Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі (Засоби навчання та обладнання для учнів початкових класів)
Очікувана вартість
251 266,00 UAH
UA-2020-09-18-006603-b 33200d0159824ea9a3fc58a5ba0ae2cd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Ярема

+380354821034 ber.rda.osvita804@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Бережанської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145910
Місцезнаходження: 47501, Україна , Тернопільська обл., м. Бережани, вул. Шевченка 15
Контактна особа: Любов Ярема
+380354821034
ber.rda.osvita804@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 16:58
Звернення за роз’ясненнями: до 26 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 жовтня 2020 09:00
Початок аукціону: 07 жовтня 2020 13:46
Очікувана вартість: 251 266,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 256,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Шкільна дошка аудиторна для крейди і маркера з магнітною поверхнею
Дошка коркова
Набір для магнітно-маркерних дощок
Набір кольорової крейди
Мікроскоп (у кейсі)
Україна. Політико-адміністративна карта
Глобус фізично-політичний з підсвічуванням
Компас шкільний
Лупа ручна шкільна
Інструменти «Контрольно – вимірювальні»
Набір для навчання грамоти/письма (на магнітах)
Набір наочно-дидактичних матеріалів з англійської мови
Магнітний набір для вивчення Часток та дробів
Набір годинників пісочних (1, 2, 5, 10 хвилин)
Демонстраційний набір цифр і знаків на магнітах
Набір геометричних моделей
Терези дерев’яні з набором важків
Секундомір
Модель демонстраційного механічного годинника (24 години, годинна, хвилинна стрілки)
Конструктор гоночні машини з механізмом рульового керування
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штуки
Шкільна дошка аудиторна для крейди і маркера з магнітною поверхнею
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47501, Україна, Тернопільська область, м. Бережани, вул. Т.Шевченка, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39162100-6 — Навчальне обладнання
15 штуки
Дошка коркова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47501, Україна, Тернопільська область, м. Бережани, вул. Т.Шевченка, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39162100-6 — Навчальне обладнання
15 штуки
Набір для магнітно-маркерних дощок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47501, Україна, Тернопільська область, м. Бережани, вул. Шевченка, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39162110-9 — Навчальне приладдя
15 штуки
Набір кольорової крейди
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47501, Україна, Тернопільська область, Бережани, вул. Шевченка 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39162110-9 — Навчальне приладдя
15 штуки
Мікроскоп (у кейсі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47501, Україна, Тернопільська область, м. Бережани, вул. Шевченка, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39162110-9 — Навчальне приладдя
15 штуки
Україна. Політико-адміністративна карта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47501, Україна, Тернопільська область, м. Бережани, вул. Шевченка, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39162110-9 — Навчальне приладдя
15 штуки
Глобус фізично-політичний з підсвічуванням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47501, Україна, Тернопільська область, м. Бережани, вул. Т.Шевченка, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39162110-9 — Навчальне приладдя
60 штуки
Компас шкільний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47501, Україна, Тернопільська область, м. Бережани, вул. Шевченка, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39162110-9 — Навчальне приладдя
60 штуки
Лупа ручна шкільна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47501, Україна, Тернопільська область, м. Бережани, вул. Т.Шевченка, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39162110-9 — Навчальне приладдя
15 штуки
Інструменти «Контрольно – вимірювальні»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47501, Україна, Тернопільська область, м. Бережани, вул. Шевченка, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39162110-9 — Навчальне приладдя
15 штуки
Набір для навчання грамоти/письма (на магнітах)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47501, Україна, Тернопільська область, м. Бережани, вул. Т.Шевченка, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39162110-9 — Навчальне приладдя
15 штуки
Набір наочно-дидактичних матеріалів з англійської мови
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47501, Україна, Тернопільська область, м. Бережани, вул. Шевченка, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39162110-9 — Навчальне приладдя
15 штуки
Магнітний набір для вивчення Часток та дробів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47501, Україна, Тернопільська область, м. Бережани, вул. Т.Шевченка, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39162110-9 — Навчальне приладдя
15 штуки
Набір годинників пісочних (1, 2, 5, 10 хвилин)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47501, Україна, Тернопільська область, м. Бережани, вул. Т.Шевченка, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39162110-9 — Навчальне приладдя
15 штуки
Демонстраційний набір цифр і знаків на магнітах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47501, Україна, Тернопільська область, м. Бережани, вул. Т.Шевченка, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39162110-9 — Навчальне приладдя
15 штуки
Набір геометричних моделей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47501, Україна, Тернопільська область, м. Бережани, вул. Шевченка, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39162110-9 — Навчальне приладдя
15 штуки
Терези дерев’яні з набором важків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47501, Україна, Тернопільська область, м. Бережани, вул. Шевченка, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39162110-9 — Навчальне приладдя
15 штуки
Секундомір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47501, Україна, Тернопільська область, м. Бережани, вул. Шевченка, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39162110-9 — Навчальне приладдя
15 штуки
Модель демонстраційного механічного годинника (24 години, годинна, хвилинна стрілки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47501, Україна, Тернопільська область, м. Бережани, вул. Шевченка, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39162110-9 — Навчальне приладдя
15 штуки
Конструктор гоночні машини з механізмом рульового керування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47501, Україна, Тернопільська область, м. Бережани, вул. Шевченка, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39162110-9 — Навчальне приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 вересня 2020 10:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2020 23:10
Додаток 1.docx
26 вересня 2020 23:10
Додаток 4.docx
26 вересня 2020 23:10
Додаток 3.docx
26 вересня 2020 23:09
Додаток 2.docx
26 вересня 2020 23:09
Перелік внесених змін до ТД.docx
26 вересня 2020 23:09
ТД Засоби навчання та обладнання.docx
18 вересня 2020 16:59
Додаток 5.docx
27 вересня 2020 10:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2020 23:10
Додаток 1.docx
18 вересня 2020 16:58
Додаток 1.docx
26 вересня 2020 23:10
Додаток 4.docx
18 вересня 2020 16:59
Додаток 4.docx
26 вересня 2020 23:10
Додаток 3.docx
18 вересня 2020 16:59
Додаток 3.docx
26 вересня 2020 23:09
Додаток 2.docx
18 вересня 2020 16:58
Додаток 2.docx
26 вересня 2020 23:09
Перелік внесених змін до ТД.docx
26 вересня 2020 23:09
ТД Засоби навчання та обладнання.docx
18 вересня 2020 16:59
ТД Засоби навчання та обладнання.docx
18 вересня 2020 16:59
Додаток 5.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-18-006603-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ЛИСАКОВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3144302450
Дата подання: 25 вересня 2020 15:45
Документи, що підтверджують якість предмету закупівлі
Шановний Замовнику!

1. Проаналізувавши критерії, які встановлені в додатку №4 до тендерної документації в пункті 1, виявлено наявність дискримінаційних вимог, а саме: «Довідка в довільній формі про механізми і обладнання, необхідні для поставки товару, зокрема відомості про наявність транспорту для доставки товару із зазначенням марки, номерного знаку та вантажопідйомності.
Інформація про автомобільну техніку підтверджується документально, а саме: у разі, якщо автомобільна техніка орендована чи у лізингу, чи укладено договір про надання послуг автотранспортом, то подаються скановані копії оригіналів договорів оренди (лізингу, надання послуг, тощо) на вказану у довідці автомобільну техніку та скановані копії оригіналів свідоцтв про державну реєстрацію та/або технічних паспортів на автомобільну техніку (на власні механізми, орендовані, та механізми, що виконують роботи згідно договорів про надання послуг).»

Поштові компанії та компанії- перевізники не зазначають в договорі про надання послуг з організації перевезення відправлень автомобілі, якими буде здійснюватись перевезення товару, що робить НЕМОЖЛИВИМ виконання даної вимоги. Перевізник обирає транспортний засіб для поставки відправлень згідно вимог чинного законодавства України, яким регламентується його діяльність та у відповідності до технічних, якісних, кількісних характеристик предмету перевезень. Надання копії договору про надання транспортних послуг – вже є достатнім підтвердженням наявності в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази для поставки товару та виконання забов’язаннь за договором.

Отже, виникає питання яким чином зазначення автомобілів транспортної компанії впливають саме на предмет закупівлі, якщо предметом закупівлі є товар, а не надання послуг з транспортних перевезень?
Вказані вимоги замовника не є свідченням забезпечення кваліфікаційних вимог, а спрямовані лише на створення дискримінаційних вимог та додаткових перешкод потенційним учасникам в підготовці до участі в закупівлі.

Згідно вищезазначеного просимо прибрати дискримінаційні вимоги, що звужують коло Учасників та мінімізують можливість створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, що прямо протиречить меті ЗУ «Про публічні закупівлі» та п.4 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», в якому зазначено: «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.», а саме просимо прибрати вимогу надання відомості про наявність транспорту для доставки товару із зазначенням марки, номерного знаку та вантажопідйомності та інформація про автомобільну техніку підтверджується документально, а саме: у разі, якщо автомобільна техніка орендована чи у лізингу, чи укладено договір про надання послуг автотранспортом, то подаються скановані копії оригіналів договорів оренди (лізингу, надання послуг, тощо) на вказану у довідці автомобільну техніку та скановані копії оригіналів свідоцтв про державну реєстрацію та/або технічних паспортів на автомобільну техніку (на власні механізми, орендовані, та механізми, що виконують роботи згідно договорів про надання послуг).


2. Просимо додати точний перелік документів, що підтверджують якість товару, які повинен надати Учасник в складі тендерної пропозиції.

Адже, якщо тендерною документацією не встановлено вимог під час закупівлі, щодо документального підтвердження якості товару, то повернути товар, що не сподобався Вам за якістю, Ви, нажаль не зможете, тобто постачальник буде не забов’язаний його замінити. Зазначивши точний перелік необхідних документів, що підтверджують якість товару, Ви, таким чином забезпечуєте здорову конкуренцію серед відповідальних постачальників, що офіційно продають якісну продукцію, а не приймають учать у публічних закупівлях з викраденими документами і товаром сумнівної якості (можливо навіть нелегально завезеного на територію України).
Відповідно до наказу МОН №143 від 07.02.2020: «Засоби навчання та обладнання (крім деяких витратних матеріалів), що поставляються та використовуються в освітньому процесі в початковій школі, повинні мати гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання українською мовою, та обов’язковим методичним забезпеченням для різних видів робіт відповідно до навчальних програм початкової школи.»

Ви, як замовник ризикуєте отримати невідомий товар невідомого походження та сумнівної якості! Звертаємо вашу увагу на те, що «предметом закупівлі» будуть користуватися діти, а товар без наявності документів, які підтверджують його якість може бути шкідливим для здоров’я дітей !
Сподіваємось на ваше відповідальне ставлення стосовно витрачання бюджетних коштів, та що до якості товару який Ви плануєте закупити .

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 вересня 2020 21:59
Шановний Учасник!
1. За результатами розгляду Вашої вимоги про усунення дискримінаційних вимог від 25 вересня 2020 року повідомляєм, що в Додатку №4 до тендерної документації, пункт 1 буде замінено на:
«Довідка, складена в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання умов договору, яка є у власності Учасника чи така, що використовується учасником на договірних засадах (підтверджуючі документи).»
2. В Додатку №1 тендерної документації буде доданий точний перелік документів, що підтверджують якість товару, які повинен надати Учасник в складі тендерної пропозиції, а саме:
- Копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або декларації про відповідність та/або сертифікату на товар, що пропонується до постачання (чинних на дату розкриття пропозицій);
- Порівняльна таблиця відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, які вказані в Додатку з кольоровим фото товару, що пропонується Учасником (обов‘язково зазначається виробник).
- Копія чинних на дату проведення аукціону Сертифікатів ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» та ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління на виробництво засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів загальноосвітніх навчальних закладів
- Авторизаційний лист від виробника товару або його офіційного представництва, представника в Україні із зазначенням найменування Замовника, номера та назви процедури закупівлі, найменування та місцезнаходження Учасника, що підтверджує партнерський статус Учасника та повноваження учасника на постачання Товару даного Виробника для даної закупівлі.
- Технічний паспорт на виріб.
- Інструкція українською мовою про використання, зберігання засобів навчання та обладнання.
- Гарантійний лист про надання гарантії на засоби навчання та обладнання строком не менше 12 місяців.

Учасники можуть додатково надавати у складі пропозицій інші документи та інформацію, які на їх думку, підтверджують відповідність пропозицій технічним, якісним та іншим характеристикам (вимогам) предмета закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-09-18-006603-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Богінська С.С., Код ЄДРПОУ:2143600285
Дата подання: 12 жовтня 2020 15:36
Оскарженя
УКРАЇНА
ФІЗИЧНА ОСОБА – ПІДПРИЄМЕЦЬ
БОГІНСЬКА СВІТЛАНА СИДОРІВНА
43026, вул.Конякіна, 37А, м.Луцьк, Волинська обл., тел./факс (0332)28-11-95
e-mail: dimknugi@ukr.net
р/р UA373034400000026007055515291 в АТ КБ «Приватбанк» м.Луцька, МФО 303440, ЄДРПОУ 2143600285


Вих. №
від 12.10.2020р. Тендерному комітету
Відділу освіти Бережанської
районної державної адміністрації
Ідентифікатор закупівлі:UA-2020-09-18-006603-b
ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
(Засоби навчання та обладнання
для учнів початкових класів
Під час проведення аналізу поданої тендерної пропозиції ФОП Бітневський В.С. на відповідність вимогам встановленим Тендерної документації встановлено наступне.
1. Відповідно до Додатку 1 п.9.З метою підтвердження відповідності товару, що поставляється, Учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf.) в складі своєї пропозиції наступні документи:…
- Технічний паспорт на виріб.
- Інструкція українською мовою про використання, зберігання засобів навчання та обладнання.
ФОП Бітневський В.С. не надав документів, що передбачені цим пунктом.
2. Згідно вимог Додатку 4, п.4.1 Інші документи: Для фізичних осіб-підприємців:
1. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань виданий не більше місячної давнини відносно кінцевої дати подання пропозицій.
2. Сканована копія паспорту (1-6 сторінки та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, завірений належним чином, або копією обох сторін паспорту, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копією іншого документа, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами).
ФОП Бітневський В.С. надав Витяг з Єдиного державного реєстру
юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань датований 26.06.2020, що суперечить вимогам ТД. Також подана ФОП Бітневським В.С. копія паспорту не завірена належним чином.
3. Згідно вимог Додатку 4, п.4.3.Інші документи:
Для платників ПДВ:
- сканована копія з оригіналу свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або з витягу з реєстру платників ПДВ
Для платників єдиного податку:
- сканована копія з оригіналу свідоцтва про сплату єдиного податку або з витягу з реєстру платників єдиного податку.
У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та платником єдиного податку, тоді він повинен подати довідку у довільній формі з посиланням на конкретні статті законодавства України про те, що відповідно до законодавства України не передбачено наявність у нього зазначених свідоцтв.
ФОП Бітневський В.С. не надав жодного документу ні на підтвердження,
що він є платнком ПДВ, ні платником єдиного податку.
Враховуючи викладене тендерна пропозиція ФОП Бітневського В.С. не відповідає вимогам ТД Замовника та ФОП Бітневський не може бути визнаний переможцем цієї закупівлі.



ФОП Богінська С.С.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 жовтня 2020 16:35
Вимога задоволена, пропозицію ФОП Бітневський Владислав Сергійович дискваліфіковано.

Документи подані скаржником

12 жовтня 2020 15:35
Оскарження

Документи

13 жовтня 2020 16:35
№22.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2020 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БІТНЕВСЬКИЙ ВЛАДИСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ 196 290,00
UAH
156 900,00
UAH
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЛАХТІЄНКО ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ 169 785,00
UAH
169 785,00
UAH
Документи
ФОП Богінська С.С. 187 500,00
UAH
187 500,00
UAH
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РИМАР ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА 209 340,00
UAH
202 250,00
UAH
Документи
ФОП "РИМАШЕВСЬКА ЮЛІЯ ЮРІЇВНА" 223 500,00
UAH
205 000,00
UAH
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОКОТО" 207 225,00
UAH
205 300,00
UAH
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО2" 251 100,00
UAH
222 000,00
UAH
Документи
ФОП "ЛИСАКОВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 244 050,00
UAH
241 530,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ-ПРО.ЮА" 248 250,00
UAH
242 250,00
UAH
Документи
ФОП Cкуловатов Олександр 250 000,00
UAH
250 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

05 жовтня 2020 19:00
Електронний підпис
05 жовтня 2020 18:59
Авторизайіний лист.pdf
05 жовтня 2020 18:59
СЕС_G_UA-2020-09-18-006603-b.pdf
05 жовтня 2020 18:59
Додаток 5.pdf
05 жовтня 2020 18:59
Документи якості.pdf
05 жовтня 2020 18:59
Аналогічні договора.pdf
05 жовтня 2020 18:59
Дог.оренди прим..pdf
05 жовтня 2020 18:59
Виписка.pdf
05 жовтня 2020 18:59
Довідка банка.pdf
05 жовтня 2020 18:59
Додаток 3.pdf
05 жовтня 2020 18:59
Додаток 2.pdf
05 жовтня 2020 18:59
Додаток 1.pdf
05 жовтня 2020 18:59
Порівняльна табл..pdf

Публічні документи

05 жовтня 2020 17:30
Електронний підпис
05 жовтня 2020 17:29
СЕС.pdf
05 жовтня 2020 17:29
СЕС_ігри розвивальні.pdf
05 жовтня 2020 17:29
Договір_проект.pdf
05 жовтня 2020 17:29
Авторизація.pdf
05 жовтня 2020 17:29
9_Лист про мову.pdf
05 жовтня 2020 17:29
4_Лист про ціну.pdf
05 жовтня 2020 17:29
22_Лист про ISO.pdf
05 жовтня 2020 17:29
20_Лист про санкції.pdf
05 жовтня 2020 17:29
20_2_Лист про санкції.pdf
05 жовтня 2020 17:29
20_1_Лист про санкеції.pdf
05 жовтня 2020 17:29
17_Лист_ст 17.pdf
05 жовтня 2020 17:29
17_2_Лист_ст 17.pdf
05 жовтня 2020 17:29
14_Лист про довкілля.pdf
05 жовтня 2020 17:29
3_Порівняльна таблиця.pdf
05 жовтня 2020 17:29
1_Пропозиція 169785.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2020 10:30
Електронний підпис
02 жовтня 2020 10:29
Цінова пропозиція.pdf
02 жовтня 2020 10:29
Проект договору.pdf
02 жовтня 2020 10:29
Копія Висновку СЕС.pdf
02 жовтня 2020 10:29
Лист -відгук.pdf
02 жовтня 2020 10:29
Копія ISO.pdf
02 жовтня 2020 10:28
Аналогічний договір.PDF
02 жовтня 2020 10:28
Видаткова накладна.pdf
02 жовтня 2020 10:28
Гарантійний лист.pdf
02 жовтня 2020 10:28
Аторизаційний лист.pdf
02 жовтня 2020 10:28
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

05 жовтня 2020 21:35
Електронний підпис
05 жовтня 2020 21:31
ТУ Початкова школа.PDF
05 жовтня 2020 21:31
Техпаспорт.pdf
05 жовтня 2020 21:31
сертифікат 24 04 2020.PDF
05 жовтня 2020 21:31
РИМАШЕВСЬКА.pdf
05 жовтня 2020 21:31
приміщення.pdf
05 жовтня 2020 21:31
початкова ДСЕЕ Шелест.pdf
05 жовтня 2020 21:31
нотаріальн перевізник.pdf
05 жовтня 2020 21:31
Копії паспорту та коду.pdf
05 жовтня 2020 21:31
Інструкція.pdf
05 жовтня 2020 21:31
Досвід.pdf
05 жовтня 2020 21:31
Декларація.pdf
05 жовтня 2020 21:31
витяг.pdf
05 жовтня 2020 21:31
витяг 29.09.pdf
05 жовтня 2020 21:31
виписка.pdf
05 жовтня 2020 21:31
авторизація.pdf
05 жовтня 2020 21:31
ISO 14001 2015.PDF
05 жовтня 2020 21:31
ISO 9001 2015.pdf

Публічні документи

05 жовтня 2020 18:54
Електронний підпис
05 жовтня 2020 18:20
Проект договору.pdf
05 жовтня 2020 18:20
СЕС.pdf
05 жовтня 2020 18:20
Порівняльна таблиця.pdf
05 жовтня 2020 18:20
Аналогічні договора.pdf
05 жовтня 2020 18:20
Технічні паспорти.pdf
05 жовтня 2020 18:20
СЕРТИФІКАТИ РОКОТО.pdf
05 жовтня 2020 18:20
Витяг новий.pdf
05 жовтня 2020 18:20
Цінова пропозиція.pdf
05 жовтня 2020 18:20
Установчі документи (1).pdf
05 жовтня 2020 18:20
Договір поставки.pdf
05 жовтня 2020 18:20
Авторизацiйний.pdf

Публічні документи

06 жовтня 2020 08:29
Електронний підпис
06 жовтня 2020 08:29
Інструкції товару.pdf
06 жовтня 2020 08:29
Витяг єдиний податок.pdf
06 жовтня 2020 08:29
Сертифікати.pdf
06 жовтня 2020 08:29
technical_pasport.pdf
06 жовтня 2020 08:29
Авторизація Fischertechnik.pdf
06 жовтня 2020 08:29
Авторизаційний лист.pdf
06 жовтня 2020 08:29
Додаток 5 ПД.pdf
06 жовтня 2020 08:29
Порівняльна.pdf
06 жовтня 2020 08:29
Техпаспорт.pdf
06 жовтня 2020 08:29
Додаток 2 Проект.pdf
06 жовтня 2020 08:29
Техпаспорт 2.pdf
06 жовтня 2020 08:29
Техпаспорт товару.pdf
06 жовтня 2020 08:29
СЕС1.pdf
06 жовтня 2020 08:29
Інструкції 2.pdf
06 жовтня 2020 08:29
Договір оренди+довір.pdf
06 жовтня 2020 08:29
СЕС2.pdf
06 жовтня 2020 08:29
Установчі.pdf
06 жовтня 2020 08:29
Паспорт виробу.pdf

Публічні документи

05 жовтня 2020 21:09
Електронний підпис
05 жовтня 2020 21:07
Технічні паспорти.pdf
05 жовтня 2020 21:07
Листи, довідки.pdf
05 жовтня 2020 21:07
ИНН.pdf
05 жовтня 2020 21:07
Документи якості.pdf
05 жовтня 2020 21:07
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
05 жовтня 2020 21:07
4.6 Договір оренди.pdf
05 жовтня 2020 21:07
4.3.1 Накладна №77.pdf
05 жовтня 2020 21:07
4.2 Лист - відгук 1.pdf
05 жовтня 2020 21:07
4 Довідки ст.16.pdf
05 жовтня 2020 21:07
3 Пропозиція.pdf
05 жовтня 2020 21:07
2 Проект Договору.pdf

Публічні документи

05 жовтня 2020 20:39
Електронний підпис
05 жовтня 2020 20:37
12 по відповідність.pdf
05 жовтня 2020 20:37
14 ст 17.pdf
05 жовтня 2020 20:37
22 ісо фішер.pdf
05 жовтня 2020 20:37
21 декларації завірені.pdf
05 жовтня 2020 20:37
2. Паспорт.pdf
05 жовтня 2020 20:37
17 довкілля.pdf
05 жовтня 2020 20:37
18 про транспорт.pdf
05 жовтня 2020 20:37
27 про гарантію.pdf
05 жовтня 2020 20:37
8.4 МТБ.pdf
05 жовтня 2020 20:37
9.1 Олімп.pdf
05 жовтня 2020 20:37
10 стаття 17.pdf
05 жовтня 2020 20:37
15 Витяг 05.10.2020.pdf
05 жовтня 2020 20:37
9 аналогічний договір.pdf
05 жовтня 2020 20:37
Фішер технік.pdf
05 жовтня 2020 20:37
24 ІНСТРУКЦІЯ.pdf
05 жовтня 2020 20:37
19 про довкілля 2.pdf
05 жовтня 2020 20:37
28 Порівння.pdf
05 жовтня 2020 20:37
5 Додаток 5.pdf
05 жовтня 2020 20:37
11 стаття 17.pdf
05 жовтня 2020 20:37
25 Паспорт.pdf
05 жовтня 2020 20:37
8.2 оборотні.pdf
05 жовтня 2020 20:37
13 про ціну.pdf
05 жовтня 2020 20:37
23 ISO ЮА завірено.pdf
05 жовтня 2020 20:37
4 проект.pdf
05 жовтня 2020 20:37
7 субпідряд.pdf
05 жовтня 2020 20:37
26 Авторизація.pdf
05 жовтня 2020 20:37
24 Fischertechnik UA-2020-09-18-006603-b.pdf
05 жовтня 2020 20:37
3 цінова.pdf
05 жовтня 2020 20:37
6 про ліцензію.pdf

Публічні документи

05 жовтня 2020 09:51
Електронний підпис
05 жовтня 2020 09:39
36 про ноивй товар.pdf
05 жовтня 2020 09:39
19 довкілля з переліком.pdf
05 жовтня 2020 09:39
25 про монтаж.pdf
05 жовтня 2020 09:39
24 про довкілля.pdf
05 жовтня 2020 09:39
17 прогодження проекту.pdf
05 жовтня 2020 09:39
23 гарантія.pdf
05 жовтня 2020 09:39
16 довкілля.pdf
05 жовтня 2020 09:39
15 про особу.pdf
05 жовтня 2020 09:39
14 субпідряд.pdf
05 жовтня 2020 09:39
13 захист довкілля.pdf
05 жовтня 2020 09:38
8 обробка данних.pdf
05 жовтня 2020 09:38
7 про повноваження.pdf
05 жовтня 2020 09:38
6 установчі документи.pdf
05 жовтня 2020 09:38
5.1 довідка про договір.pdf
05 жовтня 2020 09:38
4 відомості.pdf
05 жовтня 2020 09:38
2 стаття 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БІТНЕВСЬКИЙ ВЛАДИСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЛАХТІЄНКО ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ

ФОП Богінська С.С.

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РИМАР ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА

ФОП "РИМАШЕВСЬКА ЮЛІЯ ЮРІЇВНА"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОКОТО"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО2"

ФОП "ЛИСАКОВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ-ПРО.ЮА"

ФОП Cкуловатов Олександр

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БІТНЕВСЬКИЙ ВЛАДИСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ
#3458405792
Рішення скасоване 156 900,00
UAH
13 жовтня 2020 16:17
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БІТНЕВСЬКИЙ ВЛАДИСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ
#3458405792
Відхилено 156 900,00
UAH
13 жовтня 2020 16:29
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЛАХТІЄНКО ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ
#2595100231
Відхилено 169 785,00
UAH
16 жовтня 2020 16:34
ФОП Богінська С.С.
#2143600285
Переможець 187 500,00
UAH
16 жовтня 2020 16:37

Документи

13 жовтня 2020 16:29
Електронний підпис
13 жовтня 2020 16:28
№22.pdf

Документи

16 жовтня 2020 16:34
Електронний підпис
16 жовтня 2020 16:31
23.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2020 16:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Богінська С.С.
#2143600285
187 500,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 листопада 2020 16:27
Договір дидактика.PDF укладений
05 листопада 2020 16:25