Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Здійснення поліпшення пропускної спроможності автотранспорту на вул. Б.Хмельницького у районі ринку «Галицьке перехрестя» з виготовленням проекту-схеми організації дорожнього руху» (ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги)
Очікувана вартість
3 532 500,00 UAH
UA-2020-09-18-006922-b d65d95f4996140c3bb7ae5e27253cc3e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сальнікова Галина Миколаївна

380672262490 lvivavtodor.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВАВТОДОР"
Код ЄДРПОУ: 05523814
Місцезнаходження: 79035, Україна , Львівська обл., Львів, Пасіки Галицькі, 7
Контактна особа: Сальнікова Галина Миколаївна
380672262490
lvivavtodor.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 17:44
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2020 17:00
Початок аукціону: 06 жовтня 2020 14:53
Очікувана вартість: 3 532 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 325,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 17000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Категорія замовника ЛКП "Львівавтодор" зазначена у п.3 ч.4 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі". Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції: всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Забезпечення тендерної пропозиції має бути надане у вигляді електронної банківської гарантії (безвідкличної та безумовної)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Здійснення поліпшення пропускної спроможності автотранспорту на вул. Б.Хмельницького у районі ринку «Галицьке перехрестя» з виготовленням проекту-схеми організації дорожнього руху»
(ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник має право, але не зобов’язаний перерахувати Виконавцю аванс (попередню оплату) за надання послуг до 30% загальної вартості послуг на підставі рахунку-фактури протягом 30 (тридцяти) робочих днів з моменту укладення даного Договору. Зарахування авансу здійснюється на підставі актів надання послуг протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з дати перерахування авансу, але не пізніше 25.12.2020 року, в іншому випадку Виконавець повертає кошти на рахунок Замовника. Такий аванс може бути наданий Виконавцю лише за наявності бюджетного фінансування. Замовник не здійснює Виконавцю попередню оплату згідно до умов даного пункту у разі виявлення порушень з боку Виконавця умов договорів про надання послуг щодо повернення попередньої оплати, зобов’язання по яких були зареєстровані після 01.01.2020 року. Аванс 30 Робочі 30
Надання послуг Розрахунки проводяться за фактично надані послуги після підписання Замовником представлених Виконавцем належно оформлених актів надання послуг, рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 10-ти банківських днів та тільки в межах бюджетних призначень і при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об’єкту. У разі затримки бюджетного фінансування штрафні санкції до Замовника у зв’язку з затримкою оплати не застосовуються. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2020 17:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 17:47
ДОДАТОК_3_Проект договору.docx
18 вересня 2020 17:47
ДОДАТОК_4_ТЗ.xlsx
18 вересня 2020 17:46
ТД_Здійснення_поліпшення_пропускної_спроможності.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 жовтня 2020 15:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 3 460 980,00
UAH з ПДВ
3 425 655,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛОВ-БУД" 3 478 400,00
UAH з ПДВ
3 443 075,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 жовтня 2020 18:02
Електронний підпис
15 жовтня 2020 18:02
Електронний підпис
15 жовтня 2020 18:01
21298 ОНУР К.І. p7s.zip
13 жовтня 2020 16:05
129_mvs.pdf
13 жовтня 2020 16:05
Повноваження.pdf
13 жовтня 2020 16:05
Ліцензія від 27.12.2019.pdf
13 жовтня 2020 16:05
129_ДПІ.rar
13 жовтня 2020 16:05
129_st17.pdf
05 жовтня 2020 16:05
Електронний підпис
05 жовтня 2020 16:04
68-07_16.pdf
05 жовтня 2020 16:04
43-04_17.PDF
05 жовтня 2020 16:04
Статут.pdf
05 жовтня 2020 16:04
129_Дод1_ст16.pdf
05 жовтня 2020 16:04
129_Дод5 повноваження.pdf
05 жовтня 2020 16:04
Штатний розпис.pdf
05 жовтня 2020 16:04
відгук 68-07_16.pdf
05 жовтня 2020 16:04
відгук 43-04_17.pdf
05 жовтня 2020 16:04
ПДВ.pdf
05 жовтня 2020 16:04
21169 ОНУР К.І. p7s.zip
05 жовтня 2020 16:04
витяг 3.10.pdf
05 жовтня 2020 16:04
129_Дод5_інші документи.pdf
05 жовтня 2020 16:04
Виписка 17 000,00 грн.pdf
05 жовтня 2020 16:04
129_Дод3 проект договору.pdf
05 жовтня 2020 16:04
129_Дод4 технічні вимоги.pdf
05 жовтня 2020 16:04
129_Дод 2.pdf

Публічні документи

05 жовтня 2020 16:26
Електронний підпис
05 жовтня 2020 16:25
ЦПУ.rar
05 жовтня 2020 16:25
Тех.завдання Додаток 4.pdf
05 жовтня 2020 16:25
ПРАЦІВНИКИ довідка.pdf
05 жовтня 2020 16:25
ПОВНОВАЖЕННЯ.pdf
05 жовтня 2020 16:25
ЛП нотар.переклад.pdf
05 жовтня 2020 16:25
Лист-гарантія.pdf
05 жовтня 2020 16:25
ДОСВІД довідка.pdf
05 жовтня 2020 16:25
ДОСВІД відгуки.pdf
05 жовтня 2020 16:25
Додаток 6.pdf
05 жовтня 2020 16:25
Довідка субпідрядники.pdf
05 жовтня 2020 16:25
Довідка повноваження.pdf
05 жовтня 2020 16:25
Довідка ліцензія.pdf
05 жовтня 2020 16:25
Гарантійний лист.pdf
05 жовтня 2020 16:25
ВПВ17.pdf
05 жовтня 2020 16:25
Виписка.zip
05 жовтня 2020 16:25
Vutyag z nakazu Davidchuk.zip
05 жовтня 2020 16:25
Dovirenist Davidchuk.zip
05 жовтня 2020 16:25
Dovidka_9.zip
05 жовтня 2020 16:25
Bankivska Licenzia.zip
05 жовтня 2020 16:25
203379_131_9_17 000.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

ТОВ "АЛОВ-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
Переможець 3 425 655,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2020 18:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2020 18:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
3 425 655,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 липня 2021 15:35
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2021 14:52
Додаткова_угода_3_Галицьке.pdf зміни до договору
06 січня 2021 14:45
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 13:09
Додатковий договір №2 Галицьке перехрестя.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 13:07
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2020 17:30
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2020 17:30
Договір Галицьке перехрестя.pdf укладений
22 жовтня 2020 17:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 22/10/2020-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 22/10/2020-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 1 749 842,95
UAH (в тому числі ПДВ 291 640,49 UAH)