Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Комп’ютерне обладнання для початкових класів НУШ (ноутбук), код ДК 021:2015 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)»
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2020-09-18-005282-b 241301ece69649bdba3002dcc1554c68
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Цьмох

519945 stansilrada@ukr.net

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Станишівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04348444
Місцезнаходження: 12430, Україна , Житомирська обл., Житомирський р-н, с. Станишівка, Вул. Кооперативна, 3
Контактна особа: Олександр Цьмох
519945
stansilrada@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2020 15:00
Очікувана вартість: 50 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


ідентифікаційний код замовника - 04348444, категорія замовника - орган місцевого самоврядування, місце поставки - 12430, Житомирська область, Житомирський район, село Станишівка, вулиця Кооперативна, будинок 3, мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції - під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. А також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. У разі неможливості надання документів українською мовою, вони можуть бути надані іноземною мовою, також додатково надається переклад на українську мову. Якщо учасник процедури закупівлі не є резидентом України, він може подавати свою пропозицію іноземною мовою та надати переклад українською мовою, завірений нотаріально.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Комп’ютерне обладнання для початкових класів НУШ (ноутбук)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12430, Україна, Житомирська область, Житомирський район, село Станишівка, вул. Кооперативна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
5 штуки
ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12430, Україна, Житомирська область, Житомирський район, село Станишівка, вул. Кооперативна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30213100-6 — Портативні комп’ютери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Продавця, вказаний у даному Договорі, протягом 15 банківських днів з моменту поставки товару.Підставою для оплати є рахунок - фактура та видаткова накладна на прийом матеріальних цінностей. Моментом оплати поставленого Товару є дата списання коштів з відповідного рахунку Покупця. При відсутності на реєстраційному рахунку Покупця коштів, виділених на оплату відповідного бюджетного зобов’язання, оплата здійснюється протягом 15 банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок Покупця. Покупець здійснює розрахунки за фактично отриманий Товар або партію Товару з моменту отримання Товару або партії Товару та підписання Сторонами здавально-приймальних документів. Платіжні документи за даним Договором оформлюються з дотриманням усіх вимог чинного законодавства України, що звичайно ставиться до змісту і форми таких документів. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

18 вересня 2020 15:43
Електронний цифровий підпис
18 вересня 2020 15:40
Додаток №3 Проект договору.docx
18 вересня 2020 15:40
Додаток №1 Вимоги до учасникiв.docx
18 вересня 2020 15:40
Додаток №2 Технічні вимоги.docx
18 вересня 2020 15:40
ТД.doc

Інформація про відміну

Дата відміни
05 жовтня 2020 15:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку