Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 – 34520000-8 - Човни (човен класу OPTIMIST International або еквівалент (код ДК 021:2015-34522000-2))
Очікувана вартість
982 000,00 UAH
UA-2020-09-18-006845-b e9e6da38c7704ea9aaf76221dae1e213
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артем Стрюк

+380975172253 kz_club@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний позашкільний навчальний заклад "Харківський міський комплексний центр клубів за місцем проживання"
Код ЄДРПОУ: 38384920
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., м. Харків, майдан Павлівський, 2
Контактна особа: Артем Стрюк
+380975172253
kz_club@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 17:32
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2020 18:00
Початок аукціону: 05 жовтня 2020 11:43
Очікувана вартість: 982 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 910,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34520000-8: Човни


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штуки
Човен класу OPTIMIST International або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61007, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Миру, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 34522000-2 — прогулянкові та спортивні човни

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок здійснюються шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника після поставки Товару Покупцю протягом 30 (тридцять) календарних днів, згідно наданої Постачальником видаткової накладної за наявності фінансування. Мова, якою готуються документи пропозиції - українська. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2020 10:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 10:46
Перелік_змін_від_22.09.2020_ТД_човни_.docx
22 вересня 2020 10:46
ТД човни_нова редакція від 22.09.2020.doc
18 вересня 2020 17:32
ТД човни.doc
22 вересня 2020 10:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 17:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 10:46
Перелік_змін_від_22.09.2020_ТД_човни_.docx
22 вересня 2020 10:46
ТД човни_нова редакція від 22.09.2020.doc
18 вересня 2020 17:32
ТД човни.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

кваліфікаційні критерії
Дата подання: 21 вересня 2020 12:31
Дата відповіді: 22 вересня 2020 10:45
Шановний Замовнику! Вами встановлений відповідно до ст. 16 Закону кваліфікаційний критерій: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій. Але для документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: 1) інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (достатньої для поставки товарів, що закуповуються) у довільній формі; 2) копії договорів (не менше двох), що підтверджують досвід постачання товару, аналогічного предмету закупівлі, з усіма додатками. Просимо внести зміни та видалити вимогу щодо надання копій аналогічних договорів, які вірогідно вказані помилково.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваші зауваження буде принято до уваги, Замовником будуть внесено відповідні зміни.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-20-000039 ● d5d8803bce274cccb7877c62e9cc76ce
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 жовтня 2020 19:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

20.10.2020 № 217
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 20.10.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Витяг з додатоку
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 20.10.2020 № 217

Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

2 UA-2020-09-18-006845-b 18.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-11-02 22:02:30

Пояснення

У відповідь на Висновок про результати моніторингу закупівлі надаємо наступні аргументовані заперечення.
1.Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогами Закону встановлено, що пунктом 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вимагалось надання учасником Інформацію про підтвердження застосування Учасником заходів із засобів довкілля за нормами передбаченими пунктом 3 частини другої статті 22 Закону в редакцію до 19.04.2020, що є порушення частини п’ятої статті 23 Закону в редакції після 19.04.2020 року.
Щодо зазначено повідомляємо:
Згідно ч. 5 ст. 23 Закону, замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Підпункт 7.2 пункту 7 розділу тендерної документації передбачає, що учасники під час виконання договору повинні враховувати заходи щодо захисту довкілля та дотримуватися положень чинних нормативно-правових актів у галузі охорони навколишнього середовища та екологічної безпеки. Інформація про це подається у формі довідки за підписом уповноваженої особи учасника.
Вищевказані вимоги тендерної жодним чином не стосуються ч. 5 ст. 23 Закону, оскільки не містять будь-якої інформації щодо встановлення саме Замовником екологічних чи інших характеристик товарів. Необхідність дотримання учасником положень чинних нормативно-правових актів у галузі охорони навколишнього середовища та екологічної безпеки не може вважатися встановленою Замовником вимогою щодо екологічної характеристики товарів оскільки ці норми закріплені на законодавчому рівні.
Слід також зазначити, що тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тобто, це розміщений в електронній системі закупівель документ Замовника, який повинен відповідати вимогам законодавства. Разом з цим звертаємо увагу на те що Наказом №680 від 13.04.2016 Міністерства економічного розвитку і торгівлі України було затверджено Примірну тендерну документацію. Примірна тендерна документація не є документом форму якого не можна міняти, а має значення взірця. Згідно із ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи вищевикладене Замовник повідомляє про відсутність порушення ч.5 ст.23 Закону.
2. Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учасник ФОП «Гай Віталій Вікторович» не відповідає вимогам тендерної документації.
Так, відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді (відскановане , кольорове зображення) через електронну систему закупівель у форматі PDF (Portable Document Format) з накладанням електронного підпису керівника або уповноваженої особи Учасника на підписання тендерної пропозиції.
При цьому учасник-переможець ФОП «Гай Віталій Вікторович» наклав електронну печатку, а не КЕП або ЕЦП, що не відповідає вимогам пунктом 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Щодо зазначеного повідомляємо наступне:
Міністерство цифрової трансформації України – головний орган у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері електронних довірчих послуг і виконує функції Центрального засвідчувального органу.
В ході розгляду тендерної пропозиції учасника серед іншої інформації та документів було перевірено на веб-порталі Центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify - файл “sign.p7s” .
За результатами перевірки файлу “sign.p7s” було встановлено наступне:
Результат створення та перевірки підпису: Підпис створено та перевірено успішно. Цілісність даних підтверджено
Електронна печатка: ГОЙ ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ
П.І.Б.: ГОЙ ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ
Організація (установа): ГОЙ ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ
Код ЄДРПОУ: 2580900396
Посада: Електронна печатка
Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача): 16:14:14 02.10.2020
Сертифікат виданий: АЦСК АТ КБ «ПРИВАТБАНК»
Серійний номер: 2B6C7DF9A3891DA1040000007CF747004D645401
Тип носія особистого ключа: Незахищений
Алгоритм підпису: ДСТУ-4145
Тип підпису: Удосконалений
Сертифікат: Кваліфікований
Кваліфікований електронний підпис за визначенням, яке надається у частині першій статті 1 Закону України "Про електронні довірчі послуги" – це удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого Ключа. 3 Відповідно до пункту 22 цієї ж статті, кваліфікована електронна печатка — удосконалена електронна печатка, яка створюється з використанням засобу кваліфікованої електронної печатки і базується на кваліфікованому сертифікаті електронної печатки. Відповідно до пункту 25 частини першої статті 1 Закону України "Про електронні довірчі послуги" кваліфікований сертифікат відкритого ключа – сертифікат відкритого ключа, який видається кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг, засвідчувальним центром або центральним засвідчувальним органом і відповідає вимогам цього Закону. Скаржник зазначає та документально підтверджує, що використаний ним електронний цифровий підпис має два кваліфікованих сертифікати відкритого ключа, видані на один серійний номер сертифікату 2B6C7DF9A3891DA1040000007CF747004D645401. Зокрема, в одному з двох кваліфікаційних сертифікатів, виданих АСЦК ПАТ КБ "ПРИВАТБАНК" у пункті 1 (тип сертифікату) зазначається "кваліфікований електронний підпис", в пункті 15 (призначення ключа) - "Електронний цифровий підпис, Неспростовність". Втім, у пунктах 2-4, 6-12 обох кваліфікованих сертифікатів міститься ідентична інформація, зокрема – унікальний ідентифікатор сертифікату АЦСК та серійний номер сертифікату. Зазначений факт пояснюється тим, що, як випливає з пункту 9 Кваліфікованого сертифікату, тобто під час, коли був чинним Закон України "Про електронний цифровий підпис" (втратив чинність 06.11.2018), яким не надавалося визначення електронної цифрової печатки. Відповідно до частини другої статті 4 Закон України "Про електронний цифровий підпис", електронний цифровий підпис використовується фізичними та юридичними особами - суб'єктами електронного документообігу для ідентифікації підписувача та підтвердження цілісності даних в електронній формі. Таким чином, станом на момент його видачі, електронний цифровий підпис повністю відповідає вимогам чинного законодавства. Відповідно до пункту 5 Розділу VII Закону України "Про електронні довірчі послуги", електронний цифровий підпис та посилений сертифікат відкритого ключа, що його підтверджує, видані відповідно до вимог Закону України "Про електронний цифровий підпис" до набрання чинності цим Законом, використовуються користувачами електронних довірчих послуг, кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг, які продовжують їх обслуговувати, відповідно як кваліфікований електронний підпис та кваліфікований сертифікат електронного підпису до закінчення строку дії посиленого сертифіката відкритого ключа, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим Законом. Таким чином, електронний цифровий підпис, виданий учасника-переможцю є чинним до завершення строку його дії та продовжує обслуговуватися як кваліфікований електронний підпис. Учасник-переможець підписав свою Пропозицію електронним підписом, який одночасно має два типи сертифікату — кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки, що випливає зі змісту обох кваліфікованих сертифікатів відкритого ключа. Крім того, виходячи зі змісту пункту 22 частини першої статті 1 Закону України "Про електронні довірчі послуги", кваліфікований електронний підпис, накладений учасником-переможцем не може вважатися кваліфікованою електронною печаткою у розумінні Закону, оскільки він базується не на кваліфікованому сертифікаті електронної печатки, а на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Таким чином, накладений підпис (печатка), є саме кваліфікаційний електронний підпис у розумінні пункту 23 частини першої статті 1 Закону України "Про електронні довірчі послуги" відповідав вимогам Замовника, а його Пропозиція повністю відповідала умовам Документації.
Враховуючи вищезазначене пропозиція учасника-переможця відповідає вимогам, встановленим пунктом 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 12:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГОЙ ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ" 978 910,00
UAH з ПДВ
978 910,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю фірма "Східна хвиля" 981 996,00
UAH з ПДВ
981 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2020 21:42
Електронний підпис
16 жовтня 2020 21:41
Довідка МВС.pdf
16 жовтня 2020 21:41
public_doc.pdf
16 жовтня 2020 21:41
public_doc.p7s
12 жовтня 2020 12:24
Паспорт_код_Гой.pdf
12 жовтня 2020 12:24
Довідка по ст.17.pdf
12 жовтня 2020 12:24
Витяг ЄДРПОУ _гой.pdf
02 жовтня 2020 16:14
Електронний підпис
02 жовтня 2020 16:12
тендерна пропозиція.pdf
02 жовтня 2020 16:12
проект договору.pdf
02 жовтня 2020 16:12
Паспорт_код_Гой.pdf
02 жовтня 2020 16:12
Довідка по ст.17.pdf
02 жовтня 2020 16:12
Витяг ЄДРПОУ _гой.pdf

Публічні документи

01 жовтня 2020 21:56
1.5 Одеса.pdf
01 жовтня 2020 21:56
1.4 Горішні Плавні.pdf
01 жовтня 2020 21:56
1.3 Договір Дніпро.pdf
01 жовтня 2020 21:56
1.2 Договір Крижанівка.pdf
01 жовтня 2020 21:56
1.1 Договір Маріуполь.pdf
01 жовтня 2020 21:50
Протокол №1.pdf
01 жовтня 2020 21:50
Статут.pdf
23 вересня 2020 00:44
1.5 Одеса.pdf
23 вересня 2020 00:44
1.4 Горішні Плавні.pdf
23 вересня 2020 00:44
1.3 Договір Дніпро.pdf
23 вересня 2020 00:44
1.2 Договір Крижанівка.pdf
23 вересня 2020 00:44
1.1 Договір Маріуполь.pdf
23 вересня 2020 00:42
Тендерна пропозиція.pdf
22 вересня 2020 23:02
Електронний підпис
21 вересня 2020 11:38
Електронний підпис
21 вересня 2020 11:36
Технічні вимоги.pdf
21 вересня 2020 11:35
Тендерна пропозиція.pdf
21 вересня 2020 00:04
Електронний підпис
21 вересня 2020 00:01
7. не визнано банкрутом.pdf
21 вересня 2020 00:01
Виписка з ЄДР стр2.pdf
21 вересня 2020 00:01
8. бенефіціари.pdf
21 вересня 2020 00:01
Витяг ПДВ.pdf
21 вересня 2020 00:01
Довідка ЄДРПОУ.pdf
21 вересня 2020 00:01
Виписка з ЄДР стр1.pdf
21 вересня 2020 00:01
4-ОПП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГОЙ ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ"

ТОВ фірма "Східна Хвиля"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГОЙ ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ"
#2580900396
Переможець 978 910,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2020 17:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2020 17:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГОЙ ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ"
#2580900396
978 910,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 15:41
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 16:12
Договір_човни.pdf укладений
27 жовтня 2020 15:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 978 910,00
UAH