Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лікарські засоби для лікування хворих на розсіяний склероз, 3 лоти.
Medicines for the treatment of patients with multiple sclerosis, 3 lots
Очікувана вартість
20 583 819,45 UAH
UA-2020-09-18-005507-b d45cbe76b9134288badcc8ea66ecac62
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Беденок Лілія Василівна

+380442840810 doztender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Вебсайт: http://health.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська область обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19
Контактна особа: Беденок Лілія Василівна
+380442840810
doztender@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: Health Department of the Kyiv City Council (Kyiv City State Administration)
National ID: 02012906
Contact point: Bedenok Liliya Vasylivna
+380442840810
doztender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 15:49
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2020 15:54
Очікувана вартість: 20 583 819,45 UAH з ПДВ
Publication date: 18 вересня 2020 15:49
Enquiries until: 09 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 15 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 19 жовтня 2020 15:54

Information

Estimated total value: 20 583 819 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Scope of the procurement
Строк поставки товарів: протягом 2020 року (не більше 10 днів з дати отримання письмової заявки Замовника)
Term of delivery of goods: during 2020 (not more than 10 days from the date of receipt of the written application of the Customer).

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-18-005507-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Санофі-Авентіс Україна", Код ЄДРПОУ:35648623
Дата подання: 01 жовтня 2020 11:58
Щодо термінів придатності
Наразі, за даними офіційної статистики Міністерства охорони здоров’я України, кількість хворих на розсіяний склероз в Україні складає близько 21 тисячі, з них близько 1,8 тисяч проживають у місті Києві. З них у 10% (180 хворих) високоактивна форма розсіяного склерозу і саме вони потребують лікування високоефективними лікарськими засобами, такими як Alemtuzumab. Слід зазначити, що через відсутність єдиного всеукраїнського реєстру хворих, достовірної статистичної інформації щодо захворюваності на РС, а також, у ряді випадків, несвоєчасної діагностики РС, реальна кількість хворих на теперішній час може бути набагато більшою [1]. Згідно інструкції з медичного використання лікарського засобу та виходячи з кількості одиниць, запланованих до закупівлі в межах лоту 2 UA-2020-09-18-005507-b, замовник може розраховувати на проведення першого курсу лікування для 5 пацієнтів, що складається з 5 послідовних днів.
На даний момент, за інформацією власника реєстраційного посвідчення лікарського засобу Лемтрада (Alemtuzumab) в Україні, ТОВ «Санофі-Авентіс Україна», на ринку є наявною до реалізації достатня кількість даного лікарського засобу з терміном придатності менше, за визначений вимогами тендеру, а саме до 30.06.2021
Такий термін придатності наявного в Україні лікарського засобу є достатнім для використання з метою проведення першого курсу лікування 5 пацієнтів з урахуванням строків постачання, визначених тендерними вимогами (впродовж 2020 року).
Натомість, відповідно до пункту 3 додатку 2 до тендерної документації «термін придатності товару на момент поставки повинен становити не менше одного року від встановленого інструкцією терміну придатності. Для підтвердження учасник надає гарантійний лист про термін придатності товару». Між тим, Пунктом 5 спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ України від 19.12.2018 № 3301-04/55905-03/01.7/33810, підготовленого відповідно до рекомендацій Антимонопольного комітету України, замовникам рекомендовано під час визначення у тендерній документації вимог до термінів придатності лікарських засобів на момент поставки враховувати прогнозовані часові затрати постачальника на транспортування, проходження митниці та зберігання у складських приміщеннях лікарських засобів, а також враховувати строк, протягом якого даний лікарський засіб планується бути використаним.
Вимога тендерної документації не відповідає наведеним рекомендаціям Мінекономрозвитку та МОЗ України, оскільки термін придатності в один рік є суттєво більшим, ніж обґрунтовано необхідний з точки зору способу застосування Alemtuzumab шляхом курсового лікування та запланованої кількості закупівлі, розрахованої на 5 пацієнтів.
Більш того, строки поставки в Україну лікарського засобу Alemtuzumab становлять близько 11-13 тижнів з дня замовлення, в зв’язку зі специфікою виробництва, а також часом на транспортування, проведення процедур державного контролю якості тощо. Таким чином, поставки нових партій лікарського засобу з більшим строком придатності можуть відбутись лише на початку 2021 року, що не відповідає вимозі тендерної документації щодо поставки протягом 10 днів з дати письмової заявки замовника протягом 2020 року.
Відповідно до підпункту 2) статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», принципами здійснення публічних закупівель є максимальна економія, ефективність та пропорційність, що передбачає врахування реальних обставин та характеристик товару, що закуповується, а також і врахування рекомендацій Мінекономрозвитку та МОЗ України, наведених вище.
Таким чином, виходячи з наведеного, просимо вас на підставі цього звернення та частини 2 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни до пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації в частині вимог до термінів придатності лікарського засобу Alemtuzumab, для якого встановити термін придатності на рівні не менше 6 місяців.
1. Розсіяний склероз в Україні: персоналізована стратегія лікування. // Здоров’я України. Тематичний номер «Неврологія. Психіатрія. Психотерапія». – 2020. - №2 (53). – С. 14-16.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 жовтня 2020 15:48
Постійною робочою групою Департаменту, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, прийнято рішення залишити технічні вимоги до предмету закупівлі без змін та надано наступні роз’яснення.
В умовах пандемії СOVID 19 організація курсів лікування пацієнтів може проводитися із порушеннями строків лікування, затримками через карантинні заходи, ймовірність інфікування пацієнтів, що необхідно передбачати, тому достатній термін придатності лікарських засобів, закупівля яких проводиться, є дуже важливим. Більш доцільним для гарантованого використання лікарських засобів є проведення закупівлі препаратів із строками придатності відповідно до пункту 3 Загальних вимог Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю, а саме: «Термін придатності товару на момент поставки повинен становити не менше одного року від встановленого інструкцією терміну придатності».
Номер вимоги: UA-2020-09-18-005507-b.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Санофі-Авентіс Україна", Код ЄДРПОУ:35648623
Дата подання: 07 жовтня 2020 15:13
Щодо термінів придатності – продовження
Посилаючись на відповідь замовника від 05.10.20 на вимогу «Щодо термінів придатності», просимо розглянути наступне.
Розуміючи занепокоєння Постійної робочої групи Департаменту, тим не менш, вважаємо, що наведений аргумент щодо пандемії СOVID-19 не є обґрунтованим з точки зору встановлення мінімального строку придатності лікарського засобу саме виключно в один рік, оскільки, по-перше, застосування Alemtuzumab передбачає курсове лікування – перший курс лікування складається з п’яти послідовних днів, яке не може бути перервано після початку з медичних причин, а по-друге, зважаючи на невелику кількість пацієнтів, для яких розрахована запланована до закупівлі кількість лікарського засобу, маловірогідною є ситуація, коли протягом періоду у півроку не буде можливості провести перший курс лікування для п’яти осіб, зважаючи на кількість пацієнтів, які потенційно можуть потребувати такого лікування. Крім того, станом на сьогодні відсутні підстави для твердження, що пандемія скінчиться протягом одного року, а тому немає підстав для вимоги мінімального строку придатності саме в один рік.
Натомість, як зазначено у попередній вимозі «Щодо термінів придатності» від 01 жовтня 2020 року, встановлення мінімального строку придатності в один рік може призвести до скасування закупівлі через неможливість дотримання цієї вимоги, що не відповідає потребі замовника та необхідності лікування пацієнтів. Для уникнення цієї ситуації просимо передбачити можливість постачання лікарського засобу Alemtuzumab з меншим строком придатності, але, зважаючи на ризики, окреслені Постійною робочою групою Департаменту, - за умови надання гарантії заміни у випадку невикористання закупленого лікарського засобу до спливу термінів придатності, - на відповідну кількість такого лікарського засобу з термінами придатності не менше одного року.
Таким чином, виходячи з наведеного, просимо вас на підставі цього звернення та частини 2 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни до пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації в частині вимог до термінів придатності лікарського засобу Alemtuzumab, для якого передбачити можливість поставки з терміном придатності на рівні не менше 6 місяців, а саме додати речення такого змісту: «У разі пропонування товару з терміном придатності на момент поставки менше, ніж один рік, але більше 6 місяців, учасник повинен додатково надати гарантійний лист про зобов’язання здійснити заміну в разі невикористання поставленого лікарського засобу до спливу строку придатності на відповідну кількість лікарського засобу з терміном придатності не менше одного року від встановленого інструкцією терміну придатності».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 жовтня 2020 13:32
Постійною робочою групою Департаменту, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, прийнято рішення залишити технічні вимоги до предмету закупівлі без змін.

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: лот 3 - 33600000-6 Фармацевтична продукція - Dimethyl fumarate (Dimethyl fumarate), 240 мг, таб., капс., драже - 8580 од.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 6 373 138,20 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 31 865,69 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 191100 UAH


Title: lot 3 - 33600000-6 Pharmaceutical products - Dimethyl fumarate (Dimethyl fumarate), 240 mg, tablets, capsules, pills - 8580 units.
Current status: Complete
Estimated total value: 6 373 138,20 UAH including VAT
Minimal lowering step: 31 865,69 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 29 жовтня 2020 12:34
Auction planned date: 29 жовтня 2020 12:34
Закінчення: 29 жовтня 2020 12:55
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

8580 од
лот 3 - 33600000-6 Фармацевтична продукція - Dimethyl fumarate (Dimethyl fumarate), 240 мг, таб., капс., драже - 8580 од. (Категорія замовника: орган місцевого самоврядування. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.)
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Dimethyl fumarate
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Дата доставки: 31 грудня 2020

lot 3 - 33600000-6 Pharmaceutical products - Dimethyl fumarate (Dimethyl fumarate), 240 mg, tablets, capsules, pills - 8580 units. (Customer category: local government. Language in which tenders should be prepared: ukrainian.)
CPV: 33600000-6

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред'явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом Пiсляоплата 5 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 23 жовтня 2020
UA-2020-09-18-005507-bd45cbe76b9134288badcc8ea66ecac62
Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська область обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Фармпротект" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

11 листопада 2020 11:51
Електронний підпис
11 листопада 2020 11:50
Документи переможця.pdf
19 жовтня 2020 08:51
Електронний підпис
19 жовтня 2020 08:51
Електронний підпис
19 жовтня 2020 08:51
Vutyag z nakazu Davidchuk.zip
19 жовтня 2020 08:51
Dovirenist Davidchuk.zip
19 жовтня 2020 08:51
Bankivska Licenzia.zip
19 жовтня 2020 08:51
201394_ГР_2873_191 100.zip
19 жовтня 2020 08:51
Технічна частина.pdf

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА"

ТОВ "Фармпротект"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2020 12:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА" 6 369 792,00
UAH з ПДВ
6 334 528,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Фармпротект" 6 371 336,40
UAH з ПДВ
6 334 614,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 листопада 2020 11:51
Електронний підпис
11 листопада 2020 11:50
Документи переможця.pdf
19 жовтня 2020 08:51
Електронний підпис
19 жовтня 2020 08:51
Електронний підпис
19 жовтня 2020 08:51
Vutyag z nakazu Davidchuk.zip
19 жовтня 2020 08:51
Dovirenist Davidchuk.zip
19 жовтня 2020 08:51
Bankivska Licenzia.zip
19 жовтня 2020 08:51
201394_ГР_2873_191 100.zip
19 жовтня 2020 08:51
Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА"

ТОВ "Фармпротект"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА"
#42210926
Переможець 6 334 528,20
UAH з ПДВ
05 листопада 2020 12:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2020 12:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА"
#42210926
6 334 528,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 14:13
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 15:43
Додаткова угода 1 до договору _ 205.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 15:36
Електронний підпис укладений
24 листопада 2020 11:30
Договір 205 укладений
24 листопада 2020 11:28

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
30 грудня 2020 15:35
6 334 528,20 UAH UA488201720344290020000048310
ДОЗ ВОКМР (КМДА)
UA253052990000026002006222139
ТОВ "АТ-ФАРМА"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 8 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», умов підпункту 8 пункту 1.3 Договору № 205 про закупівлю товарів за державні кошти від «24» листопада 2020 року
Номер договору про закупівлю: 205
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 6 334 528,20
UAH (в тому числі ПДВ 414 408,39 UAH)