Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівель та споруд. Автобусний парк №2 по вул. Празькій, 7 (мийка (нежитлова будівля літ. «Б»)) відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, код 45000000-7 за ДК 021:2015 «Будівельні роботи та поточний ремонт»
Очікувана вартість
21 834 300,00 UAH
UA-2020-09-18-005577-b eccf349d9547463bab2314648bd0d063
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Зарицький

+380442546567 tender3@kpt.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження: 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2
Контактна особа: Віталій Зарицький
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 15:52
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2020 15:00
Початок аукціону: 30 жовтня 2020 11:30
Очікувана вартість: 21 834 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 218 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 109171 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції: українською мовою (детальніше в тендерній документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівель та споруд. Автобусний парк №2 по вул. Празькій, 7 (мийка (нежитлова будівля літ. «Б»)) відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, код 45000000-7 за ДК 021:2015 «Будівельні роботи та поточний ремонт»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02090, Україна, м. Київ, м. Київ, Автобусний парк №2 по вул. Празькій, 7 у Дніпровському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Порядок розрахунків за рахунок коштів міського бюджету м. Києва здійснюється за таким порядком: - Замовник перераховує Підряднику попередню оплату (аванс) у розмірі до 50 % від Договірної ціни на небюджетні рахунки Підрядника, відкриті на його ім’я в органах Казначейства протягом 5 (п’яти) банківських днів у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 04.12.2019 № 1070 та за наявності належно оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів у порядку передбаченому законодавством України - Аванс 5 Банківські 50
Виконання робіт Замовник здійснює оплату прийнятих робіт за умови наявності відповідних коштів на своєму рахунку в ГУ ДКСУ в місті Києві протягом 7 (семи) календарних днів на підставі підписаних уповноваженими представниками сторін Актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), за фактично виконані роботи. У разі затримки бюджетного фінансування оплата за виконані роботи здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів відповідного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 7 Календарні 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 жовтня 2020 10:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2020 10:37
ЗТД 2 Капремонт будівель та споруд АП 2_мийка_нежитлова будівля літ Б.docx
16 жовтня 2020 10:37
Перелік змін 2.docx
05 жовтня 2020 13:00
Перелік змін 1.docx
18 вересня 2020 15:52
r_32_СД_ИВР.xls
18 вересня 2020 15:52
r_32_СД_ВОБ.xls
16 жовтня 2020 10:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2020 13:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2020 10:37
ЗТД 2 Капремонт будівель та споруд АП 2_мийка_нежитлова будівля літ Б.docx
05 жовтня 2020 13:00
ЗТД Капремонт будівель та споруд АП 2_мийка_нежитлова будівля літ Б.docx
18 вересня 2020 15:52
ТД Капремонт будівель та споруд АП 2_мийка_нежитлова будівля літ Б.docx
16 жовтня 2020 10:37
Перелік змін 2.docx
05 жовтня 2020 13:00
Перелік змін 1.docx
18 вересня 2020 15:52
r_32_СД_ИВР.xls
18 вересня 2020 15:52
r_32_СД_ВОБ.xls

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

кошторис
Дата подання: 24 вересня 2020 14:18
Дата відповіді: 29 вересня 2020 13:30
Шановний Замовнику! Ознайомившись з тендерною документацією та керуючись принципом публічних закупівель щодо максимальної економії та ефективності, просимо Вас надати кошторисну документацію (без зазначення проектних цін) у форматі *.imd (або у зручному для Вас програмному комплексі) або *.word для розрахунку проектно-кошторисної документації. Завчасно вдячні! senkovaom320@ukr.net
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за звернення.
Замовником надано Підсумкову відомість ресурсів та Відомість обсягів робіт, що є достатнім для розрахунку проектно-кошторисної документації. Матеріальні ресурси, машини, механізми повинні відповідати нормативним вимогам, технічним та якісним характеристикам

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-18-005577-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРАЇНСЬКІ БУДІВЕЛЬНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:40114213
Дата подання: 05 жовтня 2020 18:39
Вимога про надання документыв
1) Згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" (надалі – ДСТУ) п. 5.3.1.3 інвесторська коштосрина документація на стадії РП складається в тому числі з об'єктних кошторисів та відомостей ресурсів до локальних кошторисів.
З наданої у складі ТД відомості об'ємів робіт випливає, що кошти у зведеному кошторисному розрахунку розподіляються за главами: об'єкти основного призначення; об'єкти підсобного та обслуговуючого призначення; зовнішні мережі водопостачання, каналізації, теплопостачання.
Замовником у складі тендерної документації надано лише відомість обсягів робіт та
відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку, в якій налічюється близько 1000 найменувать будівельних матеріалів, що значно ускладнює розрахунок пропозиції, адже не зрозуміло, до якого виду робіт та до якого об’єкту відносити той чи інший матеріал.
2) Згідно п.п. 5.3.2 та 6.2.2 ДСТУ для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів окремих видів капітальних ремонтів (при поліпшенні експлуатаційних показників введених в експлуатацію в установленому порядку об’єктів будівництва) Замовник надає підряднику дефектний акт, який відсутній у складі ТД.
3) Згідно п. 6.2.10.1 ДСТУ під час розгляду проектної документації підрядник визначає можливість виникнення ризиків для себе та, обчислюючи ціну своєї пропозиції, визначає умови, які б запобігали виникненню ризикових ситуацій або компенсували його витрати на такий випадок.
4) Згідно п. 6.2.10.2 ДСТУ при аналізі ризиків, що можуть виникнути під час спорудження об'єкта будівництва, доцільно виділити ризики, пов'язані з проектною документацією. Зменшення таких ризиків можливо досягнути шляхом детального вивчення проектної документації та усунення припущених помилок.
5) Згідно п. 3 ст. 5 Закону "Про публічні закупівлі" замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю.
Виходячи з вищенаведеного ПРОСИМО надати в електронному вигляді: 1) об'єктний кошторис; 2) відомість ресурсів до локальних кошторисів (без зазначення цін на матеріальні ресурси); 3) проект.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 жовтня 2020 16:13
Прийнято рішення відмовити у задоволенні вимог звернення та оприлюднити відповідну інформацію на Веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Номер вимоги: UA-2020-09-18-005577-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРАЇНСЬКІ БУДІВЕЛЬНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:40114213
Дата подання: 11 листопада 2020 13:33
Невідповідність тендерної пропозиції переможця вимогам законодавства та тендерної документації
Шановний Замовник. Повідомляємо, що в документах тендерної пропозиції ТОВ "ВЕЛІАНТ БУД" (далі –Учасник) наявні суттєві порушення чинного законодавства, які є підставою для відхилення його тендерної пропозиції, а саме:

1. Відповідно до Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації Замовника вимагається зокрема, наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, про що учасниками надається відповідно до пп. 1.1. «Довідка у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника, яке необхідне для виконання робіт. У довідці обов’язково зазначити інформацію щодо наявності складського приміщення* (власне/орендоване; площа; місцезнаходження приміщення*).
На виконання вказаної вимоги Учасник надав довідку №29/10/2 від 29.10.2020, якою повідомив про наявність у нього матеріальної бази та обладнання, що є орендованим за договорами оренди з юридичними особами та фізичними особами-підприємцями. Також у складі тендерної пропозиції Учасника наявні копії договорів оренди та акти приймання передачі майна, що вказане у Довідці.
Повідомляємо, що перевірка наданої Учасником інформації щодо наявності у нього матеріально-технічної бази виявила, що інформація щодо обладнання, що вказаного у довідці п. 30-45, яке передане в оренду Учаснику Фізичною особою–підприємцем Подкоритовим Андрієм Олександровичем відповідно до договору оренди обладнання № 2020-21-09 від 21.09.2020 року, є недостовірною, оскільки Фізична особа–підприємець Подкоритов Андрій Олександрович припинив свою господарську діяльність у 2016 році, що підтверджується інформацією з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб–підприємців та громадських формувань.
Оскільки в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб–підприємців та громадських формувань є інформація лише про одну особу з ПІБ Подкоритов Андрій Олександрович, це дає нам підстави вважати, що це саме ця особа, з якою в Учасника укладено договір оренди обладнання № 2020-21-09 від 21.09.2020 року. А це було неможливо, у зв’язку з припиненням діяльності цієї особи у 2016 році.
В своїй Тендерній документації Замовник визначив підстави для відхилення пропозиції учасників, одна з яких відповідає частині 15 статті 29 Закону: «У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника». Згідно абзацу 3 пункта 1 частини 1 статті 31 Закону «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону».
З огляду на викладене вище, ми вважаємо, що пропозиція Учасника підлягає відхиленню через надану ним недостовірну інформацію. Крім того, вчинене ним порушення мають ознаки кримінального правопорушення, яке можна кваліфікувати за статтею 358 ККУ (підроблення та використання підроблених документів).

2. В тендерній документації Замовником визначено для виконання наступні види робіт: Улаштування асфальтобетонного покриття, Вогнезахист (нанесення вручну в один шар покриття з вогнезахисного матерiалу на поверхнi кабелiв, закрiплених на конструкцiях стiн i пiдлог); Блискавкозахист; Улаштування системи пожежної сигналізації; Улаштування системи оповіщення про пожежу; Улаштування автоматики протипожежних систем.
Єдиним дозвільним документом, що дає можливість виконання зазначених видів робіт є Ліцензія, отримання якої передбачено Постановою Кабінету Міністрів України «Про ліцензування видів господарської діяльності» № 222-VIII від 2 березня 2015 року та Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення».
Всупереч вимогам замовника Учасником надано Ліцензію, яка НЕ ПІДТВЕРДЖУЄ можливість Учасника виконати зазначені види робіт, оскільки Перелік робіт із провадження господарської діяльності із будівництва об’єктів, що є додатком до Ліцензії Учасника, НЕ МІСТИТЬ У СВОЄМУ СКЛАДІ ТАКИХ ВИДІВ РОБІТ, що підтверджує факт неможливості виконання Учасником таких видів робіт.
Одночасно, Учасник, наданням довідки вих № 29/10/25 від 29.10.2020 підтверджує, що виконання робіт буде відбуватись без залучення субпідрядників.
У разі неможливості виконання усіх передбачених технічним завданням видів робіт, Замовник передбачив можливість залучення Учасниками субпідрядника, що зазначено у п.9 Таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації «Довідка з інформацією про повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця. відповідно до вимог додатку 6 до тендерної документації. Якщо залучення субпідрядника (субпідрядників) не планується(або залучення в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю), Учасник надає інформаційну довідку у довільній формі з відповідною інформацією відповідно до вимог додатку 6 до тендерної документації».
Учасник не скористався можливістю, що передбачена Замовником щодо залучення субпідрядника на ті види робіт, які Учасник не в змозі виконати самостійно за відсутністю законних підстав для їх виконання.
Враховуючи викладене вище, ми маємо підстави вважати, що роботи з улаштування асфальтобетонних покриттів та протипожежного призначення, які передбачено для виконання Технічним завданням, неможливо виконати Учасником, оскільки в Учасника ВІДСУТНІ ЛІЦЕНЗІЇ на дані види робіт, а залучення субпідрядників Учасником НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО.
Наведене свідчить, що Учасник не надав дозвільних документів на можливість виконання всіх робіт, вказаних у технічному завданні, ні самостійно, ні із залученням субпідрядних організацій, які володіють необхідними дозвільними документами.
Пропонуємо Замовнику звернути увагу на Рішення Колегії АМКУ з аналогічного питання у закупівлі UA-2020-02-20-003092-b, (скарга UA-2020-02-20-003092-b.b3). Пропозицію учасника ТОВ «ТБС-ПРОФ» було відхилено через те, що надана ним Ліцензія не містила інформації щодо можливості виконання робіт з вогнезахисту, і таким чином не підтверджувала можливість виконання таких робіт. Рішення Колегії №9276-р/пк-пз від 13.05.2020 свідчить про правомірність відхилення пропозиції учасника ТОВ «ТБС-ПРОФ».
Наводимо Витяг з Рішення №9276-р/пк-пз від 13.05.2020: «У складі Пропозиції Скаржника містяться, зокрема: - ліцензія від 06 жовтня 2017 року №45-Л (файл "ЛІЦЕНЗІЯ ОНОВЛЕНА оригінал і копія 2019.pdf"), видана Державною архітектурно-будівельною інспекцією України відповідно до додатку якої міститься інформація про види робіт, зокрема, будівельні та монтажні роботи загального призначення, будівництво об’єктів інженерної інфраструктури (монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання), будівництво об’єктів транспортної інфраструктури; - дозвіл №090.18.05 (файл "10.Дозвіл оригінал і копії.pdf") на виконання робіт, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників. Колегією листом від 12.05.2020 №20-29/03-7055-пз Замовнику та Скаржнику було запропоновано надати інформацію про те, якими пунктами технічного завдання передбачено виконання робіт протипожежного призначення (монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних); монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень, вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицьовування), вогнезахисне заповнення) та чи видається ліцензія/дозвіл на виконання вищезазначених робіт та якими нормативними документами регулюється їх отримання з посиланням на відповідні пункти даних нормативних документів. Замовник, у свою чергу, зокрема, повідомив, що пункти 141, 142 (Вогнезахист конструкцій) кошторису №2-1-1 на будівельні роботи [передбачають виконання робіт з нанесення механізованим способом в один шар покриття з вогнезахисного матеріалу на горизонтальні і вертикальні поверхні дерев'яних конструкцій вогнезахисною сумішшю (сертифікат Укрсепро)]; пункти 38-42 кошторису №2-1-5 на водопостачання ( [передбачають виконання робіт протипожежного призначення - монтаж систем пожежогасіння (водяних, порошкових)]; пункти 1-33 кошторису №2-1-8 на пожежну сигналізацію (передбачають виконання робіт з монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу). Ліцензія на виконання вищезазначених робіт видається та її отримання регулюється такими нормативними документами: пунктом 13 частини першої статті 7 Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності"; пунктами 1, 2, 6 Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, а також Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення; що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення". У складі Пропозиції Скаржника відсутня ліцензія, наведена у протоколі засідання тендерного комітету від 26.03.2020 №12, що не відповідає умовам Документації в цій частині. Враховуючи вищенаведене, Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині та була правомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині».
Іншим прикладом того, що Замовник в даному випадку має відхилити пропозицію ТОВ "ВЕЛІАНТ БУД" може слугувати рішення ДАСУ за результатами моніторингу закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-08-07-001339-a (Моніторинг UA-M-2020-09-21-000062, висновок від 16.10.2020 Північно-східного офісу ДАСУ). У зазначеній закупівлі порушення Замовника полягало у невідхиленні пропозиції учасника, які містили суттєві помилки, що в кінцевому випадку призвело до розірвання договору з переможцем та скасуванню закупівлі.
Визнання переможцем даної закупівлі ТОВ "ВЕЛІАНТ БУД" свідчитиме про порушення таких принципів здійснення публічних закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
З огляду на вищевикладене, ВИМАГАЄМО скасувати Рішення від 05.11.2020 р. протокол № 731 щодо визначення переможцем процедури даної закупівлі ТОВ «ВЕЛІАНТ БУД».
Директор Нянченко Є.В.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 листопада 2020 10:24
Прийнято рішення відмовити у задоволенні вимог звернення та оприлюднити відповідну інформацію на Веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-18-005577-b.c3
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРАЇНСЬКІ БУДІВЕЛЬНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:40114213
оскарження
скарга до Антимонопольного комітету
Документи
Причина: Період оскарження закінчився

Документи подані скаржником

15 листопада 2020 17:15
СКАРГА ВЕЛИАНТ.pdf

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2020-11-14-000002 • 7aa46a4109f94341b4e113c932f94c35
Автор звернення: Потоцький Сергій Вадимович
Дата створення звернення: 2020-11-14 16:56
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Рішенням Замовника переможцем даної закупівлі було обрано ТОВ "ВЕЛІАНТ БУД" (далі –Учасник), але в документах тендерної пропозиції цього Учасника наявні суттєві порушення чинного законодавства, які є підставою для відхилення його тендерної пропозиції, а саме: 1. Відповідно до Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації Замовника вимагається зокрема, наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, про що учасниками надається відповідно до пп. 1.1. «Довідка у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника, яке необхідне для виконання робіт. У довідці обов’язково зазначити інформацію щодо наявності складського приміщення* (власне/орендоване; площа; місцезнаходження приміщення*). На виконання вказаної вимоги Учасник надав довідку №29/10/2 від 29.10.2020, якою повідомив про наявність у нього матеріальної бази та обладнання, що є орендованим за договорами оренди з юридичними особами та фізичними особами-підприємцями. Також у складі тендерної пропозиції Учасника наявні копії договорів оренди та акти приймання передачі майна, що вказане у Довідці. Повідомляємо, що перевірка наданої Учасником інформації щодо наявності у нього матеріально-технічної бази виявила, що інформація щодо обладнання, що вказаного у довідці п. 30-45, яке передане в оренду Учаснику Фізичною особою–підприємцем Подкоритовим Андрієм Олександровичем відповідно до договору оренди обладнання № 2020-21-09 від 21.09.2020 року, є недостовірною, оскільки Фізична особа–підприємець Подкоритов Андрій Олександрович припинив свою господарську діяльність у 2016 році, що підтверджується інформацією з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб–підприємців та громадських формувань. Оскільки в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб–підприємців та громадських формувань є інформація лише про одну особу з ПІБ Подкоритов Андрій Олександрович, це дає нам підстави вважати, що це саме ця особа, з якою в Учасника укладено договір оренди обладнання № 2020-21-09 від 21.09.2020 року. А це було неможливо, у зв’язку з припиненням діяльності цієї особи у 2016 році. В своїй Тендерній документації Замовник визначив підстави для відхилення пропозиції учасників, одна з яких відповідає частині 15 статті 29 Закону: «У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника». Згідно абзацу 3 пункта 1 частини 1 статті 31 Закону «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону». З огляду на викладене вище, ми вважаємо, що пропозиція Учасника підлягає відхиленню через надану ним недостовірну інформацію. Крім того, вчинене ним порушення можна кваліфікувати за статтею 358 ККУ (підроблення та використання підроблених документів). 2. В тендерній документації Замовником визначено для виконання наступні види робіт: Улаштування асфальтобетонного покриття, Вогнезахист (нанесення вручну в один шар покриття з вогнезахисного матерiалу на поверхнi кабелiв, закрiплених на конструкцiях стiн i пiдлог); Блискавкозахист; Улаштування системи пожежної сигналізації; Улаштування системи оповіщення про пожежу; Улаштування автоматики протипожежних систем. Єдиним дозвільним документом, що дає можливість виконання зазначених видів робіт є Ліцензія, отримання якої передбачено Постановою Кабінету Міністрів України «Про ліцензування видів господарської діяльності» № 222-VIII від 2 березня 2015 року та Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». Всупереч вимогам замовника Учасником надано Ліцензію, яка НЕ ПІДТВЕРДЖУЄ можливість Учасника виконати зазначені види робіт, оскільки Перелік робіт із провадження господарської діяльності із будівництва об’єктів, що є додатком до Ліцензії Учасника, НЕ МІСТИТЬ У СВОЄМУ СКЛАДІ ТАКИХ ВИДІВ РОБІТ, що підтверджує факт неможливості виконання Учасником таких видів робіт. Одночасно, Учасник, наданням довідки вих № 29/10/25 від 29.10.2020 підтверджує, що виконання робіт буде відбуватись без залучення субпідрядників. У разі неможливості виконання усіх передбачених технічним завданням видів робіт, Замовник передбачив можливість залучення Учасниками субпідрядника, що зазначено у п.9 Таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації «Довідка з інформацією про повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця. відповідно до вимог додатку 6 до тендерної документації. Якщо залучення субпідрядника (субпідрядників) не планується(або залучення в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю), Учасник надає інформаційну довідку у довільній формі з відповідною інформацією відповідно до вимог додатку 6 до тендерної документації». Учасник не скористався можливістю, що передбачена Замовником щодо залучення субпідрядника на ті види робіт, які Учасник не в змозі виконати самостійно за відсутністю законних підстав для їх виконання. Враховуючи викладене вище, ми маємо підстави вважати, що роботи з улаштування асфальтобетонних покриттів та протипожежного призначення, які передбачено для виконання Технічним завданням, неможливо виконати Учасником, оскільки в Учасника ВІДСУТНІ ЛІЦЕНЗІЇ на дані види робіт, а залучення субпідрядників Учасником НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО. Наведене свідчить, що Учасник не надав дозвільних документів на можливість виконання всіх робіт, вказаних у технічному завданні, ні самостійно, ні із залученням субпідрядних організацій, які володіють необхідними дозвільними документами. Пропонуємо Замовнику звернути увагу на Рішення Колегії АМКУ з аналогічного питання у закупівлі UA-2020-02-20-003092-b, (скарга UA-2020-02-20-003092-b.b3). Пропозицію учасника ТОВ «ТБС-ПРОФ» було відхилено через те, що надана ним Ліцензія не містила інформації щодо можливості виконання робіт з вогнезахисту, і таким чином не підтверджувала можливість виконання таких робіт. Рішення Колегії №9276-р/пк-пз від 13.05.2020 свідчить про правомірність відхилення пропозиції учасника ТОВ «ТБС-ПРОФ». Наводимо Витяг з Рішення №9276-р/пк-пз від 13.05.2020: «У складі Пропозиції Скаржника містяться, зокрема: - ліцензія від 06 жовтня 2017 року №45-Л (файл "ЛІЦЕНЗІЯ ОНОВЛЕНА оригінал і копія 2019.pdf"), видана Державною архітектурно-будівельною інспекцією України відповідно до додатку якої міститься інформація про види робіт, зокрема, будівельні та монтажні роботи загального призначення, будівництво об’єктів інженерної інфраструктури (монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання), будівництво об’єктів транспортної інфраструктури; - дозвіл №090.18.05 (файл "10.Дозвіл оригінал і копії.pdf") на виконання робіт, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників. Колегією листом від 12.05.2020 №20-29/03-7055-пз Замовнику та Скаржнику було запропоновано надати інформацію про те, якими пунктами технічного завдання передбачено виконання робіт протипожежного призначення (монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних); монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень, вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицьовування), вогнезахисне заповнення) та чи видається ліцензія/дозвіл на виконання вищезазначених робіт та якими нормативними документами регулюється їх отримання з посиланням на відповідні пункти даних нормативних документів. Замовник, у свою чергу, зокрема, повідомив, що пункти 141, 142 (Вогнезахист конструкцій) кошторису №2-1-1 на будівельні роботи [передбачають виконання робіт з нанесення механізованим способом в один шар покриття з вогнезахисного матеріалу на горизонтальні і вертикальні поверхні дерев'яних конструкцій вогнезахисною сумішшю (сертифікат Укрсепро)]; пункти 38-42 кошторису №2-1-5 на водопостачання ( [передбачають виконання робіт протипожежного призначення - монтаж систем пожежогасіння (водяних, порошкових)]; пункти 1-33 кошторису №2-1-8 на пожежну сигналізацію (передбачають виконання робіт з монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу). Ліцензія на виконання вищезазначених робіт видається та її отримання регулюється такими нормативними документами: пунктом 13 частини першої статті 7 Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності"; пунктами 1, 2, 6 Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, а також Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення; що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення". У складі Пропозиції Скаржника відсутня ліцензія, наведена у протоколі засідання тендерного комітету від 26.03.2020 №12, що не відповідає умовам Документації в цій частині. Враховуючи вищенаведене, Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині та була правомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині». Іншим прикладом того, що Замовник в даному випадку має відхилити пропозицію ТОВ "ВЕЛІАНТ БУД" може слугувати рішення ДАСУ за результатами моніторингу закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-08-07-001339-a (Моніторинг UA-M-2020-09-21-000062, висновок від 16.10.2020 Північно-східного офісу ДАСУ). У зазначеній закупівлі порушення Замовника полягало у невідхиленні пропозиції учасника, які містили суттєві помилки, що в кінцевому випадку призвело до розірвання договору з переможцем та скасуванню закупівлі. Визнання переможцем даної закупівлі ТОВ "ВЕЛІАНТ БУД" свідчитиме про порушення таких принципів здійснення публічних закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. З огляду на вищевикладене, прошу: 1. Почати моніторинг закупівлі за ID номером UA-2020-09-18-005577-b. 2. Перевірити зазначену вище закупівлю на предмет законності. 3. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки. З повагою, Директор ТОВ «БК «Укр Буд Рішення» Нянченко Є.В.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-24-000006 ● 07700bb525e24387ba0a102bb4e8dcc0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 грудня 2020 16:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ


НАКАЗ


23.12.2020 № 262

Київ


Про початок моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.




Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 23.12.2020 № 262

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
24 UA-2020-09-18-005577-b 18.09.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-05 10:22:04

Запит про надання пояснень

1. Чи укладено договір за результатами процедури закупівлі з ТОВ «ВЕЛІАНТ БУД»?
Пояснення (інформацію, документи)необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-12 16:27:27

Відповідь на запит

Договір на закупівлю: Капітальний ремонт будівель та споруд. Автобусний парк №2 по вул. Празькій, 7 (мийка (нежитлова будівля літ. «Б»)) відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, код 45000000-7 за ДК 021:2015 «Будівельні роботи та поточний ремонт» з переможцем відкритих торгів ТОВ "ВЕЛІАНТ БУД" не був підписаний Замовником у зв’язку з тим, що були внесені зміни до розподілу бюджетних асигнувань у 2020 році на фінансування об’єктів капітального ремонту та відсутність бюджетних асигнувань на виконання будівельно-монтажних робіт, в зв’язку з чим підписання вищевказаного договору є порушенням бюджетного законодавства.

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідності до Закону України “Про публічні закупівлі” підставою для відміни тендеру Капітальний ремонт будівель та споруд. Автобусний парк №2 по вул. Празькій, 7 (мийка (нежитлова будівля літ. «Б»)) відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, код 45000000-7 за ДК 021:2015 «Будівельні роботи та поточний ремонт» є скорочення видатків на здійснення закупівлі робіт. Згідно пункту 2 частини 5 статті 32 Закону України “Про публічні закупівлі” у зв’язку з скороченням видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг. Таким чином, повідомляємо, що закупівлю було відмінено, в зв’язку з відсутністю бюджетних асигнувань на виконання будівельно-монтажних робіт.

2021-01-19 18:31:35


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 30 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (В порушення частини 6 статті 33, частини 5 статті 32 Закону № 922-VIII Замовником не укладено договір за результатами процедури закупівлі та/або не визначено тендер таким, що не відбувся у зв’язку з скороченням видатків на здійснення закупівлі робіт)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (В порушення частини 6 статті 33, частини 5 статті 32 Закону № 922-VIII Замовником не укладено договір за результатами процедури закупівлі та/або не визначено тендер таким, що не відбувся у зв’язку з скороченням видатків на здійснення закупівлі робіт) • усунуто

-

2021-04-27 16:14:08

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 жовтня 2020 11:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВЕЛІАНТ БУД" 17 500 000,00
UAH з ПДВ
15 549 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРАЇНСЬКІ БУДІВЕЛЬНІ РІШЕННЯ" 17 777 777,00
UAH з ПДВ
15 550 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" 20 397 206,75
UAH з ПДВ
17 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 листопада 2020 16:57
Електронний підпис
16 листопада 2020 16:55
7. Довідка ч 2 ст 17.pdf
16 листопада 2020 16:55
6. Довідка п12 ч 1 ст 17.pdf
16 листопада 2020 16:55
5. Довідка банкрутства.pdf
16 листопада 2020 16:55
2. Довідка МВС.rar
16 листопада 2020 16:55
1. Довідка ДПІ.rar
29 жовтня 2020 13:57
Електронний підпис
29 жовтня 2020 13:56
11.1. Довідки ст. 17.pdf.p7s
29 жовтня 2020 13:56
11.1. Довідки ст. 17.pdf
29 жовтня 2020 13:56
8.14. Дозвіл - оригінал.pdf
29 жовтня 2020 13:56
8.13. Ліцензія - оригінал.pdf
29 жовтня 2020 13:56
5.3. Статут - оригінал.pdf

Публічні документи

28 жовтня 2020 17:01
Електронний підпис
28 жовтня 2020 16:37
Протокол НР.7Z
28 жовтня 2020 16:37
Наказ Фролова Ю.1.7Z
28 жовтня 2020 16:37
Лист для клієнті1.7z
28 жовтня 2020 16:37
Гарантія 9217-20.7z
28 жовтня 2020 16:37
Витяг із Статуту.7z
28 жовтня 2020 16:37
Банківська ліцензі1.7z
28 жовтня 2020 16:37
fwd (1).zip
16 жовтня 2020 10:02
Електронний підпис
16 жовтня 2020 09:49
18 Графік робіт.pdf
16 жовтня 2020 09:49
Протокол НР.7Z
16 жовтня 2020 09:49
Наказ Фролова Ю.М.7Z
16 жовтня 2020 09:49
Лист для клієнті1.7z
16 жовтня 2020 09:48
Гарантія 9217-20.7z
16 жовтня 2020 09:48
Витяг із Статуту.7z
16 жовтня 2020 09:48
Банківська ліцензі1.7z
16 жовтня 2020 09:48
fwd.zip
05 жовтня 2020 10:47
Електронний підпис
04 жовтня 2020 22:09
Кошторис ч.9.pdf
04 жовтня 2020 22:09
Кошторис ч.8.pdf
04 жовтня 2020 22:09
Кошторис ч.7.pdf
04 жовтня 2020 22:09
Кошторис ч.6.pdf
04 жовтня 2020 22:09
Кошторис ч.5.pdf
04 жовтня 2020 22:09
Кошторис ч.4.pdf
04 жовтня 2020 22:09
Кошторис ч.3.pdf
04 жовтня 2020 22:09
Кошторис ч.2 ИВР ч.2.pdf
04 жовтня 2020 22:09
Кошторис ч.2 ИВР ч.1.pdf
04 жовтня 2020 22:09
Кошторис ч.1.pdf
04 жовтня 2020 22:09
Кошторис imd .zip
04 жовтня 2020 22:09
30. Витяг з ЄДР 21.09.2020.pdf
04 жовтня 2020 22:09
26. Ліцензія АВК 2020.pdf
04 жовтня 2020 22:09
23. Довідка по ст. 17 ЗУ.pdf
04 жовтня 2020 22:09
19. Тех.частина ч.3.pdf
04 жовтня 2020 22:09
19. Тех.частина ч.2.pdf
04 жовтня 2020 22:09
19. Тех.частина ч.1.pdf
04 жовтня 2020 22:09
18. Календарний графік.pdf
04 жовтня 2020 22:09
Протокол НР.7Z
04 жовтня 2020 22:09
Наказ Фролова Ю.М.7Z
04 жовтня 2020 22:09
Лист для клієнті1.7z
04 жовтня 2020 22:09
Гарантія 9217-20.7z
04 жовтня 2020 22:09
Витяг із Статуту.7z
04 жовтня 2020 22:09
Банківська ліцензі1.7z
04 жовтня 2020 22:09
oledata.mso
04 жовтня 2020 22:09
fwdfw9217.zip
04 жовтня 2020 22:09
8. Лист відгук дог 140 .pdf
04 жовтня 2020 22:09
8. Лист відгук дог 103.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВЕЛІАНТ БУД"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРАЇНСЬКІ БУДІВЕЛЬНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВЕЛІАНТ БУД"
#38907627
Переможець 15 549 999,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2020 17:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2020 17:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВЕЛІАНТ БУД"
#38907627
15 549 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 19 січня 2021 18:17
Кінець періоду оскарження: 30 січня 2021 00:00
Дата відміни: 30 січня 2021 00:04
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Частина 5 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» – скороченням видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг, а саме з відсутність бюджетних асигнувань на виконання будівельно-монтажних робіт
Документи:
19 січня 2021 18:17
Електронний підпис
19 січня 2021 18:15
Повідомлення про відміну тендеру.docx