Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт частини вул. Л. Українки в с. Петриків (окремими ділянками) Тернопільського району Тернопільської області
Очікувана вартість
1 135 780,00 UAH
UA-2020-09-18-007037-b fb4a11c9355945dba593a497b06bd299
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Новіков Ростислав Анатолійович

380352495665 petrykiv.rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Петриківська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04393597
Місцезнаходження: 47720, Україна , Тернопільська обл., село Петриків, вул. Шептицького, б.118A
Контактна особа: Новіков Ростислав Анатолійович
380352495665
petrykiv.rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 18:10
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 01 жовтня 2020 12:40
Очікувана вартість: 1 135 780,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 678,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника Петриківська сільська рада – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа яка забезпечує потреби держави або територіальної громади та є одержувачем бюджетних коштів . Місце знаходження замовника - 47720, вул. Шептицького, 118А, с. Петриків, Тернопільська область, Тернопільський район. Код ЄДРПОУ - 04393597. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою.Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції (відповідно до оголошення про закупівлю). Документ, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції повинен бути оформлений у відповідності до вимог чинного законодавства України. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Гарантія має набувати чинності з дня її надання.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт частини вул. Л. Українки в с. Петриків (окремими ділянками) Тернопільського району Тернопільської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2020 09:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 09:21
№3.pdf
22 вересня 2020 09:21
Оголошення зі змінами від 22.09.2020 року.docx
18 вересня 2020 18:13
Додаток_5_Проект_договору_.docx
18 вересня 2020 18:13
Додаток_4_Цiнова_пропозицiя.docx
18 вересня 2020 18:12
Додаток_3_Лист_-_згода.docx
18 вересня 2020 18:12
Додаток_2_Технiчне_завдання.docx
18 вересня 2020 18:12
Додаток_1_Перелiк_документiв.docx
22 вересня 2020 09:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 09:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 18:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 09:21
№3.pdf
22 вересня 2020 09:21
Оголошення зі змінами від 22.09.2020 року.docx
18 вересня 2020 18:12
Оголошення.docx
18 вересня 2020 18:13
Додаток_5_Проект_договору_.docx
18 вересня 2020 18:13
Додаток_4_Цiнова_пропозицiя.docx
18 вересня 2020 18:12
Додаток_3_Лист_-_згода.docx
18 вересня 2020 18:12
Додаток_2_Технiчне_завдання.docx
18 вересня 2020 18:12
Додаток_1_Перелiк_документiв.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вимоги про атестацію
Дата подання: 21 вересня 2020 14:28
Дата відповіді: 22 вересня 2020 09:38
Доброго дня. Шановний Замовник просимо усунути з умов оголошення про проведення спрощеної закупівлю необґрунтовану вимогу про атестацію асфальтобетонного заводу на виготовлення щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей згідно ДСТУ Б В.2.7-127:2015 адже відповідно до Технічного завдання (Додаток 2 до оголошення) при виконанні робіт з «Капітальний ремонт частини вул. Л. Українки в с. Петриків (окремими ділянками) Тернопільського району Тернопільської області» не передбачається використання щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, взявши до уваги ваше зауваження до даного оголошення було внесено відповідні зміни.
Вимоги документації
Дата подання: 21 вересня 2020 14:29
Дата відповіді: 22 вересня 2020 09:35
Доброго дня. Просимо надати роз’яснення наступної вимоги яка встановлена в оголошені про проведення спрощеної закупівлі: «Для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати: - документ, що підтверджує право власності (право власності на приміщення, обладнання та устаткування; наявність в штаті або залучених спеціалістів) на вимірювальну(-і) лабораторію(-ї) Учасника або копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору щодо залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником;». Яким документом у розумінні Замовника Учасник повинен підтвердити право власності на приміщення, обладнання та устаткування? Чи потрібно надавати документи на підтвердження права власності на приміщення, обладнання та устаткування у разі залучення випробувальної лабораторії?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, щодо документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) учасник повинен надати або документ що підтверджує право власності на приміщення, обладнання та устаткування та наявність у штаті спеціалістів(у разі якщо лабораторія у вашій власності),або надати договір про надання послуг або оренди з відповідними додатками (Акти прийому передачі).
Вимога
Дата подання: 22 вересня 2020 10:54
Дата відповіді: 23 вересня 2020 09:03
Доброго дня. Просимо усунути з оголошення про проведення спрощеної закупівлі дискримінаційну вимогу, адже встановлена Вами вимога «До початку підготовки пропозиції Учасник закупівлі повинен оглянути об’єкт для вивчення обсягу робіт та узгодження непереривного виробничого процесу, за результатами огляду у складі пропозиції надається акт огляду об’єкту, за підписом сторони учасника та сторони балансоутримувача об’єкта. Витрати на відвідування об’єкту Замовника несе Учасник із власних коштів.» суперечить статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Більше того при відвідуванні об’єкту Учасником Замовнику стане відомо коло потенційних Учасників процедури закупівлі що прямо суперечить принципам Закону України «Про публічні закупівлі». Окрім того є позитивна практика розгляду скарг Антимонопольним комітетом України, щодо попереднього відвідування об’єктів Замовника, тому у разі відмови усунути дану дискримінаційну вимогу Ми будемо змушені звернутись до відповідних органів задля захисту свої прав.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику дана умова не містить в собі дискримінаційних вимог та не суперечить ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та взявши до уваги ст.4 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме п.4. де зазначено: «Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками.».
Отже дана вимога не має дискримінаційного характеру та несе чисто інформативний зміст, та створена для покращення виконання робіт потенційними учасниками(переможцями) в майбутньому.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2020 13:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" 789 360,00
UAH
778 000,00
UAH
Документи
ТОВ Тепло -Проект 1 089 663,00
UAH
783 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

30 вересня 2020 16:51
Електронний підпис
30 вересня 2020 16:44
17 Статут(нова редакція).pdf
30 вересня 2020 16:44
КК 14 тех. паспотри.zip
30 вересня 2020 16:44
42 Ліцензія сканована.pdf
30 вересня 2020 16:44
Рейтинг_Скан.pdf
30 вересня 2020 16:44
31 Акт огляду об_єкту.pdf
30 вересня 2020 16:44
41 ГЛ щодо тех.завдання.pdf
30 вересня 2020 16:44
36 Договір атестації.pdf
30 вересня 2020 16:44
33 Копія договору АБЗ.pdf
30 вересня 2020 16:44
Довiренiсть_скан.pdf
30 вересня 2020 16:44
Ліцензія_скан.pdf
30 вересня 2020 16:44
45 Лист-згода договір.pdf
30 вересня 2020 16:44
39 Лабораторія договір.pdf
30 вересня 2020 16:44
22 Проект договору.pdf
30 вересня 2020 16:44
40 Технічне завдання.pdf
30 вересня 2020 16:44
Довiренiсть_Рижий.zip
30 вересня 2020 16:44
39 Сертиикат_Лаборатория.pdf
30 вересня 2020 16:44
38 ІД лабораторія.pdf
30 вересня 2020 16:44
Рейтинг.zip
30 вересня 2020 16:44
44 ГЛ витрати.pdf
30 вересня 2020 16:44
Лiцензiя.zip
30 вересня 2020 16:44
38 ГЛ лабораторія.pdf
30 вересня 2020 16:44
36 Карта обліку ф.ОЗ-6.pdf
30 вересня 2020 16:44
34 ІД АБЗ.pdf
30 вересня 2020 16:44
32 ГЛ ціна.pdf
30 вересня 2020 16:44
35 ГЛ (виробник).pdf
30 вересня 2020 16:44
Гарантия_7048.zip
30 вересня 2020 16:44
27 Транспортна схема.pdf
30 вересня 2020 16:44
26 Довідка субпідряд.pdf
30 вересня 2020 16:44
25 Довідка термін дії ТП.pdf
30 вересня 2020 16:44
20.2. Договір дарування.pdf
30 вересня 2020 16:44
20.3 Виписка ЄДР.pdf
30 вересня 2020 16:44
21.1 Наказ 38 (Носик ВВ).pdf
30 вересня 2020 16:44
11.1 Акти договору 117.pdf
30 вересня 2020 16:44
16 Довідка МТБ.pdf
30 вересня 2020 16:44
18 Відомість учасника.pdf
30 вересня 2020 16:44
19 ГЛ достовірність інф..pdf
30 вересня 2020 16:44
47 Цінова пропозиція.pdf
30 вересня 2020 16:44
13 Договір оренди Мар_яш.pdf
30 вересня 2020 16:44
12 штатка.pdf
30 вересня 2020 16:44
9 Договір №117.pdf
30 вересня 2020 16:44
1 Довідка ст 17.pdf
30 вересня 2020 16:44
6 Баланс 2019.pdf
30 вересня 2020 16:44
00 реєстр.pdf
30 вересня 2020 16:44
2 Довідка працівники.pdf
30 вересня 2020 16:44
7 Довідка робітників.pdf
30 вересня 2020 16:44
8 Довідка досвід.pdf

Публічні документи

30 вересня 2020 23:48
Електронний підпис
30 вересня 2020 23:46
4 Додаток1 ч 1.pdf
30 вересня 2020 23:39
Технічне завдання Ч5.pdf
30 вересня 2020 23:35
Технічне завдання Ч.3.pdf
30 вересня 2020 23:35
7 Проект Договору.pdf
30 вересня 2020 23:28
Технічне завдання.Ч.4.pdf
30 вересня 2020 23:26
4 Додаток 1 ч 2.pdf
30 вересня 2020 23:14
Технічне завдання Ч.2.pdf
30 вересня 2020 23:14
Технічне завдання Ч.1.pdf
30 вересня 2020 23:14
1 Цінова пропозиція.pdf
30 вересня 2020 23:14
Технічне завдання Ч.6.pdf
30 вересня 2020 22:49
6 Додаток 3.pdf
30 вересня 2020 22:49
Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД"

ТОВ Тепло -Проект

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД"
#41037833
Рішення скасоване 778 000,00
UAH
06 жовтня 2020 10:22
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД"
#41037833
Рішення скасоване 778 000,00
UAH
06 жовтня 2020 10:24
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД"
#41037833
Відхилено 778 000,00
UAH
06 жовтня 2020 10:32
ТОВ Тепло -Проект
#41525434
Переможець 783 000,00
UAH
06 жовтня 2020 10:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2020 10:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Тепло -Проект
#41525434
783 000,00
UAH
Документи

Документи

06 жовтня 2020 10:37
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2020 16:07
Додаткова угода№2 до договору №25.pdf зміни до договору
27 жовтня 2020 16:06
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2020 19:14
Додаткова угода №1 до договору №25.PDF зміни до договору
21 жовтня 2020 19:05
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2020 18:56
Л.Українки договір переможець.pdf укладений
13 жовтня 2020 18:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 783 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 130 500,00 UAH)