Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 21:2015-45000000-7- Будівельні роботи та поточний ремонт (Поточний ремонт частини приміщень хірургічного корпусу КП "Лікарня №2 ім. В.П.Павлусенка" ЖМР за адресою: м. Житомир, вул. Р. Шухевича, 2-а).
Очікувана вартість
1 122 000,00 UAH
UA-2020-09-18-004916-b 0f4d1f6fb1d24205af1db3a4f7cc0aff
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Миколаївна Маренич

+380412483414 tmo2_alina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №2 ІМ. В.П.ПАВЛУСЕНКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42789136
Місцезнаходження: 10004, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Романа Шухевича, буд. 2-А
Контактна особа: Світлана Миколаївна Маренич
+380412483414
tmo2_alina@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 15:27
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 05 жовтня 2020 12:45
Очікувана вартість: 1 122 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,89%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Код ДК 21:2015-45000000-7- Будівельні роботи та поточний ремонт (Поточний ремонт частини приміщень хірургічного корпусу КП "Лікарня №2 ім. В.П.Павлусенка" ЖМР за адресою: м. Житомир, вул. Р. Шухевича, 2-а).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, Романа Шухевича, 2-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2020  —  01 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-18-004916-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Овсійчук Ярослав Володимирович, Код ЄДРПОУ:3075709030
Дата подання: 15 жовтня 2020 23:39
Вимога щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», основними принципами здійснення публічних закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективность та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи вищевикладене, Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію учасника закупівлі ТОВ "СТЕЛС 17" за предметом Код ДК 21:2015-45000000-7- Будівельні роботи та поточний ремонт (Поточний ремонт частини приміщень хірургічного корпусу КП "Лікарня №2 ім. В.П.Павлусенка" ЖМР за адресою: м. Житомир, вул. Р. Шухевича, 2-а) - на підставі ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», з наступних підстав.
Учасником не дотримано вимог тендерної документації та не надано Листів-згоди на обробку персональних даних працівників Учасника, чиї персональні дані згадуються у пропозиції Учасника, як це вимагається Додатком 7 до Тендерної документації.
У тендерній пропозиції ТОВ "СТЕЛС 17" надає Довідку про наявність працівників від 04 жовтня 2020 №22. У вказаній довідці вказані Персональні дані працівників учасника, а саме - прізвище, ім’я, по-батькові. Відповідно, учасник ТОВ "СТЕЛС 17" повинен був надати листи-згоди про на обробку персональних даних працівника Учасника від усіх працівників, чиї персональні дані згадані в тендерній пропозиції.
Вимагаємо усунути порушення та відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "СТЕЛС 17".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 жовтня 2020 18:52
Відповідно до ст.2 Закону України «Про захист персональних даних»: згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди.
Відповідно до ч.2,ст.4 Закону України «Про захист персональних даних»: Володільцем чи розпорядником персональних даних можуть бути підприємства, установи і організації усіх форм власності, органи державної влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні особи - підприємці, які обробляють персональні дані відповідно до закону.
Отже відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» саме
ТОВ «СТЕЛС 17» є володільцем і розпорядником персональних даних щодо своїх працівників.
Вимога про надання листа-згоди на обробку персональних даних, передбачена Додатком 7, тендерної документації, стосується фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Адже в цьому випадку наше підприємство стає володільцем і розпорядником персональних даних фізичної особи.
Враховуючи викладене вважаємо, що юридична особа не повинна надавати лист-згоду на обробку персональних даних, тому учасником ТОВ «СТЕЛС17» не було порушено ч.1,ст..31 Закону України «Про публічні закупівлі».

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2020-10-16-000012 • 7da53fc64eb04961860a5ca3ebc72b8a
Автор звернення: Овсійчук Я.В.
Дата створення звернення: 2020-10-16 22:32
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Просимо Вас звернути увагу на грубе порушення законодавства про публічні закупівлі, що допущене Замовником! Відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», основними принципами здійснення публічних закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективность та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи вищевикладене, Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію учасника закупівлі ТОВ "СТЕЛС 17" за предметом Код ДК 21:2015-45000000-7- Будівельні роботи та поточний ремонт (Поточний ремонт частини приміщень хірургічного корпусу КП "Лікарня №2 ім. В.П.Павлусенка" ЖМР за адресою: м. Житомир, вул. Р. Шухевича, 2-а) - на підставі ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», з наступних підстав. Учасником не дотримано вимог тендерної документації та не надано Листів-згоди на обробку персональних даних працівників Учасника, чиї персональні дані згадуються у пропозиції Учасника, як це вимагається Додатком 7 до Тендерної документації. У тендерній пропозиції ТОВ "СТЕЛС 17" надає Довідку про наявність працівників від 04 жовтня 2020 №22. У вказаній довідці вказані Персональні дані працівників учасника, а саме - прізвище, ім’я, по-батькові. Відповідно, учасник ТОВ "СТЕЛС 17" повинен був надати листи-згоди про на обробку персональних даних працівника Учасника від усіх працівників, чиї персональні дані згадані в тендерній пропозиції. Нашу вимогу щодо усунення порушення та відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "СТЕЛС 17", Замовник відхилив. Більше того, як вбачається з відповіді замовника - відповідь на нашу вимогу писав Учасник ТОВ "СТЕЛС 17", оскільки вживаються такі словосполучення як "наше підприємство", що може свідсити поо змову замовника та учасника! Просимо відреагувати в межах чинного законодавства та розпочати моніторинг закупівлі відповідно до ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі"
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-11-000003 ● a1c9a36d93dd44189b05f8fe6072c603
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 листопада 2020 16:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

11.11.2020
№ 74

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Сергій ДАВИДЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 11.11.2020 № 74.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2020-09-18-004916-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник інформує про усунення виявлених монітиронгом порушень шляхом припинення зобов’язання за договором, шляхом укладання додаткової угоди про розірвання договору, що додається.

2020-12-08 15:14:19


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 18 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 13:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товаристово з обмеженою відповідальністю "Стелс 17" 945 697,00
UAH з ПДВ
925 697,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Кмитівський майстер" 955 704,00
UAH з ПДВ
934 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Овсійчук Ярослав Володимирович 960 222,00
UAH з ПДВ
945 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" 996 936,00
UAH з ПДВ
996 936,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АртХаус 1 067 672,04
UAH з ПДВ
1 067 672,04
UAH з ПДВ
Документи
ПП Елітбуд-1 1 080 324,50
UAH з ПДВ
1 080 324,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 жовтня 2020 23:30
Електронний підпис
15 жовтня 2020 23:27
Податкова file.pdf
04 жовтня 2020 14:10
Електронний підпис
04 жовтня 2020 13:51
3. Статут НОВИЙ Стелс.pdf
04 жовтня 2020 13:51
5. Довідка ст.17.pdf
04 жовтня 2020 13:51
16. Кошторис.rar
04 жовтня 2020 13:51
1. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
04 жовтня 2020 13:51
8. Ліцензія.pdf

Публічні документи

04 жовтня 2020 20:25
Електронний підпис
04 жовтня 2020 20:23
Новая папка.rar
04 жовтня 2020 20:23
21.Сертифікат.pdf
04 жовтня 2020 20:23
14-15-19. Довідки.pdf
04 жовтня 2020 20:23
12-20. Довідки_compressed.pdf

Публічні документи

03 жовтня 2020 14:47
Електронний підпис
03 жовтня 2020 14:45
КП Лікарня _ 2.rar

Публічні документи

02 жовтня 2020 14:35
Електронний підпис
02 жовтня 2020 14:33
підписи.zip
02 жовтня 2020 14:33
15. персональні дані.pdf
02 жовтня 2020 14:33
14. законодавство.pdf
02 жовтня 2020 14:33
13. субпідряд.pdf
02 жовтня 2020 14:33
12. статут.pdf
02 жовтня 2020 14:33
11. повноваження.pdf
02 жовтня 2020 14:33
08. відповідність.pdf
02 жовтня 2020 14:33
07. стаття 17.pdf
02 жовтня 2020 14:33
06. дозволи.pdf
02 жовтня 2020 14:33
05. ліцензія.pdf
02 жовтня 2020 14:33
04. свідоцтво ПДВ.pdf
02 жовтня 2020 14:33
02. працівники.pdf
02 жовтня 2020 14:33
01. тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТЕЛС 17"

ПрАТ "Кмитівський майстер"

ФОП Овсійчук Ярослав Володимирович

ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ"

ТОВ АртХаус

ПП Елітбуд-1

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товаристово з обмеженою відповідальністю "Стелс 17"
#41447079
Переможець 925 697,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2020 15:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2020 15:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товаристово з обмеженою відповідальністю "Стелс 17"
#41447079
925 697,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 грудня 2020 15:26
дод.угода №2 до дог.№584.PDF укладений
08 грудня 2020 15:25
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2020 12:59
підсумка відомість до дог. №584.pdf зміни до договору
01 грудня 2020 12:59
дод.угода №1 до дог.№584.PDF зміни до договору
01 грудня 2020 12:59
договірна ціна до дог.№584.pdf зміни до договору
01 грудня 2020 12:59
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 15:37
Договір №584.pdf укладений
20 жовтня 2020 15:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни внести в Додаток №13 - кошторисна документація
Номер договору про закупівлю: 584
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 жовтня 2020 — 08 грудня 2020
Сума оплати за договором: 925 697,00
UAH
Причини розірвання договору: Відповідно до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, здійснити заходи щодо усунення порушень