Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі (Засоби навчання та обладнання для учнів початкових класів)
Очікувана вартість
251 266,00 UAH
UA-2020-09-18-006603-b ● 33200d0159824ea9a3fc58a5ba0ae2cd
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Бережанської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02145910 |
Місцезнаходження: | 47501, Україна , Тернопільська обл., м. Бережани, вул. Шевченка 15 |
Контактна особа: |
Любов Ярема +380354821034 ber.rda.osvita804@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 вересня 2020 16:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 жовтня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 07 жовтня 2020 13:46 |
Очікувана вартість: | 251 266,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 256,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Шкільна дошка аудиторна для крейди і маркера з магнітною поверхнею
Дошка коркова
Набір для магнітно-маркерних дощок
Набір кольорової крейди
Мікроскоп (у кейсі)
Україна. Політико-адміністративна карта
Глобус фізично-політичний з підсвічуванням
Компас шкільний
Лупа ручна шкільна
Інструменти «Контрольно – вимірювальні»
Набір для навчання грамоти/письма (на магнітах)
Набір наочно-дидактичних матеріалів з англійської мови
Магнітний набір для вивчення Часток та дробів
Набір годинників пісочних (1, 2, 5, 10 хвилин)
Демонстраційний набір цифр і знаків на магнітах
Набір геометричних моделей
Терези дерев’яні з набором важків
Секундомір
Модель демонстраційного механічного годинника (24 години, годинна, хвилинна стрілки)
Конструктор гоночні машини з механізмом рульового керування
Розгорнути
Згорнути
Дошка коркова
Набір для магнітно-маркерних дощок
Набір кольорової крейди
Мікроскоп (у кейсі)
Україна. Політико-адміністративна карта
Глобус фізично-політичний з підсвічуванням
Компас шкільний
Лупа ручна шкільна
Інструменти «Контрольно – вимірювальні»
Набір для навчання грамоти/письма (на магнітах)
Набір наочно-дидактичних матеріалів з англійської мови
Магнітний набір для вивчення Часток та дробів
Набір годинників пісочних (1, 2, 5, 10 хвилин)
Демонстраційний набір цифр і знаків на магнітах
Набір геометричних моделей
Терези дерев’яні з набором важків
Секундомір
Модель демонстраційного механічного годинника (24 години, годинна, хвилинна стрілки)
Конструктор гоночні машини з механізмом рульового керування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штуки
Шкільна дошка аудиторна для крейди і маркера з магнітною поверхнею
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
47501, Україна, Тернопільська область, м. Бережани, вул. Т.Шевченка, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39162100-6 — Навчальне обладнання
15 штуки
Дошка коркова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
47501, Україна, Тернопільська область, м. Бережани, вул. Т.Шевченка, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39162100-6 — Навчальне обладнання
15 штуки
Набір для магнітно-маркерних дощок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
47501, Україна, Тернопільська область, м. Бережани, вул. Шевченка, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39162110-9 — Навчальне приладдя
15 штуки
Набір кольорової крейди
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
47501, Україна, Тернопільська область, Бережани, вул. Шевченка 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39162110-9 — Навчальне приладдя
15 штуки
Мікроскоп (у кейсі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
47501, Україна, Тернопільська область, м. Бережани, вул. Шевченка, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39162110-9 — Навчальне приладдя
15 штуки
Україна. Політико-адміністративна карта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
47501, Україна, Тернопільська область, м. Бережани, вул. Шевченка, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39162110-9 — Навчальне приладдя
15 штуки
Глобус фізично-політичний з підсвічуванням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
47501, Україна, Тернопільська область, м. Бережани, вул. Т.Шевченка, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39162110-9 — Навчальне приладдя
60 штуки
Компас шкільний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
47501, Україна, Тернопільська область, м. Бережани, вул. Шевченка, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39162110-9 — Навчальне приладдя
60 штуки
Лупа ручна шкільна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
47501, Україна, Тернопільська область, м. Бережани, вул. Т.Шевченка, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39162110-9 — Навчальне приладдя
15 штуки
Інструменти «Контрольно – вимірювальні»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
47501, Україна, Тернопільська область, м. Бережани, вул. Шевченка, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39162110-9 — Навчальне приладдя
15 штуки
Набір для навчання грамоти/письма (на магнітах)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
47501, Україна, Тернопільська область, м. Бережани, вул. Т.Шевченка, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39162110-9 — Навчальне приладдя
15 штуки
Набір наочно-дидактичних матеріалів з англійської мови
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
47501, Україна, Тернопільська область, м. Бережани, вул. Шевченка, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39162110-9 — Навчальне приладдя
15 штуки
Магнітний набір для вивчення Часток та дробів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
47501, Україна, Тернопільська область, м. Бережани, вул. Т.Шевченка, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39162110-9 — Навчальне приладдя
15 штуки
Набір годинників пісочних (1, 2, 5, 10 хвилин)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
47501, Україна, Тернопільська область, м. Бережани, вул. Т.Шевченка, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39162110-9 — Навчальне приладдя
15 штуки
Демонстраційний набір цифр і знаків на магнітах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
47501, Україна, Тернопільська область, м. Бережани, вул. Т.Шевченка, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39162110-9 — Навчальне приладдя
15 штуки
Набір геометричних моделей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
47501, Україна, Тернопільська область, м. Бережани, вул. Шевченка, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39162110-9 — Навчальне приладдя
15 штуки
Терези дерев’яні з набором важків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
47501, Україна, Тернопільська область, м. Бережани, вул. Шевченка, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39162110-9 — Навчальне приладдя
15 штуки
Секундомір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
47501, Україна, Тернопільська область, м. Бережани, вул. Шевченка, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39162110-9 — Навчальне приладдя
15 штуки
Модель демонстраційного механічного годинника (24 години, годинна, хвилинна стрілки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
47501, Україна, Тернопільська область, м. Бережани, вул. Шевченка, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39162110-9 — Навчальне приладдя
15 штуки
Конструктор гоночні машини з механізмом рульового керування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
47501, Україна, Тернопільська область, м. Бережани, вул. Шевченка, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39162110-9 — Навчальне приладдя
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 вересня 2020 10:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 вересня 2020 23:10 |
Додаток 1.docx | |
26 вересня 2020 23:10 |
Додаток 4.docx | |
26 вересня 2020 23:10 |
Додаток 3.docx | |
26 вересня 2020 23:09 |
Додаток 2.docx | |
26 вересня 2020 23:09 |
Перелік внесених змін до ТД.docx | |
26 вересня 2020 23:09 |
ТД Засоби навчання та обладнання.docx | |
18 вересня 2020 16:59 |
Додаток 5.docx |
27 вересня 2020 10:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 вересня 2020 23:10 |
Додаток 1.docx
|
|||
26 вересня 2020 23:10 |
Додаток 4.docx
|
|||
26 вересня 2020 23:10 |
Додаток 3.docx
|
|||
26 вересня 2020 23:09 |
Додаток 2.docx
|
|||
26 вересня 2020 23:09 |
Перелік внесених змін до ТД.docx
|
|||
26 вересня 2020 23:09 |
ТД Засоби навчання та обладнання.docx
|
|||
18 вересня 2020 16:59 |
Додаток 5.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-18-006603-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ЛИСАКОВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3144302450
Дата подання: 25 вересня 2020 15:45
Документи, що підтверджують якість предмету закупівлі
Шановний Замовнику!
1. Проаналізувавши критерії, які встановлені в додатку №4 до тендерної документації в пункті 1, виявлено наявність дискримінаційних вимог, а саме: «Довідка в довільній формі про механізми і обладнання, необхідні для поставки товару, зокрема відомості про наявність транспорту для доставки товару із зазначенням марки, номерного знаку та вантажопідйомності.
Інформація про автомобільну техніку підтверджується документально, а саме: у разі, якщо автомобільна техніка орендована чи у лізингу, чи укладено договір про надання послуг автотранспортом, то подаються скановані копії оригіналів договорів оренди (лізингу, надання послуг, тощо) на вказану у довідці автомобільну техніку та скановані копії оригіналів свідоцтв про державну реєстрацію та/або технічних паспортів на автомобільну техніку (на власні механізми, орендовані, та механізми, що виконують роботи згідно договорів про надання послуг).»
Поштові компанії та компанії- перевізники не зазначають в договорі про надання послуг з організації перевезення відправлень автомобілі, якими буде здійснюватись перевезення товару, що робить НЕМОЖЛИВИМ виконання даної вимоги. Перевізник обирає транспортний засіб для поставки відправлень згідно вимог чинного законодавства України, яким регламентується його діяльність та у відповідності до технічних, якісних, кількісних характеристик предмету перевезень. Надання копії договору про надання транспортних послуг – вже є достатнім підтвердженням наявності в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази для поставки товару та виконання забов’язаннь за договором.
Отже, виникає питання яким чином зазначення автомобілів транспортної компанії впливають саме на предмет закупівлі, якщо предметом закупівлі є товар, а не надання послуг з транспортних перевезень?
Вказані вимоги замовника не є свідченням забезпечення кваліфікаційних вимог, а спрямовані лише на створення дискримінаційних вимог та додаткових перешкод потенційним учасникам в підготовці до участі в закупівлі.
Згідно вищезазначеного просимо прибрати дискримінаційні вимоги, що звужують коло Учасників та мінімізують можливість створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, що прямо протиречить меті ЗУ «Про публічні закупівлі» та п.4 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», в якому зазначено: «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.», а саме просимо прибрати вимогу надання відомості про наявність транспорту для доставки товару із зазначенням марки, номерного знаку та вантажопідйомності та інформація про автомобільну техніку підтверджується документально, а саме: у разі, якщо автомобільна техніка орендована чи у лізингу, чи укладено договір про надання послуг автотранспортом, то подаються скановані копії оригіналів договорів оренди (лізингу, надання послуг, тощо) на вказану у довідці автомобільну техніку та скановані копії оригіналів свідоцтв про державну реєстрацію та/або технічних паспортів на автомобільну техніку (на власні механізми, орендовані, та механізми, що виконують роботи згідно договорів про надання послуг).
2. Просимо додати точний перелік документів, що підтверджують якість товару, які повинен надати Учасник в складі тендерної пропозиції.
Адже, якщо тендерною документацією не встановлено вимог під час закупівлі, щодо документального підтвердження якості товару, то повернути товар, що не сподобався Вам за якістю, Ви, нажаль не зможете, тобто постачальник буде не забов’язаний його замінити. Зазначивши точний перелік необхідних документів, що підтверджують якість товару, Ви, таким чином забезпечуєте здорову конкуренцію серед відповідальних постачальників, що офіційно продають якісну продукцію, а не приймають учать у публічних закупівлях з викраденими документами і товаром сумнівної якості (можливо навіть нелегально завезеного на територію України).
Відповідно до наказу МОН №143 від 07.02.2020: «Засоби навчання та обладнання (крім деяких витратних матеріалів), що поставляються та використовуються в освітньому процесі в початковій школі, повинні мати гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання українською мовою, та обов’язковим методичним забезпеченням для різних видів робіт відповідно до навчальних програм початкової школи.»
Ви, як замовник ризикуєте отримати невідомий товар невідомого походження та сумнівної якості! Звертаємо вашу увагу на те, що «предметом закупівлі» будуть користуватися діти, а товар без наявності документів, які підтверджують його якість може бути шкідливим для здоров’я дітей !
Сподіваємось на ваше відповідальне ставлення стосовно витрачання бюджетних коштів, та що до якості товару який Ви плануєте закупити .
Розгорнути
Згорнути
1. Проаналізувавши критерії, які встановлені в додатку №4 до тендерної документації в пункті 1, виявлено наявність дискримінаційних вимог, а саме: «Довідка в довільній формі про механізми і обладнання, необхідні для поставки товару, зокрема відомості про наявність транспорту для доставки товару із зазначенням марки, номерного знаку та вантажопідйомності.
Інформація про автомобільну техніку підтверджується документально, а саме: у разі, якщо автомобільна техніка орендована чи у лізингу, чи укладено договір про надання послуг автотранспортом, то подаються скановані копії оригіналів договорів оренди (лізингу, надання послуг, тощо) на вказану у довідці автомобільну техніку та скановані копії оригіналів свідоцтв про державну реєстрацію та/або технічних паспортів на автомобільну техніку (на власні механізми, орендовані, та механізми, що виконують роботи згідно договорів про надання послуг).»
Поштові компанії та компанії- перевізники не зазначають в договорі про надання послуг з організації перевезення відправлень автомобілі, якими буде здійснюватись перевезення товару, що робить НЕМОЖЛИВИМ виконання даної вимоги. Перевізник обирає транспортний засіб для поставки відправлень згідно вимог чинного законодавства України, яким регламентується його діяльність та у відповідності до технічних, якісних, кількісних характеристик предмету перевезень. Надання копії договору про надання транспортних послуг – вже є достатнім підтвердженням наявності в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази для поставки товару та виконання забов’язаннь за договором.
Отже, виникає питання яким чином зазначення автомобілів транспортної компанії впливають саме на предмет закупівлі, якщо предметом закупівлі є товар, а не надання послуг з транспортних перевезень?
Вказані вимоги замовника не є свідченням забезпечення кваліфікаційних вимог, а спрямовані лише на створення дискримінаційних вимог та додаткових перешкод потенційним учасникам в підготовці до участі в закупівлі.
Згідно вищезазначеного просимо прибрати дискримінаційні вимоги, що звужують коло Учасників та мінімізують можливість створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, що прямо протиречить меті ЗУ «Про публічні закупівлі» та п.4 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», в якому зазначено: «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.», а саме просимо прибрати вимогу надання відомості про наявність транспорту для доставки товару із зазначенням марки, номерного знаку та вантажопідйомності та інформація про автомобільну техніку підтверджується документально, а саме: у разі, якщо автомобільна техніка орендована чи у лізингу, чи укладено договір про надання послуг автотранспортом, то подаються скановані копії оригіналів договорів оренди (лізингу, надання послуг, тощо) на вказану у довідці автомобільну техніку та скановані копії оригіналів свідоцтв про державну реєстрацію та/або технічних паспортів на автомобільну техніку (на власні механізми, орендовані, та механізми, що виконують роботи згідно договорів про надання послуг).
2. Просимо додати точний перелік документів, що підтверджують якість товару, які повинен надати Учасник в складі тендерної пропозиції.
Адже, якщо тендерною документацією не встановлено вимог під час закупівлі, щодо документального підтвердження якості товару, то повернути товар, що не сподобався Вам за якістю, Ви, нажаль не зможете, тобто постачальник буде не забов’язаний його замінити. Зазначивши точний перелік необхідних документів, що підтверджують якість товару, Ви, таким чином забезпечуєте здорову конкуренцію серед відповідальних постачальників, що офіційно продають якісну продукцію, а не приймають учать у публічних закупівлях з викраденими документами і товаром сумнівної якості (можливо навіть нелегально завезеного на територію України).
Відповідно до наказу МОН №143 від 07.02.2020: «Засоби навчання та обладнання (крім деяких витратних матеріалів), що поставляються та використовуються в освітньому процесі в початковій школі, повинні мати гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання українською мовою, та обов’язковим методичним забезпеченням для різних видів робіт відповідно до навчальних програм початкової школи.»
Ви, як замовник ризикуєте отримати невідомий товар невідомого походження та сумнівної якості! Звертаємо вашу увагу на те, що «предметом закупівлі» будуть користуватися діти, а товар без наявності документів, які підтверджують його якість може бути шкідливим для здоров’я дітей !
Сподіваємось на ваше відповідальне ставлення стосовно витрачання бюджетних коштів, та що до якості товару який Ви плануєте закупити .
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 вересня 2020 21:59
Шановний Учасник!
1. За результатами розгляду Вашої вимоги про усунення дискримінаційних вимог від 25 вересня 2020 року повідомляєм, що в Додатку №4 до тендерної документації, пункт 1 буде замінено на:
«Довідка, складена в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання умов договору, яка є у власності Учасника чи така, що використовується учасником на договірних засадах (підтверджуючі документи).»
2. В Додатку №1 тендерної документації буде доданий точний перелік документів, що підтверджують якість товару, які повинен надати Учасник в складі тендерної пропозиції, а саме:
- Копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або декларації про відповідність та/або сертифікату на товар, що пропонується до постачання (чинних на дату розкриття пропозицій);
- Порівняльна таблиця відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, які вказані в Додатку з кольоровим фото товару, що пропонується Учасником (обов‘язково зазначається виробник).
- Копія чинних на дату проведення аукціону Сертифікатів ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» та ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління на виробництво засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів загальноосвітніх навчальних закладів
- Авторизаційний лист від виробника товару або його офіційного представництва, представника в Україні із зазначенням найменування Замовника, номера та назви процедури закупівлі, найменування та місцезнаходження Учасника, що підтверджує партнерський статус Учасника та повноваження учасника на постачання Товару даного Виробника для даної закупівлі.
- Технічний паспорт на виріб.
- Інструкція українською мовою про використання, зберігання засобів навчання та обладнання.
- Гарантійний лист про надання гарантії на засоби навчання та обладнання строком не менше 12 місяців.
Учасники можуть додатково надавати у складі пропозицій інші документи та інформацію, які на їх думку, підтверджують відповідність пропозицій технічним, якісним та іншим характеристикам (вимогам) предмета закупівлі.
1. За результатами розгляду Вашої вимоги про усунення дискримінаційних вимог від 25 вересня 2020 року повідомляєм, що в Додатку №4 до тендерної документації, пункт 1 буде замінено на:
«Довідка, складена в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання умов договору, яка є у власності Учасника чи така, що використовується учасником на договірних засадах (підтверджуючі документи).»
2. В Додатку №1 тендерної документації буде доданий точний перелік документів, що підтверджують якість товару, які повинен надати Учасник в складі тендерної пропозиції, а саме:
- Копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або декларації про відповідність та/або сертифікату на товар, що пропонується до постачання (чинних на дату розкриття пропозицій);
- Порівняльна таблиця відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, які вказані в Додатку з кольоровим фото товару, що пропонується Учасником (обов‘язково зазначається виробник).
- Копія чинних на дату проведення аукціону Сертифікатів ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» та ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління на виробництво засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів загальноосвітніх навчальних закладів
- Авторизаційний лист від виробника товару або його офіційного представництва, представника в Україні із зазначенням найменування Замовника, номера та назви процедури закупівлі, найменування та місцезнаходження Учасника, що підтверджує партнерський статус Учасника та повноваження учасника на постачання Товару даного Виробника для даної закупівлі.
- Технічний паспорт на виріб.
- Інструкція українською мовою про використання, зберігання засобів навчання та обладнання.
- Гарантійний лист про надання гарантії на засоби навчання та обладнання строком не менше 12 місяців.
Учасники можуть додатково надавати у складі пропозицій інші документи та інформацію, які на їх думку, підтверджують відповідність пропозицій технічним, якісним та іншим характеристикам (вимогам) предмета закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-09-18-006603-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Богінська С.С., Код ЄДРПОУ:2143600285
Дата подання: 12 жовтня 2020 15:36
Оскарженя
УКРАЇНА
ФІЗИЧНА ОСОБА – ПІДПРИЄМЕЦЬ
БОГІНСЬКА СВІТЛАНА СИДОРІВНА
43026, вул.Конякіна, 37А, м.Луцьк, Волинська обл., тел./факс (0332)28-11-95
e-mail: dimknugi@ukr.net
р/р UA373034400000026007055515291 в АТ КБ «Приватбанк» м.Луцька, МФО 303440, ЄДРПОУ 2143600285
Вих. №
від 12.10.2020р. Тендерному комітету
Відділу освіти Бережанської
районної державної адміністрації
Ідентифікатор закупівлі:UA-2020-09-18-006603-b
ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
(Засоби навчання та обладнання
для учнів початкових класів
Під час проведення аналізу поданої тендерної пропозиції ФОП Бітневський В.С. на відповідність вимогам встановленим Тендерної документації встановлено наступне.
1. Відповідно до Додатку 1 п.9.З метою підтвердження відповідності товару, що поставляється, Учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf.) в складі своєї пропозиції наступні документи:…
- Технічний паспорт на виріб.
- Інструкція українською мовою про використання, зберігання засобів навчання та обладнання.
ФОП Бітневський В.С. не надав документів, що передбачені цим пунктом.
2. Згідно вимог Додатку 4, п.4.1 Інші документи: Для фізичних осіб-підприємців:
1. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань виданий не більше місячної давнини відносно кінцевої дати подання пропозицій.
2. Сканована копія паспорту (1-6 сторінки та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, завірений належним чином, або копією обох сторін паспорту, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копією іншого документа, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами).
ФОП Бітневський В.С. надав Витяг з Єдиного державного реєстру
юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань датований 26.06.2020, що суперечить вимогам ТД. Також подана ФОП Бітневським В.С. копія паспорту не завірена належним чином.
3. Згідно вимог Додатку 4, п.4.3.Інші документи:
Для платників ПДВ:
- сканована копія з оригіналу свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або з витягу з реєстру платників ПДВ
Для платників єдиного податку:
- сканована копія з оригіналу свідоцтва про сплату єдиного податку або з витягу з реєстру платників єдиного податку.
У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та платником єдиного податку, тоді він повинен подати довідку у довільній формі з посиланням на конкретні статті законодавства України про те, що відповідно до законодавства України не передбачено наявність у нього зазначених свідоцтв.
ФОП Бітневський В.С. не надав жодного документу ні на підтвердження,
що він є платнком ПДВ, ні платником єдиного податку.
Враховуючи викладене тендерна пропозиція ФОП Бітневського В.С. не відповідає вимогам ТД Замовника та ФОП Бітневський не може бути визнаний переможцем цієї закупівлі.
ФОП Богінська С.С.
Розгорнути
Згорнути
ФІЗИЧНА ОСОБА – ПІДПРИЄМЕЦЬ
БОГІНСЬКА СВІТЛАНА СИДОРІВНА
43026, вул.Конякіна, 37А, м.Луцьк, Волинська обл., тел./факс (0332)28-11-95
e-mail: dimknugi@ukr.net
р/р UA373034400000026007055515291 в АТ КБ «Приватбанк» м.Луцька, МФО 303440, ЄДРПОУ 2143600285
Вих. №
від 12.10.2020р. Тендерному комітету
Відділу освіти Бережанської
районної державної адміністрації
Ідентифікатор закупівлі:UA-2020-09-18-006603-b
ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
(Засоби навчання та обладнання
для учнів початкових класів
Під час проведення аналізу поданої тендерної пропозиції ФОП Бітневський В.С. на відповідність вимогам встановленим Тендерної документації встановлено наступне.
1. Відповідно до Додатку 1 п.9.З метою підтвердження відповідності товару, що поставляється, Учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf.) в складі своєї пропозиції наступні документи:…
- Технічний паспорт на виріб.
- Інструкція українською мовою про використання, зберігання засобів навчання та обладнання.
ФОП Бітневський В.С. не надав документів, що передбачені цим пунктом.
2. Згідно вимог Додатку 4, п.4.1 Інші документи: Для фізичних осіб-підприємців:
1. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань виданий не більше місячної давнини відносно кінцевої дати подання пропозицій.
2. Сканована копія паспорту (1-6 сторінки та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, завірений належним чином, або копією обох сторін паспорту, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копією іншого документа, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами).
ФОП Бітневський В.С. надав Витяг з Єдиного державного реєстру
юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань датований 26.06.2020, що суперечить вимогам ТД. Також подана ФОП Бітневським В.С. копія паспорту не завірена належним чином.
3. Згідно вимог Додатку 4, п.4.3.Інші документи:
Для платників ПДВ:
- сканована копія з оригіналу свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або з витягу з реєстру платників ПДВ
Для платників єдиного податку:
- сканована копія з оригіналу свідоцтва про сплату єдиного податку або з витягу з реєстру платників єдиного податку.
У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та платником єдиного податку, тоді він повинен подати довідку у довільній формі з посиланням на конкретні статті законодавства України про те, що відповідно до законодавства України не передбачено наявність у нього зазначених свідоцтв.
ФОП Бітневський В.С. не надав жодного документу ні на підтвердження,
що він є платнком ПДВ, ні платником єдиного податку.
Враховуючи викладене тендерна пропозиція ФОП Бітневського В.С. не відповідає вимогам ТД Замовника та ФОП Бітневський не може бути визнаний переможцем цієї закупівлі.
ФОП Богінська С.С.
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 жовтня 2020 16:35
Вимога задоволена, пропозицію ФОП Бітневський Владислав Сергійович дискваліфіковано.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 жовтня 2020 14:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БІТНЕВСЬКИЙ ВЛАДИСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ |
196 290,00
UAH
|
156 900,00
UAH
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЛАХТІЄНКО ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ |
169 785,00
UAH
|
169 785,00
UAH
|
Документи |
ФОП Богінська С.С. |
187 500,00
UAH
|
187 500,00
UAH
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РИМАР ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА |
209 340,00
UAH
|
202 250,00
UAH
|
Документи |
ФОП "РИМАШЕВСЬКА ЮЛІЯ ЮРІЇВНА" |
223 500,00
UAH
|
205 000,00
UAH
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОКОТО" |
207 225,00
UAH
|
205 300,00
UAH
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО2" |
251 100,00
UAH
|
222 000,00
UAH
|
Документи |
ФОП "ЛИСАКОВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
244 050,00
UAH
|
241 530,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ-ПРО.ЮА" |
248 250,00
UAH
|
242 250,00
UAH
|
Документи |
ФОП Cкуловатов Олександр |
250 000,00
UAH
|
250 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БІТНЕВСЬКИЙ ВЛАДИСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ #3458405792 |
Рішення скасоване |
156 900,00
UAH
|
13 жовтня 2020 16:17
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БІТНЕВСЬКИЙ ВЛАДИСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ #3458405792 |
Відхилено |
156 900,00
UAH
|
13 жовтня 2020 16:29
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЛАХТІЄНКО ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ #2595100231 |
Відхилено |
169 785,00
UAH
|
16 жовтня 2020 16:34
|
ФОП Богінська С.С. #2143600285 |
Переможець |
187 500,00
UAH
|
16 жовтня 2020 16:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 листопада 2020 16:27
|
Договір дидактика.PDF | укладений |
05 листопада 2020 16:25
|