Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (альбом для малювання, бейдж горизонтальний на шнурку, біндер, бланк подорожнього листа службового легкового автомобіля, блокнот, гумка, дестеплер, закладки пластикові, зошит, календар настільний перекидний 2021 рік, клей- олівець, клейка стрічка, клейка стрічка канцелярська, кольоровий папір, конверт, коректор стрічковий, коректор-ручка, крейда кольорова, лінійка, лоток горизонтальний, лоток вертикальний, набір текстових маркерів, набір маркерів для фліпчартів, ніж канцелярський, ножиці офісні, олівець, олівці кольорові, папір для фліпчартів, папір для нотаток, папір для нотаток проклеєний, папір формату А3, папір формату А4, папка, папка-реєстратор, підставка під календар, підставка під друковану продукцію, ручка гелева, ручка масляна,, ручка кулькова, скоби, стрічка клейка двохстороння, степлер, скріпки, точилки для олівців, файл формату А5, файл формату А4, фоторамка, фотопапір, щоденник на 2021 рік)
Очікувана вартість
201 079,70 UAH
UA-2020-09-18-006004-b 9e138547e44b4c38810a19ecfb5ae8c3
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стацюк Роман

+380332723315
+380332728628
r.statsyuk@volsz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Волинський обласний центр зайнятості"
Код ЄДРПОУ: 05427482
Вебсайт: http://www.dcz.gov.ua/vol/control/uk/index
Місцезнаходження: 43025, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, вул. Б.Хмельницького, 3а
Контактна особа: Стацюк Роман
+380332723315,+380332728628
r.statsyuk@volsz.gov.ua
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 16:13
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2020 16:10
Очікувана вартість: 201 079,70 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 005,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Найменування - Волинський обласний центр зайнятості; місцезнаходження - 43025, Волинська область, місто Луцьк, вулиця Богдана Хмельницького, будинок 3А; ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - 05427482; категорія - органи соціального страхування, зазначені у пункті 2 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою; дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону - визначається електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель; розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях - 0,5 відсотка (1005 грн. 40 коп.); математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг - протягом десяти календарних днів з дня отримання заявки постачальником, але не пізніше 30.11.2020 року.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16504 одиниця
код ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (альбом для малювання, бейдж горизонтальний на шнурку, біндер, бланк подорожнього листа службового легкового автомобіля, блокнот, гумка, дестеплер, закладки пластикові, зошит, календар настільний перекидний 2021 рік, клей- олівець, клейка стрічка, клейка стрічка канцелярська, кольоровий папір, конверт, коректор стрічковий, коректор-ручка, крейда кольорова, лінійка, лоток горизонтальний, лоток вертикальний, набір текстових маркерів, набір маркерів для фліпчартів, ніж канцелярський, ножиці офісні, олівець, олівці кольорові, папір для фліпчартів, папір для нотаток, папір для нотаток проклеєний, папір формату А3, папір формату А4, папка, папка-реєстратор, підставка під календар, підставка під друковану продукцію, ручка гелева, ручка масляна,, ручка кулькова, скоби, стрічка клейка двохстороння, степлер, скріпки, точилки для олівців, файл формату А5, файл формату А4, фоторамка, фотопапір, щоденник на 2021 рік)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43025, Україна, Волинська область, м.Луцьк, Богдана Хмельницького,3А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару Замовником здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання належним чином оформлених накладних Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2020 16:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛОГВИНЮК ВАДИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ 154 000,00
UAH з ПДВ
154 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 жовтня 2020 13:08
Електронний підпис
03 жовтня 2020 13:08
ЦП Логвинюк ВВ.pdf.p7s
03 жовтня 2020 13:08
ЦП Логвинюк ВВ.pdf
03 жовтня 2020 13:08
Сертифікат2.rar
03 жовтня 2020 13:08
Сертифікат1.rar
03 жовтня 2020 13:08
Проект договору.pdf.p7s
03 жовтня 2020 13:08
Проект договору.pdf
03 жовтня 2020 13:08
Порівняльна таблиця.pdf.p7s
03 жовтня 2020 13:08
Порівняльна таблиця.pdf
03 жовтня 2020 13:08
паспорт.pdf.p7s
03 жовтня 2020 13:08
паспорт.pdf
03 жовтня 2020 13:08
ідентифікаційний код.pdf
03 жовтня 2020 13:08
Довідка що до санкцій.pdf
03 жовтня 2020 13:08
Гарантійний лист.pdf.p7s
03 жовтня 2020 13:08
Гарантійний лист.pdf
03 жовтня 2020 13:08
Витяг.pdf.p7s
03 жовтня 2020 13:08
Витяг.pdf
03 жовтня 2020 13:08
Витяг з реєстру.pdf.p7s
03 жовтня 2020 13:08
Витяг з реєстру.pdf
03 жовтня 2020 13:08
Виписка.pdf.p7s
03 жовтня 2020 13:08
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛОГВИНЮК ВАДИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ

Інформація про відміну

Дата відміни
04 жовтня 2020 16:10
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій