Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Долинська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04055222 |
Вебсайт: | http://dolmiskrada.org.ua |
Місцезнаходження: | 28500, Україна , Кіровоградська обл., м. Долинська, вул. Соборності України, буд. 50 |
Контактна особа: |
Тетяна Покотило +380663326956 dolmrzakupki@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 вересня 2020 15:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 жовтня 2020 23:00 |
Початок аукціону: | 05 жовтня 2020 12:32 |
Очікувана вартість: | 410 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 050,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за виконані роботи відповідно до Договору здійснюється шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця в наступному порядку: Замовник оплачує Виконавцю протягом 3-х банківських днів з моменту підписання Акту виконаних робіт згідно кошторису. | Пiсляоплата | 3 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 вересня 2020 15:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 вересня 2020 15:35 |
Додаток_2_Кваліфікаційні_критерії.doc | |
18 вересня 2020 15:35 |
Тендерна_документація.pdf | |
18 вересня 2020 15:35 |
Додаток_5_Технічне_завдання.PDF | |
18 вересня 2020 15:35 |
Додаток_4_Проект_договору.doc | |
18 вересня 2020 15:35 |
Додаток_3_Загальнi_вiдомостi_про_учасника.doc | |
18 вересня 2020 15:35 |
Додаток_1_Тендерна_пропозиція.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-14-000015 ● b3806e2c503d41b78900f75a22131e86
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 вересня 2021 16:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
14.09.2021 № 482
Дніпро
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 14.09.2021 № 482
Витяг з перелік
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2020-09-18-005136-b 18.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-16 11:01:18
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «ГБН Г.1-218-182:2011 код ДК 021:2015-45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт асфальтобетонного дорожнього покриття вул. Героїв Крут на ділянці від пров. Транспортний до кінця вулиці м. Долинська, Долинського району, Кіровоградської області)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-09-18-005136-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питаннь.
1. Чому Вами не відхилено переможця ТОВ «АРАКА» як такого, що не надав у строк та спосіб, визначений статтею 17 Закону, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, чим недотримано вимоги абзацу 3 пункту 3 частини 1 статті 31, частини 7 статті 33 Закону?
2. Просимо пояснити причини не оприлюднення Вами звіту про виконання договору підряду від 13.10.2020 № 267 (далі - Договір), укладеного за результатом проведення даної процедури закупівлі, що не відповідає вимогам абзацу 12 частини 1 статті 10 Закону при тому, що згідно з пунктом 11.3 розділу 11 Договору, строк його дії був до 31.12.2020.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-21 17:18:19
надання пояснення
У межах проведення моніторингу та надання пояснень, щодо перевірки закупівель Долинська міська рада повідомляє наступне:
закупівля «ГБН Г.1-218-182:2011 код ДК 021:2015-45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт асфальтобетонного дорожнього покриття вул. Героїв Крут на ділянці від пров. Транспортний до кінця вулиці м. Долинська, Долинського району, Кіровоградської області)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-09-18-005136-b), до договору підряду № 267 від 19.10.2020 року.
По першому питанні повідомляємо, що зазначена тендерна закупівля була проведена у колишньому складі Долинської міської ради сьомого скликання. Договір був підписаний в.о. міського голови Мовчан Г.П. Протокол засідання тендерного комітету завантажений в електронну систему.
27 листопада 2020р. відбулося перше пленарне засідання Долинської міської ради восьмого скликання. На той час уповноваженою особою з питань організації та проведення спрощених закупівель Долинської міської ради був призначений головний спеціаліст з питань фінансово-економічного аналізу, планування та інвестиційної політики Духовний А.В. (розпорядження № 34-к/тр від 14.05.2020р.).
Згідно розпорядження № 01-ктр/с від 31.12.2020р. Духовний А.В. був переведений з 04.01.2021р на посаду головного спеціаліста бюджетного відділу фінансового управління міської ради, про те розпорядження № № 34-к/тр від 14.05.2020р. про признання Духовного А.В. уповноваженою особою з питань організації та проведення спрощених закупівель Долинської міської ради не було скасоване або визнане таким, шо втратило чинність. Сам факт переведення працівника в межах однієї установи не може скасувати розпорядження.
Новий склад тендерного комітету був затверджений 13 січня 2021р. згідно розпорядження №10 від 13.01.2021р.
На даний час Духовний А.В. звільнений за угодою сторін згідно розпорядження
№ 07-к/трс від 14.06.2021р.
Надалі зобов’язуємось дотримуватися вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» та не допускати в подальшому порушень виявлених в ході моніторингу.
Надання інформації про усунення порушення замовником
В межах проведення уповноваженими особами Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.) моніторингу закупівлі по об’єкту ГБН Г.1-218-182:2011 код ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт асфальтобетонного дорожнього покриття вул. Героїв Крут на ділянці від пров. Транспортний до кінця вулиці м. Долинська, Долинського району, Кіровоградської області) (ідентифікатор закупівлі ID: UA-2020-09-18-005136-b) Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.) зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку. На момент подання звіту про закупівлю уповноваженою особою з питань організації та проведення спрощених закупівель Долинської міської ради був призначений головний спеціаліст з питань фінансово-економічного аналізу, планування та інвестиційної політики Духовний А.В. (розпорядження № 34-к/тр від 14.05.2020р.). Згідно розпорядження № 01-ктр/с від 31.12.2020р. Духовний А.В. був переведений з 04.01.2021р на посаду головного спеціаліста бюджетного відділу фінансового управління міської ради, про те розпорядження № № 34-к/тр від 14.05.2020р. про признання Духовного А.В. уповноваженою особою з питань організації та проведення спрощених закупівель Долинської міської ради не було скасоване або визнане таким, що втратило чинність. Тому виявлене порушення неможливо усунути, оскільки КЕП уповноваженої особи, яка проводила закупівлю технічно відсутній. Нова діюча уповноважена особа призначена 07.06.2021р. розпорядження №163. від 07.06.2021р.
2021-09-30 15:34:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АРАКА" #39232179 |
Переможець |
408 010,28
UAH
|
06 жовтня 2020 08:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 жовтня 2020 11:34
|
Договір_підряду_267_19_10_2020.PDF | укладений |
19 жовтня 2020 11:33
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
14 грудня 2020 11:05
|
408 010,28 UAH | UA808201720344270010000043060 Долинська міська рада |
UA053005280000026009455001312 ТОВ "АРАКА" |
Оплачений |