Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі
Очікувана вартість
635 000,00 UAH
UA-2020-09-18-005870-b 747fc5c073d641688d0205d6ce9e91ab
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сірик Валентина Володимирівна

+380463171524 tenderosvitanizhyn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Ніжинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02147606
Місцезнаходження: 16600, Україна , Чернігівська обл., місто Ніжин, вул.Купецька 13
Контактна особа: Сірик Валентина Володимирівна
+380463171524
tenderosvitanizhyn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 16:06
Звернення за роз’ясненнями: до 26 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 жовтня 2020 12:30
Початок аукціону: 07 жовтня 2020 13:57
Очікувана вартість: 635 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
386 шт
Стіл учнівський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16600, Україна, Чернігівська область, м.Ніжин, Згідно ТД
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
772 шт
Стілець учнівський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16600, Україна, Чернігівська область, м.Ніжин, Згідно ТД
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 вересня 2020 12:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2020 12:27
перелік змін до ТД.pdf
28 вересня 2020 12:27
Оновлена ТД.pdf
28 вересня 2020 12:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2020 12:27
перелік змін до ТД.pdf
28 вересня 2020 12:27
Оновлена ТД.pdf
18 вересня 2020 16:07
ТД шкільні меблі.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно документації
Дата подання: 21 вересня 2020 09:47
Дата відповіді: 22 вересня 2020 15:36
Доброго дня! Надайте, будь ласка, документацію у ворді, щоб з нею можна було працювати.
Відповідь: Дякуємо за запитання! Тендерним комітетом його було дуже уважно розглянуто та за результатами розгляду повідомляємо таке. Статтею 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Нашу тендерну документацію розроблено та затверджено рішенням тендерного комітету Управління освіти Ніжинської міської ради Чернігівської області від «18» вересня 2020 року та оприлюднено для вільного доступу в електронній системі закупівель, що повністю відповідає вимогам чинного законодавства України з питань публічних закупівель. У нас відсутня інформація, чому ви не можете з нею працювати?
технічні характеристики
Дата подання: 21 вересня 2020 11:25
Дата відповіді: 22 вересня 2020 15:37
Добрий день. Згідно вимог шкільних меблів, закупівля яких здійснюються за кодом ДК 021:2015 "39160000-1 Шкільні меблі" столи типу два повинні регулюватись на 5 розмірів та на 3 розміри 3-7 та 3-5;5-7. Вага не більше 4 кг для стільця та 10 кг для парти/стола. Вказані вами габарітні розміри стола та регулювання висоти не відповідає технічним вимогам Нової Української школи. Просимо внести зміни до технічного завдання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання! Тендерним комітетом його було дуже уважно розглянуто та за результатами розгляду повідомляємо таке. У нас відсутня інформація на які саме «вимог шкільних меблів» та «технічні вимоги Нової Української школи» ви посилаєтеся, однак, вимоги до шкільних меблів, які наведено нами у тендерній документації, повинністю відповідають чинному законодавству України, зокрема, але не виключно Типовому переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи, затвердженому наказом Міністерства освіти і науки України від 07 лютого 2020 року № 143, ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) тощо.
технічні характеристики
Дата подання: 23 вересня 2020 10:39
Дата відповіді: 24 вересня 2020 15:46
Добрый день. Укажите пожалуйста шаг регулировки угла наклона столешницы. Заранее спасибо.
Відповідь: Дякуємо за запитання! Тендерним комітетом його було дуже уважно розглянуто та за результатами розгляду повідомляємо таке. У нашій тендерній документації, зокрема і в технічній специфікації відсутні показники «шагу регулировки угла наклона столешницы» (мовою оригіналу). Однак, звертаємо увагу, що вид товару «стіл учнівський 2-місний р.4-6, з полицею та регулюванням кута нахилу стільниці» повинен відповідати ДСТУ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови», ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79).
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2020 14:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СПЕРЕЛУП ВАДИМ АНАТОЛІЙОВИЧ" 633 000,00
UAH з ПДВ
633 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АНТАНДАР" 634 000,00
UAH з ПДВ
634 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 жовтня 2020 09:36
Електронний підпис
09 жовтня 2020 17:10
Електронний підпис
08 жовтня 2020 17:53
Електронний підпис
05 жовтня 2020 18:31
Електронний підпис
05 жовтня 2020 18:29
22 Витяг з ЄДР.pdf
05 жовтня 2020 18:29
19 Зразок паспорту.pdf
05 жовтня 2020 18:29
11 Декларації.pdf
05 жовтня 2020 18:29
6 Фінансова звітність.pdf

Публічні документи

05 жовтня 2020 17:46
Електронний підпис
05 жовтня 2020 17:43
ант договір.pdf
05 жовтня 2020 17:43
Технічний опис.pdf
05 жовтня 2020 17:43
Код доступу.pdf
05 жовтня 2020 17:43
Згода щодо витрат.pdf
05 жовтня 2020 17:42
Дозволи ліцензії.pdf
05 жовтня 2020 17:42
Довідка про персонал.pdf
05 жовтня 2020 17:42
Згода з документацією.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СПЕРЕЛУП ВАДИМ АНАТОЛІЙОВИЧ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "АНТАНДАР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "СПЕРЕЛУП ВАДИМ АНАТОЛІЙОВИЧ"
#3027417275
Переможець 633 000,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2020 16:20
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 жовтня 2020 15:07

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах Тендерним комітетом Управління освіти Ніжинської міської ради Чернігівської області, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «СПЕРЕЛУП ВАДИМ АНАТОЛІЙОВИЧ», виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось нашою тендерною документацією. З огляду на вищевикладене, керуючись частиною 9 статті 26 та частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) вимагаємо учаснику закупівлі ФОП «СПЕРЕЛУП ВАДИМ АНАТОЛІЙОВИЧ» усунути невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Перелік виявлених невідповідностей: - надана у складі тендерної пропозиції учасника ФОП «СПЕРЕЛУП ВАДИМ АНАТОЛІЙОВИЧ» - Довідка із зазначенням наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази, технологій та їх описанням (від 01.10.2020 р. № 03/5870) не відповідає вимогам тендерної документації (Додаток 1); - надана у складі тендерної пропозиції учасника ФОП «СПЕРЕЛУП ВАДИМ АНАТОЛІЙОВИЧ» - Довідка із зазначенням наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та їх описанням (від 01.10.2020 р. № 04/5870) не відповідає вимогам тендерної документації (Додаток 1); - надана у складі тендерної пропозиції учасника ФОП «СПЕРЕЛУП ВАДИМ АНАТОЛІЙОВИЧ» - Довідка із зазначенням наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору та його описанням (від 01.10.2020 р. № 05/5870) не відповідає вимогам тендерної документації (Додаток 1). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - технологія – сукупність виробничих методів і процесів, досвіду у певній галузі виробництва або реалізації товару, а також опис засобів виробництва або реалізації товару та окремих виробничих операцій; Додаток 1 Документальне підтвердження Учасником інформації про його відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону Учасник надає у складі тендерної пропозиції (відповідно до вимог цієї тендерної документації): - довідку із зазначенням наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази, технологій та їх описанням; - довідку із зазначенням наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та їх описанням; - довідку із зазначенням наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору та його описанням; Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - складену у відповідності до вимог тендерної документації довідку із зазначенням наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази, технологій та їх описанням; - складену у відповідності до вимог тендерної документації довідку із зазначенням наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та їх описанням; - складену у відповідності до вимог тендерної документації довідку із зазначенням наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору та його описанням.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2020 16:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СПЕРЕЛУП ВАДИМ АНАТОЛІЙОВИЧ"
#3027417275
633 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2020 14:28
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2020 09:44
дод угода 1.pdf зміни до договору
21 жовтня 2020 09:41
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 12:25
Договір укладений
20 жовтня 2020 12:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 670
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 633 000,00
UAH