Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт фасаду (термосанація) корпусів комунального некомерційного підприємства “Київська міська клінічна лікарня №1” виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), м. Київ, вул. Харківське шосе, 121
Очікувана вартість
40 000 000,00 UAH
UA-2020-09-18-006474-b 367ffbb043d34b5b80febb6ff8583e2a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мічуда Андрій Володимирович

380445633879 tender_kmkl1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня №1" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 01981738
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шоссе 121
Контактна особа: Мічуда Андрій Володимирович
380445633879
tender_kmkl1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 16:45
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2020 10:00
Початок аукціону: 06 жовтня 2020 12:06
Очікувана вартість: 40 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт фасаду (термосанація) корпусів комунального некомерційного підприємства “Київська міська клінічна лікарня №1” виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), м. Київ, вул. Харківське шосе, 121
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 вересня 2020 16:46
Зніни до ТД.pdf
24 вересня 2020 16:46
додаток5.rtf
24 вересня 2020 16:46
додаток4.docx
24 вересня 2020 16:46
додаток3.rtf
24 вересня 2020 16:45
додаток2.doc
24 вересня 2020 16:45
додаток1.docx
24 вересня 2020 16:45
ТД-термосанація (нова редакція).docx
18 вересня 2020 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2020 16:46
Зніни до ТД.pdf
24 вересня 2020 16:46
додаток5.rtf
24 вересня 2020 16:46
додаток4.docx
24 вересня 2020 16:46
додаток3.rtf
24 вересня 2020 16:45
додаток2.doc
24 вересня 2020 16:45
додаток1.docx
24 вересня 2020 16:45
ТД-термосанація (нова редакція).docx
18 вересня 2020 16:47
Тендерна документація..pdf
18 вересня 2020 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

кошторис
Дата подання: 24 вересня 2020 14:17
Дата відповіді: 24 вересня 2020 16:49
Шановний Замовнику! Ознайомившись з тендерною документацією та керуючись принципом публічних закупівель щодо максимальної економії та ефективності, просимо Вас надати кошторисну документацію (без зазначення проектних цін) у форматі *.imd (або у зручному для Вас програмному комплексі) або *.word для розрахунку проектно-кошторисної документації. Завчасно вдячні! senkovaom320@ukr.net
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ТД викладено у форматі word

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-18-006474-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЖК - Гарант", Код ЄДРПОУ:33966190
Дата подання: 23 вересня 2020 17:39
Зміна формату тендерної документації
З метою підготовки тендерної пропозиції, просимо Замовника оприлюднити тендерну документацію у ворді.
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 вересня 2020 16:44
Вимогу задоволено, Тендерна документація викладена у ворді
Номер вимоги: UA-2020-09-18-006474-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЖК - Гарант", Код ЄДРПОУ:33966190
Дата подання: 24 вересня 2020 17:16
підтвердження спроможності учасника у встановлений строк виконати роботи на об’єкті
У додатку 1 до тендерної документації в пункті в) та г) приміток вказано наступне:
"в) у довідці про наявність необхідного обладнання та матеріально - технічної бази (підпункт 1.1 пункту1) учасник обов’язково зазначає те обладнання та його кількість, яка дозволяє замовнику об’єктивно визначити спроможність учасника виконати роботу на об’єкті замовника. В іншому випадку, замовник буде вважати, що учасник не відповідає кваліфікаційному критерію;
г) у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації (підпункт 2.1 пункту 2) учасник обов’язково зазначає ту кількість працівників, яка дозволяє замовнику об’єктивно визначити спроможність учасника виконати всі роботи у встановлений строк. В іншому випадку, замовник буде вважати, що учасник не відповідає кваліфікаційному критерію."
Просимо надати відповідь, яке саме обладнання, його кількість та яка кількість працівників на вашу об’єктивну думку буде достатньою для підтвердження спроможності учасника у встановлений строк виконати роботи на об’єкті. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 вересня 2020 09:20
Шановний Учасник. Згідно підпункту 2.1 пункту 2 додатка 1 тендерної документаціїучасник для підтвердження того, що він має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, повинен надати довідку заформою, наведеною у зазначеному додатку до тендерноi' документацii'. Узазначеній довідці учасник обов’язково зазначає ті посади працівників та їх кількість, яка дозволяє замовнику об’єктивно визначити спроможність учасника якісно та своєчасно виконати роботу, в іншому випадку, замовник буде вважати, що учасник не відповідає кваліфікаційному критерію (пункт (г) примітки додатка 1 тендерної документації).
Отже, за умовами тендерної документації учасник надає на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» довідку,в якій зазначає інформацію про всіх наявних у нього працівників, які будуть безпосередньо залучені до виконання робiт.
При цьому, учасник самостійно визначає необхідну кількість працівників, що дозволяє замовнику впевнитися у його спроможності своєчасно виконати роботи відповідної якості.
Згідно підпункту 1.1 пункту 1 додатка 1 тендерної документації учасник для підтвердження того, що він має необхідне обладнання, матеріально-технічну базу та технології, повинен надати довідку про наявність необхідного обладнання та матеріально - технічної бази для забезпечення виконання робiт за формою, наведеною у зазначеному додатку тендерної документації. У зазначеній довідці учасник обов’язково зазначає те обладнання та його кількість, яка дозволяє замовнику об’єктивно визначити спроможність учасника виконати роботи відповідної якості та у встановлені строки, в іншому випадку, замовник буде вважати, що учасник не відповідає кваліфікаційному критерію (пункт (в) примітки додатка 1 тендерної документації).
Отже, за умовами тендерної документації учасник надає на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» довідку, в якій зазначає інформацію про наявнi у ньогомашини/механiзми/обладнання/транспортнi засоби, тощо, якi будуть безпосередньо використовуватися для виконання робiт.
При цьому, учасник самостійно визначає необхідний мінімум обладнання, що дозволяє замовнику впевнитися в його спроможності своєчасно виконати роботи відповідної якості.
Вищезазначенiвимоги тендерної документації, в сукупності з іншими вимогами, дозволяють замовнику провести об’єктивний розгляд пропозиції учасника та уникнути ситуацій, які можуть поставити під загрозу досягнення мети закупiвлi.
Разом з тим, на нашу думку, встановлення замовником у тендерній документації вимоги до кiлькостi та переліку обладнання, кiлькостi та посад працiвникiв може призвести до порушення принципів здійснення публічних закупівель визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Схожої позиції дотримується і постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель у своєму рішенні № 1182-р/пк-ск від 20.07.2015.
Враховуючи вищевикладене, Вашa вимога не підлягає задоволенню.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 жовтня 2020 12:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ НІДКОМ 32 923 286,72
UAH з ПДВ
32 923 286,72
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" 34 400 000,00
UAH з ПДВ
34 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛМА ДЕВЕЛОПМЕНТ ГРУП" 35 400 640,07
UAH з ПДВ
35 400 640,07
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 жовтня 2020 12:22
Електронний підпис
19 жовтня 2020 12:15
Довідка на переможця
13 жовтня 2020 10:13
Довідка на переможця
13 жовтня 2020 09:55
Довідка на переможця
05 жовтня 2020 09:32
Електронний підпис
05 жовтня 2020 09:30
ВИТЯГ з ЄДР Нідком.pdf
02 жовтня 2020 18:36
Електронний підпис
02 жовтня 2020 18:33
Охорона праці.rar
02 жовтня 2020 18:33
36. Кошториси частина 3.pdf
02 жовтня 2020 18:33
35. Кошториси частина 2.pdf
02 жовтня 2020 18:33
34. Кошториси частина 1.pdf
02 жовтня 2020 18:33
31. Банківська гарантія.zip

Публічні документи

04 жовтня 2020 18:43
Електронний підпис
04 жовтня 2020 18:42
47. Наявність МТБ.PDF
03 жовтня 2020 21:14
Електронний підпис
03 жовтня 2020 21:13
Витяг з ЄДР 21.09.2020.pdf
03 жовтня 2020 21:13
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
03 жовтня 2020 21:13
59 Дефектний акт.PDF
03 жовтня 2020 21:13
57 Довідка МВС.pdf
03 жовтня 2020 21:13
50-1 Дипломи ІТР.rar
03 жовтня 2020 21:13
47 Наявність МТБ.PDF
03 жовтня 2020 21:13
44-45 Захист ПД Директор.PDF
03 жовтня 2020 21:13
34 Субпідрядники.PDF
03 жовтня 2020 21:13
32.1 Копія ISO завірена.pdf
03 жовтня 2020 21:13
32 Надання ліцензій.PDF
03 жовтня 2020 21:13
30 Захист довкілля.PDF
03 жовтня 2020 21:13
28 Ліцензія АВК 2020.pdf
03 жовтня 2020 21:13
24 Кошторис частина 8.PDF
03 жовтня 2020 21:13
24 Кошторис частина 7.PDF
03 жовтня 2020 21:13
24 Кошторис частина 6.PDF
03 жовтня 2020 21:13
24 Кошторис частина 5.PDF
03 жовтня 2020 21:13
24 Кошторис частина 4.PDF
03 жовтня 2020 21:13
24 Кошторис частина 3.PDF
03 жовтня 2020 21:13
24 Кошторис частина 2.PDF
03 жовтня 2020 21:13
24 Кошторис частина 1.PDF
03 жовтня 2020 21:13
23 Ст. 17 Загальна.PDF
03 жовтня 2020 21:13
22 Ст. 17 окремі пункти.PDF
03 жовтня 2020 21:13
21 Строк дії пропозиції.PDF
03 жовтня 2020 21:13
20 Документи переможця.PDF
03 жовтня 2020 21:13
16 Доручення Моринець.PDF
03 жовтня 2020 21:13
8 Банківська гарантія.zip
03 жовтня 2020 21:13
2 Цінова пропозиція.PDF
03 жовтня 2020 21:13
1 Лист згода.PDF

Публічні документи

05 жовтня 2020 09:41
Тендерне забезпечення.pdf
05 жовтня 2020 09:41
Строй. лицензия.pdf
05 жовтня 2020 09:41
Санкції.pdf
05 жовтня 2020 09:41
Про субпыдрядникыв.pdf
05 жовтня 2020 09:41
Помилки.pdf
05 жовтня 2020 09:41
Обробку даних.pdf
05 жовтня 2020 09:41
Надання документів.pdf
05 жовтня 2020 09:41
МАТ БАЗА.pdf
05 жовтня 2020 09:41
Кошторис.pdf
05 жовтня 2020 09:41
Істотні умовии.pdf
05 жовтня 2020 09:41
Захист Доовкілля.pdf
05 жовтня 2020 09:41
Гарантійні терміни.pdf
05 жовтня 2020 09:41
Вытяг.pdf
05 жовтня 2020 09:41
Виписка 2.jpg
05 жовтня 2020 09:41
Виписка 1.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ НІДКОМ

ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"

ТОВ "АЛМА ДЕВЕЛОПМЕНТ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ НІДКОМ
#41564138
Переможець 32 923 286,72
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 12:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2020 12:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ НІДКОМ
#41564138
32 923 286,72
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 16:16
Електронний підпис зміни до договору
09 листопада 2020 15:22
Додаткова угода 1 до Договору 174 від 30,10.20.PDF зміни до договору
09 листопада 2020 15:21
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 16:52
Договір 174.PDF укладений
02 листопада 2020 16:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни Договору
Номер договору про закупівлю: 174
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 8 399 815,68
UAH (в тому числі ПДВ 1 399 969,28 UAH)