Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М’які меблі для створення нового освітнього простору
Очікувана вартість
1 223 000,00 UAH
UA-2020-09-18-005972-b 01c582720b344145b66cb0660f9f88b2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дроздова Ольга Юріївна

dnepr-osvitakkt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397216
Місцезнаходження: 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А
Контактна особа: Дроздова Ольга Юріївна
dnepr-osvitakkt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 16:12
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2020 14:00
Початок аукціону: 06 жовтня 2020 12:12
Очікувана вартість: 1 223 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 115,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 36690 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
550 штуки
М’які меблі для створення нового освітнього простору
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02105, Україна, м. Київ, м. Київ, пр-т Миру, 6-А (заклади освіти)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 листопада 2020
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Усунення порушень
Дата подання: 23 вересня 2020 07:32
Дата відповіді: 25 вересня 2020 10:04
Доброго дня! Просимо усунути порушення та виключити з вимог ТД, надання сертифікатів ISO, оскільки ці стандарти стосуються не якості товару, а менеджменту та бізнес-процесів компанії. Сертифікація ISO не є обов'язковою, а встановлення таких вимог лише дискримінує учасників і жодним чином не впливає на якість предмету закупівлі.
Відповідь: Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне. На сьогоднішній день системи управління якістю, розроблені відповідно до вимог стандарту ISO 9001, є найкращим загальновизнаним у світі запобіжним механізмом, який забезпечує якість продукції на всіх етапах її виробничого (життєвого) циклу та постачання. Тобто, ще до початку співпраці Замовник може бути впевненим у відповідальності Учасника, оскільки його виробництво було перевірено сторонньою організацією із сертифікації. Замовником встановлено в тендерній документації надання сертифікату на систему управління якістю відповідно вимогам ДСТУ ISO 9001:2015(ISO 9001:2015,IDT), «Системи управління якістю. Вимоги», є чинним з 01.07.2016 року та який не скасований жодним нормативно-правовим документом та є чинними в Україні на сьогоднішній день. Окрім того, діяльність будь-якого підприємства чи організації так чи інакше впливає на навколишнє середовище. І вплив цей, як правило, негативний: викиди газів у атмосферу, відходи виробництва – усе це забруднює довкілля. Одним з найперспективніших шляхів розв’язання екологічних проблем виробництва вважається системний підхід в екологічному управлінні, заснований на вимогах міжнародних стандартів серії ISO 14000. Одним з ключових стандартів, орієнтованих на поліпшення екологічних характеристик діяльності підприємства, та продукції що він виготовляє є стандарт ISO 14001, який містить перелік та опис основних елементів системи управління навколишнім середовищем і керівні вказівки щодо їх застосування. Цей стандарт має структуру, подібну до стандарту серії ISO 9001, що дозволяє поєднати на підприємстві одночасно дві системи. В тендерній документації Замовник вимагає надання сертифікату на відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015,IDT), на систему екологічного управління якістю, вимоги та настанови, щодо застосування на виробництві, який є чинним з 01.07.2016 року та який не скасований жодним нормативно-правовим документом та є чинними в Україні на сьогоднішній день. Зазначаємо, що отримання зазначених сертифікатів виробника продукції можливе будь-яким суб’єктом господарської діяльності (юридичні та фізичні особи), в Україні наявні сертифіковані виробники в достатній кількості. Тож Вас, як потенційного Учасника, ніщо не обмежує в отриманні даних сертифікатів для виконання вимоги Замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 жовтня 2020 12:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ" 1 175 280,00
UAH з ПДВ
1 175 280,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Шиман С. Л. 1 222 690,00
UAH з ПДВ
1 222 690,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2020 17:45
Електронний підпис
09 жовтня 2020 17:43
4 ст 17 Інформація.pdf
09 жовтня 2020 17:43
Dovidka_20273336750690923857.pdf
09 жовтня 2020 17:43
3 Ліцензування.pdf
09 жовтня 2020 17:43
public_doc (6).pdf
09 жовтня 2020 17:43
public_doc (5).p7s
09 жовтня 2020 17:43
Dovidka_20273336750690923857.pdf.p7s
02 жовтня 2020 22:33
Електронний підпис
02 жовтня 2020 22:32
25 Документи якості.pdf
02 жовтня 2020 22:32
2 МТБ документи.pdf
02 жовтня 2020 22:32
19426.zip
02 жовтня 2020 22:32
8 Статут та опис.pdf
02 жовтня 2020 22:32
26 ISO.pdf
02 жовтня 2020 22:32
36 Захист довкілля.pdf
02 жовтня 2020 22:32
35 Складові ціни.pdf
02 жовтня 2020 22:32
33 Гарантія якості.pdf
02 жовтня 2020 22:32
24 Порівняльна таблиця.pdf
02 жовтня 2020 22:32
11 Паспорт, ІНН (копія).pdf
02 жовтня 2020 22:32
19 Проект договору.pdf
02 жовтня 2020 22:32
22 Згода з тз.pdf
02 жовтня 2020 22:32
5 аналогічний досвід.pdf
02 жовтня 2020 22:32
21 Лист згода Опд1.pdf
02 жовтня 2020 22:32
15 ст 17 Інформація.pdf
02 жовтня 2020 22:32
20 Згода з ОПД.pdf
02 жовтня 2020 22:32
18 Субпідрядник.pdf
02 жовтня 2020 22:32
10 Витяг ПДВ.pdf
02 жовтня 2020 22:32
14Ліцензування.pdf
02 жовтня 2020 22:31
12 Про право підпису.pdf
02 жовтня 2020 22:31
3 працівники 3.pdf
02 жовтня 2020 22:31
1 довідка МТБ.pdf
02 жовтня 2020 22:31
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

03 жовтня 2020 13:55
Електронний підпис
03 жовтня 2020 13:54
Гарантія.pdf
03 жовтня 2020 13:54
Згода з тз.pdf
03 жовтня 2020 13:54
Лист ліцензування.pdf
03 жовтня 2020 13:54
Лист не є юр особою.pdf
03 жовтня 2020 13:53
Лист субпідрядник.pdf
03 жовтня 2020 13:53
Монтаж.pdf
03 жовтня 2020 13:53
Проект договору.pdf
03 жовтня 2020 13:53
ст 17.pdf
03 жовтня 2020 13:53
ст 17ч1ч2.pdf
03 жовтня 2020 13:53
Технічна специфікація.pdf
03 жовтня 2020 13:53
Установчі.pdf
03 жовтня 2020 13:53
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ"

ФОП Шиман С. Л.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ"
#42186354
Переможець 1 175 280,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2020 15:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2020 15:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ"
#42186354
1 175 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:10
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2020 10:44
Договір № 199 (мякі меблі для створення нового освітнього простору).pdf укладений
23 жовтня 2020 10:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 175 280,00
UAH (в тому числі ПДВ 195 880,00 UAH)