Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015 - 39710000-2 Електричні побутові прилади (обладнання для харчоблоку)
Очікувана вартість
297 000,00 UAH
UA-2020-09-18-005107-a 427ee1371095430e89f42a9f3bd7026e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Колоусова

+380956636451 nedrschool@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НЕДРИГАЙЛІВСЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І - ІІІ СТУПЕНІВ НЕДРИГАЙЛІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ (ОПОРНИЙ ЗАКЛАД)
Код ЄДРПОУ: 24022087
Місцезнаходження: 42100, Україна , Сумська обл., смт. Недригайлів, вул. Незалежності, 25
Контактна особа: Наталія Колоусова
+380956636451
nedrschool@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником було оголошено процедури відкритих торгів за UA-2020-07-22-007301-b та UA-2020-08-11-002130-a, які були відмінені на підставі подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій.
Згідно із Законом та потребами Замовника, передбачено здійснити Закупівлю в обсязі – згідно специфікації.
З метою організації Закупівлі, з урахуванням статті 11 Закону, відповідно до частини 2 статті 13 Закону замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі як виняток та відповідно до умов, визначених у частині 2 статті 40 Закону.
Отже, враховуючи вище наведене, Закупівля для Замовника може бути здійснена на підставі пункту 1 частини 2 статті 40 Закону, а саме якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 12:57
Оскарження наміру укласти договір: 29 вересня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Шафа холодильна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42100, Україна, Сумська область, Недригайлів, вул. Незалежності, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39711100-0 — Холодильники та морозильні камери
1 штуки
Машина очистки овочів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42100, Україна, Сумська область, Недригайлів, вул. Незалежності, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
1 штуки
Машина для переробки овочів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42100, Україна, Сумська область, Недригайлів, вул. Незалежності, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
1 штуки
Посудомийна машина фронтальна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42100, Україна, Сумська область, Недригайлів, вул. Незалежності, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39713100-4 — Посудомийні машини
2 штуки
Плита електрична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42100, Україна, Сумська область, Недригайлів, вул. Незалежності, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39711361-7 — Електричні печі
1 штуки
Тістоміс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42100, Україна, Сумська область, Недригайлів, вул. Незалежності, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

18 вересня 2020 12:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН"
#42838481
Переможець 297 000,00
UAH з ПДВ
18 вересня 2020 12:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 вересня 2020 12:57

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН"
#42838481
297 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 18:35
Електронний підпис зміни до договору
26 жовтня 2020 14:17
Дод угода №2.PDF зміни до договору
26 жовтня 2020 12:00
Електронний підпис зміни до договору
16 жовтня 2020 17:36
ДУ 1 від 15-10-2020 (дог. 95 від 29-09-2020).PDF зміни до договору
16 жовтня 2020 17:34
Електронний підпис укладений
29 вересня 2020 15:12
Договір.PDF укладений
29 вересня 2020 15:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): строк постачання товару - з дати підписання договору до 22.10.2020 року
Номер договору про закупівлю: 95
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк постачання товару - з дати підписання договору до 10.12.2020 року
Номер договору про закупівлю: 95
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 297 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 49 500,00 UAH)