Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт комплектно-розподільчого пристрою (КРП -10 кВ) та силових кабельних ліній Канівського судноплавного шлюзу
Очікувана вартість
8 531 750,00 UAH
UA-2020-09-18-004931-b c947eb56263442edb21292061becd5ef
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Ковтун

+380443374513 tender@ukrvodshliah.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Державне підприємство водних шляхів "Укрводшлях""
Код ЄДРПОУ: 03150102
Вебсайт: http://ukrvodshliah.org.ua
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Киев, м. Київ, вул. Електриків,14
Контактна особа: Ірина Ковтун
+380443374513
tender@ukrvodshliah.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 15:27
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2020 22:00
Початок аукціону: 05 жовтня 2020 14:20
Очікувана вартість: 8 531 750,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 42 658,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт комплектно-розподільчого пристрою (КРП -10 кВ) та силових кабельних ліній Канівського судноплавного шлюзу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку У разі погодження Головним розпорядником бюджетних коштів, на проведення попередньої оплати, здійснення авансового платежу у розмірі 30% від вартості Договору. ЗАМОВНИК письмово повідомляє ГЕНПІДРЯДНИКА протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту реєстрації Договору в Державному казначействі України та одержання дозволу від Головного розпорядника бюджетних коштів. За такої умови перерахування авансового платежу здійснюється Замовником протягом 20 (двадцяти) календарних днів з отримання рахунку-фактури на авансовий платіж від ГЕНПІДРЯДНИКА. Аванс 20 Календарні 30
Виконання робіт Щомісячні/остаточний розрахунки за виконані роботи здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Актів приймання виконаних будівельних робіт Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2020 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 15:27
ТД Канів крп10.doc
18 вересня 2020 15:27
Додаток 5 Проект Дог крп.docx
18 вересня 2020 15:27
Додаток 6 ТЗ крп.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Доброго ранку
Дата подання: 21 вересня 2020 09:43
Дата відповіді: 21 вересня 2020 12:09
Надайте будь-ласка роз'яснення, яке саме свідоцтво замовник має на увазі, згідно вимоги ТД: чинне свідоцтво про визнання будівництва, реконструкції та капітального ремонту гідротехнічних споруд.
Відповідь: Шановний Учасник, для виконання робіт даної закупівлі, переможець повинен надати під час укладення договору про закупівлю чинне свідоцтво про визнання будівництва, реконструкції та капітального ремонту гідротехнічних споруд, це свідоцтво регістра судноплавства України.
Загальне запитання щодо оголошення
Дата подання: 21 вересня 2020 09:44
Дата відповіді: 21 вересня 2020 12:17
Надайте будь-ласка роз'яснення, яке саме свідоцтво замовник має на увазі, згідно вимоги ТД у п.2: Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом; 2) чинне свідоцтво про визнання будівництва, реконструкції та капітального ремонту гідротехнічних споруд.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, для виконання робіт даної закупівлі, переможець повинен надати під час укладення договору про закупівлю чинне свідоцтво про визнання будівництва, реконструкції та капітального ремонту гідротехнічних споруд, це свідоцтво регістра судноплавства України, та копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, що означає в разі регулювання чинного законодавства певних видів діяльності, що містяться у технічному завданні відповідні дозвільні документи, які дають право на здійснення певних видів робіт та послуг згідно з переліку робіт визначених технічним завданням у додатку №6 до тендерної документації.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-19-000166 ● bc35374f61cf40bcba34d2d9626e7a99
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020 17:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


19.11.2020 № 325

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.11.2020 № 325




Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
70 UA-2020-09-18-004931-b 18.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 грудня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 14:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНССТРОЙКАПІТАЛ" 8 056 373,91
UAH з ПДВ
8 056 373,91
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІРАЖ" 8 280 000,00
UAH з ПДВ
8 280 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 жовтня 2020 11:45
Електронний підпис
15 жовтня 2020 11:44
декларація_1,3м (1).pdf
15 жовтня 2020 11:44
довідка_МВС.pdf
15 жовтня 2020 11:44
ст.17.pdf
04 жовтня 2020 14:09
Електронний підпис
04 жовтня 2020 14:09
6_ТЗ.pdf
04 жовтня 2020 14:09
5_лист-згода договір.pdf
04 жовтня 2020 14:09
9_лист_підтвердження.pdf
04 жовтня 2020 14:09
декларація_електрика.pdf
04 жовтня 2020 14:09
3_працівники.pdf
04 жовтня 2020 14:09
ISO.pdf
04 жовтня 2020 14:09
працівники.rar
04 жовтня 2020 14:09
витяг_ЄДР.pdf
04 жовтня 2020 14:09
декларація_1,3м.pdf
04 жовтня 2020 14:09
2_МТБ.pdf
04 жовтня 2020 14:09
8_ст.17.pdf
04 жовтня 2020 14:09
1_тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 жовтня 2020 16:11
Електронний підпис
04 жовтня 2020 15:56
свідоцтво ПДВ.pdf
04 жовтня 2020 15:56
свідоцтво ЄДР.pdf
04 жовтня 2020 15:56
ліцензия.jpg
04 жовтня 2020 15:56
довідка статист..pdf
04 жовтня 2020 15:56
img026 (1).jpg
04 жовтня 2020 15:56
img025 (1).jpg
04 жовтня 2020 15:56
img024 (1).jpg
04 жовтня 2020 15:56
img023 (1).jpg
04 жовтня 2020 15:56
img022 (1).jpg
04 жовтня 2020 15:56
img021 (1).jpg
04 жовтня 2020 15:56
img020 (1).jpg
04 жовтня 2020 15:56
img019 (1).jpg
04 жовтня 2020 15:56
img018 (1).jpg
04 жовтня 2020 15:56
img017 (1).jpg
04 жовтня 2020 15:56
img016 (1).jpg
04 жовтня 2020 15:56
img015 (1).jpg
04 жовтня 2020 15:56
img014 (1).jpg
04 жовтня 2020 15:56
img013 (1).jpg
04 жовтня 2020 15:56
img012 (1).jpg
04 жовтня 2020 15:56
img011 (1).jpg
04 жовтня 2020 15:56
img010 (1).jpg
04 жовтня 2020 15:56
ТП.pdf
04 жовтня 2020 15:56
6.опис.pdf
04 жовтня 2020 15:56
5.інформація.pdf
04 жовтня 2020 15:56
4.згода.pdf
04 жовтня 2020 15:56
3.субпідряд.pdf
04 жовтня 2020 15:56
1.обладнання (3).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНССТРОЙКАПІТАЛ"

ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІРАЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНССТРОЙКАПІТАЛ"
#38634168
Переможець 8 056 373,91
UAH з ПДВ
06 жовтня 2020 13:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2020 13:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНССТРОЙКАПІТАЛ"
#38634168
8 056 373,91
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2023 11:16
ДУ 6 до дог 102 ТСК.pdf укладений
26 грудня 2023 11:10
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2022 10:21
ДУ 5 ТСК крп.pdf зміни до договору
23 грудня 2022 10:19
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 15:27
ДУ 4 до дог 102 2020 ТСК КРП Канів.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 15:24
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2021 12:37
ДУ 3 ТСК дог 102 2020.pdf зміни до договору
29 вересня 2021 12:36
Електронний підпис зміни до договору
06 вересня 2021 15:45
ДУ 2 до дог 102 ТСК.pdf зміни до договору
06 вересня 2021 15:44
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 16:54
ДУ 1 дог 102 2020 ТСК.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 16:53
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2020 14:13
Дог 102 ТСК КРП.pdf укладений
21 жовтня 2020 14:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 102/2020-В/Т/Б
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості - приведення договору у відповідність - зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 102/2020-В/Т/Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 102/2020-В/Т/Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт,
Номер договору про закупівлю: 102/2020-В/Т/Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 102/2020-В/Т/Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 жовтня 2020 — 26 грудня 2023
Сума оплати за договором: 6 278 161,68
UAH (в тому числі ПДВ 1 046 360,28 UAH)
Причини розірвання договору: У зв'язку з неможливістю виконання генпідрядником взятих на себе зобов'язань.