Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі фельдшерського пункту с. Бондарівка Комунального некомерційного підприємства" Коростенський районний центр первинної медико-санітарної допомоги" Коростенської районної ради за адресою: вул. Ковалівська, 1 с. Бондарівка, Коростенського району, Житомирської області.
Очікувана вартість
266 507,00 UAH
UA-2020-09-18-005579-a 13f9e250a8ba4f38afdf944da5c689de
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шатківська Наталія Сергіївна

+380979831348 pmsdkor@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Коростенський районний центр первинної медико-санітарної допомоги" Коростенської районної ради
Код ЄДРПОУ: 40208847
Місцезнаходження: 11542, Україна , Житомирська обл., село Грозине, вул. Мічуріна,б.1
Контактна особа: Шатківська Наталія Сергіївна
+380979831348
pmsdkor@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 13:21
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2020 13:26
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2020 13:26
Початок аукціону: 01 жовтня 2020 15:19
Очікувана вартість: 266 507,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 335,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт покрівлі фельдшерського пункту с. Бондарівка Комунального некомерційного підприємства" Коростенський районний центр первинної медико-санітарної допомоги" Коростенської районної ради за адресою: вул. Ковалівська, 1 с. Бондарівка, Коростенського району, Житомирської області.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11562, Україна, Житомирська область, с. Бондарівка, вул. Ковалівська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 вересня 2020 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 15:27
Оголошення кап ремонт ФП с. Бондарівка покрівля.docx
18 вересня 2020 13:22
4_СД_ЛС1_2-1-2.rtf
18 вересня 2020 13:22
Проект договору.docx
21 вересня 2020 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 13:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 15:27
Оголошення кап ремонт ФП с. Бондарівка покрівля.docx
18 вересня 2020 13:28
Оголошення кап ремонт ФП с. Бондарівка покрівля.docx
18 вересня 2020 13:22
Оголошення кап ремонт ФП с. Бондарівка покрівля.docx
18 вересня 2020 13:22
4_СД_ЛС1_2-1-2.rtf
18 вересня 2020 13:22
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-18-005579-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Кмитівський майстер", Код ЄДРПОУ:20414962
Дата подання: 18 вересня 2020 21:59
щодо внесення змін до тендерної документації
Додатком № 1до Оголошення для проведення спрощеної закупівлі Технічне завдання на Виконання капітального ремонту покрівлі фельдшерського пункту с. Бондарівка Комунального некомерційного підприємства «Коростенський районний центр первинної медико-санітарної допомоги» Коростенської районної ради по вул. Ковалівська, 1 в с. Бондарівка Коростенського району, Житомирської області передбачено, що «огляд об’єкту учасниками є обов’язковим, що підтверджується підписом представника Замовника на відповідному документі! Пропозиції учасників, які не були присутні на об’єкті не беруться до уваги та не розглядаються!»
Статтею 5 ЗУ «Про Публічні закупівлі» визначені принципи здійснення публічних закупівель.
Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вищевказана вимога Замовника суперечить принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначених статтею 5 ЗУ «Про Публічні закупівлі». Неодноразово з даного приводу висловлювала свою позицію постійно діюча комісія з розгляду скарг Антимонопольного комітету України, що подібні вимоги суперечать принципам здійснення закупівлі.
Відповідно до технічного завдання учасник може повністю, достеменно та всебічно розглянути вимоги замовника до закупівлі через електронну систему закупівель, максимально економічно, ефективно та відкрито та прозоро надати свою пропозицію через електронну систему закупівель, як того вимагає Закон.
Підпис представника Замовника на документі до проведення закупівлі має ознаки суб’єктивного ставлення Замовника, відсутність підпису уповноваженої особи не може розглядатись як невідповідність пропозиції Замовника вимогам Закону та не може бути підставою для відхилення пропозиції у встановлений законодавством спосіб.
Враховуючи вищевикладене, керуючись вимогами статті 24 ЗУ «Про Публічні закупівлі», вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу «огляд об’єкту учасниками є обов’язковим, що підтверджується підписом представника Замовника на відповідному документі! Пропозиції учасників, які не були присутні на об’єкті не беруться до уваги та не розглядаються!», як таку, що суперечить принципам проведення публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 вересня 2020 15:25
Внесені зміни в оголошення про закупівлю
Номер вимоги: UA-2020-09-18-005579-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ Будівельна компанія Патріот-груп, Код ЄДРПОУ:42673571
Дата подання: 06 жовтня 2020 13:58
Вимога про скасування рішення
Вимога
про скасування рішення

ТОВ «Будівельна компанія Патріот-груп», як учасник спрощеної закупівлі: «Капітальний ремонт покрівлі фельдшерського пункту с. Бондарівка Комунального некомерційного підприємства" Коростенський районний центр первинної медико-санітарної допомоги" Коростенської районної ради за адресою: вул. Ковалівська, 1 с. Бондарівка, Коростенського району, Житомирської області» звертається з вимогою про скасування рішення прийнятого уповноваженою особою №344 від 05.10.2020р. про визначення переможця спрощеної закупівлі та прийняття рішення про намір укласти договір, тому як тендерна пропозиція ФОП Осіпчука Володимира Олександровича не відповідає кваліфікаційним вимогам, які визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі, а саме:
1. Відповідно до кваліфікаційних вимог до Учасників та спосіб їх підтвердження Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції наступні документи:
-довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника матеріально-технічної бази (власні/орендовані/за договором про надання послуг), необхідної для виконання умов договору, підтверджена оригіналом документа на право власності та/або право користування матеріально-технічної бази та/або договором про надання послуг (договір повинен бути чинний на дату подання пропозиції. За умови, якщо дата закінчення договору оренди передує даті закінчення зобов’язань по договору закупівлі, учасник повинен надати повідомлення від Орендодавця, щодо продовження дії договору оренди).
В розрахунках договірної ціни застосував розцінку РН 20-5-1 «Установлення та розбирання зовнішніх металевих трубчастих iнвентарних риштувань, висота риштувань до 16 м». Тобто ФОП Осіпчук Володимир Олександрович відповідно до кваліфікаційних вимог, застосовуючи дану розцінку, мав надати документи, які підтверджують право власності на металеві риштування. В довідці № 47/3 від 30.09.2020року учасник не вказав інформацію щодо металевих риштувань (власні/орендовані/за договором про надання послуг) та не надав документів на право власності.

2. Відповідно до кваліфікаційних вимог до Учасників та спосіб їх підтвердження Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції наступні документи:
- наказ на призначення осіб(и) відповідальних(ої) за виконання робіт, та документи, що підтверджують проходження відповідальних осіб навчання з питань охорони праці та пожежної безпеки, а також документи, що підтверджують проходження навчання з питань охорони праці під час виконання робіт на висоті всіх працівників.
ФОП Осіпчук Володимир Олександрович в складі своєї тендерної пропозиції надав наказ №1 від 02.01.2020р. про призначення відповідального працівника за безпечне виконання робіт і копії витягів засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці.
Комісія, яка створена на підставі наказу №6/ОП від 10.09.2020р. ТОВ «ЖИТОМИРПУСКОНАЛАДКА» перевірила знання працівників з питань ОП. Директор, Федоренко П.М. та члени комісії головний інженер, Старинця Р,О. інженер-будівельник Недзельська Н.М. не пройшли атестацію та не мають право проводити навчання з питань охорони праці під час виконання робіт на висоті.
Тобто працівники ФОП Осіпчука Володимира Олександровича не пройшли спеціального навчання з питань охорони праці під час виконання робіт на висоті, які визначаються в п. 1.3 Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті, НПАОП 0.00-1.15-07 та відповідно не мають право виконувати вищезазначені роботи. Пропозиція ФОП Осіпчука Володимира Олександровича не відповідає кваліфікаційним вимогам, які визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі

Враховуючи даний факт , просимо Уповноважену особу:

1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Скасувати рішення прийняте уповноваженою особою від 05.10.2020р. про визначення переможця спрощеної закупівлі та прийняття рішення про намір укласти договір у спрощеній закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі фельдшерського пункту с. Бондарівка Комунального некомерційного підприємства" Коростенський районний центр первинної медико-санітарної допомоги".
3. Допустити до кваліфікації тендерну пропозицію наступного учасника ТОВ «Будівельна компанія Патріот-груп».


Директор ТОВ «БК Патріот-груп» С.М. Мельниченко
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 жовтня 2020 16:34
1. В складі кошторисного розрахунку ФОП Осіпчук В.О., а саме в підсумковій відомості ресурсів відсутня позиція щодо оплати за використання риштувань будівельних, тобто підрядник несе самостійно витрати на їх залучення до виконання робіт, тому Замовник визначив дану обставину, як несуттєву та, як таку, що не впливає на цінову пропозицію Учасника.
2. Навчання та перевірка знань з питань охорони праці проводиться відповідно до «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05)» (далі – Положення). Розділом ІІІ Положення передбачено організація навчання і перевірки знань з питань охорони праці на підприємстві. Надані в складі тендерної пропозиції ФОП Осіпчука В.О. копії витягів засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці відповідають вимогам Розділу ІІІ Положення, щодо навчання і перевірки знань з питань охорони праці на підприємстві. Вказаної інформації достатньо для підтвердження вимог оголошення про спрощену закупівлю, щодо навчання і перевірки знань з питань охорони праці працівників (вказані працівники є найманими працівниками на основному місці роботи). Кваліфікація членів комісії не потребувало перевірки.
Враховуючи вище викладене, вважаю, що пропозиція ФОП Осіпчук Володимир Олександрович відповідає вимогам оголошення закупівлі № UA-2020-09-18-005579-a - код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (Капітальний ремонт покрівлі фельдшерського пункту с. Бондарівка Комунального некомерційного підприємства "Коростенський районний центр первинної медико-санітарної допомоги" Коростенської районної ради за адресою: вул. Ковалівська, 1 с. Бондарівка, Коростенського району, Житомирської області.).

Документи

07 жовтня 2020 16:33
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2020 15:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ОСІПЧУК ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 228 332,00
UAH з ПДВ
214 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Будівельна компанія Патріот-груп 242 083,00
UAH з ПДВ
215 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Кмитівський майстер" 241 158,00
UAH з ПДВ
227 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗАГАЛБУД" 245 785,20
UAH з ПДВ
240 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Грищенко Сергій Володимирович 246 385,00
UAH з ПДВ
246 385,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2020 12:46
Електронний підпис
30 вересня 2020 12:44
Субпідряд.pdf
30 вересня 2020 12:44
Проект договору.pdf
30 вересня 2020 12:44
Листи, установчі.pdf
30 вересня 2020 12:44
Листи, кошторис.pdf
30 вересня 2020 12:44
Персонал.pdf
30 вересня 2020 12:44
Досвід виконання.pdf
30 вересня 2020 12:44
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

30 вересня 2020 12:39
Електронний підпис
30 вересня 2020 12:38
Гарантійний лист.pdf
30 вересня 2020 12:38
292 фап.rar
30 вересня 2020 12:38
Реєстр документів.pdf
30 вересня 2020 12:38
Копія ліцензії.pdf
30 вересня 2020 12:38
Копія Виписки з ЄДРПОУ.pdf
30 вересня 2020 12:38
Копія Витягу ПДВ.pdf
30 вересня 2020 12:37
Відомості про учасника.pdf
30 вересня 2020 12:37
Календарний графік.pdf
30 вересня 2020 12:37
Статут новий.pdf
30 вересня 2020 12:37
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

29 вересня 2020 09:21
Електронний підпис
29 вересня 2020 09:20
Довідка ДПС public_doc (1).pdf
29 вересня 2020 09:20
Довідка ст. 17.PDF
29 вересня 2020 09:02
Цінова пропозиція (1).PDF
29 вересня 2020 09:02
Ліцензія Вогнезахист (1).pdf
29 вересня 2020 09:02
Аналогічні договори.pdf
29 вересня 2020 09:02
Відгук Степок ЗОШ.pdf
29 вересня 2020 09:02
сертифікат ISO 9001^2015.pdf
29 вересня 2020 09:02
Медична довідка водія.PDF
29 вересня 2020 09:02
Ліцензія.pdf
29 вересня 2020 09:02
Дозвіл.PDF
29 вересня 2020 09:02
Довідка 4 ОПП.PDF
29 вересня 2020 09:02
Витяг ПДВ.PDF
29 вересня 2020 09:02
ВИТЯГ 21,08,2020.pdf

Публічні документи

29 вересня 2020 23:17
Електронний підпис
29 вересня 2020 21:04
Технічне завдання.pdf
29 вересня 2020 21:04
Статут ТОВ ЗАГАЛБУД.pdf
29 вересня 2020 21:04
Рішення про створення.pdf
29 вересня 2020 21:04
Посвідчення.pdf
29 вересня 2020 21:04
Ліцензія УКРТЕХНОБЕЗ.pdf
29 вересня 2020 21:04
Ліцензія ТОВ ЗАГАЛБУД.pdf
29 вересня 2020 21:04
Кошторис Бондарівка.pdf
29 вересня 2020 21:04
Договір Бондарівка.pdf
29 вересня 2020 21:04
Декларація ТОВ ЗАГАЛБУД.jpg
29 вересня 2020 21:04
Витяг ПДВ ТОВ ЗАГАЛБУД.pdf
29 вересня 2020 21:04
Витяг ЗАГАЛБУД.pdf
29 вересня 2020 21:04
15. Довідка ліцензія.pdf
29 вересня 2020 21:04
8 Аналог договор.pdf
29 вересня 2020 21:04
5 Наказ майстра.pdf
29 вересня 2020 21:04
3 Довідка персонал.pdf
29 вересня 2020 21:04
1 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

30 вересня 2020 13:26
Електронний підпис
30 вересня 2020 13:24
працівники.pdf
30 вересня 2020 13:24
право підпису.pdf
30 вересня 2020 13:24
паспорт_код.pdf
30 вересня 2020 13:24
мтб.pdf
30 вересня 2020 13:24
лист-згода.pdf
30 вересня 2020 13:24
субпід.pdf
30 вересня 2020 13:24
лист.pdf
30 вересня 2020 13:24
згода.pdf
30 вересня 2020 13:24
дозвіл.pdf
30 вересня 2020 13:24
цінова пропозиція.pdf
30 вересня 2020 13:24
довкілля.pdf
30 вересня 2020 13:24
тех док.pdf
30 вересня 2020 13:24
дов аналог дог.pdf
30 вересня 2020 13:24
реквізити.pdf
30 вересня 2020 13:24
витяг плат єдиного под.pdf
30 вересня 2020 13:24
проект договору.pdf
30 вересня 2020 13:24
витяг єдр.pdf
30 вересня 2020 13:24
виписка єдр.pdf
30 вересня 2020 13:24
аналогічні договори.pdf
30 вересня 2020 13:24
Fw_.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ОСІПЧУК ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ТОВ Будівельна компанія Патріот-груп

ПрАТ "Кмитівський майстер"

ТОВ "ЗАГАЛБУД"

ФОП Грищенко Сергій Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ОСІПЧУК ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3025606915
Переможець 214 999,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 11:46

Документи

05 жовтня 2020 11:46
Електронний підпис
05 жовтня 2020 11:44
Протокол
05 жовтня 2020 11:42
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 жовтня 2020 11:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ОСІПЧУК ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3025606915
214 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 жовтня 2020 11:46
Електронний підпис
05 жовтня 2020 11:44
Протокол
05 жовтня 2020 11:42
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 12:03
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2020 15:27
Договір укладений
16 жовтня 2020 14:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 214 999,00
UAH