Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (лот 1: персональні комп’ютери (ДК 021:2015: 30213300-8), лот 2: ноутбук (ДК 021:2015: 30213300-8), системні блоки (ДК 021:2015: 30213300-8))
Очікувана вартість
208 914,00 UAH
UA-2020-09-18-006957-b ● 2c653b77e7354d7db997aed3ead4f51a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Національної поліції в Сумській області |
Код ЄДРПОУ: | 40108777 |
Вебсайт: | http://su.npu.gov.ua |
Місцезнаходження: | 40000, Україна , Сумська обл., місто Суми, вул. Г.Кондратьєва, буд. 23 |
Контактна особа: |
Руслан Гришко +380542667127 umz.sumy@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 вересня 2020 17:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 жовтня 2020 00:00 |
Очікувана вартість: | 208 914,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Тендерна документація
01 жовтня 2020 19:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 жовтня 2020 19:29 |
Перелік змін до тендерної документації 1.doc | |
01 жовтня 2020 19:29 |
Тендерна документація (комп'ютера) зі змінами.doc |
01 жовтня 2020 19:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 жовтня 2020 19:29 |
Перелік змін до тендерної документації 1.doc
|
|||
01 жовтня 2020 19:29 |
Тендерна документація (комп'ютера) зі змінами.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 22 вересня 2020 20:23
Дата відповіді: 25 вересня 2020 17:42
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пунктом 2 Додатку 3 тендерної документації передбачено: «До всіх посилань на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва - застосовується вираз «або еквівалент».
Еквівалентом вважатиметься товар, який за характеристиками та своїм призначенням відповідає вимогам, встановленим Замовником.».
В пункті 3 Додатку 3 тендерної документації зазначено: «Параметри запропонованої продукції зазначені мінімальними, Учасник може пропонувати товар з кращими параметрами. У разі надання учасником еквіваленту – він має надати порівняльну таблицю запропонованого товару з технічними характеристиками предмету закупівлі даної тендерної документації.».
Таким чином, учасники можуть подавати пропозиції з предметом закупівлі (еквівалентом) з технічними, якісними та кількісними характеристиками не нижче зазначених у тендерній документації (Додаток 3), на відповідність яким і будуть розглядатись тендерні пропозиції учасників.
Еквівалентом вважатиметься товар, який за характеристиками та своїм призначенням відповідає вимогам, встановленим Замовником.».
В пункті 3 Додатку 3 тендерної документації зазначено: «Параметри запропонованої продукції зазначені мінімальними, Учасник може пропонувати товар з кращими параметрами. У разі надання учасником еквіваленту – він має надати порівняльну таблицю запропонованого товару з технічними характеристиками предмету закупівлі даної тендерної документації.».
Таким чином, учасники можуть подавати пропозиції з предметом закупівлі (еквівалентом) з технічними, якісними та кількісними характеристиками не нижче зазначених у тендерній документації (Додаток 3), на відповідність яким і будуть розглядатись тендерні пропозиції учасників.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Персональні комп’ютери (ДК 021:2015: 30213300-8) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 187 414,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 874,14 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
15 шт
Персональні комп’ютери (ДК 021:2015: 30213300-8)
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40000, Україна, Сумська область, місто Суми, вул. Лебединська, 1
Дата доставки:
31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Проксіма-сервіс #37524487 |
Переможець |
184 500,00
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2020 20:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2021 11:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 листопада 2020 15:51
|
Scan Додатк. угода № 1-776.pdf | зміни до договору |
10 листопада 2020 15:50
|
Електронний підпис | укладений |
27 жовтня 2020 15:11
|
Договір №744 від 27.10.2020 комп'ютера.pdf | укладений |
27 жовтня 2020 15:10
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
12 листопада 2020 10:38
|
184 500,00 UAH | UA628201720343180001000092564 ГУНП в Сумській області |
UA443077700000026008010023017 ТОВ "ПРОКСІМА-СЕРВІС" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 744 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/776 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |