Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі будівлі дошкільного навчального закладу по вул. І. Богуна 68 в с. Хижинці Вінницького району Вінницької області
Очікувана вартість
872 324,00 UAH
UA-2020-09-18-007285-b f268c5a155b14647a80dcca2b848f281
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевченко Аліса Анатоліївна

380971110827 alisaost12@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ХИЖИНЕЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ СОКИРИНЕЦЬКОЇ ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
Код ЄДРПОУ: 41105075
Місцезнаходження: 23209, Україна , Вінницька обл., Хижинці, І.Богуна, 59Б.
Контактна особа: Шевченко Аліса Анатоліївна
380971110827
alisaost12@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 19:48
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2020 11:00
Очікувана вартість: 872 324,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 723,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівлі будівлі дошкільного навчального закладу по вул. І. Богуна 68 в с. Хижинці Вінницького району Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата робіт (крім суми авансу у разі наявності) здійснюється Замовником протягом 10 банківських днів шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за фактично виконані роботи, з моменту та на підставі підписаних Сторонами актів форми №КБ-2в та довідок форми №КБ-3. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2020 19:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 19:48
Оголошення.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення
Дата подання: 23 вересня 2020 16:49
Дата відповіді: 23 вересня 2020 23:11
Прошу уточнити спосіб завантаження приведеної у відповідність до показників ціни за результатами проведеного аукціону варіанту цінової пропозиції, Договірної ціни
Відповідь: Учасник із найбільш економічно вигідною пропозицією та зі статусом «На розгляді» завантажує електронний варіант цінової пропозиції, Договірної ціни, приведену у відповідність до показників ціни за результатами проведеного аукціону. Вказані документи учасник завантажує на електронну адресу зазначену в оголошенні vosokuruntsi@ukr.net
запитання
Дата подання: 23 вересня 2020 16:50
Дата відповіді: 23 вересня 2020 23:11
який клас наслідків?
Відповідь: сс1
Уточнення документації
Дата подання: 23 вересня 2020 17:33
Дата відповіді: 23 вересня 2020 23:13
Просимо надати пояснення згідно п. 6.3 ТД Учасник в своїй повсякденій діяльності на постійній основі має відповідати систкмі управління якості ДСТУ 9001:2015 із підтверденням перевірки. Який документ Ви маєте на увазі на підтвердження перевірки системи управління якості на підприємстві. А також надайте законне обгрунтування даного пункту.
Відповідь: Зміст, порядок, спосіб подання та підтвердження відповідної
інформації в складі пропозиції учасника в тому числі із запитуваних
Вами обставинах визначено Оголошенням про проведенням закупівлі.
Уточнення ТД
Дата подання: 23 вересня 2020 17:37
Дата відповіді: 23 вересня 2020 23:13
На підтвердження п. 6.2 ТД чи достатньо буде надати документи на перевірку на дозиметрів. Якщо ні, надайте перелік необхідного на Вашу думку матеріально-технічного забезпечення
Відповідь: Зміст, порядок, спосіб подання та підтвердження відповідної
інформації в складі пропозиції учасника в тому числі із запитуваних
Вами обставинах визначено Оголошенням про проведенням закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-18-007285-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЖК - Гарант", Код ЄДРПОУ:33966190
Дата подання: 24 вересня 2020 10:55
прошу надати документацію у ворді
прошу надати документацію у ворді
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 вересня 2020 11:46
Завантажений формат поданого документу Оголошення жодним чином не обмежує можливість ознайомитись з таким документом та не створює жодних перешкод у підготовці та поданні пропозицій
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-09-18-007285-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЖК - Гарант", Код ЄДРПОУ:33966190
Дата подання: 24 вересня 2020 11:54
оприлюднити документацію у ворді
Завантажений формат поданого документу Оголошення обмежує можливість ознайомитись з таким документом та створює перешкоди у підготовці та поданні пропозицій, тому ПОВТОРНО ПРОШУ оприлюднити документацію у ворді
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 вересня 2020 12:12
Завантажений формат поданого документу Оголошення жодним чином не обмежує можливість ознайомитись з таким документом та не створює жодних перешкод у підготовці та поданні пропозицій
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-09-18-007285-b.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЖК - Гарант", Код ЄДРПОУ:33966190
Дата подання: 24 вересня 2020 12:24
формат тендерної документації
Оскільки текстові редактори не можуть коректно розпізнати текст, завантажений у форматі пдф, це створює перешкоди у підготовці й поданні пропозицій та обмежує коло потенційних учасників Закупівлі. Тому ще раз прошу оприлюднити документацію у форматі ворд
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 вересня 2020 17:36
Завантажений формат поданого документу Оголошення жодним чином не обмежує можливість ознайомитись з таким документом та не створює жодних перешкод у підготовці та поданні пропозицій.
Номер вимоги: UA-2020-09-18-007285-b.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЖК - Гарант", Код ЄДРПОУ:33966190
Дата подання: 24 вересня 2020 12:41
вимога
прошу надати документацію у ворді. нагадую про те, що відповідальність зазначена в статті 164-14 несвоєчасне надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 вересня 2020 17:37
Завантажений формат поданого документу Оголошення жодним чином не обмежує можливість ознайомитись з таким документом та не створює жодних перешкод у підготовці та поданні пропозицій
Номер вимоги: UA-2020-09-18-007285-b.a5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЖК - Гарант", Код ЄДРПОУ:33966190
Дата подання: 24 вересня 2020 12:42
Просимо надати пояснення згідно п. 6.3 ТД Учасник в своїй повсякденій діяльності на постійній основі має відповідати систкмі управління якості ДСТУ 9001:2015 із підтверденням перевірки. Який документ Ви маєте на увазі на підтвердження перевірки системи управління якості на підприємстві. А також надайте законне обгрунтування даного пункту.
Просимо надати пояснення згідно п. 6.3 ТД Учасник в своїй повсякденій діяльності на постійній основі має відповідати систкмі управління якості ДСТУ 9001:2015 із підтверденням перевірки. Який документ Ви маєте на увазі на підтвердження перевірки системи управління якості на підприємстві. А також надайте законне обгрунтування даного пункту.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 вересня 2020 17:38
Зміст, порядок, спосіб подання та підтвердження відповідної інформації в складі пропозиції учасника в тому числі із запитуваних Вами обставинах визначено Оголошенням про проведенням закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-09-18-007285-b.a6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЖК - Гарант", Код ЄДРПОУ:33966190
Дата подання: 24 вересня 2020 12:43
вимога
надайте перелік необхідного на Вашу думку матеріально-технічного забезпечення
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 вересня 2020 17:39
Зміст, порядок, спосіб подання та підтвердження відповідної інформації в складі пропозиції учасника в тому числі із запитуваних Вами обставинах визначено Оголошенням про проведення закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-09-18-007285-b.a7
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКАДЕМІЯ БУДІВЕЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ", Код ЄДРПОУ:36243786
Дата подання: 24 вересня 2020 12:53
Дискваліфікаційні вимоги ТД.
Зг. п. 6.2. учасник має подати документ про перевірку дозиметрів. Ми вважаємо, що дана вимога є дискваліфікаційної, тому, що наявність даного обладнання на підприємствах є не обов'язковим, і дана вимога обмежує можливість участі учасників в даній закупівлі. Просимо прибрати дану вимогу.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 вересня 2020 17:58
Ураховуючи вимоги Закону України про публічні закупівлі, оголошення повинно містити перелік складових, визначених частиною третьою статті 14 Закону, зокрема перелік критеріїв (в тому числі кваліфікаційних) та методику оцінки пропозицій.
Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Із змісту неодноразово наданих роз’яснень Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України випливає, що зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації (оголошенні) визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням вимог Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5.
«Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимоги , щодо змісту інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у оголошенні
Номер вимоги: UA-2020-09-18-007285-b.a8
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКАДЕМІЯ БУДІВЕЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ", Код ЄДРПОУ:36243786
Дата подання: 24 вересня 2020 12:56
Дискваліфікаційна умова.
Зг. п 6.3. ТД учасник повинен надати у складі пропозиції сертифікат ISO 9005:2015, повідомляємо Вас що даний сертифікат не є обовязковим згідно чинного законодавста. На підприємстві може бути розроблена та затверджена система управління якості якої і дотримується учасник. Тобто який Ви хочете надати документ про перевіру системи управління якості на підприємстві????
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 вересня 2020 17:46
Зміст, порядок, спосіб подання та підтвердження відповідної інформації в складі пропозиції учасника в тому числі із запитуваних Вами обставинах визначено Оголошенням про проведення закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-09-18-007285-b.a9
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЖК - Гарант", Код ЄДРПОУ:33966190
Дата подання: 24 вересня 2020 16:03
прошу надати відповідь для чого замовнику документ про перевірку дозиметрів?
прошу надати відповідь для чого замовнику документ про перевірку дозиметрів?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 вересня 2020 17:53
Учасник повинен мати можливість забезпечення контролю за радіаційним фоном будівельних матеріалів, тощо.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2020 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БК МІСТО" 809 158,54
UAH з ПДВ
809 158,54
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2020 10:33
Електронний підпис
30 вересня 2020 10:30
SCAN0000-стиснуто.pdf
30 вересня 2020 10:29
лист-відгук.docx (5).zip
30 вересня 2020 10:29
згода_підряд.docx.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК МІСТО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БК МІСТО"
#42553216
Переможець 809 158,54
UAH з ПДВ
01 жовтня 2020 19:06

Документи

01 жовтня 2020 19:05
Електронний підпис
01 жовтня 2020 19:03
Протокол 39.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2020 19:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БК МІСТО"
#42553216
809 158,54
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 жовтня 2020 19:05
Електронний підпис
01 жовтня 2020 19:03
Протокол 39.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 16:00
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 15:57
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2020 19:09
договір з додатками.PDF укладений
13 жовтня 2020 19:00

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
26 жовтня 2020 11:27
242 747,56 UAH UA398201720344261001100003054
Відділ освіти Хижинецької сільської р.
UA078201720355389042500708258
ТОВ БАГАТОПРОФIЛЬНА КОМПАНIЯ "МIСТО"
Оплачений
13 листопада 2020 12:59
554 871,16 UAH UA398201720344261001100003054
Відділ освіти Хижинецької сільської р.
UA953026890000026004055344077
ТОВ БАГАТОПРОФIЛЬНА КОМПАНIЯ "МIСТО"
Оплачений
30 грудня 2020 11:58
11 521,28 UAH UA398201720344261001100003054
Відділ освіти Хижинецької сільської р.
UA953026890000026004055344077
ТОВ БАГАТОПРОФIЛЬНА КОМПАНIЯ "МIСТО"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно положень додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 0910-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 809 140,00
UAH (в тому числі ПДВ 134 856,67 UAH)