Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ремонт фронтального навантажувача*
Front loader repair *
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2020-09-18-007063-a 628fc7455c614bf7b28e01710cfac873
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Захарченко А. Л.

(032)-226-39-97 tender@railway.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081195
Вебсайт: http://railway.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79007, Україна , Львівська область обл., Львів, Галицький р-н, вул. Гоголя, буд. 1
Контактна особа: Захарченко А. Л.
(032)-226-39-97
tender@railway.lviv.ua
Додаткові контактні особи: Антон Подаревський
(032) 226-46-12
Назарій Лаушник
(032) 226-46-28
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: structural unit "Service Logistics" Regional branch "Lviv Railway" JSC "Ukrzaliznytsia .
National ID: 40081195
Contact point: Zakharchenko Andriana L.
(032)-226-39-97
tender@railway.lviv.ua
Additional contacts: Anton Podarevskyi
(032) 226-46-12
Nazarii Laushnyk
(032) 226-46-28

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 14:41
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2020 08:00
Початок аукціону: 03 листопада 2020 15:00
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 18 вересня 2020 14:41
Enquiries until: 09 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 15 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 19 жовтня 2020 08:00

Information

Estimated total value: 500 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 2 500 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки


Scope of the procurement
Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, складаються українською або російською мовою. Документи тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, подаються разом з виконаним перекладом на українську мову. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Строк надання послуг – протягом 30 (тридцяти) календарних днів, починаючи з дати, вказаної в акті здачі фронтального навантажувача в ремонт. Інша інформація зазначена у тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
All documents related to the tender offer are drawn up in Ukrainian or Russian. The documents of the tender offer, presented in other languages, are submitted together with the executed translation into Ukrainian. The texts must be authentic, the defining text is in Ukrainian.
Purchasing financing source: own budget (funds from the enterprise's economic activity).
Term of rendering of services - within 30 (thirty) calendar days, beginning from the date specified in the act of delivery of the front loader for repair. Other information is indicated in tender documentation.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од.
Ремонт фронтального навантажувача* (код ДК 021:2015, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 50531000-6 Послуги з ремонту і технічного обслуговування неелектричної техніки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Front loader repair *(code CPV, which best corresponds to the name of the nomenclature position of the subject of procurement: 50531000-6 Repair and maintenance services for non-electrical machinery)
CPV: 50530000-9
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Місцезнаходження Замовника: 79007, м. Львів, вул. Гоголя,1. ______ Умови розрахунків: Для платників ПДВ: Замовник здійснює оплату за фактично надані послуги протягом 45 банківських днів з дати реєстрації Виконавцем податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних; у випадку зупинення реєстрації податкової накладної Виконавця, оплата здійснюється протягом 45 банківських днів з дня отримання Замовником від Виконавця копії рішення комісії органу Державної фіскальної служби про реєстрацію такої накладної. Оплата здійснюється за наявності підписаного Сторонами акта приймання-передачі наданих послуг на підставі виставленого на оплату рахунку, калькуляції за фактично надані послуги з розшифруванням матеріальних витрат та витрат на оплату праці. Для неплатників ПДВ: Замовник здійснює оплату за фактично надані послуги протягом 45 банківських днів від дати підписання Сторонами акта приймання-передачі наданих послуг на підставі виставленого на оплату рахунку, калькуляції за фактично надані послуги з розшифруванням матеріальних витрат та витрат на оплату праці. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2020 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 14:38
11 ТД_ ремонт фронт.навантаж_М.docx
18 вересня 2020 14:38
11 Проєкт договору_ ремонт фронт.навантаж_М.docx
18 вересня 2020 14:38
Контакти для довідок по торгах.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-18-007063-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА КОМПАНІЯ "АЛЬЯНСРЕМТРАКТОР", Код ЄДРПОУ:36723685
Дата подання: 29 вересня 2020 09:15
Вимога
Просимо Вас розглянути та затвердити нашу пропозиції стосовно змінення умов проекту Договору (Додаток 4 до тендерної документації).
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 вересня 2020 10:30
На Ваша вимогу повідомляємо наступне.
Фінансовим планом АТ «Укрзалізниця» по регіональній філії "Львівська залізниця" кошти на ремонт фронтального навантажувача передбачені на 2020 рік. Збільшення строків надання послуг та строку дії договору перенесе надання послуг на наступний рік, що потребує затвердженого фінансового плану АТ «Укрзалізниця» на 2021 рік. Зміна строків спричинить неосвоєння коштів поточного року та зумовить використання коштів майбутнього року.
Окрім того, строки надання послуг, передбачені в тендерній документації, достатні для усунення дефектів та пошкоджень, вказаних у Технічному завданні (Додаток 5) документації.
Враховуючи вищенаведене, внесення змін до тендерної документації є недоцільним.

Документи подані скаржником

29 вересня 2020 09:15
Вимога № 1605 від 29.09.2020р..pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 28 жовтня 2020
UA-2020-09-18-007063-a628fc7455c614bf7b28e01710cfac873
Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081195
Місцезнаходження: 79007, Україна, Львівська область обл., Львів, Галицький р-н, вул. Гоголя, буд. 1
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ТВП "ТЕХМАШПРОММ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ СТО "ЗЕЛЕНИЙ ГАЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

16 жовтня 2020 15:15
Електронний підпис
16 жовтня 2020 15:15
Електронний підпис
16 жовтня 2020 15:15
Технічне завдання.pdf
16 жовтня 2020 15:15
Протокол зборів.pdf
16 жовтня 2020 15:15
Наказ на директора.pdf
16 жовтня 2020 15:15
Лист-згода.pdf
16 жовтня 2020 15:15
відгуки_фронт.наватаж..pdf

Документи

Публічні документи

06 листопада 2020 13:38
Електронний підпис
06 листопада 2020 13:38
Довідка про банкротство.pdf
17 жовтня 2020 02:13
Електронний підпис
17 жовтня 2020 02:13
Електронний підпис
17 жовтня 2020 02:12
Статут.pdf
17 жовтня 2020 02:12
Наказ на директора.pdf
17 жовтня 2020 02:12
Додаток 3.1 Лист-згода.pdf
17 жовтня 2020 02:12
Довідка працівники.pdf
17 жовтня 2020 02:12
Довідка МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТВП "ТЕХМАШПРОММ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ СТО "ЗЕЛЕНИЙ ГАЙ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 листопада 2020 15:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ СТО "ЗЕЛЕНИЙ ГАЙ" 441 000,00
UAH
441 000,00
UAH
Документи
ТОВ "ТВП "ТЕХМАШПРОММ" 492 500,00
UAH
492 500,00
UAH
Документи

Публічні документи

06 листопада 2020 13:38
Електронний підпис
06 листопада 2020 13:38
Довідка про банкротство.pdf
17 жовтня 2020 02:13
Електронний підпис
17 жовтня 2020 02:13
Електронний підпис
17 жовтня 2020 02:12
Статут.pdf
17 жовтня 2020 02:12
Наказ на директора.pdf
17 жовтня 2020 02:12
Додаток 3.1 Лист-згода.pdf
17 жовтня 2020 02:12
Довідка працівники.pdf
17 жовтня 2020 02:12
Довідка МТБ.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2020 15:15
Електронний підпис
16 жовтня 2020 15:15
Електронний підпис
16 жовтня 2020 15:15
Технічне завдання.pdf
16 жовтня 2020 15:15
Протокол зборів.pdf
16 жовтня 2020 15:15
Наказ на директора.pdf
16 жовтня 2020 15:15
Лист-згода.pdf
16 жовтня 2020 15:15
відгуки_фронт.наватаж..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ СТО "ЗЕЛЕНИЙ ГАЙ"

ТОВ "ТВП "ТЕХМАШПРОММ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ СТО "ЗЕЛЕНИЙ ГАЙ"
#05475104
Переможець 441 000,00
UAH
04 листопада 2020 10:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2020 10:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ СТО "ЗЕЛЕНИЙ ГАЙ"
#05475104
441 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 травня 2021 15:09
Електронний підпис укладений
17 листопада 2020 16:34
Договір № Л_М-20505_НЮ, ремонт автонавантажувача М, Зелений гай.doc укладений
17 листопада 2020 16:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 529 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 88 200,00 UAH)