Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Телевізори, проектори та проекційні екрани для НУШ (ДК 021:2015: "32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання")
Очікувана вартість
60 600,00 UAH
UA-2020-09-18-006242-b a400745e95ea4bdd9476e0d76f603896
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Кручок

+380412406009 406009@ukr.net

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Глибочицька сільська рада Житомирського району Житомирської області
Код ЄДРПОУ: 04348289
Місцезнаходження: 12403, Україна , Житомирська обл., с. Глибочиця, вул. Михайла Грушевського, 2
Контактна особа: Катерина Кручок
+380412406009
406009@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2020 00:00
Очікувана вартість: 60 600,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 303,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Під час проведення спрощеної закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення спрощеної закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Допускається подання Учасником документів, складених/перекладених російською мовою, а саме: -інструкції з використання російською мовою, якщо це не суперечить чинному законодавству і відповідає матеріалам реєстраційного досьє; -документи, що підтверджують реєстрацію товару в країні виробника; -сертифікати, гарантійні листи виробника; -рекламні проспекти, аналітичні статті тощо. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з роботами (послугами, товарами), що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Місцезнаходження замовника: 12403, вул. М.Грушевського, буд. 2, с.Глибочиця, Житомирського району, Житомирської області. Код ЄДРПОУ: 04348289. Категорія замовника – пункт 1 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2. Вид закупівлі: абзац 3 пункт 5 частина 2 стаття 4 Закону України «Про публічні закупівлі». На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі Порядку), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082, за умов відсутності технічної можливості зазначення інформації відповідно до вимог пункту 14 Порядку, надаємо зазначену інформацію у вигляді доданого файлу ("Інформація відповідно до Порядку") в розділі документація/документи. Строк поставки Товару – протягом 10 (десяти) календарних днів з дня підписання договору
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Телевізор Hisense 55A7400F
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12404, Україна, Житомирська область, с. Гадзинка, вул. Вишнева, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
1 штуки
Телевізор Hisense 55A7400F
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12524, Україна, Житомирська область, с. Студениця, вул. Центральна, 1 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
1 штуки
Проектор Acer X1223H
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12524, Україна, Житомирська область, с. Студениця, вул. Центральна, 1 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
2 штуки
Проектор Acer X1223H
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12403, Україна, Житомирська область, с. Глибочиця, вул. 40 років Перемоги, буд.3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
2 штуки
Проекційний екран
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12403, Україна, Житомирська область, с. Глибочиця, вул. 40 років Перемоги, буд.3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
1 штуки
Проекційний екран
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12524, Україна, Житомирська область, с. Студениця, вул. Центральна, 1 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати (порядок розрахунків): розрахунки за поставлений Товар проводяться в безготівковій формі в національній грошовій одиниці України шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня поставки Товару на підставі рахунку та накладної Пiсляоплата 20 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

18 вересня 2020 16:58
Електронний цифровий підпис
18 вересня 2020 16:28
Додаток 2.doc
18 вересня 2020 16:28
Інформація відповідно до Порядку.docx
18 вересня 2020 16:28
Додаток 3.docx
18 вересня 2020 16:28
Додаток 1.docx
18 вересня 2020 16:28
Оголошення спрощеної закупівлі.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 60 194,10
UAH з ПДВ
60 194,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2020 23:16
sign.p7s
01 жовтня 2020 23:16
Установчі документи.pdf
01 жовтня 2020 23:16
Уповноважена особа.pdf
01 жовтня 2020 23:16
Технічні вимоги згода.pdf
01 жовтня 2020 23:16
Таблиця відповідності.pdf
01 жовтня 2020 23:16
Проект договору.pdf
01 жовтня 2020 23:16
Згода на обробку ПД.pdf
01 жовтня 2020 23:16
Документи якості.pdf
01 жовтня 2020 23:16
Довідка ліцензування.pdf
01 жовтня 2020 23:16
Довідка довкілля.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
Рішення скасоване 60 194,10
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 17:12
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
Відхилено 60 194,10
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 17:17

Документи

06 жовтня 2020 11:15
sign.p7s
06 жовтня 2020 11:14
Рішення УО №93.PDF

Документи

12 жовтня 2020 17:17
sign.p7s
12 жовтня 2020 17:17
Рішення УО №105.PDF

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку