Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
«Капітальний ремонт будинку культури по вул. Незалежності, 3Б, с.Івківці Прилуцького району Чернгівської області»
Очікувана вартість
1 452 353,00 UAH
UA-2020-09-18-006923-b 932976701e714295abffd9952ccb087b
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Городецька

+380951614470 natali695@ukr.net

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Івковецька сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04415695
Місцезнаходження: 17580, Україна , Чернігівська обл., с. Івківці, вул. Незалежності, буд. 3 корп. А
Контактна особа: Наталія Городецька
+380951614470
natali695@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2020 17:00
Початок аукціону: 05 жовтня 2020 14:26
Очікувана вартість: 1 452 353,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 261,77 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт будинку культури по вул. Незалежності, 3Б, с.Івківці Прилуцького району Чернгівської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17580, Україна, Чернігівська область, Прилуцький р-н,с.Івківці, вул.Незалежності, 3б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вимог до кваліфікації учасників
Дата подання: 21 вересня 2020 09:43
Дата відповіді: 22 вересня 2020 12:15
Згідно вимог до Оголошення додатку №2 п.3.3 Замовник вимагає надати копії особових медичних книжок, проте робітники будівельних організацій не входять до переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 року № 559. Просимо видалити цей пункт з оголошення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Роботи верхолазні та на висоті відносяться до робіт з підвищеною небезпекою (п. 94 Переліку робіт з підвищеною небезпекою, затв. наказом Держнаглядохоронпраці від 26.01.2005 № 15).Працівники, які виконують роботу на висоті зобов'язані проходити в установленому порядку медичний огляд.
Щодо дискримінації учасників
Дата подання: 21 вересня 2020 10:02
Дата відповіді: 22 вересня 2020 11:13
Шановний Замовник, проаналізувавши вимоги тендерної документації ми виявили в ній дискримінаційні вимоги та такі, які порушують ст. 3 Закону України «Про Публічні закупівлі». В додатку №2 до Оголошення п.23 вимагається надання від учасників процедури закупівлі сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015. Зазначена вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників та порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель. Згідно з частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Обов’язокова наявність в учасника Сертифікату системи управління якістю не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні. п.01 Загальні положення .Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015) передбачено, система управління якістю є стратегічне рішення організації, яке може допомогти поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку. Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов’язок. Тому, ваша вимога є недоречною та необґрунтованою. Просимо: усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію - видалити дискримінаційну вимогу щодо надання сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваші рекомендації. Даний пунк буде усунено з тендерної документації.
Щодо вимог до тендерної документації
Дата подання: 21 вересня 2020 14:34
Дата відповіді: 22 вересня 2020 11:16
В абзаці 1 розділу ПРИМІТКИ додатку 2 до Оголошення, зазначений об’єкт поточного ремонту, а в закупівлі капітальний, як це розуміти? Стосовно документів, зазначених абзаці 1 та 2 розділу ПРИМІТКИ додатку 2 до Оголошення, зокрема обстеження об’єкта капітального ремонту та складання акта обстеження, наголошуємо що ці роботи виконується перед початком розробки проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт (абзац 3 листа Державного комітету України з будівництва та архітектури та Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 24.02.2005 N 7/8-134, N 4/3-260 від 24.02.2005). Крім того, відповідно до п.4.1 ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» не допускається розроблення проектної документації при капітальному ремонті об'єктів – без інструментального обстеження об’єктів. Не зрозуміло для чого обстежувати об’єкт ще раз? Вважаємо за необхідне виключити вимоги зазначені в абзацах 1 та 2 розділу ПРИМІТКИ додатку 2 до Оголошення як такі, що суперечать чинним законодавчим актам.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо, за Ваше звернення. Технічна помилка буде виправлена.
Щодо технічного завдання
Дата подання: 21 вересня 2020 16:08
Дата відповіді: 22 вересня 2020 12:09
Шановний Замовник! В додатку №1 до Оголошення в Технічному завданню Ви при складанні розрахунків інших витрат п.2 просите усереднений показник для визначення розміру адміністративних витрат прийняти не вище 1,23 грн./люд.-г. Але згідно ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 п.5.3 Визначення адміністративних витрат при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів, договірної ціни, визначаються підрядником на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у цій організації за попередній звітній період. Ваша вимога суперечить чинному законодавству України. Також стосовно п.3 Технічного завдання розрахунки ЗВВ по об’єкту визначають розрахунково-аналітичним методом відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 п.4.3. Урахування знижувальних коефіцієнтів втратили свою чинність на сьогоднішній день. Тому виходячи з вище викладеного просимо внести зміни до Технічного Завдання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ваше питання буде розглянуто щодо подальшого внесення змін в документацію.
Щодо вимог до кваліфікації учасників
Дата подання: 21 вересня 2020 16:16
Дата відповіді: 22 вересня 2020 11:18
Пункт 12 та 13 Додатку 2 до Оголошення: Які можуть бути гарантійні листи щодо надання проектної документації і яка взагалі може бути в Учасника проектна документація, якщо в Оголошенні вказана кошторисна вартість будівельних робіт по зазначеному об’єкту згідно з уже розробленою проектно-кошторисною документацією ПП «Прилукибудпроект», про що свідчить прикладений в оголошенні дефектний акт, підписаний проектувальником і затверджений замовником ? Отже розроблена проектно-кошторисна документація є в наявності у замовника і в її складі повинен бути зведений кошторисний розрахунок, який визначає всі витрати замовника, пов’язані з виконанням будівельних робіт на даному об’єкті, в тому числі витрати на утримання служби замовника(технічний нагляд) та на здійснення авторського нагляду. Учасник не має ніяких правових підстав на розробку і надання зазначених в пункті 13 документів. Уважно вивчивши тендерну документацію вважаємо що з таким переліком документів, які в ній вимагаються в Учасників, дана закупівля підлягає скасуванню.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ваші зауваження прийняті до уваги. В оголошення будуть внесені зміни.
Щодо додатку 6 до Оголошення
Дата подання: 21 вересня 2020 16:28
Дата відповіді: 22 вересня 2020 11:19
Учасник на підтвердження вимог повинен надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази надати викладеною у таблиці 1 Додатку 6. Додаток 6 в даному Оголошенні відсутній. Просимо внести зміни.
Відповідь: Доброго дня! В оголошення будуть внесені зміни.
Щодо вимог до кваліфікації учасників
Дата подання: 22 вересня 2020 08:27
Дата відповіді: 22 вересня 2020 12:06
додаток 2 до оголошення п.10 Якій Ви маєте на увазі фінансові документи, що підтверджують отримання Учасника за останній звітній рік доходу?
Відповідь:
Доброго дня! Ваше питання буде розглянуто щодо подальшого внесення змін в документацію.
щодо проєкту договору
Дата подання: 22 вересня 2020 08:44
Дата відповіді: 22 вересня 2020 11:45
Шановний Замовнику, розглянувши проєкт договору, просимо вас внести наступні зміни: 1. в п. 3.2. Договору вказана постанова КМУ № 117, яка з 01.01.2020 р. втратила чинність, необхідно вказати постанову КМУ від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповується за бюджетні кошти»; 2. вилучити з умов договору зведений кошторис, так як він знаходиться у Замовника в складі уже розробленої проектно-кошторисної документації, тому необхідно: - в п.3.3. Договору "Зведений кошторис" змінити на "Договірну ціну"; - п.п. 3.4., 3.5. Договору вилучити. 3. в преамбулі Договору вказати на підставі чого діє сільський голова.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ваше питання прийняте до уваги.
Щодо неможливості завантажити документи після аукціону
Дата подання: 22 вересня 2020 08:50
Дата відповіді: 22 вересня 2020 11:47
Згідно вимог додаток № 5 до оголошення " Учасник закупівлі, пропозиція якого є найбільш економічно вигідною за результатом аукціону, протягом 1( одного) робочого дня, прикріплює на електронному майданчику нову цінову пропозицію та проектно-кошторисну документацію». Згідно з Законом України "Про публічні закупівлі" тендерна пропозиція має бути подана на етапі подання тендерної пропозиції. Відповідно до частини 6 статті 26 Закону Тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель. Просимо внести зміни в Тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ваше питання буде розглянуто щодо подальшого внесення змін в документацію.
щодо проекту договору
Дата подання: 22 вересня 2020 14:18
Дата відповіді: 22 вересня 2020 16:47
Доброго дня, Замовнику. Просимо знести зміни до проекту договору, а саме: 1. видалити п.3.5. Договору, так як учасник процедури закупівлі (виконавець робіт) не проводить експертизу кошторисної документації; 2. видалити зведений коштирис з умов договору (п.п. 3.3., 3.4., 3.5.), так як він знаходиться в складі уже затвердженої Замовником проектно-кошторисної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо, за Ваше звернення
Щодо вимог до кваліфікації учасників
Дата подання: 22 вересня 2020 14:37
Дата відповіді: 22 вересня 2020 16:49
1. Вкажіть, якого саме, виду покрівельники згідно ДК 003: 2010 вимагаються для виконання покрівельних робіт , заявлених в тендерній пропозиції та згідно з яким нормативним документом потрібно надати посвідчення покрівельника та витяг з протоколу засідання кваліфікаційної атестаційної комісії ? Чому вищевказаний вид робіт не може виконувати тесляр з багаторічним досвідом роботи, який спеціалізується на такому ж виді робіт? 2. На основі яких нормативних документів та видів робіт вимагаються посвідчення та витяг з протоколу у працівників комісії підприємства з питань охорони праці та техніки безпеки згідно НПАОП 0.00-5.11-85, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.75 (назва останнього нормативного документу в тендерній пропозиції вказана неповністю). На підприємстві створена комісія з перевірки знань з питань охорони праці згідно НПАОП 0.00-4.12-05, в якому немає вимог щодо наявності даних посвідчень у членів комісії з перевірки знань з питань охорони праці. 3. Вкажіть, відповідно до яких нормативних документів вимагаються посвідчення та витяг з протоколу про проходження навчання робітників на допуск з безпечних методів і прийомів виконання робіт з електроінструментом? Кожного року працівники проходять перевірку знань з питань охорони праці на підприємстві, створеною комісією, відповідно до НПАОП 0.00-4.12-05, після чого складається протокол.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо, за Ваше звернення.
Щодо особових медичних книжок
Дата подання: 22 вересня 2020 15:40
Дата відповіді: 22 вересня 2020 16:51
Пункт 3.3 Додатку №2 до Оголошення Наголошуємо, що відповідно до вимог Переліку робіт з підвищеною небезпекою, затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці України 26.01.2005 N 15, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 лютого 2005 р. за N 232/10512, на підприємстві на основі Переліку, з урахуванням специфіки виробництва, розроблений та затверджений відповідний перелік робіт з підвищеною небезпекою, для проведення яких потрібні і проводиться спеціальне навчання і щорічна перевірка знань з питань охорони праці. Але ж зазначеним Переліком ніяк не вимагається проходження медичних оглядів. Верхолазні та роботи на висоті не входять також до Переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 р. № 559
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Роботи верхолазні та на висоті відносяться до робіт з підвищеною небезпекою (п. 94 Переліку робіт з підвищеною небезпекою, затв. наказом Держнаглядохоронпраці від 26.01.2005 № 15).Працівники, які виконують роботу на висоті зобов'язані проходити в установленому порядку медичний огляд.
щодо проекту договору та технічного завдання
Дата подання: 23 вересня 2020 09:35
Дата відповіді: 23 вересня 2020 14:58
Шановний Замовнику, добрий день. Прохання, відповідно до внесених змін, видалити: - з п.17.1. проекту Договору підпункт "зведений кошторисний розрахунок" як додаток; - з Технічного завдання підпункт "Зведений кошторисний розрахунок з пояснювальною запискою". Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо.
Щодо іншої інформації додаток 5
Дата подання: 23 вересня 2020 10:25
Дата відповіді: 23 вересня 2020 14:56
Згідно вимог додаток № 5 до оголошення " Учасник закупівлі, пропозиція якого є найбільш економічно вигідною за результатом аукціону, протягом 1( одного) робочого дня, прикріплює на електронному майданчику нову цінову пропозицію та проектно-кошторисну документацію». Згідно з Законом України "Про публічні закупівлі" тендерна пропозиція має бути подана на етапі подання тендерної пропозиції. Відповідно до частини 6 статті 26 Закону Тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель. Це технічно неможливо. Просимо внести зміни в Додаток №5 до Оголошення
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення.
Щодо вимог до кваліфікації учасників
Дата подання: 23 вересня 2020 14:50
Просимо надати роз’яснення, в якому законодавчому акті передбачена вимога про проведення обстеження об’єкта капітального ремонту і складання акта обстеження для розробки проектно-кошторисної документації, якщо вона вже розроблена і згідно з нею оголошена дана закупівля?
Відповідь відсутня
Щодо іншої інформації додаток 5
Дата подання: 23 вересня 2020 15:14
Шановний замовник ! Надайте вичерпну відповідь на задане запитання (щодо іншої інформації додаток 5). Дякую- це не відповідь! Згідно вимог додаток № 5 до оголошення " Учасник закупівлі, пропозиція якого є найбільш економічно вигідною за результатом аукціону, протягом 1( одного) робочого дня, прикріплює на електронному майданчику нову цінову пропозицію та проектно-кошторисну документацію». Згідно з Законом України "Про публічні закупівлі" тендерна пропозиція має бути подана на етапі подання тендерної пропозиції. Відповідно до частини 6 статті 26 Закону Тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель. Це технічно неможливо. Просимо внести зміни в Додаток №5 до Оголошення
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Щодо технічного завдання
Дата подання: 23 вересня 2020 16:35
Доброго дня. В Додатку №1 до Оголошення (Технічне завдання) Замовник вимагає приймати такі нарахування: − 2. Усереднений показник для визначення розміру адміністративних витрат, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 п.5.8.16– не вище 1,23грн./люд.-г; − 3. При складанні кошторисної документації застосовувати коефіцієнт, що враховує зміну витрат на заробітну плату працівників, зайнятих на управлінні та обслуговуванні будівельного виробництва при розрахунку загальновиробничих витрат 0,4123, а також застосовувати коефіцієнт, що враховує зміну інших витрату загальновиробничих на величину, яка відноситься до утримання та обслуговування апарату управління відокремлених структурних підрозділів будівельної організації 0,7821. У разі не застосування коефіцієнтів загальновиробничих витрат, необхідно надати довідку з урахуванням потужності організації та обсягу робіт (покриття статей ЗВВ виходячи з витрат з попереднього звітного періоду за цими статтями). По перше п.5.8 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 визначає складання зведених кошторисних розрахунків вартості об’єктів будівництва, а п.6.2 цього стандарту визначає вартість будівництва при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів. А саме п.6.2.6 «Загальновиробничі та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції підрядника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н Б Д.1.1-3, виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника ( з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів).» По друге відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3 загальновиробничі та адміністративні витрати визначаються: 4.3.3 У складі ціни пропозиції учасника конкурсних торгів підрядник надає визначені розрахунково-аналітичним методом показники ЗВВ по об’єкту замовлення на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних робіт за всіма об’єктами будівництва за той самий період за Актами приймання виконаних будівельних робіт ( примірна форма «КБ-2в, додаток Т ДСТУ Б Д.1.1-1). 5.3.1 У складі ціни пропозиції учасника конкурсних торгів адміністративні витрати визначаються підрядником на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у цій організації за попередній звітний період. А також відповідно зі зміною №2 до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3: 4.3.9. Відшкодування додаткових витрат, пов’язаних із збільшенням показників загальновиробничих витрат, розрахованих підрядною організацією (якщо вони перевищують усереднені показники цих витрат, що наведені у додатках Б, В), здійснюються за рахунок коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, та коштів на покриття ризиків всіх учасників будівництва». Виконання цих стандартів є обов’язковим прі визначені ціни пропозиції учасника будівництва (капітальний ремонт, реконструкція) об’єктів, що споруджуються за державні кошти. Тому вимога Замовника є безпідставною. Прошу вивчити дане питання та внести зміни в технічне завдання тендерної документації. В разі ігнорування буде підняте питання про проведення моніторингу закупівлі органами державного фінансового контролю.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Щодо документального підтвердження досвіду виконання договорів
Дата подання: 24 вересня 2020 11:09
Добрий день. Для підтвердження досвіду потрібно надати копію договору. Підкажіть будь-ласка чи потрібно прикладати всі додатки до договору. Дякую.
Відповідь відсутня
щодо проекту договору
Дата подання: 24 вересня 2020 15:08
Доброго дня. Просимо видалити з пункту 17.1. підпункти: - зведений кошторисний розрахунок (як додаток); - відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника (як додаток), так як умовами проекту договору вони не передбачені.
Відповідь відсутня
Щодо додатку №3 до Оголошення
Дата подання: 24 вересня 2020 15:22
Доброго дня. В додатку №3 (учасник не повинен відступати від даної форми) в таблиці прописана назва закупівлі (капітальний ремонт покрівлі у спеціалізованій школі №312 ). Внесіть зміни у пропозицію. Дякую.
Відповідь відсутня
Щодо дефектного акту
Дата подання: 24 вересня 2020 15:28
Відповідно до тендерної документації надана відомість обсягів робіт без зазначення видів, марок та характеристик матеріалів та конструкцій, які застосовуються при виконанні того чи іншого конструктиву. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації з цього питання, а саме надати дефектний акт з визначенням матеріальних ресурсів відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
по Оголошенню проведення спрощеної закупівлі
Дата подання: 25 вересня 2020 08:46
Доброго дня! Сьогодні закінчується термін обговорення Оголошення. Замовником не внесені зміни в Оголошення на підставі поданих зауважень і не надано чіткої відповіді на конкретні запитання. Наприклад по додатку 5, та іншим. Як бути?
Відповідь відсутня
Щодо технічного завдання
Дата подання: 25 вересня 2020 16:08
Доброго дня. Під час детального розгляду дефектного акту, виникло запитання стосовно наявності позитивного експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації. Відсутність позитивного висновку унеможливлює виконання робіт підрядником. Просимо надати відповідь.
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 23 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 14:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "МПБП Стимул" 1 314 458,28
UAH з ПДВ
1 199 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Транспромресурс 1 414 496,16
UAH з ПДВ
1 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2020 15:52
sign.p7s

Публічні документи

02 жовтня 2020 16:52
sign.p7s
02 жовтня 2020 16:44
статут стор.5_9_10_13.pdf
02 жовтня 2020 16:44
Статут стор.1-4.pdf
02 жовтня 2020 16:43
Договірна ціна.pdf
02 жовтня 2020 16:43
Дефектні акти.pdf
02 жовтня 2020 16:43
Зміни до Статуту.pdf
02 жовтня 2020 16:43
Цінова пропозизія.pdf
02 жовтня 2020 16:43
Пояснювальна записка.pdf
02 жовтня 2020 16:43
Проєкт договору.pdf
02 жовтня 2020 16:43
Локальний кошторис.pdf
02 жовтня 2020 16:43
Довідка про ліцензії.pdf
02 жовтня 2020 16:43
Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "МПБП Стимул"
#30894417
Переможець 1 199 000,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2020 11:22

Документи

06 жовтня 2020 11:22
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2020 11:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "МПБП Стимул"
#30894417
1 199 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 жовтня 2020 11:22
sign.p7s

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
13 жовтня 2020 12:05
підсумкова відомість ресурсів.pdf укладений
13 жовтня 2020 12:04
локальний кошторис.pdf укладений
13 жовтня 2020 12:04
зведений кошторисний роз..pdf укладений
13 жовтня 2020 12:04
договірна ціна.pdf укладений
13 жовтня 2020 12:04
Договір.pdf укладений
13 жовтня 2020 12:04
графік виконання робіт.pdf укладений
13 жовтня 2020 12:04
відомість до звденого кош. роз..pdf укладений
13 жовтня 2020 12:04
sign.p7s зміни до договору
13 листопада 2020 10:04
Долаткова угода №3.PDF зміни до договору
13 листопада 2020 10:03
sign.p7s зміни до договору
11 листопада 2020 11:23
Додатковаугода №2.pdf зміни до договору
11 листопада 2020 11:20
sign.p7s зміни до договору
16 жовтня 2020 14:07
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
16 жовтня 2020 14:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 12.2 розділу 12 «Внесення змін у Договір та його розірвання» необхідно внести зміни до договору №131 від 13.10.2020 року, а саме: 1. Внести зміни до п. 3.2, розділу 3 «Ціна договору», та викласи його в наступній редакції: 3.2. Замовник перераховує попередню оплату на придбання необхідних матеріалів в сумі 30 % , що становить відповідно до договірної ціни 359 700 грн. 00 коп. (триста п’ятдесят дев’ять тисяч сімсот гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ 59 950 грн. 00 коп., а саме: 349 223 грн. 30 коп. (триста сорок дев’ять тисяч двісті двадцять три гривні 30 копійок), в т.ч. ПДВ 58 203 грн. 88 коп. - за рахунок залишку субвенції з місцевого бюджету на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій за рахунок відповідної субвенції з державного бюджете; 10 476 грн. 70 коп. (десять тисяч чотириста сімдесят шість гривень 70 копійок) в т.ч. ПДВ 1 746 грн. 12 коп. - за рахунок співфінансування в розмірі 3% за рахунок залишку коштів, що склався на 01.01.2020 року та надається не більше ніж на три місяці згідно постанови КМУ від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти».
Номер договору про закупівлю: 131
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 12.2 розділу 12 «Внесення змін у Договір та його розірвання» та п. 2.5 розділу 2 «Строки виконання робіт» необхідно внести зміни до договору №131 від 13.10.2020 року, а саме: Внести зміни до п. 2.2, розділу 2 «Строки виконання робіт», та викласти його в наступній редакції:«2.2. Строк виконання робіт – до 31 грудня 2020 р.». Всі інші умови договору №131 від 13.10.2020 року є незмінні.
Номер договору про закупівлю: 131
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 12.2 розділу 12 «Внесення змін у Договір та його розірвання» необхідно внести зміни до договору №131 від 13.10.2020 року, а саме: Внести зміни до п. 3.2, розділу 3 «Ціна договору», та викласи його в наступній редакції: 3.2. Замовник перераховує попередню оплату на придбання необхідних матеріалів в сумі 30 % , що становить відповідно до договірної ціни 359 700 грн. 00 коп. (триста п’ятдесят дев’ять тисяч сімсот гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ 59 950 грн. 00 коп., а саме: 349 223 грн. 30 коп. (триста сорок дев’ять тисяч двісті двадцять три гривні 30 копійок), в т.ч. ПДВ 58 203 грн. 88 коп. - за рахунок субвенції з місцевого бюджету на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій за рахунок відповідної субвенції з державного бюджете; 10 476 грн. 70 коп. (десять тисяч чотириста сімдесят шість гривень 70 копійок) в т.ч. ПДВ 1 746 грн. 12 коп. - за рахунок співфінансування в розмірі 3% за рахунок коштів місцевого бюджету Івковецької сільської ради; та надається не більше ніж на три місяці згідно постанови КМУ від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», а саме до 11.12.2020 року. Всі інші умови договору №131 від 13.10.2020 року є незмінні.
Номер договору про закупівлю: 131
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку