Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (картриджі з тонером для Вінницького обласного центру зайнятості та 28 філій Вінницького обласного центру зайнятості)
Очікувана вартість
177 000,00 UAH
UA-2020-09-18-004981-a 542600b75f384cdaa2f2700f9523c2c5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лісовська Аліна Миколаївна- завідувач сектору організації закупівель відділу організації матеріально-технічного забезпечення

0432554453 gosp@vinocz.in.vn.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вінницький обласний центр зайнятості
Код ЄДРПОУ: 05392714
Місцезнаходження: 21009, Україна , Вінницька обл., ВІННИЦЯ, вул. Стрілецька, буд.3а
Контактна особа: Лісовська Аліна Миколаївна- завідувач сектору організації закупівель відділу організації матеріально-технічного забезпечення
0432554453
gosp@vinocz.in.vn.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 12:45
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2020 11:53
Початок аукціону: 06 жовтня 2020 12:59
Початок аукціону: 06 жовтня 2020 12:59
Очікувана вартість: 177 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 885,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Безлотова закупівля

Джерело фінансування: Кошти фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття. Місцезнаходження замовника: м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3а, ЄДРПОУ 05392714, категорія: цільові фонди страхування на випадок безробіття. Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції: українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 штуки
Картридж з тонеромCE278A (або еквівалент) для принтера HP 1606
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21009, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30125100-2 — Картриджі з тонером
20 штуки
Картридж з тонером Q7553A (або еквівалент) для принтера HP 2015
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21009, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30125100-2 — Картриджі з тонером
10 штуки
Картридж з тонером C4096A (або еквівалент) для принтера HP 2200
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21009, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30125100-2 — Картриджі з тонером
6 штуки
Картридж з тонером Q6511A (або еквівалент) для принтера HP 2420
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21009, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30125100-2 — Картриджі з тонером
6 штуки
Картридж з тонером 2150D8 (або еквівалент) для принтера Samsung ML-2150
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21009, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30125100-2 — Картриджі з тонером
8 штуки
Картридж з тонером 106R01373 (або еквівалент) для принтера Xerox Phaser 3250
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21009, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30125100-2 — Картриджі з тонером
20 штуки
Картридж з тонером 106R01277 (або еквівалент) для принтера Xerox Workcentre 5020
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21009, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30125100-2 — Картриджі з тонером
68 штуки
Картридж з тонером TN 2375 (або еквівалент) для Brother HL-L2360
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21009, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30125100-2 — Картриджі з тонером
12 штуки
Картридж з тонером CF226X (або еквівалент) для HP LJ Pro M402d/M402dn
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21009, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30125100-2 — Картриджі з тонером

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються за фактом постачання Замовнику. Замовник здійснює оплату Товару Постачальнику на підставі видаткових накладних. Розрахунки за Товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 5- ти банківських днів з моменту поставки Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5- ти банківських днів з дати отримання Замовником фінансування. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2020 12:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 12:45
ТЕНДЕР КАРТРИДЖІ 2020 рік.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 жовтня 2020 13:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 104 511,00
UAH з ПДВ
103 610,28
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЗУМНЕ РІШЕННЯ" 107 482,80
UAH з ПДВ
104 505,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК" 111 180,00
UAH з ПДВ
107 481,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2020 11:54
Електронний підпис
08 жовтня 2020 11:51
Статут ТОВ В.М..pdf
08 жовтня 2020 11:51
Опис.pdf
08 жовтня 2020 11:51
Довідка МВС.rar
05 жовтня 2020 10:52
Електронний підпис
05 жовтня 2020 10:42
Пропозиція.pdf
05 жовтня 2020 10:42
Статут 13.03.20.pdf
05 жовтня 2020 10:42
ISO 9001 14001.pdf
05 жовтня 2020 10:42
Висновок картриджі.pdf
05 жовтня 2020 10:42
Опис.pdf
05 жовтня 2020 10:42
ТУ картриджи 006.pdf
05 жовтня 2020 10:42
Витяг з ПДВ.pdf

Публічні документи

05 жовтня 2020 00:29
Електронний підпис
05 жовтня 2020 00:29
Cтатут оригінал.pdf
05 жовтня 2020 00:29
цінова.pdf
05 жовтня 2020 00:29
тех вимоги.pdf
05 жовтня 2020 00:29
статут.PDF
05 жовтня 2020 00:29
статистика.PDF
05 жовтня 2020 00:29
статистика оригінал.pdf
05 жовтня 2020 00:29
пункт 9 ч. 1 ст. 17 Закону.pdf
05 жовтня 2020 00:29
пункт 8 ч. 1 ст.17 Закону.pdf
05 жовтня 2020 00:29
пункт 6 ч. 1 ст. 17 Закону.pdf
05 жовтня 2020 00:29
пункт 5 ч. 1 ст. 17 Закону.pdf
05 жовтня 2020 00:29
протокол.PDF
05 жовтня 2020 00:29
проект договора.pdf
05 жовтня 2020 00:29
перс дані.pdf
05 жовтня 2020 00:29
паспрот оригинал.pdf
05 жовтня 2020 00:29
опис.PDF
05 жовтня 2020 00:29
Опис оригінал.pdf
05 жовтня 2020 00:29
не ліценз, не серт.pdf
05 жовтня 2020 00:29
наказ.PDF
05 жовтня 2020 00:29
наказ оригінал.PDF
05 жовтня 2020 00:29
лист ст 17.pdf
05 жовтня 2020 00:29
гарант лист.pdf
05 жовтня 2020 00:29
гарант лист 3.pdf
05 жовтня 2020 00:29
гарант лист 2.pdf
05 жовтня 2020 00:29
відгук тернопіль.jpg
05 жовтня 2020 00:29
витяг пдв тов.pdf
05 жовтня 2020 00:29
витяг ПДВ оригінал.PDF
05 жовтня 2020 00:29
витяг - завірена копія.PDF
05 жовтня 2020 00:29
виписка.PDF
05 жовтня 2020 00:29
виписка оригінал.pdf
05 жовтня 2020 00:29
аналог дог,акт, відгук.pdf
05 жовтня 2020 00:29
(пункт 3ч. 1 ст. 17 Закону).pdf
05 жовтня 2020 00:29
(пункт 2ч. 1 ст. 17 Закону).pdf
05 жовтня 2020 00:29
додаток аналог дог.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЗУМНЕ РІШЕННЯ"

ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
#24095427
Переможець 103 610,28
UAH з ПДВ
07 жовтня 2020 09:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2020 09:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
#24095427
103 610,28
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 12:49
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2020 11:45
381.pdf укладений
19 жовтня 2020 11:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 103 610,28
UAH (в тому числі ПДВ 17 268,38 UAH)