Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шкільні меблі
Очікувана вартість
635 000,00 UAH
UA-2020-09-18-005870-b ● 747fc5c073d641688d0205d6ce9e91ab
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Ніжинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02147606 |
Місцезнаходження: | 16600, Україна , Чернігівська обл., місто Ніжин, вул.Купецька 13 |
Контактна особа: |
Сірик Валентина Володимирівна +380463171524 tenderosvitanizhyn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 вересня 2020 16:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 жовтня 2020 12:30 |
Початок аукціону: | 07 жовтня 2020 13:57 |
Очікувана вартість: | 635 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
386 шт
Стіл учнівський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
16600, Україна, Чернігівська область, м.Ніжин, Згідно ТД
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
772 шт
Стілець учнівський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
16600, Україна, Чернігівська область, м.Ніжин, Згідно ТД
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 вересня 2020 12:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 вересня 2020 12:27 |
перелік змін до ТД.pdf | |
28 вересня 2020 12:27 |
Оновлена ТД.pdf |
28 вересня 2020 12:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 вересня 2020 12:27 |
перелік змін до ТД.pdf
|
|||
28 вересня 2020 12:27 |
Оновлена ТД.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стосовно документації
Дата подання: 21 вересня 2020 09:47
Дата відповіді: 22 вересня 2020 15:36
Доброго дня! Надайте, будь ласка, документацію у ворді, щоб з нею можна було працювати.
Відповідь: Дякуємо за запитання! Тендерним комітетом його було дуже уважно розглянуто та за результатами розгляду повідомляємо таке. Статтею 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Нашу тендерну документацію розроблено та затверджено рішенням тендерного комітету Управління освіти Ніжинської міської ради Чернігівської області від «18» вересня 2020 року та оприлюднено для вільного доступу в електронній системі закупівель, що повністю відповідає вимогам чинного законодавства України з питань публічних закупівель. У нас відсутня інформація, чому ви не можете з нею працювати?
технічні характеристики
Дата подання: 21 вересня 2020 11:25
Дата відповіді: 22 вересня 2020 15:37
Добрий день. Згідно вимог шкільних меблів, закупівля яких здійснюються за кодом ДК 021:2015 "39160000-1 Шкільні меблі" столи типу два повинні регулюватись на 5 розмірів та на 3 розміри 3-7 та 3-5;5-7. Вага не більше 4 кг для стільця та 10 кг для парти/стола.
Вказані вами габарітні розміри стола та регулювання висоти не відповідає технічним вимогам Нової Української школи. Просимо внести зміни до технічного завдання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання! Тендерним комітетом його було дуже уважно розглянуто та за результатами розгляду повідомляємо таке. У нас відсутня інформація на які саме «вимог шкільних меблів» та «технічні вимоги Нової Української школи» ви посилаєтеся, однак, вимоги до шкільних меблів, які наведено нами у тендерній документації, повинністю відповідають чинному законодавству України, зокрема, але не виключно Типовому переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи, затвердженому наказом Міністерства освіти і науки України від 07 лютого 2020 року № 143, ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) тощо.
технічні характеристики
Дата подання: 23 вересня 2020 10:39
Дата відповіді: 24 вересня 2020 15:46
Добрый день. Укажите пожалуйста шаг регулировки угла наклона столешницы. Заранее спасибо.
Відповідь: Дякуємо за запитання! Тендерним комітетом його було дуже уважно розглянуто та за результатами розгляду повідомляємо таке. У нашій тендерній документації, зокрема і в технічній специфікації відсутні показники «шагу регулировки угла наклона столешницы» (мовою оригіналу). Однак, звертаємо увагу, що вид товару «стіл учнівський 2-місний р.4-6, з полицею та регулюванням кута нахилу стільниці» повинен відповідати ДСТУ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови», ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 жовтня 2020 14:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "СПЕРЕЛУП ВАДИМ АНАТОЛІЙОВИЧ" |
633 000,00
UAH з ПДВ
|
633 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "АНТАНДАР" |
634 000,00
UAH з ПДВ
|
634 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "СПЕРЕЛУП ВАДИМ АНАТОЛІЙОВИЧ" #3027417275 |
Переможець |
633 000,00
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2020 16:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 жовтня 2020 15:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2020 14:28
|
Електронний підпис | укладений |
21 жовтня 2020 09:44
|
дод угода 1.pdf | зміни до договору |
21 жовтня 2020 09:41
|
Електронний підпис | укладений |
20 жовтня 2020 12:25
|
Договір | укладений |
20 жовтня 2020 12:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 670 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |