Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт реєстраторів розрахункових операцій*
Current repair of registrars of settlement operations*
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2020-09-18-005789-b e599fb2598fa4069b5d7b064dc31cccc
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гречух О. І.

(032)-226-39-53 tender@railway.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081195
Вебсайт: http://railway.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79007, Україна , Львівська область обл., Львів, Галицький р-н, вул. Гоголя, буд. 1
Контактна особа: Гречух О. І.
(032)-226-39-53
tender@railway.lviv.ua
Додаткові контактні особи: Назар Кузьмак
(032) 226-48-54
contract@railway.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: structural unit "Service Logistics" Regional branch "Lviv Railway" JSC "Ukrzaliznytsia .
National ID: 40081195
Contact point: Hrechukh Oksana
(032)-226-39-53
tender@railway.lviv.ua
Additional contacts: Nazar Kuzmak
(032) 226-48-54
contract@railway.lviv.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 16:05
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2020 08:00
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 18 вересня 2020 16:05
Enquiries until: 09 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 15 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 19 жовтня 2020 08:00

Information

Estimated total value: 300 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 1 500 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Scope of the procurement
Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, складаються українською або російською мовою. Документи тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, подаються разом з виконаним перекладом на українську мову. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Строк надання послуг - протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати складання Акту здачі-приймання реєстратора розрахункових операцій «СПЕККР-01» в ремонт. Інша інформація зазначена у тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
All documents related to the tender offer are drawn up in Ukrainian or Russian. The documents of the tender offer, presented in other languages, are submitted together with the executed translation into Ukrainian. The texts must be authentic, the defining text is in Ukrainian.
Purchasing financing source: own budget (funds from the enterprise's economic activity).
Term of rendering of services - within 20 (twenty) calendar days from the date of drawing up of the Act of delivery-acceptance of the registrar of settlement operations "SPEKKR-01" in repair. Other information is indicated in tender documentation.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
238 од.
Поточний ремонт реєстраторів розрахункових операцій* (код ДК 021:2015, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 50316000-3 Технічне обслуговування і ремонт пристроїв для друку квитків)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, вул. Гоголя 1 - місцезнаходження Замовника. Місце надання послуг - відповідно до документації
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Current repair of registrars of settlement operations* (code CPV, which best corresponds to the name of the nomenclature position of the subject of procurement: 50316000-3 Maintenance and repair of ticket-issuing machinery)
CPV: 50310000-1
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Джерело фінансування - Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)_______Для платників ПДВ: Розрахунок за фактично надані Виконавцем Послуги Замовник здійснює протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів від дати реєстрації Виконавцем податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних за наявності підписаного Сторонами Акту здачі-приймання наданих Послуг, калькуляцій за фактично надані Послуги з розшифруванням матеріальних витрат та витрат на оплату праці. У випадку зупинення реєстрації податкової накладної Виконавця оплата здійснюється протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів з дня отримання Замовником від Виконавця копії рішення комісії органу Державної фіскальної служби про реєстрацію такої накладної._______ Для неплатників ПДВ: Розрахунок за фактично надані Виконавцем Послуги Замовник здійснює протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів від дати підписання Сторонами Акту здачі-приймання наданих Послуг калькуляцій за фактично надані Послуги з розшифруванням матеріальних витрат та витрат на оплату праці. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій