Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт по заміні вікон на енергозберігаючі в Супрунівському НВК по вул. Соборній,5 с. Супрунівка Полтавського району Полтавської області (згідно ДСТУ Б.Д. 1.1-1-2013) (ДК 021:2015- 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
1 487 802,40 UAH
UA-2020-09-18-005072-a 35144cc6a0824dbe9d67cd073aa40d23
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Веретільник Наталія Володимирівна

+380532561635 buxosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Полтавської районної державної адміністрації Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 02145642
Вебсайт: http://metodcentr-prr.at.ua
Місцезнаходження: 38721, Україна , Полтавська обл., Сем'янівка Полтавський район, вул. Центральна, буд. 23
Контактна особа: Веретільник Наталія Володимирівна
+380532561635
buxosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 12:50
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2020 09:00
Початок аукціону: 06 жовтня 2020 13:55
Очікувана вартість: 1 487 802,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 878,02 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника: 38721, Україна, Полтавська область, Полтавський район, с. Сем’янівка, вул. Центральна, буд. 23. Категорія Замовника – відповідно до ст.2, ч.4, п.3- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт по заміні вікон на енергозберігаючі в Супрунівському НВК по вул. Соборній,5 с. Супрунівка Полтавського району Полтавської області (згідно ДСТУ Б.Д. 1.1-1-2013) (ДК 021:2015- 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38714, Україна, Полтавська область, Полтавський район, с. Супрунівка, вул. Соборна,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник після підписання Договору на протязі 30 календарних днів має право перерахувати Генпідряднику аванс в розмірі 30 % від обсягу робіт на придбання будівельних матеріалів на підставі та на строк встановлений Постановами КМУ 1764 від 27.12.2001р. та КМУ № 1070 від 04.12.2019р. шляхом спрямування коштів Генпідряднику на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку у термін, визначений Сторонами додатково. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Генпідрядником належно оформлених актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідки (форма КБ-3) в межах бюджетних призначень. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2020 12:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 12:54
зміни до тендерної документації.pdf
25 вересня 2020 12:54
Тендерна документація (нова редакція).docx
18 вересня 2020 12:51
відомості ресурсів та локальні кошториси.docx
18 вересня 2020 12:50
Проект договору.doc
25 вересня 2020 12:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 12:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 12:54
зміни до тендерної документації.pdf
25 вересня 2020 12:54
Тендерна документація (нова редакція).docx
18 вересня 2020 12:50
Тендерна документація.docx
18 вересня 2020 12:51
відомості ресурсів та локальні кошториси.docx
18 вересня 2020 12:50
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання щодо змісту тендерної документації
Дата подання: 23 вересня 2020 08:15
Дата відповіді: 25 вересня 2020 10:34
Вивчивши інформацію та вимоги Замовника у тендерній документації просимо уточнити стосовно подання форми «Пропозиція» та зазначених Приміток, як встановлено в Додатку 6 тендерної документації, а саме незрозумілим є, що має зазначити учасник в таблиці за графою «Найменування2 (яке пропонується учасником та буде в подальшому зазначатись у специфікації договору)», а також в графі «країна походження» і графі «Ціна за одиницю, грн, без ПДВ», оскільки предметом закупівлі є робота за об’єктом.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. До Додатку № 6 тендерної документації будуть внесені зміни.
Питання щодо змісту тендерної документації
Дата подання: 23 вересня 2020 10:34
Дата відповіді: 25 вересня 2020 10:35
З урахуванням встановленої у додатку 6 форми «Пропозиція» (найменування², кількість, ціна за одиницю), просимо роз'яснити яку специфікацію, як додаток до договору хоче бачити замовник під договором на закупівлю робіт, так як у розділі 15 проєкту договору (додаток 4 до тендерної документації) вже визначений перелік додатків до договору?
Відповідь: Доброго дня. До Додатку № 6 тендерної документації будуть внесені зміни.
Питання щодо змісту тендерної документації
Дата подання: 24 вересня 2020 04:26
Дата відповіді: 25 вересня 2020 10:41
Шановний замовник. Відповідно до вимог п. 8 розділу «технічні вимоги» Додатку 5 тендерної документації Учасник повинен підтвердити наявність договірних відносин з виробником товарів та/або його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором. Як виходить із умов п.10 технічних вимог, товарами, які постачатимуться при виконанні робіт є блоки віконні, пристрої для віконних блоків, герметик для склопакетів, профіля ПВХ, склопакети, монтажні та ущільнювальні стрічки. Яким чином повинна забезпечуватись умова надання підтвердження наявності договірних відносин з виробником товарів та/або його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором. Просимо відповісти на кілька наступних питань з цього приводу: 1) чи може учасник надавати крім договорів інші документи щодо постачання товару, який зазначений вище? 2) чи має бути обов’язково включені якісь особливі умови до правочину, який може достовірно свідчити про наявність відносин між нами, як учасником процедури закупівлі та нашими постачальниками (виробниками, дилерами чи дистриб’юторами)? Чи умовами тендерної документації не обмежуються умови таких правочинів? 3) Яким чином, учасник повинен підтвердити статус виробником товарів та/або його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором? Чи є це необхідною умовою?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Крім документів, що вимагаються умовами тендерної документації, Учасник процедури закупівлі може надати інші документи щодо постачання товару. В обов'язковому порядку має бути наданий документ, що підтверджує наявність договірних відносин з виробником товарів та/або його офіційним представником, дилером, дистриб'ютором, до форми якого умовами тендерної документації не встановлено якихось особливих умов.
Питання щодо змісту тендерної документації
Дата подання: 24 вересня 2020 04:28
Дата відповіді: 25 вересня 2020 10:55
Відповідно до вимоги п.5 розділу III додатку 5 тендерної документації учасник повинен надати копію чинного сертифікату системи управління якістю на відповідність вимогам ISO 9001:2015 та/або ДСТУ ISO 9001:2009. просимо надати роз’яснення у відповідь на наступні питання: 1) на яку саме систему управління якістю вимагається сертифікат, на роботи, чи на послуги чи на виготовлення товару? 2) Якщо вами не конкретизується на яку вид системи якості повинен надати учасник чинного сертифікату, чи може учасник надати сертифікат на систему якості щодо виготовлення товару, який є складовою предмета закупівлі, виданий не учаснику, а заводу виробнику? Просимо звернути увагу на серйозність даного питання, оскільки дана умова документації створює реальні перешкоди учасникам (дискримінацію), які не мають сертифікату на управління якістю, який в свою чергу не є обов’язковим на території України в сфері реалізації такої групи товарів, або при виконанні робіт із встановлення віконних конструкцій.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник повинен надати копію чинного сертифікату системи управління якістю на відповідність вимогам ISO 9001:2015 та/або ДСТУ ISO 9001:2009, виданого безпосередньо на учасника процедури закупівлі, що засвідчуватиме спроможність учасника виконати роботи відповідно до діючих норм і стандартів. Надання ж учасником лише копії сертифікату системи управління якістю на відповідність вимогам ISO 9001:2015 та/або ДСТУ ISO 9001:2009, виданого на виробника товару, який складовою предмета закупівлі, тобто вікон, призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 жовтня 2020 14:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ "ТОТАЛБУД " 1 093 988,18
UAH з ПДВ
849 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Газонафтовий промисловий комплекс" 1 118 346,00
UAH з ПДВ
850 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТУР ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ 1 205 120,00
UAH з ПДВ
1 190 241,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНТЕР-НОРМ" 1 409 904,00
UAH з ПДВ
1 395 025,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕСТТЕПЛОТЕХ" 1 415 539,20
UAH з ПДВ
1 400 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 жовтня 2020 11:25
Пропозиція виправлена.pdf
05 жовтня 2020 08:35
Електронний підпис
05 жовтня 2020 08:29
Пропозиція.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2020 15:38
Електронний підпис
02 жовтня 2020 13:57
098.Проект договору.pdf
02 жовтня 2020 13:57
082.Кошториси.rar
02 жовтня 2020 13:57
017.Витяг з ЕДР.zip
02 жовтня 2020 13:57
002.Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

29 жовтня 2020 11:21
Електронний підпис
29 жовтня 2020 11:20
Документи переможця.PDF
04 жовтня 2020 22:26
Електронний підпис
04 жовтня 2020 22:24
частина 1.PDF
04 жовтня 2020 22:23
частина 8.PDF
04 жовтня 2020 22:23
частина 7.PDF
04 жовтня 2020 22:22
частина 6.pdf
04 жовтня 2020 22:22
частина 5.pdf
04 жовтня 2020 22:21
частина 4.pdf
04 жовтня 2020 22:21
частина 3.PDF
04 жовтня 2020 22:20
частина 2.PDF
04 жовтня 2020 22:20
частина 1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАНІЯ "ТОТАЛБУД "

ТОВ "ГНПК"

ФОП ТУР ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ

ТОВ "ІНТЕР-НОРМ"

ТОВ"ВЕСТТЕПЛОТЕХ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КОМПАНІЯ "ТОТАЛБУД "
#41719513
Відхилено 849 000,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 16:53
Товариство з обмеженою відповідальністю "Газонафтовий промисловий комплекс"
#39625400
Відхилено 850 000,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 17:08
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТУР ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ
#2713712672
Відхилено 1 190 241,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2020 11:26
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 жовтня 2020 14:55
ТОВ "ІНТЕР-НОРМ"
#37696239
Відхилено 1 395 025,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2020 13:58
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕСТТЕПЛОТЕХ"
#39441984
Переможець 1 400 100,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2020 13:28

Документи

12 жовтня 2020 16:50
Електронний підпис
12 жовтня 2020 16:47
протокол 502.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Газонафтовий промисловий комплекс" #39625400

№ рішення у справі

70/32-р/к

Дата рішення у справі

12.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

15 жовтня 2020 17:08
Електронний підпис
15 жовтня 2020 16:50
протокол 504.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в рамках проведення закупівлі, що оголошена за ідентифікатором закупівлі в електронній системі публічних закупівель № UA-2020-09-18-005072-а Учасник: ФОП ТУР Іван Миколайович Учасник виправляє виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель даного повідомлення. № п/п Виявлені невідповідності Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону: 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має підтвердити виконання договору в повному обсязі копіями актів КБ 2-в та КБ-3 (акт КБ 2-в розірвано, а акт КБ-3 відсутній) п.3.2 таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації Необхідно надати інформацію та документи, які вимагаються умовами, що викладені у пунктах 3.2 таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації 2. Відсутня довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази й технологій, необхідних для виконання робіт п.1.1 таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації Необхідно надати довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази й технологій, необхідних для виконання робіт 3. Відсутні документи, що підтверджують право власності орендованого майна Копія договору оренди на транспортний засіб не завірена. п.1.1 таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації Надати документи, що підтверджують право власності орендованого майна. Копію договору оренди на транспортний засіб завірити («згідно з оригіналом») 4. Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю п. 4.1 таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації Необхідно надати копію фінансової звітності за 2019 рік, у разі його не надання надати обґрунтоване пояснення причини не можливості її надання невідповідності в інформації та/або документах на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю: 1. Не завірена копія паспорта та ідентифікаційного коду п.4.3, 4.4 таблиці 1 Додатку 3 Завірити документи («згідно з оригіналом») тендерної документації

Документи

21 жовтня 2020 11:22
Електронний підпис
21 жовтня 2020 10:01
ПРОТОКОЛ 505.pdf

Документи

23 жовтня 2020 13:58
Електронний підпис
23 жовтня 2020 13:48
протокол 506.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2020 13:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕСТТЕПЛОТЕХ"
#39441984
1 400 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 15:52
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 14:37
Додаткова угода _2 до договору 185.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 14:28
Електронний підпис укладений
13 листопада 2020 09:16
додаткова 1 до дог. 185.pdf зміни до договору
13 листопада 2020 09:07
Електронний підпис укладений
12 листопада 2020 15:18
договір 185.pdf укладений
12 листопада 2020 15:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 185
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 185
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 350 805,20
UAH (в тому числі ПДВ 225 134,20 UAH)