Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з повірки лічильника газу
Очікувана вартість
16 676,00 UAH
UA-2020-09-18-007277-a 1150e2be9f08449fab986b22878b8176
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Каплуненко Світлана

044-406-99-42 KAPLUNENKO@UZ.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЧНА ШВИДКІСНА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40123444
Місцезнаходження: 02096, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Привокзальна 3,
Контактна особа: Каплуненко Світлана
044-406-99-42
KAPLUNENKO@UZ.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом України «Про публічні закупівлі». При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедуру закупівлі не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-06-26-001657-c, дата формування звіту: 27 липня 2020; ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-07-30-002103-а, дата формування звіту: 31 серпня 2020; Протокол тендерного комітету від 17.09.2020 р. № 41/20 (прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 14:59
Оскарження наміру укласти договір: 29 вересня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань


Назви послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та коду послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: Демонтаж вузла обліку природного газу, Код ДК 021:2015 – 71632000-7 Послуги з технічних випробувань, Підготовка вузла обліку природного газу до повірки, Код ДК 021:2015 – 71632000-7 Послуги з технічних випробувань, Повірка лічильника газу DELTA S3F G400, Код ДК 021:2015 – 71632000-7 Послуги з технічних випробувань, Повірка обчислювача об’ємної витрати і об’єму газу ОЕ-22ЛА, Код ДК 021:2015 – 71632000-7 Послуги з технічних випробувань, Повірка термоперетворювача опору ТСП-1187, Код ДК 021:2015 – 71632000-7 Послуги з технічних випробувань, Повірка вимірювального перетворювача абсолютного тиску РС-28, Код ДК 021:2015 – 71632000-7 Послуги з технічних випробувань, Монтаж вузла обліку природного газу, Код ДК 021:2015 – 71632000-7 Послуги з технічних випробувань, Заміна масла Маxilub ISO VG10 (1л) для лічильника, Код ДК 021:2015 – 71632000-7 Послуги з технічних випробувань, Пусконалагоджувальні роботи, Код ДК 021:2015 – 71632000-7 Послуги з технічних випробувань.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 посл.
Послуги з повірки лічильника газу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02099, Україна, Київська область, Київ, вул. Приколійна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник після підписання Сторонами Акта наданих послуг, протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної, перераховує на поточний рахунок Виконавця 100% вартості фактично наданих Послуг на підставі наданого Виконавцем рахунку-фактури (термін оплати рахується з дати реєстрації податкової накладної для платників ПДВ; для неплатників ПДВ термін оплати рахується з дати підписання Сторонами Акта наданих послуг) (інформація про податкову накладну зазначається у випадку, якщо Виконавець є платником ПДВ)*. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

18 вересня 2020 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Сіріус Сеніда»
#38218065
Переможець 16 656,00
UAH з ПДВ
18 вересня 2020 14:59

Документи

18 вересня 2020 14:59
Електронний підпис
18 вересня 2020 14:59
Повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 вересня 2020 14:59

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Сіріус Сеніда»
#38218065
16 656,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 вересня 2020 14:59
Електронний підпис
18 вересня 2020 14:59
Повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 09:57
Електронний підпис укладений
29 вересня 2020 12:57
Договір_117-УЗШК.pdf укладений
29 вересня 2020 12:56

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 16 656,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 776,00 UAH)