Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №2 ІМ. В.П.ПАВЛУСЕНКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42789136 |
Місцезнаходження: | 10004, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Романа Шухевича, буд. 2-А |
Контактна особа: |
Світлана Миколаївна Маренич +380412483414 tmo2_alina@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 вересня 2020 15:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 жовтня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 05 жовтня 2020 12:45 |
Очікувана вартість: | 1 122 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,89% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 вересня 2020 09:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 вересня 2020 09:55 |
ДОДАТОК 3 (технічне завдання на поточний ремонт).docx | |
18 вересня 2020 15:27 |
Тендерна документація поточний ремонт.docx |
22 вересня 2020 09:56 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 вересня 2020 09:55 |
ДОДАТОК 3 (технічне завдання на поточний ремонт).docx
|
|||
18 вересня 2020 15:27 |
Тендерна документація поточний ремонт.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Враховуючи вищевикладене, Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію учасника закупівлі ТОВ "СТЕЛС 17" за предметом Код ДК 21:2015-45000000-7- Будівельні роботи та поточний ремонт (Поточний ремонт частини приміщень хірургічного корпусу КП "Лікарня №2 ім. В.П.Павлусенка" ЖМР за адресою: м. Житомир, вул. Р. Шухевича, 2-а) - на підставі ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», з наступних підстав.
Учасником не дотримано вимог тендерної документації та не надано Листів-згоди на обробку персональних даних працівників Учасника, чиї персональні дані згадуються у пропозиції Учасника, як це вимагається Додатком 7 до Тендерної документації.
У тендерній пропозиції ТОВ "СТЕЛС 17" надає Довідку про наявність працівників від 04 жовтня 2020 №22. У вказаній довідці вказані Персональні дані працівників учасника, а саме - прізвище, ім’я, по-батькові. Відповідно, учасник ТОВ "СТЕЛС 17" повинен був надати листи-згоди про на обробку персональних даних працівника Учасника від усіх працівників, чиї персональні дані згадані в тендерній пропозиції.
Вимагаємо усунути порушення та відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "СТЕЛС 17".
Відповідно до ч.2,ст.4 Закону України «Про захист персональних даних»: Володільцем чи розпорядником персональних даних можуть бути підприємства, установи і організації усіх форм власності, органи державної влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні особи - підприємці, які обробляють персональні дані відповідно до закону.
Отже відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» саме
ТОВ «СТЕЛС 17» є володільцем і розпорядником персональних даних щодо своїх працівників.
Вимога про надання листа-згоди на обробку персональних даних, передбачена Додатком 7, тендерної документації, стосується фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Адже в цьому випадку наше підприємство стає володільцем і розпорядником персональних даних фізичної особи.
Враховуючи викладене вважаємо, що юридична особа не повинна надавати лист-згоду на обробку персональних даних, тому учасником ТОВ «СТЕЛС17» не було порушено ч.1,ст..31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Звернення до Держаудитслужби
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-11-000003 ● a1c9a36d93dd44189b05f8fe6072c603
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 листопада 2020 16:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.11.2020
№ 74
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Сергій ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 11.11.2020 № 74.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2020-09-18-004916-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник інформує про усунення виявлених монітиронгом порушень шляхом припинення зобов’язання за договором, шляхом укладання додаткової угоди про розірвання договору, що додається.
2020-12-08 15:14:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 13:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товаристово з обмеженою відповідальністю "Стелс 17" |
945 697,00
UAH з ПДВ
|
925 697,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ "Кмитівський майстер" |
955 704,00
UAH з ПДВ
|
934 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Овсійчук Ярослав Володимирович |
960 222,00
UAH з ПДВ
|
945 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" |
996 936,00
UAH з ПДВ
|
996 936,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ АртХаус |
1 067 672,04
UAH з ПДВ
|
1 067 672,04
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Елітбуд-1 |
1 080 324,50
UAH з ПДВ
|
1 080 324,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товаристово з обмеженою відповідальністю "Стелс 17" #41447079 |
Переможець |
925 697,00
UAH з ПДВ
|
06 жовтня 2020 15:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2020 15:26
|
дод.угода №2 до дог.№584.PDF | укладений |
08 грудня 2020 15:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 грудня 2020 12:59
|
підсумка відомість до дог. №584.pdf | зміни до договору |
01 грудня 2020 12:59
|
дод.угода №1 до дог.№584.PDF | зміни до договору |
01 грудня 2020 12:59
|
договірна ціна до дог.№584.pdf | зміни до договору |
01 грудня 2020 12:59
|
Електронний підпис | укладений |
20 жовтня 2020 15:37
|
Договір №584.pdf | укладений |
20 жовтня 2020 15:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни внести в Додаток №13 - кошторисна документація |
Номер договору про закупівлю: | 584 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 19 жовтня 2020 — 08 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
925 697,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | Відповідно до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, здійснити заходи щодо усунення порушень |