Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з доступу до точок надання дистанційних он-лайн послуг з перекладу (інтерпретації) між українською (російською) жестовою та словесною мовами
Очікувана вартість
40 500,00 UAH
UA-2020-09-18-006454-a be8e32e1a15d4c24993513e27cc832c5
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Михайлик

+380569550304 mihailik.hanna@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент соціальної політики Кам'янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41490026
Місцезнаходження: 51900, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кам'янське, просп. Василя Стуса, буд. 10/12
Контактна особа: Ганна Михайлик
+380569550304
mihailik.hanna@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Послуги з доступу до точок надання дистанційних он-лайн послуг з перекладу (інтерпретації) між українською (російською) жестовою мовою (у т.ч. знаковими системами) та словесною мовою (надання доступу до точки надання послуг перекладу за допомогою програмного забезпечення "ConnectPro")
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з доступу до точок надання дистанційних он-лайн послуг з перекладу (інтерпретації) між українською (російською) жестовою та словесною мовами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, вул. Затишна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
1 послуга
Послуги з доступу до точок надання дистанційних он-лайн послуг з перекладу (інтерпретації) між українською (російською) жестовою та словесною мовами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, пр. Перемоги, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
1 послуга
Послуги з доступу до точок надання дистанційних он-лайн послуг з перекладу (інтерпретації) між українською (російською) жестовою та словесною мовами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, пр. Свободи, 2/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Тендерна документація

21 вересня 2020 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ ЛЮДЕЙ"
#41594879
Переможець 40 500,00
UAH
21 вересня 2020 16:31

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 лютого 2021 11:42
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
02 лютого 2021 11:40
Електронний підпис зміни до договору
02 лютого 2021 11:39
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
02 лютого 2021 11:30
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 16:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору в зв’язку із затримкою фінансування витрат замовника,
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна платіжних реквізитів
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML