Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт дорожнього покриття з виділенням місць для розміщення сміттєвих контейнерів та встановлення їх огорож, а саме: влаштування автоматичних контейнерів для збору та вивозу ТПВ за адресою: м. Одеса, вул. Гаванна, буд. 6» за ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013.
Очікувана вартість
624 792,00 UAH
UA-2020-09-18-006909-b eba5652a6f86435bbddeb8ddbe84fead
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Елена Усова

+380487981207 usovaelena@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Міські дороги"
Код ЄДРПОУ: 32642110
Місцезнаходження: 65010, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Краснова, 2-Б
Контактна особа: Елена Усова
+380487981207
usovaelena@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 17:42
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2020 17:40
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2020 15:37
Початок аукціону: 05 жовтня 2020 14:41
Очікувана вартість: 624 792,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 124,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3100 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт дорожнього покриття з виділенням місць для розміщення сміттєвих контейнерів та встановлення їх огорож, а саме: влаштування автоматичних контейнерів для збору та вивозу ТПВ за адресою: м. Одеса, вул. Гаванна, буд. 6» за ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Гаванна, буд. 6.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Відповідно пункту 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Замовник може здійснювати Генпідряднику попередню оплату у розмірі 30% від суми договору на термін що не перевищує поточний бюджетний період. Рішення по розмір попередної оплати приймається головним розпорядником бюджетних коштів Замовника (Департамент міського господарства ОМР) виходячи із необхідності, що обґрунтовується, зокрема, реальним станом виконання робіт, помісячним розподілом бюджетних асигнувань. Попередня оплата здійснюється Замовником шляхом спрямування бюджетних коштів Генпідряднику на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цім договором з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. Аванс 60 Календарні 30
Виконання робіт Остаточну оплату за фактично виконанні роботи Замовник здійснює Генпідряднику на підставі Акту приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2В) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3К) (далі Акти) протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня підписання Актів. Пiсляоплата 20 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 15:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-ЛІЗИНГОВА КОМПАНІЯ "РЕНТА" 621 668,00
UAH з ПДВ
617 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГРІН ЕССЕТ МЕНЕДЖМЕНТ" 624 792,00
UAH з ПДВ
624 792,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2020 12:23
Довідка ЄДРПОУ.pdf
02 жовтня 2020 12:23
Витяг.pdf
02 жовтня 2020 12:23
Наказ про призначення.pdf
02 жовтня 2020 12:23
Довідка платника.pdf
02 жовтня 2020 12:23
Виписка.pdf
02 жовтня 2020 12:23
Лист погодження.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2020 13:37
Електронний підпис
02 жовтня 2020 12:56
Електронний підпис
02 жовтня 2020 11:35
Реєстр Гаванна.pdf
02 жовтня 2020 11:35
Догово 5.pdf
02 жовтня 2020 11:35
1755.pdf
01 жовтня 2020 13:58
Копія Наказу 25 03 19.pdf
01 жовтня 2020 13:22
СТАТУТ.7z
01 жовтня 2020 13:22
Статистика Грін Ессет.pdf
01 жовтня 2020 13:22
Рішення.pdf
01 жовтня 2020 13:22
Рішення про УО.pdf
01 жовтня 2020 13:22
Рішення 03_08_1.pdf
01 жовтня 2020 13:22
Выписка Грин.pdf
01 жовтня 2020 13:22
Проект Договору.pdf
01 жовтня 2020 13:22
Лист погодження.pdf
01 жовтня 2020 13:22
Лист ліцензування.pdf
01 жовтня 2020 13:22
Інформаційна довідка.pdf
01 жовтня 2020 13:22
Гарантийний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-ЛІЗИНГОВА КОМПАНІЯ "РЕНТА"

ТОВ "ГРІН ЕССЕТ МЕНЕДЖМЕНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-ЛІЗИНГОВА КОМПАНІЯ "РЕНТА"
#33085814
Відхилено 617 500,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 18:32
ТОВ "ГРІН ЕССЕТ МЕНЕДЖМЕНТ"
#42905971
Переможець 624 792,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 18:33

Документи

05 жовтня 2020 18:33
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 жовтня 2020 18:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГРІН ЕССЕТ МЕНЕДЖМЕНТ"
#42905971
624 792,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 жовтня 2020 18:33
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 14:13
ЗпВД від 31.03.21 (Гаванна, 6).PDF укладений
02 квітня 2021 14:12
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 15:49
ПВЗД№2 від 15.12.20 (КР-4-2020).PDF зміни до договору
17 грудня 2020 15:47
ПВЗД№1 від 15.12.20 (КР-4-2020).PDF зміни до договору
17 грудня 2020 15:47
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2020 16:43
КР-4-2020.PDF укладений
21 жовтня 2020 16:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «3.2. Загальна сума Договору за договірною ціною становить 601 776,29 (шістсот одна тисяча сімсот сімдесят шість гривень 29 коп.) гривень з ПДВ 20% - 100 296,05 гривень.» «12.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання повноважними представниками Сторін і діє до 31.03.2021 року, а у частині розрахунків до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань».
Номер договору про закупівлю: №КР-4-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 жовтня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 601 776,29
UAH (в тому числі ПДВ 100 296,04 UAH)