Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
3 998 000,00 UAH
UA-2020-09-18-006832-b 24b8aad0b94745c8a57a001b9b975bea
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лісніченко Андрій Миколайович - з питань проведення процедури закупівлі/ Юркович Роман Євгенович - технічна частина

0442021700 0442021707 tender@dec.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Державний експертний центр Міністерства охорони здоров’я України"
Код ЄДРПОУ: 20015794
Місцезнаходження: 03057, Україна , м. Київ обл., ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ, вул. Антона Цедіка, буд 14
Контактна особа: Лісніченко Андрій Миколайович - з питань проведення процедури закупівлі/ Юркович Роман Євгенович - технічна частина
0442021700 0442021707
tender@dec.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 17:29
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2020 10:00
Початок аукціону: 05 жовтня 2020 15:18
Початок аукціону: 05 жовтня 2020 15:18
Очікувана вартість: 3 998 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 39 980,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Машини для обробки даних (апаратна частина)

Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штуки
Комп'ютер у складі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Смоленська, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30214000-2 — Робочі станції
30 штуки
БФП
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Смоленська, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30216120-3 — Пристрої для оптичного розпізнавання символів
50 штуки
Накопичувач Flash тип 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Смоленська, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30212000-8 — Апаратне забезпечення мінікомп’ютерів
20 штуки
Накопичувач Flash тип 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Смоленська, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30212000-8 — Апаратне забезпечення мінікомп’ютерів
38 штуки
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Смоленська, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30213100-6 — Портативні комп’ютери
20 штуки
Накопичувач SSD тип 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Смоленська, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30212000-8 — Апаратне забезпечення мінікомп’ютерів
10 штуки
Накопичувач SSD тип 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Смоленська, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30212000-8 — Апаратне забезпечення мінікомп’ютерів
10 штуки
Оптичний привід
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Смоленська, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30216100-7 — Оптичні зчитувальні пристрої
40 штуки
Маніпулятор "Миша"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Смоленська, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30212000-8 — Апаратне забезпечення мінікомп’ютерів
40 штуки
Клавіатура
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Смоленська, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30212000-8 — Апаратне забезпечення мінікомп’ютерів
20 штуки
Комплект безпровідний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Смоленська, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30212000-8 — Апаратне забезпечення мінікомп’ютерів
10 штуки
Гарнітура
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Смоленська, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30212000-8 — Апаратне забезпечення мінікомп’ютерів
10 штуки
Док-станція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Смоленська, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30212000-8 — Апаратне забезпечення мінікомп’ютерів
1 штуки
Проектор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Смоленська, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30212000-8 — Апаратне забезпечення мінікомп’ютерів
10 штуки
Кабель тип 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Смоленська, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30212000-8 — Апаратне забезпечення мінікомп’ютерів
10 штуки
Кабель тип 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Смоленська, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30212000-8 — Апаратне забезпечення мінікомп’ютерів
50 штуки
Моноблок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Смоленська, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 3 Банківські 50
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2020 17:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 17:29
ТД ДК 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) 2020 18.09.2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 22 вересня 2020 20:13
Дата відповіді: 23 вересня 2020 14:06
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання, повідомляємо наступне: Учасники мають право пропонувати товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, що вказані в тендерній документації, якщо технічні та якісні характеристики такого товару не гірші за ті, що вимагаються замовником у Додатку 4 тендерної документації.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-18-006832-b.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА", Код ЄДРПОУ:05837085
Щодо технічних вимог та забезпечення виконання договору про закупівлю
Доброго дня. текст у вкладенні.
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження

Документи подані скаржником

27 вересня 2020 14:56
UA-2020-09-18-006832-b.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-02-000030 ● c27cc3314a094d1486203dfc2f64dc77
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 листопада 2020 14:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

02.11.2020 № 202

Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 02.11.2020 № 202
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15 UA-2020-09-18-006832-b 18.09.2020
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-11-27 17:08:00

Заперечення до висновку

Заперечення до висновку

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку

2020-11-27 17:15:04


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 08 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (п. 8 ч. 2 ст. 21, ч. 11 ст. 29 Закону України "Про публічніі закупівлі")

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Висновок оскаржується в адміністративному суді міста Києва. Єдиний унікальний номер справи/номер провадження 640/30586/20 від 07.12.2020.
Дата публікації: 08 грудня 2020

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 15:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АМ Інтегратор Груп" 3 988 188,00
UAH з ПДВ
3 988 188,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Спеціальні Системи" 3 992 880,00
UAH з ПДВ
3 992 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 жовтня 2020 12:01
Електронний підпис
13 жовтня 2020 12:01
public_doc.pdf
13 жовтня 2020 12:01
public_doc.p7s
13 жовтня 2020 12:01
Dovidka_20272344950930538653.pdf.p7s
13 жовтня 2020 12:01
Dovidka_20272344950930538653.pdf
13 жовтня 2020 12:01
ТП.pdf
13 жовтня 2020 12:01
торгівля люд.pdf
13 жовтня 2020 12:01
Протокол Наг ради.pdf
13 жовтня 2020 12:01
ПРОТОКОЛ зборів.pdf
13 жовтня 2020 12:01
лицензия.pdf
13 жовтня 2020 12:01
зобовязання.pdf
13 жовтня 2020 12:01
заинтересованисть.pdf
13 жовтня 2020 12:01
public_doc.pdf
13 жовтня 2020 12:01
public_doc.p7s
13 жовтня 2020 12:01
Dovidka_20272344950930538653.pdf.p7s
13 жовтня 2020 12:01
Dovidka_20272344950930538653.pdf
13 жовтня 2020 12:01
ТП.pdf
13 жовтня 2020 12:00
торгівля люд.pdf
13 жовтня 2020 12:00
Протокол Наг ради.pdf
13 жовтня 2020 12:00
ПРОТОКОЛ зборів.pdf
13 жовтня 2020 12:00
лицензия.pdf
13 жовтня 2020 12:00
зобовязання.pdf
13 жовтня 2020 12:00
заинтересованисть.pdf
02 жовтня 2020 20:33
Електронний підпис
02 жовтня 2020 20:33
ISO ДЕЛЛ 9001.pdf
02 жовтня 2020 20:33
ISO ДЕЛЛ 14001.pdf
02 жовтня 2020 20:33
dell-worldwide-iso14001.pdf
02 жовтня 2020 20:33
ТС.pdf
02 жовтня 2020 20:33
ТП.pdf
02 жовтня 2020 20:33
Статут.pdf
02 жовтня 2020 20:33
Протокол Наг ради.pdf
02 жовтня 2020 20:33
ПРОТОКОЛ зборів.pdf
02 жовтня 2020 20:33
Приказ_Масло В.Т.pdf
02 жовтня 2020 20:33
Паспорт+ІПН.pdf
02 жовтня 2020 20:33
Опис Статут.pdf
02 жовтня 2020 20:33
лист згода проект.pdf
02 жовтня 2020 20:33
лист згода персон дан.pdf
02 жовтня 2020 20:33
Лист авторизації НР.pdf
02 жовтня 2020 20:33
довідка ст17.pdf
02 жовтня 2020 20:33
довідка працівники.pdf
02 жовтня 2020 20:33
довідка МТБ.pdf
02 жовтня 2020 20:33
довідка досвід.pdf
02 жовтня 2020 20:33
декларация_dell latitude 5510.pdf
02 жовтня 2020 20:33
гарант лист.pdf
02 жовтня 2020 20:33
гарант лист 2.pdf
02 жовтня 2020 20:33
відомості статистики.pdf
02 жовтня 2020 20:33
витяг ПДВ.pdf
02 жовтня 2020 20:33
Витяг ПДВ орг.pdf
02 жовтня 2020 20:33
видаткова.pdf
02 жовтня 2020 20:33
аналог договор.pdf
02 жовтня 2020 20:33
2020.11.01 ISO_9001.pdf
02 жовтня 2020 20:33
2020.11.01 ISO 14001.pdf
02 жовтня 2020 20:33
ISO ДЕЛЛ 9001.pdf
02 жовтня 2020 20:33
ISO ДЕЛЛ 14001.pdf
02 жовтня 2020 20:33
dell-worldwide-iso14001.pdf
02 жовтня 2020 20:33
ТС.pdf
02 жовтня 2020 20:33
ТП.pdf
02 жовтня 2020 20:33
Статут.pdf
02 жовтня 2020 20:33
Протокол Наг ради.pdf
02 жовтня 2020 20:33
ПРОТОКОЛ зборів.pdf
02 жовтня 2020 20:33
Приказ_Масло В.Т.pdf
02 жовтня 2020 20:33
Паспорт+ІПН.pdf
02 жовтня 2020 20:33
Опис Статут.pdf
02 жовтня 2020 20:33
лист згода проект.pdf
02 жовтня 2020 20:33
лист згода персон дан.pdf
02 жовтня 2020 20:33
Лист авторизації НР.pdf
02 жовтня 2020 20:33
довідка ст17.pdf
02 жовтня 2020 20:33
довідка працівники.pdf
02 жовтня 2020 20:33
довідка МТБ.pdf
02 жовтня 2020 20:33
довідка досвід.pdf
02 жовтня 2020 20:33
декларация_dell latitude 5510.pdf
02 жовтня 2020 20:33
гарант лист.pdf
02 жовтня 2020 20:33
гарант лист 2.pdf
02 жовтня 2020 20:33
відомості статистики.pdf
02 жовтня 2020 20:33
витяг ПДВ.pdf
02 жовтня 2020 20:33
Витяг ПДВ орг.pdf
02 жовтня 2020 20:33
видаткова.pdf
02 жовтня 2020 20:33
аналог договор.pdf
02 жовтня 2020 20:33
2020.11.01 ISO_9001.pdf
02 жовтня 2020 20:33
2020.11.01 ISO 14001.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2020 19:04
Електронний підпис
02 жовтня 2020 19:04
ISO_до_20200831.pdf
02 жовтня 2020 19:04
dell-worldwide-iso14001.pdf
02 жовтня 2020 19:04
ТП.pdf
02 жовтня 2020 19:04
тех_вимоги.pdf
02 жовтня 2020 19:04
Статут.pdf
02 жовтня 2020 19:04
ст17.pdf
02 жовтня 2020 19:04
сервис_центр_доставка.pdf
02 жовтня 2020 19:04
Протокол.pdf
02 жовтня 2020 19:04
Наказ №1.pdf
02 жовтня 2020 19:04
Лист авторизації_пк.pdf
02 жовтня 2020 19:04
згода_обробка_даних.pdf
02 жовтня 2020 19:04
достовірна_інформація.pdf
02 жовтня 2020 19:04
декларация_проекторы.PDF
02 жовтня 2020 19:04
Декларация_ПК.pdf
02 жовтня 2020 19:04
Витяг_20200828_104225.pdf
02 жовтня 2020 19:04
Витяг ПДВ.pdf

Конфіденційні документи

02 жовтня 2020 19:04
персонал.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Особисті данні працівників компанії

02 жовтня 2020 19:04
паспорт_копія_завірена.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Особисті данні працівників компанії

02 жовтня 2020 19:04
лист_договір.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Комерційна таємниця, фінансова інформація

02 жовтня 2020 19:04
аналог_договір_інфо.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Комерційна таємниця, фінансова інформація

02 жовтня 2020 19:04
аналог_дог.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Комерційна таємниця, фінансова інформація

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АМ Інтегратор Груп"

ТОВ "Спеціальні Системи"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АМ Інтегратор Груп"
#39469334
Переможець 3 988 188,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 14:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2020 14:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АМ Інтегратор Груп"
#39469334
3 988 188,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 12:25
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2020 11:48
АМ Інтегратор Груп 208 код 30210000.pdf укладений
30 жовтня 2020 11:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 988 188,00
UAH (в тому числі ПДВ 664 698,00 UAH)