметом договору є надання послуг з обробки вантажів, що не відповідає пункту 1.1. Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону для усунення виявлених невідповідностей учаснику необхідно усунути невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених та/або нових документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», а саме: Довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору із зазначенням інформації, передбаченої у п. 1.1 Додатку 1 до тендерної документації, що відповідає інформації, зазначеної у листі-відгуку стосовно предмету договору.

Документи

Публічні документи

23 жовтня 2020 11:50
Електронний підпис
19 жовтня 2020 13:44
Електронний підпис
19 жовтня 2020 13:44
Електронний підпис
19 жовтня 2020 13:44
Технічна специфікація.pdf
19 жовтня 2020 13:44
Лист згода.pdf
19 жовтня 2020 13:44
Лист гарантія.pdf
19 жовтня 2020 13:44
Лист відгук.pdf

Документи

Публічні документи

19 жовтня 2020 14:03
Електронний підпис
19 жовтня 2020 14:03
Електронний підпис
19 жовтня 2020 13:52
8. Інша інформація.pdf
19 жовтня 2020 13:52
7. Субпідряд.pdf
19 жовтня 2020 13:52
6. Об'єднання учасників.pdf
19 жовтня 2020 13:52
3. Технічні вимоги.pdf
19 жовтня 2020 13:52
1. Досвід виконання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БУРЯК ІГОР ЮРІЙОВИЧ "

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСТАФІНГ"

ТОВ РАЗГРУЗКА

ФОП "ЛЬОВІН ЮРІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТЕРЕЩУК СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАРЧАН ВОЛОДИМИР ВАЛЕРІЙОВИЧ

ТОВ "ЛЕРО-ІНВЕСТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2020 15:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЛЬОВІН ЮРІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ" 9 645 000,00
UAH з ПДВ
8 744 799,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ РАЗГРУЗКА 10 673 800,00
UAH з ПДВ
8 744 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛЕРО-ІНВЕСТ" 11 500 000,00
UAH з ПДВ
9 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАРЧАН ВОЛОДИМИР ВАЛЕРІЙОВИЧ 11 840 000,00
UAH з ПДВ
9 650 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БУРЯК ІГОР ЮРІЙОВИЧ " 12 362 520,00
UAH з ПДВ
9 872 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТЕРЕЩУК СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ 12 100 000,00
UAH з ПДВ
9 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСТАФІНГ" 12 362 520,00
UAH з ПДВ
11 612 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 листопада 2020 10:35
Електронний підпис
12 листопада 2020 18:17
Електронний підпис
11 листопада 2020 17:00
Електронний підпис
11 листопада 2020 16:59
Щодо ч.2 ст.17.pdf
11 листопада 2020 16:59
Щодо п. 12 ч. 1 ст. 17.pdf
11 листопада 2020 16:59
Цінова пропозиція.pdf
11 листопада 2020 16:59
Св-во платника податку.pdf
11 листопада 2020 16:59
МВС Льовін.pdf
11 листопада 2020 16:59
Витяг ЛЬовін.pdf
11 листопада 2020 16:59
Банкрутство.pdf
11 листопада 2020 16:59
Довідка.zip
19 жовтня 2020 12:05
Електронний підпис
19 жовтня 2020 12:05
Електронний підпис
19 жовтня 2020 12:04
Повноваження.pdf
19 жовтня 2020 12:04
Лист гарантія.pdf
19 жовтня 2020 12:04
Лист відгук.pdf
19 жовтня 2020 12:04
Довідка-згода.pdf
19 жовтня 2020 12:04
Довідка ст. 17 ч.2.pdf
19 жовтня 2020 12:04
Довідка по статті 17.pdf
19 жовтня 2020 12:04
Довідка договір.pdf

Публічні документи

23 жовтня 2020 15:32
Електронний підпис
23 жовтня 2020 15:32
Електронний підпис
23 жовтня 2020 15:30
Відгук Базис2
23 жовтня 2020 15:30
Ясен відгук 2
23 жовтня 2020 15:30
Аналогічний досвід 2
23 жовтня 2020 15:30
Відповідь
16 жовтня 2020 15:21
Електронний підпис
16 жовтня 2020 15:21
Електронний підпис
16 жовтня 2020 15:18
Статут Новый.pdf
16 жовтня 2020 15:18
Протокол засновник 3.pdf
16 жовтня 2020 15:18
Опис.pdf
16 жовтня 2020 15:18
выписка.pdf
16 жовтня 2020 15:18
Витяг про единщиков.pdf
16 жовтня 2020 15:18
Протокол засновник 2.pdf
16 жовтня 2020 15:17
Лист_вiдкук_Нац._Фонд.pdf
16 жовтня 2020 15:17
договір ЯСЕН від 03.03.2020.pdf
16 жовтня 2020 15:17
Договiр_Нац._Фонд.pdf
16 жовтня 2020 15:16
Фин. звітність.pdf
16 жовтня 2020 15:16
Технічна специфікація.pdf
16 жовтня 2020 15:16
Не участник обєднань.pdf

Публічні документи

19 жовтня 2020 14:03
Електронний підпис
19 жовтня 2020 14:03
Електронний підпис
19 жовтня 2020 13:52
8. Інша інформація.pdf
19 жовтня 2020 13:52
7. Субпідряд.pdf
19 жовтня 2020 13:52
6. Об'єднання учасників.pdf
19 жовтня 2020 13:52
3. Технічні вимоги.pdf
19 жовтня 2020 13:52
1. Досвід виконання.pdf

Публічні документи

23 жовтня 2020 11:50
Електронний підпис
19 жовтня 2020 13:44
Електронний підпис
19 жовтня 2020 13:44
Електронний підпис
19 жовтня 2020 13:44
Технічна специфікація.pdf
19 жовтня 2020 13:44
Лист згода.pdf
19 жовтня 2020 13:44
Лист гарантія.pdf
19 жовтня 2020 13:44
Лист відгук.pdf

Публічні документи

13 жовтня 2020 13:37
Електронний підпис
13 жовтня 2020 13:37
Електронний підпис
13 жовтня 2020 13:36
Технічна спеціфікація.jpg
13 жовтня 2020 13:36
Лист Рекомендація.pdf
13 жовтня 2020 13:36
довідка згода.jpg
13 жовтня 2020 13:36
Аналогічні договори.jpg
13 жовтня 2020 13:36
Лист Рекомендація.pdf

Публічні документи

23 жовтня 2020 10:35
Електронний підпис
23 жовтня 2020 10:35
Електронний підпис
19 жовтня 2020 13:14
Електронний підпис
19 жовтня 2020 13:14
Електронний підпис
19 жовтня 2020 13:14
Технічна специфікація.pdf
19 жовтня 2020 13:14
Лист згода.pdf
19 жовтня 2020 13:14
Лист гарантія.pdf
19 жовтня 2020 13:14
Лист відгук.pdf
19 жовтня 2020 13:14
Довідка.pdf

Публічні документи

23 жовтня 2020 15:54
Електронний підпис
23 жовтня 2020 12:32
Електронний підпис
15 жовтня 2020 16:23
Електронний підпис
15 жовтня 2020 16:23
Електронний підпис
15 жовтня 2020 16:22
Електронний підпис
15 жовтня 2020 16:22
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЛЬОВІН ЮРІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ"

ТОВ РАЗГРУЗКА

ТОВ "ЛЕРО-ІНВЕСТ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАРЧАН ВОЛОДИМИР ВАЛЕРІЙОВИЧ

ФОП "БУРЯК ІГОР ЮРІЙОВИЧ "

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТЕРЕЩУК СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСТАФІНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЛЬОВІН ЮРІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ"
#3306703195
Переможець 8 744 799,00
UAH з ПДВ
03 листопада 2020 15:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 листопада 2020 15:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЛЬОВІН ЮРІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ"
#3306703195
8 744 799,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 квітня 2021 10:31
zvit UA-2020-09-18-007302-a(Льовін).pdf укладений
13 квітня 2021 10:30
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2020 14:55
Dod.hoda 1 do doh. 11-79 vid 16.11.2020r..zip зміни до договору
17 листопада 2020 14:51
Електронний підпис укладений
17 листопада 2020 14:33
Doh. 11-79 vid 16.11.2020r. (autsors).zip укладений
17 листопада 2020 14:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору відповідно до пункту 5 частини 5 статті 41 - погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку. Найменування замовника: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА". Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 21560045. Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Найменування закупівельника: Дирекція оброблення та перевезення пошти Акціонерного товариства «Укрпошта». Місцезнаходження Закупівельника: Україна, 03999, м. Київ, вул. Георгія Кірпи, 2. Код згідно з ЄДРПОУ закупівельника: 01181736. Місцезнаходження учасника - Україна, 49087, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ КАЛИНОВА, будинок 73, квартира 32, тел. +380931023015. Опис змін - зменшення ціни за одиницю товару, зменшення загальної суми договору, викладення Додатку №1 до договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 11-79
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 листопада 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 4 368 085,54
UAH