Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з постачання Програмного забезпечення Windows Pro 10 SNGL OLP NL Legalization GetGenuine wCOA, код продукту FQC-09481
Очікувана вартість
477 000,00 UAH
UA-2020-09-18-007212-b 69e2bf20809e4e89a30b4aa412f33cef
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Неубауер Наталія Валеріївна

+380563712767 psjust@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Південно-Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Дніпро)
Код ЄДРПОУ: 43314918
Місцезнаходження: 49027, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 21А
Контактна особа: Неубауер Наталія Валеріївна
+380563712767
psjust@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 19:16
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2020 19:20
Початок аукціону: 05 жовтня 2020 15:42
Очікувана вартість: 477 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 385,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48620000-0: Операційні системи


Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
90 послуга
Послуги з постачання Програмного забезпечення Windows Pro 10 SNGL OLP NL Legalization GetGenuine wCOA, код продукту FQC-09481
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49027, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 21А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 листопада 2020
ДК 021:2015: 48620000-0 — Операційні системи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Виконавця, вказаний у даному Договорі, протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі Програмного забезпечення. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2020 19:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 19:16
ТД Програмне забезпечення Дніпро.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Предмет закупівлі
Дата подання: 23 вересня 2020 13:05
Дата відповіді: 28 вересня 2020 17:47
Відповідно до тендерної документації предметом оголошеної Вами закупівлі є «За кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 – 48620000-0 «Операційні системи» (Послуги з постачання Програмного забезпечення Windows Pro 10 SNGL OLP NL Legalization GetGenuine wCOA, код продукту FQC-09481)». Відповідно, предмет закупівлі та предмет проєкту договору про закупівлю передбачають надання послуг, а не постачання програмної продукції, що не відповідає змісту господарської операції. Просимо внести зміни до тендерної документації та договору про закупівлю, змінивши «надання послуг» на «постачання програмної продукції».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
За результатом Вашого звернення, повідомляємо наступне. За КЕКВ 2240 здійснюється придбання (послуги з постачання) програмного забезпечення (далі – ПЗ) (ліцензії на право користування ПЗ), майнові права на яке не передаються користувачеві (при цьому майнові та авторські права на об’єкт інтелектуальної власності на таке ПЗ залишаються у розробника або постачальника), а замовнику надається право користування цим ПЗ без права передачі самого ПЗ та/або повноважень на його користування третім особам (п.п. 2.2.4 «Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету», затвердженої наказом від 12.03.2012 № 333).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 16:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЙ АЙ ТІ ТРЕЙДІНГ" 415 980,00
UAH
415 980,00
UAH
Документи
ТОВ "АНТЕК ПРО" 432 000,00
UAH
432 000,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 440 488,80
UAH
440 488,80
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп" 461 430,00
UAH
461 430,00
UAH
Документи

Публічні документи

23 вересня 2020 17:56
Електронний підпис
23 вересня 2020 17:56
Відомості про учасника.pdf
23 вересня 2020 17:56
Статут завірена копія.pdf
23 вересня 2020 17:56
Проєкт договору.pdf
23 вересня 2020 17:56
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2020 13:17
Електронний підпис
02 жовтня 2020 13:17
ЦІНОВА_ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
02 жовтня 2020 13:17
ТЕХНІЧНІ_ВИМОГИ.pdf
02 жовтня 2020 13:17
СТАТУТ_ОПИС_ЗАВІРЕНІ.pdf
02 жовтня 2020 13:17
ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ.pdf
02 жовтня 2020 13:17
ПОВНОВАЖЕННЯ_ЗАВІРЕНІ.pdf
02 жовтня 2020 13:17
ЛИСТ_ЗГОДА.pdf
02 жовтня 2020 13:17
ЛИСТ_ВІД_ДІСТРИБЮТОРА.pdf
02 жовтня 2020 13:17
Договір_акт_відгук_2.pdf
02 жовтня 2020 13:17
Договір_акт_відгук_1.pdf
02 жовтня 2020 13:17
ДОВІДКА_СУБПІДРЯДНИК.pdf
02 жовтня 2020 13:17
ДОВІДКА_СПІВРОБІТНИКИ.pdf
02 жовтня 2020 13:17
ДОВІДКА_САНКЦІЇ.pdf
02 жовтня 2020 13:17
ДОВІДКА_МАТ..pdf
02 жовтня 2020 13:17
ДОВІДКА_ДОГОВОРИ.pdf
02 жовтня 2020 13:17
ДОВІДКА_17.pdf
02 жовтня 2020 13:17
ВИТЯГ_ПДВ_ЗАВІРЕНИЙ.pdf

Публічні документи

26 жовтня 2020 12:13
Електронний підпис
25 жовтня 2020 16:24
абз.2 ч.2 Довідка.pdf
03 жовтня 2020 05:25
Електронний підпис
03 жовтня 2020 05:23
11. Витяг з ЄДР 30.09.2020.pdf
03 жовтня 2020 05:23
24. Проект договору.pdf
03 жовтня 2020 05:23
24. Проект договору.pdf.p7s
03 жовтня 2020 05:23
11. Витяг з ЄДР 30.09.2020.pdf.p7s

Публічні документи

02 жовтня 2020 12:50
Електронний підпис
02 жовтня 2020 11:53
Електронний підпис
02 жовтня 2020 11:46
Протокол про 30 мл.PDF
02 жовтня 2020 11:46
Витяг КГ полний 28092020.pdf
02 жовтня 2020 11:46
Статья 17 2020 7306683.pdf
02 жовтня 2020 11:46
7306682 цінова.pdf
02 жовтня 2020 11:46
ДОГОВІР 7306682.pdf
02 жовтня 2020 11:46
7306682 санкції.pdf
02 жовтня 2020 11:46
7306682 ПД.pdf
02 жовтня 2020 11:46
7306682 нов.pdf
02 жовтня 2020 11:46
7306682 договор.pdf
02 жовтня 2020 11:46
7306682 гар.pdf
02 жовтня 2020 11:46
7306682 тех.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЙ АЙ ТІ ТРЕЙДІНГ"

ТОВ "АНТЕК ПРО"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АЙ АЙ ТІ ТРЕЙДІНГ"
#40916850
Відхилено 415 980,00
UAH
16 жовтня 2020 16:51
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 жовтня 2020 18:16
ТОВ "АНТЕК ПРО"
#32983765
Відхилено 432 000,00
UAH
23 жовтня 2020 16:36
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Переможець 440 488,80
UAH
23 жовтня 2020 16:46

Вимога про усунення невідповідностей

Протокол № 80/03 засідання тендерного комітету Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) 12 жовтня 2020 р. м. Дніпро ПРИСУТНІ: Голова тендерного комітету – заступник начальника Управління - начальник відділу планово-фінансової діяльності Управління бухгалтерського обліку, фінансового та господарського забезпечення Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) Спориш Р.Ю. Члени тендерного комітету: Ступар В.А.; Гавриленко Н.В.; Маторін О.А.; Лиховід Н.О.; Прокопчук М.І.; Решетник О. А.; Литвин М.О.; Безручко М.В. ПОРЯДОК ДЕННИЙ: Розгляд та оцінка тендерної пропозиції учасника ТОВ "АЙ АЙ ТІ ТРЕЙДІНГ" за результатами електронного аукціону на закупівлю послуг за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 – 48620000-0 – «Операційні системи» (Послуги з постачання Програмного забезпечення Windows Pro 10 SNGL OLP NL Legalization GetGenuine wCOA, код продукту FQC-09481), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-09-18-007212-b та надання можливості Учаснику протягом 24 годин усунути невідповідності в пропозиції. СЛУХАЛИ: В.о. секретаря тендерного комітету ЛИТВИН Марину Олегівну, яка поінформувала про те, що 05.10.2020 в електронній системі закупівель відбувся електронний аукціон (в системі електронних закупівель № UA-2020-09-18-007212-b) на закупівлю послуг за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 – 48620000-0 – «Операційні системи» (Послуги з постачання Програмного забезпечення Windows Pro 10 SNGL OLP NL Legalization GetGenuine wCOA, код продукту FQC-09481), для участі у якому було подано чотири остаточні тендерні пропозиції, а саме від ТОВ "АЙ АЙ ТІ ТРЕЙДІНГ" на суму 415`980.00 грн. без ПДВ, Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп" на суму 461`430.00 грн. без ПДВ, ТОВ "АНТЕК ПРО" на суму 432`000.00 грн. без ПДВ та Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» на суму 440`488.80 грн. без ПДВ. За результатами аукціону, електронною системою закупівель, автоматично було обрано переможця, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, а саме: пропозицію ТОВ "АЙ АЙ ТІ ТРЕЙДІНГ" на суму 415`980.00 грн. без ПДВ. ЛИТВИН М.О. надала на розгляд тендерному комітету тендерну пропозицію ТОВ "АЙ АЙ ТІ ТРЕЙДІНГ" та запропонувала розглянути її на відповідність вимогам тендерної документації Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) на закупівлю послуг за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 – 48620000-0 – «Операційні системи» (Послуги з постачання Програмного забезпечення Windows Pro 10 SNGL OLP NL Legalization GetGenuine wCOA, код продукту FQC-09481). Члени тендерного комітету, уважно розглянувши тендерну пропозицію ТОВ "АЙ АЙ ТІ ТРЕЙДІНГ", виявили наступне. П.п. 3.1 п.3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» до Документації передбачено, що у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати інформаційну довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника про виконання аналогічного договору, терміном дії не давніше 2019 року, в якій повинно бути зазначено: повне найменування контрагента з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, адреса, предмет договору (аналогічний даній закупівлі), сума договору, контактний телефон уповноваженої особи. У складі тендерної пропозиції надається копія договору (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору, у разі їх наявності) та оригінал листа-відгука від контрагента, підписаний керівником та адресований Замовнику, який підтверджує повне виконання аналогічного договору та належне виконання Учасником обов’язків за аналогічним договором. В листі-відгуці має бути зазначено дату та номер договору, строк дії договору, предмет договору, суму договору (з урахуванням змін), період надання послуг. Лист-відгук повинен мати вихідний номер та дату складання. У складі Пропозиції ТОВ "АЙ АЙ ТІ ТРЕЙДІНГ" міститься лист-відгук від контрагента, підписаний керівником, але відсутня інформація щодо строк дії договору, суми договору (з урахуванням змін), періоду надання послуг та лист-відгук адресований не Замовнику . Відповідно до частини 16 статті 29 нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, учасник процедури відповідно до частини 9 статті 26 нового Закону виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Голова тендерного комітету – СПОРИШ Роман Юрійович запропонував винести на голосування питання щодо надання можливості ТОВ "АЙ АЙ ТІ ТРЕЙДІНГ" протягом 24 годин усунути невідповідності в пропозиції поданої для участі в процедурі закупівлі послуг за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 – 48620000-0 – «Операційні системи» (Послуги з постачання Програмного забезпечення Windows Pro 10 SNGL OLP NL Legalization GetGenuine wCOA, код продукту FQC-09481), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-09-18-007212-b. Результати поіменного голосування членів тендерного комітету Посада, прізвище, ініціали Результат голосування («за» чи «проти») СПОРИШ Роман Юрійович, заступник начальника Управління - начальник відділу планово-фінансової діяльності Управління бухгалтерського обліку, фінансового та господарського забезпечення Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) – голова тендерного комітету «за» СТУПАР Валентина Андріївна, начальник Управління бухгалтерського обліку, фінансового та господарського забезпечення Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) «за» ГАВРИЛЕНКО Наталя Валентинівна, заступник начальника відділу господарського забезпечення Управління бухгалтерського обліку, фінансового та господарського забезпечення Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) «за» БЕЗРУЧКО Максим Вікторович, заступник начальника відділу банкрутства Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) «за» МАТОРІН Олександр Авенірович, головний спеціаліст відділу господарського забезпечення Управління бухгалтерського обліку, фінансового та господарського забезпечення Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) «за» ЛИХОВІД Наталія Олексіївна, Головний спеціаліст сектору з питань запобігання та виявлення корупції Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) «за» ПРОКОПЧУК Марія Іванівна, головний спеціаліст сектору аналітики та статистики Управління забезпечення примусового виконання рішень у Дніпропетровській області Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) «за» РЕШЕТНИК Олег Анатолійович, провідний спеціаліст відділу розгляду звернень та забезпечення діяльності комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації Управління державної реєстрації Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) «за» ЛИТВИН Марина Олегівна, головний спеціаліст відділу планово-фінансової діяльності Управління бухгалтерського обліку, фінансового та господарського забезпечення Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) «за» Щодо даного питання, винесеного на голосування, члени тендерного комітету проголосували одноголосно «за». ВИРІШИЛИ: 1. Надати можливість ТОВ "АЙ АЙ ТІ ТРЕЙДІНГ" протягом 24 годин усунути невідповідності в пропозиції поданої для участі в процедурі закупівлі послуг за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 – 48620000-0 – «Операційні системи» (Послуги з постачання Програмного забезпечення Windows Pro 10 SNGL OLP NL Legalization GetGenuine wCOA, код продукту FQC-09481), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-09-18-007212-b. 2. Доручити в.о. секретарю тендерного комітету ЛИТВИН М.О. оприлюднити протокольне рішення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель через авторизований електронний майданчик (dzo.com.ua). ЧЛЕНИ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ: Член тендерного комітету – начальник Управління бухгалтерського обліку, фінансового та господарського забезпечення Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) Ступар В.А. Член тендерного комітету – заступник начальника відділу господарського забезпечення Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) Гавриленко Н.В. Член тендерного комітету – заступник начальника відділу банкрутства Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) Безручко М.В. Член тендерного комітету – головний спеціаліст відділу господарського забезпечення Управління бухгалтерського обліку, фінансового та господарського забезпечення Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) Маторін О.А. Член тендерного комітету – головний спеціаліст сектору аналітики та статистики Управління забезпечення примусового виконання рішень у Дніпропетровській області Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) Прокопчук М.І. Член тендерного комітету – головний спеціаліст сектору з питань запобігання та виявлення корупції Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) Лиховід Н.О. Член тендерного комітету – провідний спеціаліст відділу розгляду звернень та забезпечення діяльності комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації Управління державної реєстрації Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) Решетник О.А. Голова тендерного комітету – заступник начальника Управління - начальник відділу планово-фінансової діяльності Управління бухгалтерського обліку, фінансового та господарського забезпечення Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) Спориш Р.Ю. В.о. секретаря тендерного комітету – головний спеціаліст відділу планово-фінансової діяльності Управління бухгалтерського обліку, фінансового та господарського забезпечення Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) Литвин М.О. _____________________ (підпис) _____________________ (підпис) _____________________ (підпис) _____________________ (підпис) _____________________ (підпис) _____________________ (підпис) _____________________ (підпис) _____________________ (підпис) _____________________ (підпис)

Документи

16 жовтня 2020 16:44
Електронний підпис
16 жовтня 2020 16:06
Протокол
12 жовтня 2020 18:10
Протокол

Документи

23 жовтня 2020 16:35
Електронний підпис
23 жовтня 2020 16:32
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2020 16:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
440 488,80
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 15:11
Звіт укладений
13 січня 2021 15:08
Електронний підпис укладений
09 листопада 2020 16:23
Договір укладений
09 листопада 2020 16:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 440 488,80
UAH