Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги, (експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Луганській області) .
DK 021: 2015 - 50230000-6 Repair, maintenance and associated services related to roads and other equipment, (maintenance and current minor repairs of public roads of local importance in the Lugansk region).
Очікувана вартість
672 058 688,00 UAH
UA-2020-09-18-006295-b bcf55ab557d74479b0af0484600aecaa
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Миколайович Чумак

+380645245005 road@loga.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКУ ТА УТРИМАННЯ МЕРЕЖІ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ ОБЛАСТІ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41908217
Місцезнаходження: 93405, Україна , Луганська область обл., м. Сєвєродонецьк, проспект ЦЕНТРАЛЬНИЙ, буд. 59
Контактна особа: Андрій Миколайович Чумак
+380645245005
road@loga.gov.ua
Додаткові контактні особи: Ситнік Влада Олексіївна
+380645245005
road.loga@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: UPRAVLINNYA ROZVYTKU TA UTRYMANNYA MEREZHI AVTOMOBILNYKH DORIG OBLASTI LUGANSKOYI OBLASNOYI DERZHAVNOYI ADMINISTRATSIYI
National ID: 41908217
Contact point: Andriy Chumak
+380645245005
road@loga.gov.ua
Additional contacts: Ситнік Влада Олексіївна
+380645245005
road.loga@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 16:32
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2020 17:00
Початок аукціону: 19 листопада 2020 15:39
Очікувана вартість: 672 058 688,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 360 293,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2016176.06 UAH
Publication date: 18 вересня 2020 16:32
Enquiries until: 09 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 15 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 19 жовтня 2020 17:00

Information

Estimated total value: 672 058 688 UAH including VAT
Minimal lowering step: 3 360 293 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Scope of the procurement
відповідно до «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», СОУ та ГБН.
in accordance with DSTU B D.1.1-1: 2013 "Rules for determining the cost of construction", SOU and HDN.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2439 кілометр
ДК 021:2015:50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги, (експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Луганській області).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93405, Україна, Луганська область, м.Сєвєродонецьк, проспект Центральний, 59
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги

DK 021: 2015 - 50230000-6 Repair, maintenance and associated services related to roads and other equipment, (maintenance and current minor repairs of public roads of local importance in the Lugansk region).
CPV: 50230000-6
Період постачання: з 01 січня 2021 по 31 грудня 2023

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору на підставі Постанови КМУ від 04.12.2019 № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”. Аванс 90 Календарні 30
Надання послуг розрахунки проводяться Замовником шляхом оплати за виконані послуги, при надходженні коштів на р/р Замовнику. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2020 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 16:48
Додаток 3.docx
18 вересня 2020 16:32
ТД експлуатаційне утримання та ПДР.docx
18 вересня 2020 16:32
Додаток 6.docx
18 вересня 2020 16:32
Додаток 5 проект договору.docx
18 вересня 2020 16:32
Додаток 4.docx
18 вересня 2020 16:32
Додаток 2.docx
18 вересня 2020 16:32
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо аналогічного досвіду та розрахунків
Дата подання: 30 вересня 2020 08:19
Дата відповіді: 01 жовтня 2020 10:33
Шановний Замовник! 1. Законом в статті 16 передбачається, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, серед яких одним з критеріїв є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). В той же час Замовник встановлює в ТД вимогу про надання учасниками підтвердження досвіду по ДВОХ об'єктах. Замовником визначено, що "Аналогічним вважається договір по поточному дрібному ремонту та експлуатаційному утриманню автомобільних доріг загального користування", проте від учасників вимагається підтвердження в довідці зазначити "Обсяги будівельних робіт тис. грн." Просимо внести зміни у відповідності до діючого законодавства. 2. Пунктом 1 Розділу ІІІ передбачено, що "Розрахунок ціни має бути виконаний з використанням будь-якого сертифікованого програмного комплексу, в якому враховані останні зміни в галузевих стандартах з ціноутворення. Учасник обов’язково подає кошторисну документацію щодо тендерних торгів ще й в електронному вигляді у форматі - файл розширення IMD або BDCU або STS або bdcr." Не є зрозумілим зазначений великий обсяг інформації підтвердить Замовнику, адже цей блок документів буде учасниками визначатись як "Кошторис/Цінова пропозиція" і Замовник може ознайомитись з цими документами вже після аукціону. Більш того, за результатами аукціону вищезазначені документи вже не матимуть ніякої актуальності через можливу активність на аукціоні і зміни цінових пропозицій учасників. Тому, просимо видалити зазначений пункт з ТД. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. У відповідь на Ваше питання повідомляємо: що, Вам необхідно керуватися положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) та вимогами тендерної документації.
Зазначені вимоги тендерної документації нададуть змогу обрати кваліфікованих учасників торгів, які мають відповідний позитивний досвід, з метою отримання замовником максимально актуальної та достовірної інформації, а також, які не порушують права та законні інтереси кваліфікованих учасників та не є перешкодою для подання ними пропозиції тендерних торгів.
щодо аналогічних договорів
Дата подання: 02 жовтня 2020 09:53
Дата відповіді: 02 жовтня 2020 15:42
Добрий день, зідно тендерної документації додатку 2 пункту 3 «Досвід виконання аналогічних договорів» для документального підтвердження виконання договору подається оригінал або копія виконаних робіт КБ-2В, КБ-3, потрібно надати усі акти по зазначеному договору ?
Відповідь: Дякуємо за запитання. У відповідь на Ваше питання повідомляємо: що, Вам необхідно керуватися положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) та вимогами тендерної документації, а саме: Учасник надає оригінал або копію усіх актів виконаних робіт КБ-2В, КБ-3 по зазначеному договору.
згідно додатку 2
Дата подання: 05 жовтня 2020 15:58
Дата відповіді: 06 жовтня 2020 15:00
Згідно тендерної документації додатку 2 п. 3 «Виконання аналогічних договорів» на підтвердження досвіду виконання робіт надаються необхідні документи щонайменше по двох об’єктах з виконанням аналогічного виду робіт з об’ємом не менше 50 % від суми передбаченої вартості предмета закупівлі. Просимо надати роз’яснення мається на увазі, що об’єм робіт 50 % від очікуваної вартості стосується одного договору чи сумарно декілька договорів за останні 3 роки?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. У відповідь на Ваше питання повідомляємо: Вимога Замовника буде виконана якщо учасником у складі тендерної пропозиції буде надано документи, що підтверджують досвід виконання аналогічного договору - договорами по двох об’єктах з виконанням аналогічного виду робіт, з об’ємом не менше 50 % від суми передбаченої предметом закупівлі сумарно по всім поданим учасником договорам.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 13 листопада 2020
UA-2020-09-18-006295-bbcf55ab557d74479b0af0484600aecaa
Найменування: УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКУ ТА УТРИМАННЯ МЕРЕЖІ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ ОБЛАСТІ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41908217
Місцезнаходження: 93405, Україна, Луганська область обл., м. Сєвєродонецьк, проспект ЦЕНТРАЛЬНИЙ, буд. 59
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "ЄВРО-БУД КОМПАНІ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 листопада 2020 13:25
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до Додатку № 2 до документації тендерних торгів, для документального підтвердження кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону Учасник повинен надати: 1. оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт (надання послуг) Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі.; ТОВ «ЄВРО-БУД КОМПАНІ» у складі тендерної пропозиції надав довідку з інформацією щодо основних видів обладнання, машин та механізмів від 15.10.2020 №819,згідно з якої відсутній лист-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі від 28.02.2020 №28/01-2020 з ТОВ «ЮРАЙ ЛТД», щодо не заперечення використання його фрези дорожньої для надання послуг ТОВ «ЄВРО-БУД КОМПАНІ», що не відповідає вимогам тендерної документації. 2. надати: - скан-копії дипломів про закінчення учбових закладів на інженерно - технічних працівників (інженери, виконроби, майстри, геодезисти та ін.), перерахованих в довідці; - копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. ТОВ «ЄВРО-БУД КОМПАНІ» у складі тендерної пропозиції надав документи відповідно до довідки від 15.10.2020 №817, не в повному обсязі (відсутні накази про прийняття на роботу та копії трудових книжок, а також на інженерно - технічних працівників скан-копії дипломів про закінчення учбових закладів), що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: - Кремінський РАД головного інженера Скиданенко Микола Сергійович, водіїв автонавантажувача Бацман Віталій Васильович та Шилов Максим Вікторович, дорожніх робітників Решотка Олександр Миколайович, Савченко Володимир Володимирович, Лісний Олег Миколайович, прийомоздавальник вантажив Безкоровайний Сергій Аксентійович, диспетчер Сириця Лілія Анатоліївна, які зазначені у Довідці. - Лисичанський РАД трактористів Філін Олександр Ілліч, Шварьов Петро Сергійович, водія автотранспортних засобів Шевкунов Віктор Вікторович, електромеханіка Янушев Андрій Володимирович, які зазначені у Довідці. Такі вимоги зазначені Замовником у п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» п.п.1.1. тендерної документації, п. 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством…» п.п. 5.1. тендерної документації Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації та п.1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази», п.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку № 2 до документації тендерних торгів. Враховуючи зазначене, Учасник для усунення невідповідності, відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), має подати приведені у відповідність документи.

Документи

Публічні документи

05 грудня 2020 16:22
Електронний підпис
05 грудня 2020 16:20
6 Довідка_не банкрут.pdf
03 грудня 2020 17:31
Електронний підпис
03 грудня 2020 17:20
Реєстр.PDF
03 грудня 2020 17:20
6 Довідка_не банкрут.pdf
13 листопада 2020 09:46
Електронний підпис
13 листопада 2020 09:44
Супровідний лист.PDF
19 жовтня 2020 16:50
Електронний підпис
19 жовтня 2020 16:50
Електронний підпис
19 жовтня 2020 16:20
52 Довідка працівники.PDF
19 жовтня 2020 16:11
1 Реєстр.PDF
19 жовтня 2020 16:07
53 Троїцький РАД.pdf
19 жовтня 2020 16:07
53 Старобільська ДЕД_3.PDF
19 жовтня 2020 16:07
53 Старобільська ДЕД_2.PDF
19 жовтня 2020 16:07
53 Старобільська ДЕД_1.PDF
19 жовтня 2020 16:07
53 Сватівський РАД_3.PDF
19 жовтня 2020 16:07
53 Сватівський РАД_2.PDF
19 жовтня 2020 16:07
53 Сватівський РАД_1.PDF
19 жовтня 2020 16:07
53 Новопсковський РАД_2.PDF
19 жовтня 2020 16:07
53 Новопсковський РАД_1.pdf
19 жовтня 2020 16:07
53 Новоайдарський РАД_2.PDF
19 жовтня 2020 16:07
53 Новоайдарський РАД_1.PDF
19 жовтня 2020 16:07
53 Міловський РАД.pdf
19 жовтня 2020 16:07
53 Марковський РАД_3.PDF
19 жовтня 2020 16:07
53 Марковський РАД_2.PDF
19 жовтня 2020 16:07
53 Марківський РАД_1.PDF
19 жовтня 2020 16:07
53 Лисичанський РАД_1.PDF
19 жовтня 2020 16:07
53 Кремінський РАД_3.PDF
19 жовтня 2020 16:07
53 Кремінський РАД_2.PDF
19 жовтня 2020 16:07
53 Кремінський РАД_1.pdf
19 жовтня 2020 16:06
53 Біловодський РАД.pdf
19 жовтня 2020 16:06
53 АУП.pdf
19 жовтня 2020 15:42
53_.Відгуки.pdf
18 жовтня 2020 17:33
18 Довідка щодо ст. 17.PDF
18 жовтня 2020 17:33
58 Договірна ціна част 2.PDF
18 жовтня 2020 17:33
58 Договірна ціна част 1.PDF
18 жовтня 2020 17:33
56 Тендерна пропозиція.PDF
18 жовтня 2020 17:33
49 Субп_Бази_3.PDF
18 жовтня 2020 17:33
49 Субп_Бази_2.PDF
18 жовтня 2020 17:33
49 Субп_Бази_1.PDF
18 жовтня 2020 17:33
42 Дог. атестації АБЗ.PDF
18 жовтня 2020 17:33
37 Дорожні робітники.PDF
18 жовтня 2020 17:33
36 Машиністи водії.PDF
18 жовтня 2020 17:33
13 Статут з описом.pdf
18 жовтня 2020 17:33
12 Витяг з ЄДРПОУ.PDF
18 жовтня 2020 17:33
11 Витяг ПДВ.pdf

Документи

Публічні документи

19 жовтня 2020 16:49
Електронний підпис
19 жовтня 2020 16:49
Електронний підпис
19 жовтня 2020 16:44
Тендерна пропозиція.pdf
19 жовтня 2020 16:39
Банківська гарантія.7z
19 жовтня 2020 16:39
Розрахунок ДЦ.pdf
19 жовтня 2020 16:39
161.imd
19 жовтня 2020 16:39
1.2.15. Трактористи.pdf
19 жовтня 2020 16:39
1.2.14. Машиністи фрези.pdf
19 жовтня 2020 16:39
1.2.9. Машиністи ДТМ.pdf
19 жовтня 2020 16:39
1.2.6.2. Машиністи котка.pdf
19 жовтня 2020 16:39
1.2.6.1. Машиністи котка.pdf
19 жовтня 2020 16:39
1.2.4.2. Водії.pdf
19 жовтня 2020 16:39
1.2.4.1. Водії.pdf
19 жовтня 2020 16:39
1.2.3. Машиністи крана.pdf
19 жовтня 2020 16:39
1.2.1.2. ІТР.pdf
19 жовтня 2020 16:39
1.2.1.1. ІТР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЄВРО-БУД КОМПАНІ"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 листопада 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЄВРО-БУД КОМПАНІ" 665 855 805,54
UAH з ПДВ
653 630 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 668 780 924,54
UAH з ПДВ
653 639 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2020 16:22
Електронний підпис
05 грудня 2020 16:20
6 Довідка_не банкрут.pdf
03 грудня 2020 17:31
Електронний підпис
03 грудня 2020 17:20
Реєстр.PDF
03 грудня 2020 17:20
6 Довідка_не банкрут.pdf
13 листопада 2020 09:46
Електронний підпис
13 листопада 2020 09:44
Супровідний лист.PDF
19 жовтня 2020 16:50
Електронний підпис
19 жовтня 2020 16:50
Електронний підпис
19 жовтня 2020 16:20
52 Довідка працівники.PDF
19 жовтня 2020 16:11
1 Реєстр.PDF
19 жовтня 2020 16:07
53 Троїцький РАД.pdf
19 жовтня 2020 16:07
53 Старобільська ДЕД_3.PDF
19 жовтня 2020 16:07
53 Старобільська ДЕД_2.PDF
19 жовтня 2020 16:07
53 Старобільська ДЕД_1.PDF
19 жовтня 2020 16:07
53 Сватівський РАД_3.PDF
19 жовтня 2020 16:07
53 Сватівський РАД_2.PDF
19 жовтня 2020 16:07
53 Сватівський РАД_1.PDF
19 жовтня 2020 16:07
53 Новопсковський РАД_2.PDF
19 жовтня 2020 16:07
53 Новопсковський РАД_1.pdf
19 жовтня 2020 16:07
53 Новоайдарський РАД_2.PDF
19 жовтня 2020 16:07
53 Новоайдарський РАД_1.PDF
19 жовтня 2020 16:07
53 Міловський РАД.pdf
19 жовтня 2020 16:07
53 Марковський РАД_3.PDF
19 жовтня 2020 16:07
53 Марковський РАД_2.PDF
19 жовтня 2020 16:07
53 Марківський РАД_1.PDF
19 жовтня 2020 16:07
53 Лисичанський РАД_1.PDF
19 жовтня 2020 16:07
53 Кремінський РАД_3.PDF
19 жовтня 2020 16:07
53 Кремінський РАД_2.PDF
19 жовтня 2020 16:07
53 Кремінський РАД_1.pdf
19 жовтня 2020 16:06
53 Біловодський РАД.pdf
19 жовтня 2020 16:06
53 АУП.pdf
19 жовтня 2020 15:42
53_.Відгуки.pdf
18 жовтня 2020 17:33
18 Довідка щодо ст. 17.PDF
18 жовтня 2020 17:33
58 Договірна ціна част 2.PDF
18 жовтня 2020 17:33
58 Договірна ціна част 1.PDF
18 жовтня 2020 17:33
56 Тендерна пропозиція.PDF
18 жовтня 2020 17:33
49 Субп_Бази_3.PDF
18 жовтня 2020 17:33
49 Субп_Бази_2.PDF
18 жовтня 2020 17:33
49 Субп_Бази_1.PDF
18 жовтня 2020 17:33
42 Дог. атестації АБЗ.PDF
18 жовтня 2020 17:33
37 Дорожні робітники.PDF
18 жовтня 2020 17:33
36 Машиністи водії.PDF
18 жовтня 2020 17:33
13 Статут з описом.pdf
18 жовтня 2020 17:33
12 Витяг з ЄДРПОУ.PDF
18 жовтня 2020 17:33
11 Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

19 жовтня 2020 16:49
Електронний підпис
19 жовтня 2020 16:49
Електронний підпис
19 жовтня 2020 16:44
Тендерна пропозиція.pdf
19 жовтня 2020 16:39
Банківська гарантія.7z
19 жовтня 2020 16:39
Розрахунок ДЦ.pdf
19 жовтня 2020 16:39
161.imd
19 жовтня 2020 16:39
1.2.15. Трактористи.pdf
19 жовтня 2020 16:39
1.2.14. Машиністи фрези.pdf
19 жовтня 2020 16:39
1.2.9. Машиністи ДТМ.pdf
19 жовтня 2020 16:39
1.2.6.2. Машиністи котка.pdf
19 жовтня 2020 16:39
1.2.6.1. Машиністи котка.pdf
19 жовтня 2020 16:39
1.2.4.2. Водії.pdf
19 жовтня 2020 16:39
1.2.4.1. Водії.pdf
19 жовтня 2020 16:39
1.2.3. Машиністи крана.pdf
19 жовтня 2020 16:39
1.2.1.2. ІТР.pdf
19 жовтня 2020 16:39
1.2.1.1. ІТР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЄВРО-БУД КОМПАНІ"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЄВРО-БУД КОМПАНІ"
#41182929
Переможець 653 630 000,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2020 16:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 листопада 2020 16:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЄВРО-БУД КОМПАНІ"
#41182929
653 630 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2024 11:25
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2022 10:31
Додаткова угода 9 до Договору 73_2020 з Додатком 3.pdf зміни до договору
23 грудня 2022 10:29
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2022 17:22
Дод.угода 8 до Договору 73.2020 від 05.10.2022.pdf зміни до договору
05 жовтня 2022 17:13
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 15:19
Дод. угода 7 до Договору 73.2020 від 28.12.2021.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 15:18
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2021 14:28
Додаткова угода 6 до Договору 73.2020 від 07.12.2021.pdf зміни до договору
07 грудня 2021 14:26
Електронний підпис зміни до договору
10 листопада 2021 11:06
Додаткова угода №5 до Договору73.2020 від 10.11.2021.pdf зміни до договору
10 листопада 2021 11:05
Електронний підпис зміни до договору
22 липня 2021 11:18
Дод. угода 4 до Договору 73.2020 від 22.07.2021.pdf зміни до договору
22 липня 2021 11:17
Електронний підпис зміни до договору
09 липня 2021 10:31
Дод.уг. 3 до Договору 73.2020 від 09.07.2021.pdf зміни до договору
09 липня 2021 10:29
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2021 09:56
Дод. угода 2 від 31.03.2021 до Договору73.2020.pdf зміни до договору
01 квітня 2021 09:56
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 10:49
дод.угода №1 від 17.12.2020 до договору 73.2020.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 10:48
Електронний підпис укладений
08 грудня 2020 11:43
додатки до договору 73.2020.pdf укладений
08 грудня 2020 11:42
73.2020.pdf укладений
08 грудня 2020 11:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, у зв'язку зі зміною з 14.12.2020 найменування Замовника згідно з розпорядженням голови ЛОДА-керівника ОВЦА від 07.09.2020 №589.
Номер договору про закупівлю: 73/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Пункт 3.1. Розділу 3. Ціна Договору викласти в новій редакції. 2.Додаток 3 викласти в новій редакції, що додається.3. Викласти в розділі 13. Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін та Додатковій угоді №1 до договору № 73/2020 від 08.12.2020 р. від "17" грудня 2020 року реквізити Замовника в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 73/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.У зв’язку зі зміною з 01.07.2021 найменування «Замовника» згідно розпорядження голови ЛОДА-керівника ОВЦА від 25.05.2021 №357 2.Викласти в розділі 13.Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін, Додатковій угоді №1 від "17"грудня 2020 та Додатковій угоді № 2 від "31" березня 2021 року реквізити Замовника в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 73/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.1. Розділу 3. Ціна Договору викласти в новій редакції 2. Додаток 3 викласти в новій редакції, що додається
Номер договору про закупівлю: 73/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Пункт 3.1. Розділу 3.Ціна Договору викласти в новій редакції. 2. Додаток 3 викласти в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 73/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.1. Розділу 3. Ціна Договору викласти в новій редакції. 2. Додаток 3 викласти в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 73/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.пункт 3.1. Розділу 3.Ціна Договору викласти в новій редакції; 2. Додаток 3 викласти в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 73/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести такі зміни до Договору: 1) пункт 3.1. Розділу 3. Ціна Договору викласти в новій редакції. 2) Додаток 3 викласти в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 73/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести такі зміни до Договору: 1) пункт 3.1. Розділу 3. Ціна Договору викласти в новій редакції; 2) Додаток 3 викласти в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 73/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 111 368 592,54
UAH (в тому числі ПДВ 18 561 432,09 UAH)