Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 30230000-0 Комп'ютерне обладнання (1 Комплект у складі: МФУ EPSON L3150 з WiFi + два комплекти оригінальних чорнил, 1 Комплект у складі: МФУ BROTHER DCP-L2500DR + кабель для принтера 3 м.)
Очікувана вартість
13 700,00 UAH
UA-2020-09-18-006646-a 59876fb9e8ed47be80a7a4c942529c63
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Беда

+380677163784 gallina-t35@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ БАХМАЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02147368
Місцезнаходження: 16500, Україна , Чернігівська обл., м. Бахмач,, вул. Соборності, буд. 42
Контактна особа: Галина Беда
+380677163784
gallina-t35@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 14:20
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2020 14:15
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2020 14:15
Очікувана вартість: 13 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 137,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
ДК 021:2015 30230000-0 Комп'ютерне обладнання (1 Комплект у складі: МФУ EPSON L3150 з WiFi + два комплекти оригінальних чорнил, 1 Комплект у складі: МФУ BROTHER DCP-L2500DR + кабель для принтера 3 м.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16501, Україна, Чернігівська область, м. Бахмач, вул. Ярослава Мудрого, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата товару проводиться після поставки його, відповідно наданої видаткової накладної протягом 7 банківських днів. Замовник здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Учасника. Розрахунки за товар здійснюються відповідно до п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу до 10 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2020 14:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 14:21
Форма пропозиції.doc
18 вересня 2020 14:21
Технічні характеристики.doc
18 вересня 2020 14:20
Проект договору на закупівлю товару.doc
18 вересня 2020 14:20
Оголошення.doc
18 вересня 2020 14:20
Лист згода.rtf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій