Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Постачання ліцензійного програмного забезпечення для GPS-моніторингу автотранспорту Офісу Генерального прокурора та його абонентсько-сервісне обслуговування (ДК021:2015-72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням)
Очікувана вартість
171 800,00 UAH
UA-2020-09-18-006702-b f937743d115a47e2a3f6b0ecd36c3a6e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Христенко

+380442007475 khrystenko.og@gp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Офіс Генерального прокурора
Код ЄДРПОУ: 00034051
Місцезнаходження: 01011, Україна , Київська обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ РІЗНИЦЬКА, будинок 13/15
Контактна особа: Олена Христенко
+380442007475
khrystenko.og@gp.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 17:11
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2020 11:00
Початок аукціону: 06 жовтня 2020 15:09
Очікувана вартість: 171 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 718,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Категорія замовника: Орган державної влади (пункт перший частини четвертої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені української мовою. Більш детально у тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Постачання ліцензійного програмного забезпечення для GPS-моніторингу автотранспорту Офісу Генерального прокурора та його абонентсько-сервісне обслуговування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01011, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Різницька, 13/15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 грудня 2020
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата Послуг здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати підписання двосторонніх актів наданих послуг та відповідних рахунків Виконавця. Назви кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: Програмне забезпечення для GPS-моніторингу автотранспорту (ДК021:2015-72268000-1 Послуги з постачання програмного забезпечення); Абонентсько-сервісне обслуговування програмного забезпечення (ДК021:2015-72266000-7 Консультаційні послуги з питань програмного забезпечення). Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2020 17:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 17:11
Тендерна документація.docx
18 вересня 2020 17:11
Проєкт договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 жовтня 2020 15:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " А Р І Є С " 171 500,00
UAH з ПДВ
171 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РОМАНЕНКО ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА 171 750,00
UAH з ПДВ
171 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 жовтня 2020 13:43
Електронний підпис
14 жовтня 2020 13:42
Стан чистих активів.pdf
14 жовтня 2020 13:42
Стан розрахунку з ДФС.pdf
14 жовтня 2020 13:42
Попередні договори.pdf
14 жовтня 2020 13:42
ковальська (МВС).pdf
14 жовтня 2020 13:42
Довідка (юр. особа).pdf
14 жовтня 2020 13:42
Довідка (фіз. особа).pdf
14 жовтня 2020 13:42
банкрутство.pdf
07 жовтня 2020 15:46
Електронний підпис
02 жовтня 2020 16:45
Електронний підпис
02 жовтня 2020 16:35
Licenziya_PrivatBank.pdf
02 жовтня 2020 16:35
Dovirenist_Kovalenko.pdf
02 жовтня 2020 16:35
Статут 2020.pdf
02 жовтня 2020 16:35
Призначення директора.pdf
02 жовтня 2020 16:35
Підписаний_gar3834.pdf
02 жовтня 2020 16:35
Опис (статут).pdf
02 жовтня 2020 16:35
Лист-гарантія.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2020 18:35
Електронний підпис
02 жовтня 2020 18:35
Підтвердження.PDF
02 жовтня 2020 18:35
Додаток6.PDF
02 жовтня 2020 18:35
Додаток3.PDF
02 жовтня 2020 18:35
Додаток1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " А Р І Є С "

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РОМАНЕНКО ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " А Р І Є С "
#36536439
Переможець 171 500,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2020 14:50
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 жовтня 2020 14:40

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей – у Довідці в довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного договору, не зазначено: найменування контрагента, з ким укладено аналогічний договір; предмет договору та дата укладення договору; сума договору; строк виконання договору. 2) Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідності – пункт 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» таблиці «Кваліфікаційні (кваліфікаційний) критерії процедури закупівлі відповідно до статті 16 Закону та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників установленим кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям» додатку 2 до тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей – оновлену Довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та печаткою Учасника або з накладенням ЕЦП/КЕП та електронної печатки з інформацією про наданий аналогічний договір (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: найменування контрагента; предмету договору, номеру та дати укладення договору; сума договору; строк виконання договору.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2020 14:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " А Р І Є С "
#36536439
171 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 16:42
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2020 11:52
Договір.pdf укладений
29 жовтня 2020 11:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 171 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 28 583,33 UAH)