Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33600000-6 - Фармацевтична продукція за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника; Туберкулін; код товару чи послуги, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015: 33694000-1 - Діагностичні засоби; МНН: Tuberculin; АТХ V04CF01
Очікувана вартість
820 350,00 UAH
UA-2020-09-18-006419-b fa07c75d8c144a92a8255afed828860d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Романська Оксана

+380999193646 cpmkdd.zakupki@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ І КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНОЇ ДОПОМОГИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 42352786
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ПРИВОКЗАЛЬНА, будинок 17
Контактна особа: Романська Оксана
+380999193646
cpmkdd.zakupki@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 16:41
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2020 17:00
Початок аукціону: 09 жовтня 2020 12:30
Очікувана вартість: 820 350,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 203,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою (ч. 9 ст. 12 Закону).
Тендерна пропозиція Учасника повинна бути складена українською мовою. Документи або копії документів, що надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Справжність (вірність) перекладу цих документів та справжність підпису перекладача, яким зроблено переклад, засвідчується нотаріально.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі «Інтернет», адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів), загальноприйняті міжнародні терміни).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4750 ампула
Туберкулін
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Довга, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2020  —  24 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Tuberculin

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару ЗАМОВНИК здійснює оплату вартості ТОВАРУ, що постачається, шляхом перерахуванням коштів на розрахунковий рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА на підставі видаткової(их) накладної(их) при наявності бюджетного фінансування, протягом 10 (десяти) банківських днів з дня поставки ТОВАРУ (партії ТОВАРУ) ЗАМОВНИКУ. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2020 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 16:41
ОГОЛОШЕННЯ.docx
18 вересня 2020 16:41
Проект договору.docx
18 вересня 2020 16:41
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-18-006419-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю “ЛЮМ’ЄР ФАРМА”, Код ЄДРПОУ:36655708
Дата подання: 24 вересня 2020 11:37
Про дискримінацію учасників тендера
Невідповідність медико-технічних вимог предмету закупівлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 вересня 2020 16:53
Інформуємо Вас про безпідставність та необгрунтованість вносити зміни до пункту 8 додатку 4 тендерної документаціі у запропонованій Вами редакціі.

Документи подані скаржником

24 вересня 2020 11:37
Вимога Замовнику.docx

Документи

28 вересня 2020 16:53
відповідь туберкулін.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2020 12:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БаДМ" 618 402,50
UAH з ПДВ
618 402,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Валанж-Фарм" 710 533,50
UAH з ПДВ
710 533,50
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Скайінвест" 768 455,00
UAH з ПДВ
768 455,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 жовтня 2020 16:47
Електронний підпис
08 жовтня 2020 15:31
Електронний підпис
08 жовтня 2020 14:42
тч.pdf
08 жовтня 2020 14:42
кч_p151-169.pdf
08 жовтня 2020 14:42
кч_p076-150.pdf
08 жовтня 2020 14:42
кч_p001-075.pdf

Публічні документи

08 жовтня 2020 13:13
Електронний підпис
08 жовтня 2020 13:11
Документація.pdf

Публічні документи

08 жовтня 2020 15:26
Електронний підпис
08 жовтня 2020 15:25
Інші документи.pdf
08 жовтня 2020 15:25
Технічні вимоги.pdf
08 жовтня 2020 15:24
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БаДМ"

ТОВ "Валанж-Фарм"

Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Скайінвест"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БаДМ"
#31816235
Переможець 618 402,50
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 14:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2020 14:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БаДМ"
#31816235
618 402,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 11:13
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2020 17:11
Додаткова угода.PDF зміни до договору
26 листопада 2020 17:10
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2020 13:36
Договір-279.PDF укладений
30 жовтня 2020 13:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни та доповнення за згодою сторін згідно п.5,ч.5,ст.41(зміни ціни в договорі в бік зменшення(без зміни кількості (обсягу) згідно Закону України"Ппр публічні закупівлі".
Номер договору про закупівлю: 279
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 618 387,78
UAH (в тому числі ПДВ 103 064,63 UAH)